Je kunt, is misschien nu al te laat, maar meestal 10 wedstrijden voor het einde van de Eredivisie altijd spotgoedkoop een 3 maanden abo afsluiten..quote:Op woensdag 15 april 2015 00:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik lees dit toevalligWat je kunt doen (heb ik ook gedaan deze maand) voor 1 maand Fox Sports Int. nemen. En daarna opzeggen.
Oh dat kan ik dan hierna even checkenquote:Op woensdag 15 april 2015 14:34 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je kunt, is misschien nu al te laat, maar meestal 10 wedstrijden voor het einde van de Eredivisie altijd spotgoedkoop een 3 maanden abo afsluiten..
quote:Op woensdag 15 april 2015 14:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh dat kan ik dan hierna even checkenHad deze maand een abo genomen voor het WK IJshockey maar heb ook wat UFC gekeken. De vrouwen vind ik maar niks trouwens
En sommige mannenwedstrijden een beetje gay
vanwege het worstelen.
Zo loop ik niet in, doe maar opnieuw.quote:Op woensdag 15 april 2015 15:25 schreef J--Star het volgende:
Hier komen ze dan....de picks van de koploper van TUP...![]()
Machida vs Rockhold
Swanson vs Holloway
Souza vs Camozzi
Herrig vs Van Zant
Alleen THEFXR is geïnteresseerd in die vrouwen.quote:Op woensdag 15 april 2015 14:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh dat kan ik dan hierna even checkenHad deze maand een abo genomen voor het WK IJshockey maar heb ook wat UFC gekeken. De vrouwen vind ik maar niks trouwens
En sommige mannenwedstrijden een beetje gay
vanwege het worstelen.
quote:Op woensdag 15 april 2015 15:28 schreef Nober het volgende:
[..]
Alleen THEFXR is geïnteresseerd in die vrouwen.
En Geo geilt op Rousey, hij noemt haar Downie. Zo schattig.
Wie post er neppe naaktfoto's van haar en die Sports Illustrated foto's? Nuff said.quote:Op woensdag 15 april 2015 15:34 schreef Geo4kant het volgende:
[..]![]()
Karina, neem deze man niet serieus want net als Rousey is ook hij een downie.
Geo4kantachterRouseyquote:Op woensdag 15 april 2015 15:34 schreef Geo4kant het volgende:
[..]![]()
Karina, neem deze man niet serieus want net als Rousey is ook hij een downie.
Focked up inderdaad. Maar er zijn zoooovaak aanbiedingen.. 50% oid. Dan valt het wel mee.quote:Op dinsdag 14 april 2015 23:05 schreef THEFXR het volgende:
dat fox sports pakket met 6 zenders kost bij ziggo 25 euro extra, waarom kan je nu gewoon niet per zender betalen?
Per maand opzegbaar.quote:Maandelijkse Kosten
FOX Sports ¤24,95
FOX Sports Eredivisie
FOX Sports International
6 HD-zenders
FOX Sports Gemist
FOX Sports GO
Nu de eerste 4 maanden 50% korting!
Goddamn Diaz!quote:Op woensdag 15 april 2015 07:57 schreef THEFXR het volgende:
twitter:IamTheImmortal twitterde op woensdag 15-04-2015 om 04:38:32Fight against @NateDiaz209 isn't happening. I'll update you guys soon as I get the word on opponent/date/ thanks for the support as always! reageer retweet
twitter:IamTheImmortal twitterde op woensdag 15-04-2015 om 04:44:05By the way I like watching Diaz fight lw's I wish him the best of luck in the future and I'll be watching every time he fights reageer retweet
nee, ik lees alleen maar dichtbij een deal, daarna heeft de UFC nog 3 maanden matching rights.quote:
Phil wil schijnbaar weg bij UFC, dus volgens mij zal het snel rond zijn.quote:Op woensdag 15 april 2015 20:06 schreef THEFXR het volgende:
[..]
nee, ik lees alleen maar dichtbij een deal, daarna heeft de UFC nog 3 maanden matching rights.
quote:It’s a “wonderful" day here at Bellator MMA. We are proud to welcome the world's #6 LHW Phil "Mr. Wonderful" Davis to the family! Spike
Beetje concurrentie voor UFC kan geen kwaadquote:Op woensdag 15 april 2015 20:40 schreef THEFXR het volgende:
rampage is er toch van terug gekomen, hopen dat ze het contract kunnen waar maken.
23.00 uurquote:Op woensdag 15 april 2015 20:55 schreef Fyodor het volgende:
Dat van Phil Davis zag ik niet aankomen!
Hoe laat is ufc komend weekend?
Ik zal hem niet missen.quote:Op woensdag 15 april 2015 20:10 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Phil wil schijnbaar weg bij UFC, dus volgens mij zal het snel rond zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |