ze gaan duwen/trekken, de tickets zijn nog lang niet uitverkochtquote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:59 schreef Geo4kant het volgende:
Benieuwd of ze gaan duwen en of ze handjes schudden en opeens elkaar de liefde verklaren na de fight
Te duur zeker? Moeten ze maar met goede cards komen, ze hebben de vechters.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:00 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ze gaan duwen/trekken, de tickets zijn nog lang niet uitverkocht
quote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:47 schreef Geo4kant het volgende:
Wtf.. diaz bro's would kill me.. do you wanna rock paper scissors with me ..raar einde
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Ik háát Jones, maar ik denk niet dat Cormier de man is om hem te stoppen helaas,quote:Jon Jones vs. Daniel Cormier
Donald Cerrone vs. Miles Jury
Brad Tavares vs. Nate Marquardt
Kyoji Horiguchi vs. Louis Gaudinot
Hector Lombard vs. Josh Burkman
Werd wel tijd dat Cormier een serieuze tegenstander kreeg maar niet een title fight. Jones blijft gewoon kampioen.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 16:40 schreef slashdotter3 het volgende:
Vannacht hebben we een nieuwe LHW
ja, via ufc.tvquote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:02 schreef Splackavellie02 het volgende:
Ik wil vannacht eigenlijk wel live bekijken. Is er een manier om online ppv te kopen?
En dan zeker tot 7.00 op blijven om het live mee te maken?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 17:46 schreef THEFXR het volgende:
ja, via ufc.tv
wel 8 euro voor fightpass per maand, en 8 euro voor de prelims en 18 voor de PPV.
Dat idd...quote:Op zaterdag 3 januari 2015 18:41 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
En dan zeker tot 7.00 op blijven om het live mee te maken?![]()
Dat heb ik 2x gedaan, maar werd daarna altijd om 13.00~14.00 brak wakker. Dan ga ik liever op een normaal tijdstip naar bed en wanneer ik weer m'n bed uit kom check ik wel de torrent sites of ie al gepost is.
Goed te horen.quote:
Doe jij nog mee aan TUP?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 16:40 schreef slashdotter3 het volgende:
Vannacht hebben we een nieuwe LHW
dat moet iedereen zelf weten, aangezien het een ppv is, is er geen reclame dus het stroomt snel doorquote:Op zaterdag 3 januari 2015 18:41 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
En dan zeker tot 7.00 op blijven om het live mee te maken?![]()
Dat heb ik 2x gedaan, maar werd daarna altijd om 13.00~14.00 brak wakker. Dan ga ik liever op een normaal tijdstip naar bed en wanneer ik weer m'n bed uit kom check ik wel de torrent sites of ie al gepost is.
Komt er dan nog een apart pbp draadje of..?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 19:45 schreef THEFXR het volgende:
voor internationale live pbp https://ssl.reddit.com/r/mmaunderground/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |