Ik zie ze ook niet.quote:Op zondag 12 april 2015 00:23 schreef n00cL30n het volgende:
Heb ik nou de picks van splack helemaal over het hoofd gezien?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wie komt er dan betaald kijken?quote:Op zaterdag 11 april 2015 23:29 schreef Nober het volgende:
[..]
Overeem, Struve, Mousasi, De Randamie, Saffiedine nog wat Britten...
Baastwitter:raemonsluiter twitterde op zaterdag 11-04-2015 om 22:48:04Voor degene die zich afvragen wat ik bij de UFC uitzending van @FOXSportsnl doe: Peter R de Vries kon niet. reageer retweet
Hahahahaha, geweldig!quote:Op zondag 12 april 2015 02:30 schreef superniger het volgende:
Baastwitter:raemonsluiter twitterde op zaterdag 11-04-2015 om 22:48:04Voor degene die zich afvragen wat ik bij de UFC uitzending van @FOXSportsnl doe: Peter R de Vries kon niet. reageer retweet
Ben fan van Holloway, dus ga lekker op hem gokken.quote:Op zondag 12 april 2015 10:30 schreef Nober het volgende:
Machida vs Rockhold
Souza vs Camozzi
Swanson vs Holloway
Herrig vs VanZant
Als iedereen dat nou even doet dan loop ik er weer 1 in.quote:Op zondag 12 april 2015 12:16 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Ben fan van Holloway, dus ga lekker op hem gokken.
Net als dat Swanson kans zou hebben tegen Edgar.quote:Op zondag 12 april 2015 12:24 schreef Nober het volgende:
[..]
Als iedereen dat nou even doet dan loop ik er weer 1 in.
Dan ben je lekker bezig! Fuck... look at my score.quote:Op zondag 12 april 2015 13:16 schreef Splackavellie02 het volgende:
Wow, een event gemist en toch nog derde staan. Nu moet ik heel eerlijk toegeven dat ik toch maar 2/4 gehad zou hebben dit event, dus dan zou ik twee staan ipv derde. Dat loop ik wel weer in
quote:Op zondag 12 april 2015 14:30 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Dan ben je lekker bezig! Fuck... look at my score.
Leuk record.quote:Op zondag 12 april 2015 18:41 schreef Nober het volgende:
[ afbeelding ]
15 mei weer in actie @Bellator 137 tegen Jordan Parsons (10-1, 5 finishes).
Ik zie nu pas de nieuwe layout etc. op Just Bleed!! Vrijdag nog niet..quote:Op zondag 12 april 2015 01:59 schreef n00cL30n het volgende:
Flink wat idd.
Ik ben behoorlijk gaar op dit moment, maar.... volgens mij moet dit hem zijn:
[ afbeelding ]
Wat is de link ook alweer voor Just Bleed?quote:Op maandag 13 april 2015 00:41 schreef n00cL30n het volgende:
Dank jullie wel heren!
Ik ben nog even diep in de code aan het spitten voor het fantasy league script zelf, kijken of ik gewichtsklassen toe kan voegen, nederlandse vertaling etc, maar zoals het er nu uitziet kan ik er mee leven.
Ben zelfs redelijk te spreken over het embedded forum.
(Gaaf om daar ook gelijk al een commentaartje in terug te vinden.)
Da's alleen maar hendig als we allemaal op Just Bleed zitten.quote:Op maandag 13 april 2015 08:44 schreef Paxlie het volgende:
Nu nog een script wat automatisch je picks op FOK! plaatst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |