abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 9 april 2015 @ 21:27:26 #1
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_151529591
Door een user erop gewezen dat ik even een nieuw deel moest openen!

Heb al bevestiging dat in elk geval K. weer komt dit jaar (we gaan ervan uit dat L. ook gewoon komt hoor) . We gaan een weekje in Limburg logeren dit jaar.

Heb net een verjaarspakket verstuurd aan K., die volgende week jarig is. Allerlei knutselspullen (verf, kleine verfdoeken, stempels, beplakbare doosjes, ansichten om in te kleuren etc.)

Half juli zijn komen er weer twee Franse meisjes drie weken bij ons logeren. Om op adem te komen en aandacht bij te tanken, en om ons een punthoofd te bezorgen. :P

De stichting die dit voor Nederland regelt (met kinderen uit diverse Europese landen, ook ons eigen land) is Europa Kinderhulp. Terzijde: De stichting zoekt nog gastouders, én vrijwilligers op allerlei gebied. Mocht je een kleine donatie willen doen, dan is die ook welkom.

Voor de volledigheid de eerdere delen, met de avonturen van vorige jaren:
OUD / Twee Franse meiden van acht: Help Dude het Goede Doel door.
OUD / Twee Franse vakantiemeiden (8 jaar), deel II
OUD / Franse vakantiemeiden, Part Trois (III)
OUD / Franse vakantiemeiden, IV
OUD / Franse vakantiekinderen deel V
OUD / Franse vakantiekinderen deel VI
OUD / Franse vakantiekinderen, deel VII: De derde rónde, de derde rónde.
OUD / Franse vakantiekinderen, deel VIII: het derde jaar.
OUD / Franse vakantiekinderen, deel IX: het vierde jaar.
OUD / Franse vakantiekinderen, deel X: het vierde jaar.
OUD / Franse vakantiekinderen, deel XII: ze komen er weer aan!
OUD / Franse vakantiekinderen, deel XIII: ze gaan er weer vandoor!

L. is straks al dertien jaar en een blonde branieschopper en K. van twaalf is een lekkerbek met Afrikaanse roots.

We paaiden deze kinderen met de volgende wervende flyer:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:+

'Hun' kamer:

Het bed schuiven we uiteen tot twee bedden. Dat vinden ze reuze gezellig en het valt mee hoe lang ze keten 's avonds. We zorgen wel dat ze totaal afgedraaid hun bedjes induiken natuurlijk.

Enkele impressies door de jaren heen:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
2012:
SPOILER
En dan het (op moment van schrijven zojuist) afgelopen jaar:

Racen!

(Kinder)champagne op onze trouwdag.

Waarop we De Plant in ontvangst namen van de dames.

Dagje Giethoorn + verjaarsbezoek:

Vele lieve briefjes

En tekeningen verder,

gingen we naar een huisje in Velsen. Maar daar spookte het al net zo erg als thuis.

We hebben rondgevaren in Amsterdam.

Maar laten we wel wezen, als je terug op het park, van golfer en Bluezz dit cadeau krijgt:

is heel 'Missie Holland' al geslaagd! :D O+

Naast stoeien met Arty in het zwembad natuurlijk:

En een kaasmarkt.

Verder werd er veel gekookt en gebakken door de dames. Er zijn brownies gemaakt, cupcakes, pannenkoeken, een heel huwelijks gourmet-buffet, en vele, vele rauwe eieren als ontbijt voor de onwetende, slapende gastouders.

Met tussendoor even uitrusten.

Ook de fotografiehobbie werd doorontwikkeld. Er waren twee onwelwillende, edoch monddode modellen:

Nou en toen werd er nog meer gekookt:

En maakte Arty uiteraard de inmiddels traditionele gekleurde pannenkoeken op de laatse avond:

Maar aan alles komt een eind.

[ Bericht 46% gewijzigd door Mark op 12-04-2015 02:02:13 ]
Snobs have more fun!
KLIK!
  donderdag 9 april 2015 @ 21:28:22 #2
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_151529636
Oh shoot, heb ik nu niet gereekst? Kan een modje dat alsnog doen? En de foto's fixen? ;( /onhandig

[ Bericht 50% gewijzigd door Duderinnetje op 09-04-2015 21:49:42 ]
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_151529761
*O* yay was het topic al kwijt
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
pi_151530687
Wat leuk! *O*
  Milf donderdag 9 april 2015 @ 21:51:08 #5
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_151530904
Ik heb n.a.v. je oproep van verleden keer dat ze nog gastouders zoeken, 24 posters besteld. Ze hangen nu bijna op alle 24 etages van het gebouw waarin ik ook werk.
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  donderdag 9 april 2015 @ 21:52:17 #6
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_151530958
quote:
14s.gif Op donderdag 9 april 2015 21:51 schreef nikky het volgende:
Ik heb n.a.v. je oproep van verleden keer dat ze nog gastouders zoeken, 24 posters besteld. Ze hangen nu bijna op alle 24 etages van het gebouw waarin ik ook werk.
Wat geweldig lief. Dank je wel!!
Snobs have more fun!
KLIK!
  Milf donderdag 9 april 2015 @ 21:55:12 #7
16000 nikky
pi_151531112
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2015 21:52 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Wat geweldig lief. Dank je wel!!
Geen dank. Ik kan niet helpen door op te vangen, maar ik kan op deze manier hopelijk ook een steentje bijdragen. Hopelijk aan een fantastische vakantie voor kinderen die het zo hard nodig hebben.
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  donderdag 9 april 2015 @ 21:57:54 #8
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_151531254
quote:
1s.gif Op donderdag 9 april 2015 21:55 schreef nikky het volgende:

[..]

Geen dank. Ik kan niet helpen door op te vangen, maar ik kan op deze manier hopelijk ook een steentje bijdragen. Hopelijk aan een fantastische vakantie voor kinderen die het zo hard nodig hebben.
Ik waardeer het zeer. Juist promotie en bekendheid van de stichting zijn erg belangrijk. Ik snap dat niet iedereen zo maar kan overgaan tot opvang van deze kinderen. Des te meer waardeer ik het dat je de posters hebt opgehangen. Ontzettend waardevol en lief, Nikky!
Snobs have more fun!
KLIK!
  Milf donderdag 9 april 2015 @ 22:06:25 #9
16000 nikky
pi_151531750
Nu stoppen hoor. Anders ga ik blozen!

:*
  donderdag 9 april 2015 @ 22:15:41 #10
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_151532313
quote:
1s.gif Op donderdag 9 april 2015 22:06 schreef nikky het volgende:
Nu stoppen hoor. Anders ga ik blozen!

:*
Ok. :*

Maar ik blijf het ontzettend gaaf vinden. Kreeg vandaag weer een nieuwsbrief van de stichting en het valt verdorie niet mee met de werving van nieuwe gastouders. Kennelijk zien mensen het gewoon niet zitten om een kind op te vangen (en ik snap dat hoor! Ik weet niet of wij er nog aan zouden beginnen, nu we weten wat een impact het toch heeft op je leven. De meiden zijn ons enorm dierbaar, laat dat duidelijk zijn, maar het is gewoon niet niks allemaal).

Maar goed, wij zitten nu eenmaal in deze trein en dus gaan we gezellig door! *O* We hebben er ook wel erg zin in weer. Dat is wel eens een beetje anders geweest. Vorig jaar stortten we ons half uitgeput in een zomervakantie met de meiden. Nu gaan we lekker van te voren even zelf op vakantie en kunnen we hopelijk uitgerust beginnen aan de meidenmarathon, 18 juli!
Snobs have more fun!
KLIK!
  Moderator donderdag 9 april 2015 @ 22:43:50 #11
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_151533689
Zooo niets voor ons. Maar wel leuk dat anderen het doen B-)
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  zaterdag 11 april 2015 @ 01:34:31 #12
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_151568964
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2015 21:28 schreef Duderinnetje het volgende:
Oh shoot, heb ik nu niet gereekst? Kan een modje dat alsnog doen? En de foto's fixen? ;( /onhandig
Heb hem even gereekst voor je. Met een TR of in feedback zul je sneller reacties krijgen van een mod, dan met een los zinnetje in een topic ;)
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_151589402
Wat leuk, een jaar is weer voorbij gevlogen.
Ik lurk graag weer mee O+
Zolang er was is, is er leven.
  zondag 12 april 2015 @ 00:06:11 #14
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_151597017
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2015 22:43 schreef Renesite het volgende:
Zooo niets voor ons. Maar wel leuk dat anderen het doen B-)
Voor ons is het anders óók niks, Renė!
Ik vind het bij tijd en wijlen vrij hilarisch dat wij al vijf jaar elke zomer twee kinderen in huis hebben. Sta ik van de week weer zo'n verjaarspakket voor K. in melkander te knutselen en dan denk ik: wat sta ik hier in vrédesnaam te doen met opplakvlinders en pakpapier. En vervolgens lijm ik in aller ernst een vilten lieveheersbeest op een verjaarskaart.

Ik hou niet eens van kinderen! In zijn algemeenheid!

En ik denk soms ook echt (met name als de meiden er net zijn. Laten we zeggen, dag 3): wat is er ooit in ons gevaren dat we hier aan zijn begonnen. :|W Het is moeilijk, vermoeiend en je wordt er kei-onzeker van ook nog eens. Bovendien kunnen ze van het balkon vallen of in een erwtje stikken en dan zit je mooi met de gebakken peren.

Klam zweet maakt zich van mijn lijf meester. Elk jaar weer.

[ Bericht 1% gewijzigd door Duderinnetje op 12-04-2015 00:18:57 ]
Snobs have more fun!
KLIK!
  zondag 12 april 2015 @ 00:28:09 #15
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_151597762
Het get, ik probeer de OP netjes te maken met foto's, maar ik klunsquote almaar. :(

Later volgt beterschap.

[ Bericht 97% gewijzigd door Duderinnetje op 12-04-2015 00:44:29 ]
Snobs have more fun!
KLIK!
  zondag 12 april 2015 @ 01:38:15 #16
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_151599181
quote:
1s.gif Op zondag 12 april 2015 00:28 schreef Duderinnetje het volgende:
Het get, ik probeer de OP netjes te maken met foto's, maar ik klunsquote almaar. :(

Later volgt beterschap.
Heb de laatste 3 de laatste 5 alles buiten de spoilers voor je gedaan, nou heb je een voorbeeld ;)

Edit: ach, gewoon alles maar even gedaan ;)

[ Bericht 4% gewijzigd door Mark op 12-04-2015 02:04:46 ]
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Dommage arachide-fromage
  Moderator zondag 12 april 2015 @ 08:52:26 #17
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_151601559
quote:
1s.gif Op zondag 12 april 2015 00:06 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Voor ons is het anders óók niks, Renė!
Ik vind het bij tijd en wijlen vrij hilarisch dat wij al vijf jaar elke zomer twee kinderen in huis hebben. Sta ik van de week weer zo'n verjaarspakket voor K. in melkander te knutselen en dan denk ik: wat sta ik hier in vrédesnaam te doen met opplakvlinders en pakpapier. En vervolgens lijm ik in aller ernst een vilten lieveheersbeest op een verjaarskaart.

Ik hou niet eens van kinderen! In zijn algemeenheid!

En ik denk soms ook echt (met name als de meiden er net zijn. Laten we zeggen, dag 3): wat is er ooit in ons gevaren dat we hier aan zijn begonnen. :|W Het is moeilijk, vermoeiend en je wordt er kei-onzeker van ook nog eens. Bovendien kunnen ze van het balkon vallen of in een erwtje stikken en dan zit je mooi met de gebakken peren.

Klam zweet maakt zich van mijn lijf meester. Elk jaar weer.
Begrijp het wel. Misschien over een jaar of vier wanneer ik de dertig eens passeer. Dan kan ik de komende vier jaar oefenen op mijn neefje ;) !

En pssst, niet jezelf onderuit halen. Die meiden vergeten jullie nooit :) !
  zondag 12 april 2015 @ 10:29:03 #18
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_151603215
quote:
2s.gif Op zondag 12 april 2015 01:38 schreef Mark het volgende:

[..]

Heb de laatste 3 de laatste 5 alles buiten de spoilers voor je gedaan, nou heb je een voorbeeld ;)

Edit: ach, gewoon alles maar even gedaan ;)
Lief! Dank Mark!
Snobs have more fun!
KLIK!
  zondag 12 april 2015 @ 21:18:31 #19
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_151625843
Kleine moeite voor zo'n mooi initiatief :)

Is jullie Frans zodanig goed dat dat geen problemen oplevert?
Dommage arachide-fromage
pi_151627249
En wordt in het nieuwe deel ook gespaard met de Jumbo "Leukste dagjes Uit" zegels? :D

Hier al weer drie kaarten vol w/

@ Mark...plak je ook deel XIV er even achter, als je hier weer terugkomt? :*
  zondag 12 april 2015 @ 21:51:33 #21
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_151627506
quote:
1s.gif Op zondag 12 april 2015 21:45 schreef AnneX het volgende:
@ Mark...plak je ook deel XIV er even achter, als je hier weer terugkomt? :*
quote:
2s.gif Op zaterdag 11 april 2015 01:34 schreef Mark het volgende:
Met een TR of in feedback zul je sneller reacties krijgen van een mod, dan met een los zinnetje in een topic ;)
Maar ik kom letterruimte te kort, de TT is te lang om er deel XIV tussen te plakken.....
Dommage arachide-fromage
pi_151628194
quote:
2s.gif Op zondag 12 april 2015 21:51 schreef Mark het volgende:

[..]

[..]

Maar ik kom letterruimte te kort, de TT is te lang om er deel XIV tussen te plakken.....
Dude :{w jij kunt toch wel koppen maken?
  zondag 12 april 2015 @ 22:07:27 #23
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_151628235
quote:
1s.gif Op zondag 12 april 2015 22:06 schreef AnneX het volgende:

[..]

Dude :{w jij kunt toch wel koppen maken?
En lichaampjes ook :Y
Dommage arachide-fromage
  Milf zondag 12 april 2015 @ 22:09:43 #24
16000 nikky
pi_151628341
Zesde keer - 6e keer. Scheelt karakters ;)
  maandag 13 april 2015 @ 11:47:15 #25
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_151640249
quote:
2s.gif Op zondag 12 april 2015 21:18 schreef Mark het volgende:
Kleine moeite voor zo'n mooi initiatief :)

Is jullie Frans zodanig goed dat dat geen problemen oplevert?
Ja we redden ons goed. Ik spreek goed Frans en mijn echtgenoot is op les gegaan.
Ik wilde graag Franse vakantiekinderen juist om de taal wat te kunnen bijhouden. Moet wel zeggen dat het, met name de eerste jaren, toch handiger was geweest om Engelse of Duitse kindjes te hebben gehad. Ik vond het constant tolken tussen kinderen en man wel pittig. Op een bepaald moment vertaalde ik ongevraagd maar gewoon alles, om de vraag 'wat zegt hij/zij?' voor te zijn. Mijn hoofd was dag en nacht in bedrijf.
Maar nu gaat dat een stuk beter. De meiden leren een beetje Nederlands en ze krijgen natuurlijk ook Engels op school. En mijn man durft en kan wat beter Frans spreken. Dus ze komen er inmiddels aardig uit samen. Hij gaat nu ook gerust een middag met ze weg, en dat is heel prettig. Dan kun je de inspanningen een beetje verdelen. :)
Snobs have more fun!
KLIK!
  woensdag 22 april 2015 @ 10:56:10 #26
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_151917416
Numero 2 komt ook definitief.
Altijd weer fijn om te weten. Het zou best lastig zijn ineens maar één meisje te hebben, of er een 'invaller' bij te krijgen. Kan allemaal alsnog, maar de intentie is er in elk geval, bij beide gezinnen.

Op naar Limburg!

We zeiden wel tegen elkaar gisteren: Mocht dit het laatste jaar zijn, dan is dat niet heel erg. :@

Het lijkt ons best fijn om na zes jaar weer eens de zomervakantie aan onszelf te hebben. Maar ze zijn uiteraard net zo lang welkom als ze komen willen en dan maken we er ook zeker telkens weer een leuke tijd van. Het is soms gewoon een beetje dubbel. We doen het met plezier, maar het is voor ons nog steeds geen moeiteloze vanzelfsprekendheid - weet niet goed hoe het te verwoorden. We zijn er niet op natuurlijke wijze 'goed' in.

Maar dat maakt allemaal niet uit. Ze komen weer! Ben benieuwd hoe ze dit jaar gevorderd zijn in het puberen! Vorig jaar hadden ze het al tot een ware kunst verheven. :D
Snobs have more fun!
KLIK!
  Moderator woensdag 22 april 2015 @ 11:37:22 #27
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_151918650
Snap ik wel hoor :) !
  woensdag 22 april 2015 @ 22:01:34 #28
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_151940737
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2015 11:37 schreef Renesite het volgende:
Snap ik wel hoor :) !
Dat is wel fijn om te horen. :)
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_151940991
Yay dat betekent weer Dude vakantie verhalen dit jaar *O*
  woensdag 22 april 2015 @ 22:32:43 #30
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_151942134
Jeeeeeej! *O*
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
  woensdag 22 april 2015 @ 23:59:24 #31
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_151945128
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2015 22:07 schreef komrad het volgende:
Yay dat betekent weer Dude vakantie verhalen dit jaar *O*
Dat sowieso.
En ik verheug me ook al weer erg op het gedoe met de meiden hoor!
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_152035716
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2015 10:56 schreef Duderinnetje het volgende:
Numero 2 komt ook definitief.
Altijd weer fijn om te weten. Het zou best lastig zijn ineens maar één meisje te hebben, of er een 'invaller' bij te krijgen. Kan allemaal alsnog, maar de intentie is er in elk geval, bij beide gezinnen.

Op naar Limburg!

We zeiden wel tegen elkaar gisteren: Mocht dit het laatste jaar zijn, dan is dat niet heel erg. :@

Het lijkt ons best fijn om na zes jaar weer eens de zomervakantie aan onszelf te hebben. Maar ze zijn uiteraard net zo lang welkom als ze komen willen en dan maken we er ook zeker telkens weer een leuke tijd van. Het is soms gewoon een beetje dubbel. We doen het met plezier, maar het is voor ons nog steeds geen moeiteloze vanzelfsprekendheid - weet niet goed hoe het te verwoorden. We zijn er niet op natuurlijke wijze 'goed' in.

Maar dat maakt allemaal niet uit. Ze komen weer! Ben benieuwd hoe ze dit jaar gevorderd zijn in het puberen! Vorig jaar hadden ze het al tot een ware kunst verheven. :D
*O*
Logisch ook dat je er tegenop ziet voor ze komen, maar als ze dan die bus uitstappen moet je maar in het moment leven en go with the drakenflow. Dat doen jullie super!
2 weken is ook wel max lijkt me ;)
  zondag 26 april 2015 @ 14:49:29 #33
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_152039963
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2015 12:20 schreef Bluezz het volgende:

[..]

*O*
Logisch ook dat je er tegenop ziet voor ze komen, maar als ze dan die bus uitstappen moet je maar in het moment leven en go with the drakenflow. Dat doen jullie super!
2 weken is ook wel max lijkt me ;)
Toen we begonnen kwamen ze drie weken. Inmiddels 2,5. Ik heb daar ietwat gemengde gevoelens over. Als ze er zijn, vind ik die tijd wel erg lang. Maar achteraf is het altijd tóch wel goed geweest. Zeker de eerste jaren. Je ontsnapt namelijk vanzelf uit de 'allesmoetdeheletijdleukzijn'-modus en daardoor leer je elkaar wel allemaal beter kennen. Inmiddels hebben we die modus sowieso veel minder en komen we al veel sneller tot de kern, zeg maar. Maar voor ons waren die eerste paar jaar met 'tropenweken' best goed. Ik was er echter wel ruim een maand van aan het herstellen. :D

Vroeger kwam mijn Franse vakantiezusje ook nog twee weken in de kerstvakantie. :o Dat heeft de stichting inmiddels afgeschaft als standaard-reis, hoewel er volgens mij nog een groep families op Ameland is die het nog altijd wel doet.

Eigenlijk best bijzonder dat die kinderen dus destijds jarenlang niet thuis waren met Kerst en oud&nieuw.

[ Bericht 9% gewijzigd door Duderinnetje op 26-04-2015 19:07:38 ]
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_152047485
1 week beetje onwennig, 1 week meer rust en aan elkaar gewend zijn en de laatste (halve week) keten en opluchting omdat het bijna afgelopen is :D
  zondag 26 april 2015 @ 19:05:50 #35
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_152048304
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2015 18:38 schreef Bluezz het volgende:
1 week beetje onwennig, 1 week meer rust en aan elkaar gewend zijn en de laatste (halve week) keten en opluchting omdat het bijna afgelopen is :D
Ja, inderdaad! :Y
Snobs have more fun!
KLIK!
  zondag 26 april 2015 @ 23:36:28 #36
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_152058142
^O^ Fijn dat ze weer beide komen. Lijkt me na al die jaren ook eigenlijk echt niet meer leuk om nog een andere combi te moeten gaan maken voor alle partijen. Ik snap ook heel goed dat jullie het niet zo erg zouden vinden als het de laatste keer zou zijn. Hebben de meiden het daar wel eens over eigenlijk?
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  zondag 26 april 2015 @ 23:43:09 #37
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_152058339
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2015 23:36 schreef oh-oh het volgende:
^O^ Fijn dat ze weer beide komen. Lijkt me na al die jaren ook eigenlijk echt niet meer leuk om nog een andere combi te moeten gaan maken voor alle partijen. Ik snap ook heel goed dat jullie het niet zo erg zouden vinden als het de laatste keer zou zijn. Hebben de meiden het daar wel eens over eigenlijk?
Ja die zeggen dat ze met de trein komen, als ze niet meer via de stichting mee mogen.

Volgens hen komen ze tot ze dertig zijn. Daarna zijn ze er een beetje te groot voor, zeiden ze. :')
Snobs have more fun!
KLIK!
  zondag 26 april 2015 @ 23:47:06 #38
176471 oh-oh
pi_152058438
Oh balen dat jij altijd vrij hebt als zij ook vrij hebben wss, anders kon je ze best lekker een weekje hun gang laten gaan over een jaar of twee hoor.
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  dinsdag 28 april 2015 @ 00:30:45 #39
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_152086812
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2015 23:47 schreef oh-oh het volgende:
Oh balen dat jij altijd vrij hebt als zij ook vrij hebben wss, anders kon je ze best lekker een weekje hun gang laten gaan over een jaar of twee hoor.
Zeg engerd, die breken het hele huis af! Popcorn tot in de kroonluchter!
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_152088869
quote:
11s.gif Op dinsdag 28 april 2015 00:30 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Zeg engerd, die breken het hele huis af! Popcorn tot in de kroonluchter!
daar zijn vakantiehuisjes met schoonmaak voor ;)
  dinsdag 28 april 2015 @ 09:41:03 #41
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_152089505
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 april 2015 08:49 schreef komrad het volgende:

[..]

daar zijn vakantiehuisjes met schoonmaak voor ;)
Maak onze verhuurders van dit jaar nou niet bang! :o
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_152093318
quote:
1s.gif Op zondag 26 april 2015 23:43 schreef Duderinnetje het volgende:

Ja die zeggen dat ze met de trein komen, als ze niet meer via de stichting mee mogen.

Volgens hen komen ze tot ze dertig zijn. Daarna zijn ze er een beetje te groot voor, zeiden ze. :')
:o _O-
  dinsdag 28 april 2015 @ 15:23:32 #43
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_152096764
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 13:00 schreef Bluezz het volgende:

[..]

:o _O-
Ik stond al met de telefoon in de hand om de hulpdiensten te bellen voor Arty, toen ze dat zeiden.

Die is sowieso als de dood dat ze straks als tienermoeders op de stoep staan om bij ons in te trekken. :D
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_152099946
Hebben jullie al bouwplannen voor een buitenverblijf op het terrein, voorbereiding op de tienermoeders ;)
  dinsdag 28 april 2015 @ 18:13:54 #45
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_152100688
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 17:41 schreef komrad het volgende:
Hebben jullie al bouwplannen voor een buitenverblijf op het terrein, voorbereiding op de tienermoeders ;)
Ik zal het vanavond even aan Arty vragen.
Al vermoed ik dat hij in dat geval spontaan emigratieplannen heeft. :P

Maar zonder gekheid: een paar jaar terug stond er in de nieuwsbrief eens een verhaal dat een gastgezin uiteindelijk een kind definitief in pleegzorg had genomen nadat haar moeder was overleden en er verder nauwelijks familie was in het land van herkomst.
Toen hebben we elkaar wel even aangekeken en ons afgevraagd of wij dat ook zouden doen.
Het antwoord is nee, hoe naar het ook zou zijn die beslissing te nemen.

Overigens hebben de meiden grote, lieve en leuke families, dus het was hypothetisch, maar we stonden er wel even bij stil.
Snobs have more fun!
KLIK!
  maandag 4 mei 2015 @ 21:52:09 #46
235382 tombolafan
-Miauw-fan
pi_152279045
Yooooo topic weer gevonden *O*

Hoe staat het met de jumbo-zegel-spaaracties? O+

Ik heb nu 4 kaarten vol iig :7
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  maandag 4 mei 2015 @ 21:54:44 #47
235382 tombolafan
-Miauw-fan
pi_152279165
En ik ben DOL op kinderen maar kan me ook heel goed voorstellen dat je t niet erg zou vinden als het niet meer zo'n verplichting is zeg maar :*
  dinsdag 5 mei 2015 @ 08:30:10 #48
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_152288345
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 21:52 schreef tombolafan het volgende:
Yooooo topic weer gevonden *O*

Hoe staat het met de jumbo-zegel-spaaracties? O+

Ik heb nu 4 kaarten vol iig :7
Ik heb zelf één kaart vol!
Snobs have more fun!
KLIK!
  dinsdag 5 mei 2015 @ 08:48:00 #49
235382 tombolafan
-Miauw-fan
pi_152288548
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 08:30 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Ik heb zelf één kaart vol!
Ah en anne had er ook 1 dacht ik dus in totaal nu 6 :Y

Nog 2 *O*
  dinsdag 5 mei 2015 @ 13:40:57 #50
176471 oh-oh
pi_152295511
Dude ik heb hier ook een volle kaart over, ik zal m meteen op de post doen voor ik het vergeet ^O^
( Groucho Marx )
  Spellchecker dinsdag 5 mei 2015 @ 13:57:47 #51
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_152295996
Wat geweldig dat jullie dit doen! Geweldig voor de dames ook!! ^O^
  dinsdag 5 mei 2015 @ 14:44:40 #52
235382 tombolafan
-Miauw-fan
pi_152297297
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 13:40 schreef oh-oh het volgende:
Dude ik heb hier ook een volle kaart over, ik zal m meteen op de post doen voor ik het vergeet ^O^
Je kan m ook bij Jumbo inleveren, kaartje openkrassen en dan de code pmmen/dmmen ;)
  dinsdag 5 mei 2015 @ 14:52:25 #53
176471 oh-oh
pi_152297549
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 14:44 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Je kan m ook bij Jumbo inleveren, kaartje openkrassen en dan de code pmmen/dmmen ;)
:') _O- Oh duh ja. Maar ik stuur hem wel op, met een kaartje erbij voor Dude, ze moet toch met dr eigen kaart naar de Jumbo voor de code :P
( Groucho Marx )
pi_152297638
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 08:48 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Ah en anne had er ook 1 dacht ik dus in totaal nu 6 :Y

Nog 2 *O*
AnneX heeft er wel vijf w/
  dinsdag 5 mei 2015 @ 14:57:36 #55
176471 oh-oh
pi_152297757
Dan is ze nu compleet toch?
( Groucho Marx )
pi_152297840
Géen idee ... Iemand hiervoor heeft uitgerekend hoeveel er nodig zijn de bepaalde periode dat de draken hier zijn...
Van de week stuur ik ze wel op...

Alles om op het schuldgevoel van Dude te werken om uitgebreide dagelijkse verslagen te posten. w/
  dinsdag 5 mei 2015 @ 15:03:39 #57
176471 oh-oh
pi_152297990
Je mag er hoe dan ook max 3 per persoon inleveren, dus ze heeft er max 12 nodig?
( Groucho Marx )
  dinsdag 5 mei 2015 @ 15:33:04 #58
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_152299053
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 14:59 schreef AnneX het volgende:
Géen idee ... Iemand hiervoor heeft uitgerekend hoeveel er nodig zijn de bepaalde periode dat de draken hier zijn...
Van de week stuur ik ze wel op...

Alles om op het schuldgevoel van Dude te werken om uitgebreide dagelijkse verslagen te posten. w/
:D O+
Snobs have more fun!
KLIK!
  Spellchecker dinsdag 5 mei 2015 @ 15:44:45 #59
197773 crew  maily
pi_152299496
Niet alles gelezen, maar zien de dames elkaar ook buiten de vakanties bij jullie?
pi_152301153
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 15:44 schreef maily het volgende:
Niet alles gelezen, maar zien de dames elkaar ook buiten de vakanties bij jullie?
Ja zeg, het is inmiddels een jaarlijkse traditie om de nu 13 delen door te lezen voordat de meiden komen. w/
die Dude braaf bookmarkt in post 1. _O_
  Spellchecker dinsdag 5 mei 2015 @ 16:33:01 #61
197773 crew  maily
pi_152301178
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 16:32 schreef AnneX het volgende:

[..]

Ja zeg, het is inmiddels een jaarlijkse traditie om de nu 13 delen door te lezen voordat de meiden komen. w/
die Dude braaf bookmarkt in post 1. _O_
:D
c_/
  dinsdag 5 mei 2015 @ 23:35:39 #62
235382 tombolafan
-Miauw-fan
pi_152317482
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 15:03 schreef oh-oh het volgende:
Je mag er hoe dan ook max 3 per persoon inleveren, dus ze heeft er max 12 nodig?
de periode dat ze komen max 2 pp dus ze heeft er maar 8 nodig (of ze kan 2x :+ )
  woensdag 6 mei 2015 @ 09:55:14 #63
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_152323095
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 15:44 schreef maily het volgende:
Is één keer gebeurd. Maar ze wonen ver van elkaar en K. belt wel graag, maar L. is daar niet zo van. Die is helemaal into Facebook en zo, wat K. dan weer niet doet. Dus hun communicatie verschilt nogal.
Snobs have more fun!
KLIK!
  woensdag 6 mei 2015 @ 09:56:51 #64
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_152323121
Oh en ik vind jullie spaaractie enorm lief! O+
Snobs have more fun!
KLIK!
  vrijdag 8 mei 2015 @ 08:44:55 #65
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_152394826
AnneX, dank voor je geweldig lieve kaart en je spaarkaarten. Tjonge. O+
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_152398348
Je weet hoe groot mijn huis is...

Leg de spaarkaarten maar in de keukenla alvast, of waar je ze ook bewaart of geef ze door...

"... als u de zegels niet neemt, mag ik ze dan voor een bekende die vakantiekinderen te logeren krijgt..." w/
  zondag 10 mei 2015 @ 12:49:25 #67
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_152455876
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 11:35 schreef AnneX het volgende:
Je weet hoe groot mijn huis is...

Leg de spaarkaarten maar in de keukenla alvast, of waar je ze ook bewaart of geef ze door...

"... als u de zegels niet neemt, mag ik ze dan voor een bekende die vakantiekinderen te logeren krijgt..." w/
*;

Oh en oh-oh ook bedankt! Met weer een leuke hondjeskaart. Erg lief weer!
Snobs have more fun!
KLIK!
  maandag 11 mei 2015 @ 22:05:15 #68
176471 oh-oh
pi_152506331
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 12:49 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

*;

Oh en oh-oh ook bedankt! Met weer een leuke hondjeskaart. Erg lief weer!
:') Niet dat je die kaart nog nodig had maar goed.
Bij Spoorloos gaat het ook over gastgezinnen nu!
( Groucho Marx )
  dinsdag 12 mei 2015 @ 14:54:49 #69
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_152524671
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2015 22:05 schreef oh-oh het volgende:

[..]

:') Niet dat je die kaart nog nodig had maar goed.
Bij Spoorloos gaat het ook over gastgezinnen nu!
Ja, ik las het! Ben benieuwd (maar ga het niet zien, want we gaan uit eten en daarna kort slapen en dan op ferkansie. O+ )
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_152525589
Annex heeft dus 5 kaarten opgestuurd, oh-oh 1, en dude had er zelf 1? Dus ik moet nog 1 code pmmen? *O*

Dan heb ik dus 3 kaarten over, nice _O-
  dinsdag 12 mei 2015 @ 15:48:40 #71
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_152526323
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 15:23 schreef tombolafan het volgende:
Annex heeft dus 5 kaarten opgestuurd, oh-oh 1, en dude had er zelf 1? Dus ik moet nog 1 code pmmen? *O*

Dan heb ik dus 3 kaarten over, nice _O-
Ik heb nog wel een zegeltje nodig, dacht ik. Maar misschien snap ik deze hele actie niet. :@

/ ontkennende fase dat we naar een pretpark gaan
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_152540978
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 15:48 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Ik heb nog wel een zegeltje nodig, dacht ik. Maar misschien snap ik deze hele actie niet. :@

/ ontkennende fase dat we naar een pretpark gaan
Hahahahaha ik ga het proberen uit te leggen :+

In de periode dat jij naar Bobbejaanland gaat mag je pp max 2 voucher-codes verzilveren..
Je spaart 5 zegels op een kaart, en je kaarten moet je bij de Jumbo inleveren voor vouchers (hoe omslachtig, maar ach :+ )
Als het goed is heeft Annex 5 kaarten opgestuurd naar je, en Oh-Oh 1? Dan zit je op 6 kaarten die je nu toegestuurd hebt gekregen, en ik dacht dus dat je er zelf 1 vol had (en zo niet dan pech want de actie is af volgens mij _O- )

Je hebt dus thuis nu 6 of 7 kaarten (die je wel op tijd in moet leveren voor vouchers!!! :@ ), ik vul het aan tot 8. Ik stuur alleen niet de kaarten op, ik ruil ze alvast in voor vouchers, en pm de code(s) naar je *O*

SPOILER
  dinsdag 12 mei 2015 @ 21:44:38 #73
176471 oh-oh
pi_152541143
Dude je kan oooooooook naar een dierentuin hoor.
Maar ik weet niet of dat minder erg is :P
Ik heb nog wel een losse zegel indien nodig, dus zeg het maar!
( Groucho Marx )
pi_152542737
In een pretpark slinger je die meiden gewoon de achtbaan in en ga je zelf op een bankje zitten :7
  dinsdag 12 mei 2015 @ 22:59:23 #75
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_152545285
quote:
6s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 21:41 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Hahahahaha ik ga het proberen uit te leggen :+

In de periode dat jij naar Bobbejaanland gaat mag je pp max 2 voucher-codes verzilveren..
Je spaart 5 zegels op een kaart, en je kaarten moet je bij de Jumbo inleveren voor vouchers (hoe omslachtig, maar ach :+ )
Als het goed is heeft Annex 5 kaarten opgestuurd naar je, en Oh-Oh 1? Dan zit je op 6 kaarten die je nu toegestuurd hebt gekregen, en ik dacht dus dat je er zelf 1 vol had (en zo niet dan pech want de actie is af volgens mij _O- )

Je hebt dus thuis nu 6 of 7 kaarten (die je wel op tijd in moet leveren voor vouchers!!! :@ ), ik vul het aan tot 8. Ik stuur alleen niet de kaarten op, ik ruil ze alvast in voor vouchers, en pm de code(s) naar je *O*

SPOILER
Dude gaat zo lekker naar Toscane! Ha! Nu jij weer!

Ik ga daarna proberen te begrijpen hoe het allemaal zit met die kaarten. Ik heb al wel genoteerd dat ik na terugkomst als de wiedeweerga naar de Jumbo moet om de boel te verzilveren! Gaan we doen. :) En even geteld: ik heb al negen volle kaarten, dus dat is genoeg toch? *O*

Nee we gaan niet twee keer }:|
Snobs have more fun!
KLIK!
  dinsdag 12 mei 2015 @ 23:06:31 #76
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_152545620
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 22:13 schreef tombolafan het volgende:
In een pretpark slinger je die meiden gewoon de achtbaan in en ga je zelf op een bankje zitten :7
Ja, dat dacht ik in de Efteling ook. Maar alles moest samen, vinden les Jut et Juls. Want zonder samen is het niks. Hebben wij weer!
Uiteindelijk is Arty met die meiden in de héle enge dingen gegaan want ik durf het gewoon echt niet. Ik liep al te gillen in een spookhuis, terwijl de meiden (en Arty) met hun ogen rolden omdat het een kleuterspookhuis was. Dat er een heksje lief lachend in de verte naar je zwaait. :@
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_152546556
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 22:59 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Dude gaat zo lekker naar Toscane! Ha! Nu jij weer!

Ik ga daarna proberen te begrijpen hoe het allemaal zit met die kaarten. Ik heb al wel genoteerd dat ik na terugkomst als de wiedeweerga naar de Jumbo moet om de boel te verzilveren! Gaan we doen. :) En even geteld: ik heb al negen volle kaarten, dus dat is genoeg toch? *O*

Nee we gaan niet twee keer }:|
Oh ja dan heb je genoeg idd :D
Tot en met 26 mei kan je ze verzilveren :Y
  dinsdag 12 mei 2015 @ 23:28:18 #78
176471 oh-oh
pi_152546665
_O- Ben je wel op tijd terug om ze te verzilveren? Anders stuur je ze maar door, mail ik je de codes wel :D
Fijne reis!
( Groucho Marx )
pi_152547099
Dusssss ik ga maar ff een stel jumbo-kaarten in FHF gooien :'(
  dinsdag 12 mei 2015 @ 23:42:42 #80
176471 oh-oh
pi_152547271
quote:
12s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 23:38 schreef tombolafan het volgende:
Dusssss ik ga maar ff een stel jumbo-kaarten in FHF gooien :'(
Hier bij de Jumbo collecteren ze de zegels voor dagjes uit voor zo een bejaardensoos, daar doneer ik de rest aan, vond ik zo een leuk initiatief!
( Groucho Marx )
pi_152547430
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 23:42 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Hier bij de Jumbo collecteren ze de zegels voor dagjes uit voor zo een bejaardensoos, daar doneer ik de rest aan, vond ik zo een leuk initiatief!
Oh dat is wel beter! Ff kijken of ze dat hier ook hebben (of kijken of we het zelf ergens voor kunnen gebruiken, kan ik ook een beetje verantwoorden dat we steeds naar de Jumbo moesten _O-

Bij de AH hadden ze een inzameling van die moestuintjes voor een gehandicapten-school, dat was ook leuk O+
  dinsdag 12 mei 2015 @ 23:51:28 #82
176471 oh-oh
pi_152547556
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 23:47 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Oh dat is wel beter! Ff kijken of ze dat hier ook hebben (of kijken of we het zelf ergens voor kunnen gebruiken, kan ik ook een beetje verantwoorden dat we steeds naar de Jumbo moesten _O-

Bij de AH hadden ze een inzameling van die moestuintjes voor een gehandicapten-school, dat was ook leuk O+
Als ze het bij jullie niet doen en je overhoudt, je hebt mijn adres he :D Het is ieg zeker weten een lokaal iets hier.
( Groucho Marx )
pi_152547607
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 23:51 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Als ze het bij jullie niet doen en je overhoudt, je hebt mijn adres he :D Het is ieg zeker weten een lokaal iets hier.
Ja doe ik! :Y
  maandag 8 juni 2015 @ 10:14:45 #84
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_153346683
Nog maar vijf kinderloze weekenden! :o
Wat gaat het dan altijd weer hard opeens. We denken dan altijd: gauw nog stom dronken worden, een gat in de dag slapen en in afgezakte pyjamabroek een weekend lang gamen en kroketten met chips eten.

Het was overigens nog even spannend, want onze regioafdeling is er kennelijk mee gestopt en we kregen maar geen aanmeldingsformulier. Toen we laatst in Toscane op vakantie waren kwam er een mail met daarin het formulier, en of we dat met spoed konden printen, invullen, scannen en mailen. Tja, dat ging niet, tussen de wijnranken. Na thuiskomst alles wel snel alles opgestuurd en we kregen zo juist te horen dat het op zijn pootjes terecht komt. Het blijft toch vrijwilligerswerk en een kleine kink kan grote gevolgen hebben.

We hebben er wel weer zin in. Nu nog een auto regelen, want de ellenlange dames met dito benen kunnen écht niet meer achterin de Jag. En dan op naar Limburg, waar we ons wel op verheugen. Zo leuk dat we bij familie van een FOK!ster logeren ook nog!
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_153348206
Jee, stel je voor dat het door formulierengates niet door zou gaan, pfoe!! :o

Nog ff lekker genieten dan 3 weken beetje je adem inhouden en dan weer uitademen *O*

Welke FOK!ster, wat leuk *O*
  maandag 8 juni 2015 @ 12:53:12 #86
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_153350381
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2015 11:25 schreef Bluezz het volgende:
Jee, stel je voor dat het door formulierengates niet door zou gaan, pfoe!! :o

Nog ff lekker genieten dan 3 weken beetje je adem inhouden en dan weer uitademen *O*

Welke FOK!ster, wat leuk *O*
Cat22 O+ *O*
Snobs have more fun!
KLIK!
  vrijdag 26 juni 2015 @ 07:58:24 #87
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_153848665
Ons blonde bikkeltje is aangenomen op een speciaal voetbal-collège! :o *O*

Apetrots ben ik! Gewoonweg gescout! Ze voetbalde als achtjarige al bij het plaatselijke jongensteam, bij gebrek aan dameselftal, en de laatste jaren bij een meidenteam. En nu dus naar een speciale voetbalschool.

Ze vindt het wel heel erg om haar klasgenootjes op de huidige middelbare te moeten verlaten, maar is ook heel blij dat ze nu deze speciale opleiding kan gaan doen. Wat zou het mooi zijn als ze haar droom voetballer te worden, kan waarmaken.
Ik zag haar al echt geen kapster worden, wat ze altijd weifelend noemde als toekomstbeeld. Nu vrouwenvoetbal zo populair is, kan ze echt haar droom najagen. O+ Ik gun haar dit zó, een echt perspectief waar ze voor wil gaan.
Snobs have more fun!
KLIK!
  vrijdag 26 juni 2015 @ 10:39:35 #88
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_153850511
quote:
19s.gif Op vrijdag 26 juni 2015 07:58 schreef Duderinnetje het volgende:
Ons blonde bikkeltje is aangenomen op een speciaal voetbal-collège! :o *O*

Apetrots ben ik! Gewoonweg gescout! Ze voetbalde als achtjarige al bij het plaatselijke jongensteam, bij gebrek aan dameselftal, en de laatste jaren bij een meidenteam. En nu dus naar een speciale voetbalschool.

Ze vindt het wel heel erg om haar klasgenootjes op de huidige middelbare te moeten verlaten, maar is ook heel blij dat ze nu deze speciale opleiding kan gaan doen. Wat zou het mooi zijn als ze haar droom voetballer te worden, kan waarmaken.
Ik zag haar al echt geen kapster worden, wat ze altijd weifelend noemde als toekomstbeeld. Nu vrouwenvoetbal zo populair is, kan ze echt haar droom najagen. O+ Ik gun haar dit zó, een echt perspectief waar ze voor wil gaan.
O+ Wat geweldig! Juist doordat het zo in opkomst is, is er ook nog best tussen te komen voor meisjes van deze leeftijd, merk ik aan de voetballende dochter van een vriendin. En dan gaan er best veel deuren open. Goed oefenen met Engels ook: Amerikaanse colleges hebben flinke scholarships over voor voetballende meiden.
  vrijdag 26 juni 2015 @ 11:47:28 #89
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_153852076
Leuk voor haar! ^O^
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  vrijdag 26 juni 2015 @ 12:56:41 #90
176471 oh-oh
pi_153854138
Oh wauw, dat is echt wel heel erg supertof zeg *O*
( Groucho Marx )
  vrijdag 26 juni 2015 @ 13:20:59 #91
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_153854899
Cool! :D *O*
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 26 juni 2015 @ 13:26:48 #92
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_153855084
O, wat gaaf voor haar! *G*
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  vrijdag 26 juni 2015 @ 15:33:25 #93
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_153858649
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2015 10:39 schreef Gaoxing het volgende:

[..]

O+ Wat geweldig! Juist doordat het zo in opkomst is, is er ook nog best tussen te komen voor meisjes van deze leeftijd, merk ik aan de voetballende dochter van een vriendin. En dan gaan er best veel deuren open. Goed oefenen met Engels ook: Amerikaanse colleges hebben flinke scholarships over voor voetballende meiden.
Ja inderdaad!

Ik vind het zó stoer. Altijd met de jongens gevoetbald, toen iedereen meisjesvoetbal nog stom vond en kijk waar het haar heeft gebracht. Ik zei het eerste jaar al tegen haar: dan moet je maar naar de VS, want daar is damesvoetbal groter dan herenvoetbal. Maar gelukkig kwam die populariteit naar háár toe!

En wat er ook verder van komt, het zal in elk geval haar wereld groter maken en ze kan zich sportief verder ontwikkelen. En ik merk dat het haar nu al verandert. Ze heeft het er steeds over dat ze het voor haar toekomst doet, terwijl ze eerder nauwelijks met de dag van morgen bezig was en haar schouders ophaalde als je vroeg wat ze zou willen worden. Ze heeft nu iets om zich in vast te bijten, een droom!

Zo fijn voor haar!

[ Bericht 0% gewijzigd door Duderinnetje op 26-06-2015 18:28:45 ]
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_153859078
Een droom in je leven is _O_
pi_153862517
Wat leuk voor haar *O* *O* *O*

Jammer dat de voetbalster in de familie (niet ik :7 ) juist dan op vakantie is. Anders hadden de dames leuk samen kunnen spelen. Letterlijk. :D
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  vrijdag 26 juni 2015 @ 18:32:35 #96
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_153862823
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2015 18:12 schreef Cat22 het volgende:
Wat leuk voor haar *O* *O* *O*

Jammer dat de voetbalster in de familie (niet ik :7 ) juist dan op vakantie is. Anders hadden de dames leuk samen kunnen spelen. Letterlijk. :D
Arty en ik kunnen er ook niks van en K. rent steevast de verkeerde kant op als er een bal nadert. :D

L. moet hier dus drie weken op zomerreces. Ze doet hier wel aan krachttraining, want ze sleept altijd de vuilniszakken, hoe zwaar ook, naar de ondergrondse dump, ze tilt altijd alle koffers de auto in en uit en maait het gras met zo'n logge maaimachien. Kinderarbeid voor een goed doel. 8-)

Edit: allemachtig, ik blader even in de agenda: nog drie weken. :o :% :X *O*
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_153863055
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2015 18:32 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Arty en ik kunnen er ook niks van en K. rent steevast de verkeerde kant op als er een bal nadert. :D

L. moet hier dus drie weken op zomerreces. Ze doet hier wel aan krachttraining, want ze sleept altijd de vuilniszakken, hoe zwaar ook, naar de ondergrondse dump, ze tilt altijd alle koffers de auto in en uit en maait het gras met zo'n logge maaimachien. Kinderarbeid voor een goed doel. 8-)

Edit: allemachtig, ik blader even in de agenda: nog drie weken. :o :% :X *O*
Doe mij zo'n kluskind :D _O-

En bijijijijijna ja! :D
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_153863315
Wat een positief nieuws van / voor L.! ^O^ *O*
pi_153863600
Ow wat een geweldig nieuws, zo leuk!! Terecht trots!
een heel lief, braaf, aardig, keurig, net en onschuldig meisje...
  vrijdag 26 juni 2015 @ 19:59:32 #100
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_153865030
En die gekkerd meldt dat heel niet hè? Ik zie op haar Facebook dat ze reuze dramatisch afscheid neemt van haar huidige collège-vriendinnen en -vrienden (geheel naar Franse traditie met veel superlatieven: 'Jullie zijn het beste dat mij overkwam. Zonder jullie kon ik dit niet bereiken. Voor altijd in mijn bloedende hart, want waar ben ik zonder jullie? Engelen die op mijn pad kwamen toen ik naar de middelbare ging. Engelen die me steunden en die ik liefheb. Voor altijd vaarwel, ik zal jullie nooit vergeten en elke goal die ik scoor is voor jullie.' Got to love the French O+), dus ik infomeer even wat er aan de hand is. zegt ze doodleuk: 'Ik ga naar een andere school.' Pas na enig doorvragen werd duidelijk wat ze ging doen.

K. belt al als haar roostertijden zijn veranderd (Laatst op de voicemail: 'Zeg ook tegen Bruno dat ik woensdag vrij ben want dat is belachelijk want ik moet dan donderdag heel lang maar geschiedenis vind ik erg leuk en gisteren had ik een acht voor Engels en die lerares is niet eens aardig maar ja ik had alles goed en het is natuurlijk wel raar dat ik op woensdag vrij ben en dan donderdag zo laat moet!! Nou doewie hoe is het met Dirque jaa dikke koes!' ) :D

Wel leuk, de verschillen tussen de meiden!
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_153865172
:D :D Wat heerlijk!
En wat snel al!
  vrijdag 26 juni 2015 @ 21:53:29 #102
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_153868391
:D Ik vind het zo leuk hoe die meiden zich het hele jaar door zo verwant met jullie voelen.
Ik ga weer met plezier lezen!
Ik heb je lief mijn hele leven
  Moderator zondag 28 juni 2015 @ 11:29:25 #103
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_153898911
Leuk zeg :) !
  zaterdag 4 juli 2015 @ 03:59:24 #104
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_154051403
Zooooo lief: het voetbalmeisje, dat eigenlijk altijd heel gereserveerd is gedurende het jaar, mailt dat ze zich enorm enorm verheugt ons weer te zien. Van K. zijn we dat wel gewend, die is explicieter in haar gevoelens,maar het doet me enorm deugd dat die grote stoere L. nu ook zo open is. Ik begrijp er nog altijd echt (!) geen barst van wat die dames hier vanaf hun achtste nou eigenlijk aan vinden, maar het is dondersleuk dat ze nu in hun puberteit nog steeds zo graag komen.

Ik denk dan wel meteen: oh god, dit jaar gaan we het dan vast verpesten en vallen we door de mand.

Maar gelukkig steunen jullie ons altijd om het tegendeel te denken. :D O+

(Zonder alle trouwe volgers hier, hadden we het nog geen jaar gered, echt.)
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_154052505
Wat leuk dat L dat laat weten O+.
Wanneer komen ze ook alweer?
Duvel & Niels
  zaterdag 4 juli 2015 @ 08:48:52 #106
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_154052545
Ik lees nog steeds mee *O*
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  zaterdag 4 juli 2015 @ 09:01:32 #107
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_154052616
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juli 2015 08:43 schreef Duufje het volgende:
Wat leuk dat L dat laat weten O+.
Wanneer komen ze ook alweer?
De achttiende :%
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_154052655
Oh ze komen weer bijna!
I solemnly swear i'm up to no good
pi_154054063
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 juli 2015 09:01 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

De achttiende :%
Ik verheug me zeer!
pi_154055068
2 weken :o :o
  zaterdag 4 juli 2015 @ 16:54:21 #111
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_154062750
Belhamel L. stuurt me net dit bericht: 'Dikke kud!'

'Dikke kus' is zo gemakkelijk nog niet voor Fransen.
:+
Snobs have more fun!
KLIK!
  zaterdag 4 juli 2015 @ 16:56:34 #112
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_154062821
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juli 2015 12:06 schreef Bluezz het volgende:
2 weken :o :o
We zitten in de ontkennende fase.

Er bestaan geen Franse meisjes, heel Frankrijk bestaat niet eens. En meisjes ook niet sowieso. Ons leven is een kabbelend beekje zonder rimpeling LALALA!
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_154062977
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 juli 2015 16:56 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

We zitten in de ontkennende fase.

Er bestaan geen Franse meisjes, heel Frankrijk bestaat niet eens. En meisjes ook niet sowieso. Ons leven is een kabbelend beekje zonder rimpeling LALALA!
doe npo1 eens aan :P
  zaterdag 4 juli 2015 @ 17:27:09 #114
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_154063763
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 juli 2015 17:02 schreef computergirl het volgende:

[..]

doe npo1 eens aan :P
Nee daar begin ik al niet eens aan! Hou óp.
We liggen in een opblaasbad en verder reikt ons leven niet. :{w

Wel een dikke kud natuurlijk voor iedereen. :+
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_154065957
:o ik ben de eerste week niet thuis als de meiden komen, dat word veel leesplezier als ik terug kom *O*

Psst, hoest met Dirk?
Duvel & Niels
  zaterdag 4 juli 2015 @ 23:46:49 #116
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_154073353
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juli 2015 19:00 schreef Duufje het volgende:
:o ik ben de eerste week niet thuis als de meiden komen, dat word veel leesplezier als ik terug kom *O*

Psst, hoest met Dirk?
Die vindt het een beetje warm.

Snobs have more fun!
KLIK!
pi_154073456
Achgos O+

Hier trof ik ook katten aan op ongebruikelijke plaatsen: salontafel, overloop en de topper was met alle vier de pootjes omhoog op een traptrede :')
  zaterdag 4 juli 2015 @ 23:55:13 #118
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_154073632
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 juli 2015 23:49 schreef Cat22 het volgende:
Achgos O+

Hier trof ik ook katten aan op ongebruikelijke plaatsen: salontafel, overloop en de topper was met alle vier de pootjes omhoog op een traptrede :')

Dan zou ik toch even in het buikje prikken om te testen of er nog leven in zat!
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_154073922
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 juli 2015 23:55 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Dan zou ik toch even in het buikje prikken om te testen of er nog leven in zat!
O nee hoor, ik werd begroet met een vriendelijke prrrr O+
Wat wel fijn was, want zoveel licht was er niet op de overloop en anders had ik mijn nek misschien over poes gebroken. :o :X
pi_154079618
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 juli 2015 23:46 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Die vindt het een beetje warm.

[ afbeelding ]
Haha dat is echt een rare lighouding! Die heb ik mijn katten nog nooit zien doen.
Duvel & Niels
  zondag 5 juli 2015 @ 13:58:18 #121
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_154083425
quote:
1s.gif Op zondag 5 juli 2015 00:04 schreef Cat22 het volgende:

[..]

O nee hoor, ik werd begroet met een vriendelijke prrrr O+
Wat wel fijn was, want zoveel licht was er niet op de overloop en anders had ik mijn nek misschien over poes gebroken. :o :X
Ik ken iemand die de rest van haar leven in een rolstoel terecht kwam omdat ze over de kat struikelde die op de trap snel voor haar langs schoot. Sindsdien rolde hij lekker op haar schoot door het huis. Tja, diertje doet dat ook niet bewust natuurlijk en ze is altijd heel dol op die siamees gebleven. Er waren mensen die vonden dat hij een spuitje moest. |:(

Duufje, wat betreft de lighouding van Dirk: don't get me started. _O-

En weer on topic: L. heeft Arty zo juist via Facebook zoekopdrachten voor films gegeven. Ja, die duikt het liefst meteen na aankomst met een dekentje en een bak popcorn op de bank.
Dat is nu eenmaal traditie geworden, zegt ze, dus ze is niet te beroerd die in ere te houden (vooral de popcorn). (En scenes terugspoelen en er dan twintig keer even hard om kunnen gieren.) (En het nog een eenentwintigste keer opzetten om ons met onze ogen te zien draaien ;) )

Nou, maar even wat films proberen te vinden (in het Frans). Hopelijk zijn ze eindelijk Spy Kids ontgroeid, want die hebben we, zonder overdrijven, de afgelopen paar jaar wel honderd keer voorbij zien komen. :D Zelfs wij konden hem op een bepaald moment helemaal mee-opzeggen.

L. vroeg om eh... Die Cup-song film (ben de naam al weer kwijt) en dan deel 2. Maar er is nog geen Franse versie van te eh... vinden.
Maar mochten jullie soortgelijke films weten, dan zijn tips welkom. Dus echt jonge-tienermeiden-films.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_154092260
Heej Dude! Volgens mij ken ik iemand die in de landelijke organisatie zit! (Europa Kinderhulp is het toch?)
Kwamen we toevallig achter, zij gaat sinds een paar jaar mee om de kinders op te halen in Frankrijk.

Go figure! :D _O-
  zondag 5 juli 2015 @ 18:29:52 #124
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_154092539
quote:
1s.gif Op zondag 5 juli 2015 18:21 schreef Cat22 het volgende:
Heej Dude! Volgens mij ken ik iemand die in de landelijke organisatie zit! (Europa Kinderhulp is het toch?)
Kwamen we toevallig achter, zij gaat sinds een paar jaar mee om de kinders op te halen in Frankrijk.

Go figure! :D _O-
Ja, stichting Europa Kinderhulp. Maar ze zijn al weken bezig met kinderen ophalen hoor! Voor sommige gastgezinnen zit het er over anderhalve week al weer op. Maar als je zegt dat ze binnenkort gaat, dan gaat het vast om onze reisdata! Maar dan hebben ze weer van allerlei regio's en zo. Het is best groot. Wat leuk!
Snobs have more fun!
KLIK!
  zondag 5 juli 2015 @ 18:32:20 #125
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_154092641
quote:
1s.gif Op zondag 5 juli 2015 18:29 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Ja, stichting Europa Kinderhulp. Maar ze zijn al weken bezig met kinderen ophalen hoor! Voor sommige gastgezinnen zit het er over anderhalve week al weer op. Maar als je zegt dat ze binnenkort gaat, dan gaat het vast om onze reisdata! Maar dan hebben ze weer van allerlei regio's en zo. Het is best groot. Wat leuk!
We hadden al uitgeteld dat ze die van jou niet ging ophalen. :Y
Maar ik vond het wel lollig, small world en zo. :)
  zondag 5 juli 2015 @ 19:10:46 #127
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_154093903
quote:
1s.gif Op zondag 5 juli 2015 18:32 schreef Cat22 het volgende:

[..]

We hadden al uitgeteld dat ze die van jou niet ging ophalen. :Y
Maar ik vond het wel lollig, small world en zo. :)
ja absoluut! En heel veel bewondering voor deze vrijwilligers!
Snobs have more fun!
KLIK!
  zondag 5 juli 2015 @ 21:42:53 #128
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_154099067
Oh en ps.: het hoeven geen films van Frans makelij te zijn, per se! Als er maar een Franse versie van is. Nagesynchroniseerd dus. En die kunnen we meestal wel vinden hoor, maar ik weet niet genoeg van jeugdfilms af om de populaire titels te kennen.
Het mogen dus gewoon Disneys en dergelijke zijn. Of dat Cup-song-genre. Als het maar niet super-super-recent is, vindt Arty er vaak wel de Frans versie van.

[ Bericht 24% gewijzigd door Duderinnetje op 06-07-2015 10:21:24 ]
Snobs have more fun!
KLIK!
  zondag 5 juli 2015 @ 21:54:59 #129
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_154099503
Mijn collega gaat dit jaar voor het eerst twee kinderen van europa kinderhulp ontvangen bij haar thuis. ben heel benieuwd hoe ze t zal hebben. ik zit ook weer klaar om mee te lurken hier :@
Kwak
  zondag 5 juli 2015 @ 22:03:03 #130
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_154099883
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2015 21:54 schreef kwakz0r het volgende:
Mijn collega gaat dit jaar voor het eerst twee kinderen van europa kinderhulp ontvangen bij haar thuis. ben heel benieuwd hoe ze t zal hebben. ik zit ook weer klaar om mee te lurken hier :@
Oh wat fijn! Ik ben altijd zo verheugd over dergelijke berichten.

Er was dit jaar paniek omdat een stel Franse jochies naar Nederland zou komen, maar nog helemaal geen gastgezin had (ik heb geen idee wat daar mis was gegaan). Werd op Facebook en Twitter goed gedeeld en daardoor zijn er gastgezinnen gevonden. Zo tof dat het zo kan. Elk gezin is er weer één en elk kind is een heel leven en onze gezamenlijke toekomst.

Mijn god, als ik weer denk wijsheden te moeten prediken dan komen de meiden er weer bijna aan. Word daar ietwat fout sentimenteel van altijd. :@ :|W

Verder vind ik het gewoon kutwerk natuurlijk. 8-)
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_154107135
quote:
1s.gif Op zondag 5 juli 2015 21:42 schreef Duderinnetje het volgende:
Oh en ps.: het hoeven geen films van Frans makelij te zijn, per se! Als er maar een Franse versie van is. Nagesynchroniseerd dus. En die kunnen we meestal wel vinden hoor, maar ik weet niet genoeg van jeugdfilms af om de populaire titels te kennen.
Ik ga het eens bij mijn kennis navragen. Ze is vertaler Frans-Nederlands van beroep, heeft zelf kinders van die leeftijd dus moet ook wel wat films kennen.
  maandag 6 juli 2015 @ 09:51:13 #132
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_154108432
quote:
1s.gif Op maandag 6 juli 2015 07:27 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Ik ga het eens bij mijn kennis navragen. Ze is vertaler Frans-Nederlands van beroep, heeft zelf kinders van die leeftijd dus moet ook wel wat films kennen.
Graag!
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_154118462
quote:
1s.gif Op zondag 5 juli 2015 21:42 schreef Duderinnetje het volgende:
Het mogen dus gewoon Disneys en dergelijke zijn. Of dat Cup-song-genre. Als het maar niet super-super-recent is, vindt Arty er vaak wel de Frans versie van.
Ik zou dan kijken naar twilight, hunger games, divergent (meer het teen segment dus)

Verder als jullie het al hebben netflix op frankrijk zetten? (Via hulu extentie op pc of een van de vele andere mogelijkheiden die in het netflix topic staan). Dan hoef je niet te downloaden en kunnen ze lekker zelf kiezen
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
  dinsdag 14 juli 2015 @ 15:59:54 #134
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_154331486
quote:
1s.gif Op maandag 6 juli 2015 17:14 schreef gothic-blackie het volgende:

[..]

Ik zou dan kijken naar twilight, hunger games, divergent (meer het teen segment dus)

Verder als jullie het al hebben netflix op frankrijk zetten? (Via hulu extentie op pc of een van de vele andere mogelijkheiden die in het netflix topic staan). Dan hoef je niet te downloaden en kunnen ze lekker zelf kiezen
Geen Netflix hier! Maar ik geloof dat Arty al een heel end komt. Bedankt voor de tips!

En vandaag heb ik ein-de-lijk bedacht wat ze dit jaar als welkomscadeautje krijgen. Pfjoew, hele bevalling om weer iets te verzinnen. Thema koken en bakken is het geworden! Kunnen ze ook echt hier meteen gebruiken, dus dat is wel leuk, denk ik.

Dit staat er voor elk op hun kamer:

Schort, maatlepels, koekstempels, spatel met tekst, kwast, garde, snijplanken en pannenlappen ('Chef de cuisine') en een bakje snoep-patat.

Oh, de koptelefoons hebben niet echt met koken te maken, maar zijn een cadeau uit eigenbelang. 8-)

En niet in het pakket doch voor algemeen gebruik:
Om ons jaarlijkse ontbijtleed :+ ietwat te verzachten, kocht ik nog ei-vormers (dan móeten de eitjes wel gaar zijn!!):

En tijdens een BBQ zal de chaos niet te overzien zijn van wege met name de linker aanschaf 8-)

Lang leve de Action!

[ Bericht 5% gewijzigd door Duderinnetje op 14-07-2015 19:48:41 ]
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_154334851
Wat een geweldig gek en leuk zo'n welkomsttas *O*
Zaterdag he? :X O+ :D
  dinsdag 14 juli 2015 @ 18:34:36 #136
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_154336915
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2015 17:17 schreef Bluezz het volgende:
Wat een geweldig gek en leuk zo'n welkomsttas *O*
Zaterdag he? :X O+ :D
Ja! :X :D
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_154336955
Wat een leuk pakket ^O^
  dinsdag 14 juli 2015 @ 18:53:37 #138
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_154337566
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 juli 2015 18:34 schreef Duderinnetje het volgende:

Ja! :X :D
Zo jammer dat jullie dit keer zo ver uit de buurt blijven. Had de (puber)meiden graag weer eens willen zien.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 14 juli 2015 @ 20:48:47 #139
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_154341360
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2015 18:53 schreef golfer het volgende:

[..]

Zo jammer dat jullie dit keer zo ver uit de buurt blijven. Had de (puber)meiden graag weer eens willen zien.
Zeker omdat we dus van plan zijn om lekker veel met ze te kokkerellen! Daar houdt ome golfert ook wel van!
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_154341773
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 juli 2015 20:48 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Zeker omdat we dus van plan zijn om lekker veel met ze te kokkerellen! Daar houdt ome golfert ook wel van!
kan er geen meet en Cook geregeld worden ergens halverwege ? *O*
  dinsdag 14 juli 2015 @ 21:20:17 #141
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_154342361
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 juli 2015 20:48 schreef Duderinnetje het volgende:

Als er iets speciaals op het menu komt rijden we anders misschien wel een keer daarvoor een heel eind om. :+
Poef.....gone! ©golfer
pi_154362643
Wordt er in de vakantiewoning ook gekokkereld? O~)
  woensdag 15 juli 2015 @ 17:00:01 #143
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_154363635
quote:
10s.gif Op woensdag 15 juli 2015 16:26 schreef Cat22 het volgende:
Wordt er in de vakantiewoning ook gekokkereld? O~)
Pannenkoeken en patat! Vakantie! :P
Snobs have more fun!
KLIK!
  † In Memoriam † woensdag 15 juli 2015 @ 17:19:13 #144
43556 miss_dynastie
pi_154364301
quote:
1s.gif Op woensdag 15 juli 2015 17:00 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Met kleurstof *O* Of zijn ze daar te oud voor?
pi_154364647
quote:
1s.gif Op woensdag 15 juli 2015 17:00 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Beterrr ^O^

SPOILER
  woensdag 15 juli 2015 @ 17:35:38 #146
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_154364675
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 17:19 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Met kleurstof *O* Of zijn ze daar te oud voor?
Volgens mij zijn ze daar noooooit te oud voor!
Al doet Arty niet meer alsof hij kan toveren met pannenkoeken. :D

Vorig jaar maakten ze ze al deels zelf. Maar ze moesten en zouden er komen!
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_154399191
Het is al bijna gedaan met jullie rust. ;) veel plezier met de meiden alvast! Elk jaar weer super leuk om mee te lezen. Succes ^O^.
Duvel & Niels
pi_154411053
Nog 1 nachtje slapen!

vrijdag 17 juli 2015 @ 12:10:13 #149
127981 Misstique
11-07-2014
pi_154411180
Veel plezier met de draakjes *O* .
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
pi_154411229
Morgen *O*
pi_154415459
Jeuj! Vanaf morgen kan het leesplezier weer beginnen!!! *O* *O* *O* *O* *O*
  zaterdag 18 juli 2015 @ 06:12:36 #152
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_154433321
Wakker! Om 06.00 uur. Dat móet iets te maken hebben met het feit dat het D(raken)-Day is!

Vandaag nog hun kamer in orde maken (de eerste twee jaar was ik daar al twee weken van te voren mee klaar :D Het wordt steeds later en meer routine). Heb al wel het 'speelgoed' geupdatet naar hun leeftijd. Er zijn nu vooral nog knutselspullen (kralen, knutselpakketjes, verf en doek) en spelletjes. Bij de Action ook nog een boek gekocht waaruit ze kartonnen dingen kunnen maken, zoals boekenleggers, een cupcakedrager etc.)

De oude Ipad zal vermoedelijk het populairste zijn, als hij Youtube tenminste nog trekt.

Ze zitten nu al in de bus, denk ik.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_154433433
Un peu nerveuse?

Hoeveel koppen zullen ze gegroeid zijn? met ellenlange benen?
  zaterdag 18 juli 2015 @ 07:44:49 #154
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_154433462
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 juli 2015 07:29 schreef AnneX het volgende:
Un peu nerveuse?

Hoeveel koppen zullen ze gegroeid zijn? met ellenlange benen?
Un petit peu, oui! :P

Ik schat dat ze twee meter zijn (die benen).
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_154433471
*O*

Staat de plant?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zaterdag 18 juli 2015 @ 07:52:01 #156
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_154433476
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2015 07:48 schreef DancingPhoebe het volgende:
*O*

Staat de plant?
De plant is al even kassie wijlen en ik heb nooit een nieuwe gekocht. :@

Alle (levensloze) ander cadeautjes die we de afgelopen jaren kregen zijn wel uit de kast opgediept en neergezet. :+
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_154436523
Ik las opgepiept :D

Spannend!!!!!!
  zaterdag 18 juli 2015 @ 13:28:07 #158
176471 oh-oh
pi_154437014
D-day!!! Hoe laat komen ze???
( Groucho Marx )
  zaterdag 18 juli 2015 @ 14:19:48 #159
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_154437866
quote:
17s.gif Op zaterdag 18 juli 2015 13:28 schreef oh-oh het volgende:
D-day!!! Hoe laat komen ze???
Rond zeven uur waarschijnlijk!
Snobs have more fun!
KLIK!
  zaterdag 18 juli 2015 @ 14:35:40 #160
176471 oh-oh
pi_154438123
Geniet nog maar even van de rust dan!
( Groucho Marx )
  zaterdag 18 juli 2015 @ 21:09:01 #161
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_154446942
De buit is binnen!
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_154446969
*O* game on *O*
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
  zaterdag 18 juli 2015 @ 21:29:27 #163
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_154447548
Whooohooooo *O*
pi_154449455
Drakentijd *O*
pi_154450649
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 juli 2015 21:09 schreef Duderinnetje het volgende:
De buit is binnen!
En slapen ze al? >:)
  Moderator zaterdag 18 juli 2015 @ 23:14:24 #166
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_154450697
He leuk *O*
  zaterdag 18 juli 2015 @ 23:34:27 #167
386633 Adnap
I love Life !
pi_154451278
Veel plezier! Mijn heren gaan juist heerlijk een weekje weg, even geen pubers om mij heen O+ O+ O+
I live life, i love life
Op Youtube dagelijks vlogs en kookvideo's bij Vraag 't Suus
  zondag 19 juli 2015 @ 08:26:04 #168
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_154457239
Nou, daar kwamen ze hoor, met een half uur vertraging. En we zagen de bus al ettelijke keren langs de parkeerplaats zoeven, dus stonden steeds te juichen, maar de Franse chauffeur leek ons maar niet te zien, of was te eigenwijs om de kleine inrit te nemen.
Enfin, dan toch eindelijk waren ze er. In een nagenoeg lege touringcar, want er kwamen maar negen kinderen naar het uiterste noorden. Niks geen officieel gedoe dit keer met strenge Franse dames die tergend langzaam één voor één namen afroepen, waarna je de koffers mag halen en eindelijk je vakantiekind kan omarmen. Welnee, met negen kinderen kan gewoon de achteruitgang open en daar holden ze naar buiten: zeven opgewonden jongens en meisjes.

En twee enorm grote meiden die ver uittorenden boven de andere kinderen. K. nog langer en ietwat minder giebelig, maar verder nog hetzelfde. En L. in heuse hiphop-outfit met een stoer (bebeugeld) bekkie erboven en eindelijk wat spek aan het lijf. Echte pubers, die wat vermoeid neerkeken op het Franse grut dat met teddyberen in de arm en spongebob-rugtassen de bus uitstoof.

[ Bericht 0% gewijzigd door Duderinnetje op 19-07-2015 10:12:56 ]
Snobs have more fun!
KLIK!
  zondag 19 juli 2015 @ 08:48:14 #169
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_154457335
En het was meteen weer goed. Na een dikke knuffel en de uitdaging om hun twee ENORME koffers achterin de Jag te krijgen (dat paste echt op de millimeter!), volgde de uitdaging om deze twee dames zelf in de Jag te proppen. Uiteindelijk was de oplossing van de puzzel dat ik me met L. achterin opvouwde en Lange K. voorin ging. Zo hielden we het net een halfuurtje uit tot thuis (uiteraard liet Arty de auto zo nu en dan gieren in de turbo boost en dan was er ouderwets gegil en gegiebel. Voor sommige dingen zijn ze nog niet te oud.)

Thuis was het vaste routine: meiden met de koffers naar boven, ik maak soep en limonade klaar, meiden met een boel gedoe (ontplofte koffers binnen de eerste vijf minuten van aankomst) uiteindelijk naar beneden (de eerste omkleedpartij is dan al een feit) met cadeautjes voor ons. Soep, ranja, gesteggel om welk cadeautje eerst moet, rollende ogen omdat Arty alle pakpapier altijd netjes wil openmaken, handjes die over tafel reiken om de boel open te scheuren en dan de verwachtingsvolle blikken. En wij zijn natuurlijk altijd reuze blij met alles (dat is oprecht zo, al is het niet altijd onze eigen smaak). Ik zal straks even een foto maken van de presentjes.

- Ze vonden de kook-cadeautjes erg leuk. Willen meteen aan de slag(room), dus maar eens kijken wat we vandaag kunnen maken. Het is er regenachtig genoeg voor. -

Na de soep en cadeautjes gauw weer naar boven, want dan moet de kast ingepakt en bekijken ze elkaars kleding (niet weinig dames en heren, niet weinig). Weer een omkleedpartij (ik vis 's avonds de vijfminutengedragenkleding altijd weer uit de wasmand en de vieze sokken uit de kroonluchter) en dan volgt de ceremoniële overhandiging van de reistasjes. Ik hoef er niet eens meer om te vragen. Ik verwijder trouw platgedrukte boterhammen uit voorvakjes, schraap boter uit de naden, keer lauwe halflege flesjes limonade om boven de gootsteen en schud verkruimelde chips onderuit de rugtassen.

Nou en toen ging het vanzelf! VANZELF! We hoorden de douche lopen, de dames kwamen met gekamde haartjes en in pyjama (voor L. is dat haar voetbal-outfit :D) naar beneden en daarna kropen ze in bed.
:o

Arty had Spotify (grote verwarring wat dat nou was. Na een tijdje: Ah! Spottiefie! Gekke Arty met zijn rare uitspraak) op een oude Ipad geïnstaleerd, dus we hoorden ze nog even zingen en neuriën en toen was het stil. Twee slapende pubers in huis. De één gewoontegetrouw met een lang been dat uit bed bungelt en stoere L. met haar baseballpet nog op... Maar wel met een afgeknuffeld teddybeertje in haar armen.

[ Bericht 2% gewijzigd door Duderinnetje op 19-07-2015 10:19:04 ]
Snobs have more fun!
KLIK!
  zondag 19 juli 2015 @ 09:04:57 #170
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_154457415
Van K.: blikken traditionele Nantes-koekjes, snoepjes en een heuse Afrikaanse jurk! Gemaakt door een tante. Prachtig!

Een eh... Discobalwaterelement :D Ik moet echt ophouden ze met kerst kitcherige wafelstalletjes met verlichting en muziek te sturen!
Overigens wel een gaaf effect in het donker hoor! Gewoon een enig cadeau en met trots gekozen, dat zagen we wel aan L.

En K. Had nog twee schilderijtjes voor ons gemaakt. Een Afrikaanse hut en een prachtig hart. Ik had allerlei verfspullen opgestuurd met haar verjaardag. Leuk dat ze er ook iets mee had gemaakt voor ons!

Hiernaast nog drie flessen wijn (onze reputatie is wel duidelijk) en een pot met een paté-specialiteit uit Le Mans.

Leuk dus! Verwend zijn we!

[ Bericht 11% gewijzigd door Duderinnetje op 19-07-2015 09:12:01 ]
Snobs have more fun!
KLIK!
  zondag 19 juli 2015 @ 09:14:14 #171
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_154457462
Oh wat leuk. Veel plezier met de meiden *O*
  zondag 19 juli 2015 @ 09:15:07 #172
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_154457471
(Het feit dat ik dit halve boekwerk kan typen komt doordat het nog stil is in huis. Geen rauwe eieren en brandgevaar om half acht 's ochtends! God, laat dit zo blijven! Uitslaappubers die je met geen stok uit bed krijgt, ik teken ervoor!!)
Snobs have more fun!
KLIK!
  zondag 19 juli 2015 @ 09:15:52 #173
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_154457477
quote:
1s.gif Op zondag 19 juli 2015 09:15 schreef Duderinnetje het volgende:
(Het feit dat ik dit halve boekwerk kan typen komt doordat het nog stil is in huis. Geen rauwe eieren en brandgevaar om half acht 's ochtends! God, laat dit zo blijven! Uitslaappubers die je met geen stok uit bed krijgt, ik teken ervoor!!)
Dat de dag pas rond een uur of 12 moge beginnen ^O^
pi_154457734
Leuk leuk!! *O*
Veel plezier deze weken.
Met een meidenkwartet
pi_154457786
quote:
1s.gif Op zondag 19 juli 2015 09:15 schreef Duderinnetje het volgende:
Ja maar...ja maar...

Als de draken pubers slapen, kunnen wij jouw verhalen niet lezen over hun wederwaardigheden hollandaises.

Zo leuk..."als vanouds" ...kan erom janken...sentimenteel...moi.
  zondag 19 juli 2015 @ 10:18:16 #176
386633 Adnap
I love Life !
pi_154457976
Uitslapende pubers : geheel normaal fenomeen.... zo rond een uur of 11 komt hier de eerste verdwaasd beneden waarna ik de 2e op 13.00 zijn bed uit rammel.......
Ben benieuwd hoelaat ze hun bed uit rolden :D

En die kadootjes zijn de bom !
I live life, i love life
pi_154459299
Wauw die kadootjes, die jurk, wat lief zeg!! We willen je er wel in zien he 8-) :7
spotify is naast youtube helemaal goed voor pubers! Daar zullen ze lekker zoet mee zijn en ja pubers liggen heel lang in hun nessies te stinken :D
Maar zijn vaak 's avonds ook met geen stok naar bed te krijgen, blijven dan weer het liefst langer op dan jullie *O*
Leuk dat alles zo lekker gewoon weer verder ging waar het gebleven was.. 6e jaar nu he? Fantastisch toch O+ !! Doe ze de groetjes!!
  zondag 19 juli 2015 @ 11:52:03 #178
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_154459358
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2015 11:49 schreef Bluezz het volgende:
Wauw die kadootjes, die jurk, wat lief zeg!! We willen je er wel in zien he 8-) :7
spotify is naast youtube helemaal goed voor pubers! Daar zullen ze lekker zoet mee zijn en ja pubers liggen heel lang in hun nessies te stinken :D
Maar zijn vaak 's avonds ook met geen stok naar bed te krijgen, blijven dan weer het liefst langer op dan jullie *O*
Leuk dat alles zo lekker gewoon weer verder ging waar het gebleven was.. 6e jaar nu he? Fantastisch toch O+ !! Doe ze de groetjes!!
Ja, zesde jaar al weer! We zijn zo onderhand veteranen onder de vakantieouders bij de bus!

Ik doe ze jullie groeten! Zodra ze wakker zijn.
Snobs have more fun!
KLIK!
  Moderator / Kerstkaart terrorist zondag 19 juli 2015 @ 12:01:18 #179
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_154459506
quote:
1s.gif Op zondag 19 juli 2015 11:52 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Ja, zesde jaar al weer! We zijn zo onderhand veteranen onder de vakantieouders bij de bus!

Ik doe ze jullie groeten! Zodra ze wakker zijn.
zijn ze er nog steeds niet uit? ;)
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  zondag 19 juli 2015 @ 12:57:21 #180
176471 oh-oh
pi_154460748
:D O+ Slapen ze nog???
Wat een heerlijkheid!!!
Oh ik wil ook zo een waterding, wat ongelooflijk fout leuk *O*
En een aanfoto van de jurk idd aub svp O+
( Groucho Marx )
  zondag 19 juli 2015 @ 13:15:31 #181
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_154461226
Het is nog doodstil boven! :o

Misschien zijn ze vannacht het huis uitgeslopen en liggen ze nu dronken in de goot in de Poelestraat :o
Snobs have more fun!
KLIK!
  zondag 19 juli 2015 @ 13:17:40 #182
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_154461287
quote:
3s.gif Op zondag 19 juli 2015 13:15 schreef Duderinnetje het volgende:

Misschien zijn ze vannacht het huis uitgeslopen en liggen ze nu dronken in de goot in de Poelestraat :o
Haha. Ik zou ze met veel lawaai en bombarie wakker laten schrikken. Deksels van pannen als bekkens op elkaar slaan ofzo. })
Poef.....gone! ©golfer
  Moderator / Kerstkaart terrorist zondag 19 juli 2015 @ 13:19:39 #183
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_154461329
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2015 13:17 schreef golfer het volgende:

[..]

Haha. Ik zou ze met veel lawaai en bombarie wakker laten schrikken. Deksels van pannen als bekkens op elkaar slaan ofzo. })
om 13u mag dat idd wel :)
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator zondag 19 juli 2015 @ 13:53:43 #184
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_154462155
quote:

zeer aannemelijk.
pi_154462392
Wat heerlijk dat ze er weer zijn O+

Heel veel plezier samen, dan hebben wij dat ook!
Zolang er was is, is er leven.
pi_154462488
quote:

Dat zou een flinke deuk zijn in jullie gastouder-veteraanstatus :o _O-
  zondag 19 juli 2015 @ 14:11:03 #187
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_154462643
quote:
14s.gif Op zondag 19 juli 2015 13:19 schreef Nizno het volgende:

[..]

om 13u mag dat idd wel :)
Ben je gek. Niks moet hier hoor.

Ze hebben lekker doorgesnurkt tot 13.30 uur en zitten nu lekker te ontbijten. :Y)

Zo meteen in pyjama film kijken en popcorn eten!
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_154462662
wat leuk dat ze er weer zijn en die jurk _O_
  zondag 19 juli 2015 @ 14:11:48 #189
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_154462666
quote:
1s.gif Op zondag 19 juli 2015 14:05 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Dat zou een flinke deuk zijn in jullie gastouder-veteraanstatus :o _O-
Beetje wel ja, vrees ik. :D

Leg dat maar eens uit.
Snobs have more fun!
KLIK!
  zondag 19 juli 2015 @ 14:16:05 #190
131278 moemoe
#teampanda
pi_154462761
Wat een leuk topic!
  Moderator / Kerstkaart terrorist zondag 19 juli 2015 @ 14:16:40 #191
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_154462775
quote:
1s.gif Op zondag 19 juli 2015 14:11 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Ben je gek. Niks moet hier hoor.
tis idd voor hun ook vakantie :)
quote:
Ze hebben lekker doorgesnurkt tot 13.30 uur en zitten nu lekker te ontbijten. :Y)

Zo meteen in pyjama film kijken en popcorn eten!
*O*
  zondag 19 juli 2015 @ 14:45:26 #192
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_154463333
Uitslapen O+
Ben weer reuzebenieuwd naar de avonturen de komende tijd :D
  zondag 19 juli 2015 @ 14:55:41 #193
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_154463519
quote:
99s.gif Op zondag 19 juli 2015 14:16 schreef Nizno het volgende:

[..]

tis idd voor hun ook vakantie :)

[..]

*O*
Inderdaad. We hebben, geloof ik, ergens halverwege jaar 2 besloten dat zolang er geen gewonden vallen en hun gezondheid niet ernstig in het geding is, alles wel zo'n beetje mag. Nu kan dat bij deze meiden ook hoor, want ze zijn vreselijk lief en makkelijk. We hoeven eigenlijk nooit streng te zijn.
En we hoeven ze niet op te voeden, dus dat scheelt. We zijn suikeroom en -tante!

Het enige dat we willen is dat ze op een bepaald moment naar bed gaan. Wat ze dan verder nog doen (kletsenkletsenkletsen) mogen ze zelf weten. Juist door dat laatste gaan ze ook heel makkelijk naar boven. En soms kletsen ze echt nog uren en soms is het vrij snel stil. Hangt af van activiteiten, maar ook het moment in de vakantieweken. De eerste en laatste week zijn ze vaak het drukst (emotie, beetje spanning). We laten het maar begaan. :)

Ze zitten nu keihard mee te zingen met Spottifie. In fonetisch Engels, altijd leuk om naar te luisteren. :D

Kerrie mei peukerfees
No ie kerrie mei peukerfees
Pupupupeukerfeeeeees pupupupeukerfeehees!

[ Bericht 1% gewijzigd door Duderinnetje op 19-07-2015 15:03:03 ]
Snobs have more fun!
KLIK!
  zondag 19 juli 2015 @ 15:08:46 #194
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_154463747
Whahahaaaa _O- _O- O+
  zondag 19 juli 2015 @ 15:27:47 #195
386633 Adnap
I love Life !
pi_154464115
Woehaaaa _O_
I live life, i love life
  zondag 19 juli 2015 @ 15:32:47 #196
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_154464206
Leuk. Lekker relaxen en ontspannen zo'n eerste dag. Alle opgebouwde spanning er even uit laten gaan. O+
Poef.....gone! ©golfer
pi_154464225
Gotta lurrve Spottifie O+ _O-
pi_154474111
Wat een heerlijke stukjes weer over "jullie" meiden. Heel veel plezier komende weken! Ik lees weer mee. O+
  maandag 20 juli 2015 @ 19:47:19 #199
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_154495793
Wel weer een fijn dagje gehad. Ellenlang ontbijt in de tuin, daarna films kijken (alweer) en uiteraard naar Le Plus! Voor snoepjes. :9

Traditiegetrouw om 16 uur weer tomatensoep met vreselijk veel kaas én een rijstwafel gegeten en nu zitten ze boven te knutselen en kleuren.

Morgen midgetgolfen! *O*

Overigens keek K. vanmorgen onze tuin rond, zag de vijgenboom, concludeerde van een aftstandje wat voor boom dat was, terwijl ze nonchalant een broodkapje wegkauwde en zei: Die vijg die daar hangt, is voor mij (er hangt één vrucht in, verstopt achter bladeren, na jarenlang zwoegen-met-groene-vingers mijnerzijds). :D Dat kind (her)kent alles wat eetbaar is! :?
Snobs have more fun!
KLIK!
  maandag 20 juli 2015 @ 20:00:42 #200
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_154496188
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  maandag 20 juli 2015 @ 20:03:12 #201
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_154496258
quote:
Oh wat leuk! O+

Ze draaien dat nummer namelijk de godganse dag!
Snobs have more fun!
KLIK!
  maandag 20 juli 2015 @ 22:03:10 #202
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_154500252
Het gaat eigenlijk zó goed, zeg! De meiden (L. die niks lust) eten goed, vermaken zich, liggen de halve dag te gieren van de lach en zijn hier helemaal thuis.
Arty had vanmorgen even een dip. Hij stond op en wist zich helemaal geen raad met de twee 'indringers' in onze vertrouwde cocon. Ik herken dat wel. We zijn doorgaans erg op onszelf en soms slaat de schrik je om het hart als je die twee meiden door je huis ziet lopen.
Maar inmiddels zijn ze met z'n drieën aan het autoracen (met stuur en gaspedaal en alles) achter de PC en dan is het natuurlijk weer allemaal dikke mik entre eux :D

En wat zijn het lieve grote meiden zeg. Vorig jaar hadden we de prepuberteit en dat was wel een beetje afzien. Geen idee wat ons nog te wachten staat, maar tot nu toe gaat het goed. Ze ruimen de tafel af, zeuren nergens over en regelen hun leven hier samen met ons. Wat leuk na al die jaren dat ze zo automatisch in ons huishouden passen. Zelfs de poezen hebben er wel vertrouwen in, dit jaar!
Snobs have more fun!
KLIK!
  maandag 20 juli 2015 @ 22:04:24 #203
176471 oh-oh
pi_154500285
Wat klinkt het fijn! Zo te horen niet eens wendagen in het begin he?
( Groucho Marx )
  maandag 20 juli 2015 @ 22:26:16 #204
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_154501100
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2015 22:04 schreef oh-oh het volgende:
Wat klinkt het fijn! Zo te horen niet eens wendagen in het begin he?
Nu ja, de eerst avond was best wel gek hoor. We waren inmiddels enigszins gewend aan kinderen, maar kregen dit jaar twee eigenzinnige dames mee, zaterdag.
Sinds vanochtend loopt het soepel. We lachen en iedereen doet de hele dag mal. We dansen met zijn allen op Beyonce en de meiden beschimpen ons omdat we de teksten niet kennen. :(
Snobs have more fun!
KLIK!
  maandag 20 juli 2015 @ 22:41:13 #205
176471 oh-oh
pi_154501612
_O- Ik doe dat hier de hele dag met mijn nichtjes van 10 en 8. Beyoncé en Jessie J, overal, op straat, in de trein, thuis, in de auto, en hard O+
( Groucho Marx )
  maandag 20 juli 2015 @ 22:42:38 #206
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_154501641
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2015 22:41 schreef oh-oh het volgende:
_O- Ik doe dat hier de hele dag met mijn nichtjes van 10 en 8. Beyoncé en Jessie J, overal, op straat, in de trein, thuis, in de auto, en hard O+
Repsect zeg! Ik ga dat écht niet in het openbaar doen! :o
Snobs have more fun!
KLIK!
  maandag 20 juli 2015 @ 22:44:28 #207
176471 oh-oh
pi_154501695
Nou, respect voor jou, want het zijn mijn bloedeigen nichtjes maar na een week max. geef ik ze weer door hoor :') :P
( Groucho Marx )
  maandag 20 juli 2015 @ 22:46:36 #208
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_154501771
Wat klinkt dat allemaal heerlijk gemoedelijk! O+ :D
  maandag 20 juli 2015 @ 22:55:54 #209
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_154502038
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2015 22:46 schreef Ingetje79 het volgende:
Wat klinkt dat allemaal heerlijk gemoedelijk! O+ :D
Ja dat is het ook. Met grote bewondering voor de meisjes die hier rondlopen en steeds herinneringen ophalen van jaren terug. Wij zijn alle details al vergeten. Maar dan hoor je de meiden gieren van de lach om járen terug op Terschelling, in Amsterdam, op Schier en op diverse andere stekken en dan snap je ook wel weer dat humor universeel is.
Snobs have more fun!
KLIK!
  maandag 20 juli 2015 @ 23:02:55 #210
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_154502221
Mooi dat jullie ze (als fervent aanhangers van de anti-kindbrigade :+ ) zulke herinneringen hebben kunnen geven ^O^
Later zitten ze met de kleinkienders op schoot te vertellen over hun spannende en hilaaaarische avonturen daar bij die gekke Hollandersch :Y
  maandag 20 juli 2015 @ 23:21:25 #211
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_154502697
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2015 22:55 schreef Duderinnetje het volgende:

Ja dat is het ook. Met grote bewondering voor de meisjes die hier rondlopen en steeds herinneringen ophalen van jaren terug. Wij zijn alle details al vergeten. Maar dan hoor je de meiden gieren van de lach om járen terug op Terschelling, in Amsterdam, op Schier en op diverse andere stekken en dan snap je ook wel weer dat humor universeel is.
Leuk dat het op kinderen van die leeftijd zo'n onuitwisbare indruk heeft gemaakt en dat sommige details dan zo belangrijk zijn geweest. ^O^
Poef.....gone! ©golfer
pi_154502779
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2015 22:03 schreef Duderinnetje het volgende:
Het gaat eigenlijk zó goed, zeg! De meiden (L. die niks lust) eten goed, vermaken zich, liggen de halve dag te gieren van de lach en zijn hier helemaal thuis.
Arty had vanmorgen even een dip. Hij stond op en wist zich helemaal geen raad met de twee 'indringers' in onze vertrouwde cocon. Ik herken dat wel. We zijn doorgaans erg op onszelf en soms slaat de schrik je om het hart als je die twee meiden door je huis ziet lopen.
Maar inmiddels zijn ze met z'n drieën aan het autoracen (met stuur en gaspedaal en alles) achter de PC en dan is het natuurlijk weer allemaal dikke mik entre eux :D

En wat zijn het lieve grote meiden zeg. Vorig jaar hadden we de prepuberteit en dat was wel een beetje afzien. Geen idee wat ons nog te wachten staat, maar tot nu toe gaat het goed. Ze ruimen de tafel af, zeuren nergens over en regelen hun leven hier samen met ons. Wat leuk na al die jaren dat ze zo automatisch in ons huishouden passen. Zelfs de poezen hebben er wel vertrouwen in, dit jaar!
Elke keer weer een andere fase waar je niet aan kunt wennen maar zo Hoppa in zit! Lastig hoor, ik snap Arty wel.
  dinsdag 21 juli 2015 @ 08:35:43 #213
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_154506672
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2015 23:24 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Elke keer weer een andere fase waar je niet aan kunt wennen maar zo Hoppa in zit! Lastig hoor, ik snap Arty wel.
Ja ik snap hem ook. Ik vind het al reuze bijzonder dat hij zich jaar na jaar zo inzet voor die meiden, want uiteindelijk was het míjn wens/voornemen dit te doen. En Arty kookt heel lekker voor ze en zorgt dat er leuke Franse films zijn, zó lief van hem!

Voor vanmiddag heeft hij ergens midget golf geregeld :D De meiden hebben er enorm zin in. *O*
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_154511661
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 08:35 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Ja ik snap hem ook. Ik vind het al reuze bijzonder dat hij zich jaar na jaar zo inzet voor die meiden, want uiteindelijk was het míjn wens/voornemen dit te doen. En Arty kookt heel lekker voor ze en zorgt dat er leuke Franse films zijn, zó lief van hem!

Voor vanmiddag heeft hij ergens midget golf geregeld :D De meiden hebben er enorm zin in. *O*
Als ze dat leuk vinden kun je volgende week gaan glowgolfen. _O- Ik werd er een beetje iebelig van maar het is wel lollig, lichtgevende ballen. Of bowlen. Of in het (niet heel indrukwekkende) zwembad duiken.

Wat fijn dat jullie allemaal weer int ritme zijn. O+
  dinsdag 21 juli 2015 @ 22:56:19 #215
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_154527183
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 13:19 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Als ze dat leuk vinden kun je volgende week gaan glowgolfen. _O- Ik werd er een beetje iebelig van maar het is wel lollig, lichtgevende ballen. Of bowlen. Of in het (niet heel indrukwekkende) zwembad duiken.

Wat fijn dat jullie allemaal weer int ritme zijn. O+
Oh dat glowgolfen lijkt me leuk!!
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_154528152
Hoe was t midget werpen golfen???
  woensdag 22 juli 2015 @ 09:20:37 #217
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_154533972
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 23:22 schreef Bluezz het volgende:
Hoe was t midget werpen golfen???
Leuk!

Vonden wij zelf ook. :@

Mooi baantje met 18 holes en het was nog verdomd lastig!
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_154534928
Dat is het ook :D
pi_154537866
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 22:56 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Oh dat glowgolfen lijkt me leuk!!
Had ik al gezegd dat je de glowgolf alleen kunt bereiken via een grote ruimte waarin een apenkooi staat vol kleine kinderen? O-)
  woensdag 22 juli 2015 @ 12:58:59 #220
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_154538501
Straks, als de dames al hoog en breed weer in het Franse land zijn, gaan Dude en Arty iedere week gezellig samen te midgetgolfen :+ :Y
  woensdag 22 juli 2015 @ 15:30:30 #221
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_154542831
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2015 12:58 schreef Ingetje79 het volgende:
Straks, als de dames al hoog en breed weer in het Franse land zijn, gaan Dude en Arty iedere week gezellig samen te midgetgolfen :+ :Y
Op de baan stond een groot bord dat Midget Golf echt heus wel een echte sport is en je lid kon worden van de club. *O*
Snobs have more fun!
KLIK!
  woensdag 22 juli 2015 @ 15:30:48 #222
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_154542840
quote:
10s.gif Op woensdag 22 juli 2015 12:36 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Had ik al gezegd dat je de glowgolf alleen kunt bereiken via een grote ruimte waarin een apenkooi staat vol kleine kinderen? O-)
:'(
Snobs have more fun!
KLIK!
  woensdag 22 juli 2015 @ 15:36:18 #223
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_154543022
O en straks gaan we bowlen, vanwege onze trouwdag vandaag!

Van ballenbak naar bowlingbaan... er gaan werelden voor me open door die meiden!
Snobs have more fun!
KLIK!
  woensdag 22 juli 2015 @ 15:41:53 #224
176471 oh-oh
pi_154543233
:D Hahaha gefeliciteerd he!!
( Groucho Marx )
pi_154543597
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2015 15:36 schreef Duderinnetje het volgende:

Van ballenbak naar bowlingbaan... er gaan werelden voor me open door die meiden!
ik mis het all-you-can-eat restautant in dit lijstje. Komt die morgen? O~)
  woensdag 22 juli 2015 @ 17:28:28 #226
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_154546733
Gefeliciteerd *O*

Wel ultiem romantisch; ieder jaar je trouwdag vieren met de Draakjes :D
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 22 juli 2015 @ 17:29:44 #227
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_154546774
gefeliciteerd :)
  † In Memoriam † woensdag 22 juli 2015 @ 18:02:43 #228
37843 lady-wrb
kortaf
pi_154547478
ik mis de foto's :'(

maar wel tof dat ze er weer zijn *O*
pi_154547552
quote:
10s.gif Op woensdag 22 juli 2015 15:30 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Op de baan stond een groot bord dat Midget Golf echt heus wel een echte sport is en je lid kon worden van de club. *O*
Heb je dan jullie score lijstjes nog dat je wel kan bewijzen goed genoeg te zijn om aan de pro midgetgolf club mee te mogen doen. :)
pi_154549083
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2015 15:36 schreef Duderinnetje het volgende:

Jomantisch O+

Zijn de cadeaux du anniversaire ook al uitgereikt?
pi_154549353
Oh, ze zijn er weer! O+
  † In Memoriam † woensdag 22 juli 2015 @ 19:27:41 #232
43556 miss_dynastie
pi_154549608
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juli 2015 19:08 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Jomantisch O+

Zijn de cadeaux du anniversaire ook al uitgereikt?
Lepelplant, LEPELPLANT!!!!!
pi_154551240
Wat superleuk om weer te lezen iedere keer! :D
  woensdag 22 juli 2015 @ 22:14:24 #234
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_154554701
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2015 15:53 schreef computergirl het volgende:

[..]

ik mis het all-you-can-eat restautant in dit lijstje. Komt die morgen? O~)
Er zijn grenzen, computermeisje! }:|

Bowlen was leuk! *O* Kon er niks van! *O*

We waren zo ongeveer de enige gasten in het bowlingcentrum. Twee uur gebowld en daarna heeft de eigenaar voor ons gekookt, want dat zat bij de GroupOn in. De meiden vonden het een TOP-restaurant! Werkelijk exquise! Subliem! Waarom die meneer nog geen Michelinster had verdiend, was ze een raadsel! Alles was perféct op smaak! Tongstrelend!

Patat en kroketten. :')
Snobs have more fun!
KLIK!
  woensdag 22 juli 2015 @ 22:15:21 #235
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_154554720
quote:
10s.gif Op woensdag 22 juli 2015 19:27 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Lepelplant, LEPELPLANT!!!!!
Chocolaatjes! O+
In de vorm van hartjes!

Reuze Jomantisch! _O_
Snobs have more fun!
KLIK!
  woensdag 22 juli 2015 @ 22:16:33 #236
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_154554752
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juli 2015 18:08 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Heb je dan jullie score lijstjes nog dat je wel kan bewijzen goed genoeg te zijn om aan de pro midgetgolf club mee te mogen doen. :)
Ja die hebben we nog wel. Ik zal wel wat aan geschiedvervalsing moeten doen, wil ik ook professioneel mogen midget golfen.

De bowlingtop zal ik ook al niet bereiken. :'(

[ Bericht 0% gewijzigd door Duderinnetje op 22-07-2015 23:04:28 ]
Snobs have more fun!
KLIK!
  woensdag 22 juli 2015 @ 22:17:10 #237
176471 oh-oh
pi_154554765
O+ Patat en kroketten haha, fan-tas-tisch _O_
( Groucho Marx )
  woensdag 22 juli 2015 @ 22:18:48 #238
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_154554811
Een waar feestmaal O+ :D
pi_154555121
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juli 2015 22:14 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Er zijn grenzen, computermeisje! }:|

Bowlen was leuk! *O* Kon er niks van! *O*

We waren zo ongeveer de enige gasten in het bowlingcentrum. Twee uur gebowld en daarna heeft de eigenaar voor ons gekookt, want dat zat bij de GroupOn in. De meiden vonden het een TOP-restaurant! Werkelijk exquise! Subliem! Waarom die meneer nog geen Michelinster had verdiend, was ze een raadsel! Alles was perféct op smaak! Tongstrelend!

Patat en kroketten. :')
_O-
  woensdag 22 juli 2015 @ 22:46:59 #240
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_154555536
Aankomst:

De kamer, enkele minuten na aankomst thuis:

Natuurlijk wordt er geraced:

En dus gemidget golft:

En vandaag bowlen!

L.:

K.:

[ Bericht 25% gewijzigd door Duderinnetje op 22-07-2015 22:57:04 ]
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_154555681
Er gaan weer werelden voor jullie open _O_

En die ontplofte kamer _O-
  woensdag 22 juli 2015 @ 22:52:48 #242
176471 oh-oh
pi_154555684
Die ontplofte kamer en dat tweepersoons bed O+
( Groucho Marx )
  woensdag 22 juli 2015 @ 22:58:14 #243
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_154555801
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2015 22:52 schreef oh-oh het volgende:
Die ontplofte kamer en dat tweepersoons bed O+
Ze willen nog altijd samen slapen. Lekker kletsen tot laat O+
Snobs have more fun!
KLIK!
  woensdag 22 juli 2015 @ 23:37:47 #244
160778 t_igger
"T I, double G-ER"
pi_154556651
Geweldig om weer mee te lezen! Veel plezier met de dames! *)
Rabbit: "Tigger where are your manners?"
Tigger: "I don't know but I bet they're havin' more fun than I am."
  donderdag 23 juli 2015 @ 00:01:38 #245
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_154557137
Kijk toch eens wat een kleine hummeltjes ze waren, het eerste jaar.
K. Was er nog niet bij, maar L. was een piepklein bikkeltje van 7!

[ Bericht 30% gewijzigd door Duderinnetje op 23-07-2015 00:49:02 ]
Snobs have more fun!
KLIK!
  donderdag 23 juli 2015 @ 00:19:00 #246
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_154557404
Wow, wat worden ze groot. O+
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 23 juli 2015 @ 00:47:20 #247
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_154557878
Tweede jaar:
Snobs have more fun!
KLIK!
  donderdag 23 juli 2015 @ 00:49:05 #248
176471 oh-oh
pi_154557906
Slapen ze nog uit of was dat eenmalig??
( Groucho Marx )
  donderdag 23 juli 2015 @ 00:50:30 #249
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_154557926
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2015 00:49 schreef oh-oh het volgende:
Slapen ze nog uit of was dat eenmalig??
Tot half tien. We zijn de dankbaarheid zelve. _O_
Snobs have more fun!
KLIK!
  donderdag 23 juli 2015 @ 00:56:59 #250
176471 oh-oh
pi_154558009
Oh dat maakt het allemaal echt zoveel fijner he :D
Ik heb er een van acht die regelmatig komt logeren en die staat echt om zes uur te hyperen naast mijn bed elke keer, ik kan daar zooooooo slecht tegen :') :@
( Groucho Marx )
pi_154559675
quote:
1s.gif Op donderdag 23 juli 2015 00:50 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

De heerlijkheid O+ _O_
  donderdag 23 juli 2015 @ 08:53:10 #252
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_154559784
quote:
1s.gif Op donderdag 23 juli 2015 00:50 schreef Duderinnetje het volgende:
Het is zo grappig: mijn puber gaat al jaren precies gelijk op met jouw vakantiemeiden, en inderdaad: half 10 schijnt op het moment de perfecte uitslaaptijd.

Oh, en die van mij kan niet wachten op een partijtje glowgolf. Heeft ze geloof ik in het foldertje van de NS gezien, en sindsdien zoekt ze in iedere stad waar we langskomen op of er wel glowgolf is. Het schiet nog niet zo op... >:)
  † In Memoriam † donderdag 23 juli 2015 @ 09:13:17 #253
43556 miss_dynastie
pi_154560021
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juli 2015 22:15 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Chocolaatjes! O+
In de vorm van hartjes!

Reuze Jomantisch! _O_
En het geeft geen blijvende rommel :+ *O*
  donderdag 23 juli 2015 @ 09:13:55 #254
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_154560031
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2015 08:53 schreef Gaoxing het volgende:

[..]

Het is zo grappig: mijn puber gaat al jaren precies gelijk op met jouw vakantiemeiden, en inderdaad: half 10 schijnt op het moment de perfecte uitslaaptijd.

Oh, en die van mij kan niet wachten op een partijtje glowgolf. Heeft ze geloof ik in het foldertje van de NS gezien, en sindsdien zoekt ze in iedere stad waar we langskomen op of er wel glowgolf is. Het schiet nog niet zo op... >:)
Wat grappig dat het zo overeenkomt! De echtgenoot doet er overigens trouw aan mee.
Snobs have more fun!
KLIK!
  donderdag 23 juli 2015 @ 09:17:44 #255
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_154560090
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2015 09:13 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

En het geeft geen blijvende rommel :+ *O*
_O_
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_154560997
Dank voor de pics *O*
pi_154577132
Morgen (toch? :D ) op reis naar het Beloofde Land *O*
  donderdag 23 juli 2015 @ 21:29:33 #258
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_154579805
dubbel
Snobs have more fun!
KLIK!
  donderdag 23 juli 2015 @ 21:34:55 #259
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_154580060
quote:
1s.gif Op donderdag 23 juli 2015 20:15 schreef Cat22 het volgende:
Morgen (toch? :D ) op reis naar het Beloofde Land *O*
Ja!! *O*
Snobs have more fun!
KLIK!
  donderdag 23 juli 2015 @ 22:07:04 #260
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_154581225
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2015 00:56 schreef oh-oh het volgende:
Oh dat maakt het allemaal echt zoveel fijner he :D
Ik heb er een van acht die regelmatig komt logeren en die staat echt om zes uur te hyperen naast mijn bed elke keer, ik kan daar zooooooo slecht tegen :') :@
Dat deden ze vorig jaar. Ik was compleet uitgeput na een week. Dus ik begrijp je totaal. :O ;)
Snobs have more fun!
KLIK!
  donderdag 23 juli 2015 @ 22:09:26 #261
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_154581324
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2015 10:16 schreef Bluezz het volgende:
Dank voor de pics *O*
Oh en ik heb tig leukere, maar ik wil ze hier niet met de koppies herkenbaar posten. Maar ze zijn zo leuk en grappig en fotogeniek! O+
Snobs have more fun!
KLIK!
  donderdag 23 juli 2015 @ 22:44:08 #262
176471 oh-oh
pi_154582551
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2015 22:07 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Dat deden ze vorig jaar. Ik was compleet uitgeput na een week. Dus ik begrijp je totaal. :O ;)
Ik heb serieus tegen dr gezegd dat ze als ze op normale tijden op gaat staan ( of zichzelf gaat vermaken zonder mij meteen om zes uur ruw te moeten wekken met een hoop lawaai en dansjes op mijn bed en zulks ) ze zo vaak mag komen logeren als ze maar wil. Nu max 2 nachten en dan ben ik er wel klaar mee :@
Jullie gaan richting Limboland nu he? Mss spot ik jullie wel in Maastricht :D
( Groucho Marx )
pi_154583327
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2015 22:09 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]
Oh en ik heb tig leukere, maar ik wil ze hier niet met de koppies herkenbaar posten. Maar ze zijn zo leuk en grappig en fotogeniek! O+
Mss zien we ze wel voorbij komen op fb en anders heb ik ook nog een mailadres O+ :D
pi_154586095
Je t'aims c'ete topique le feel bon! Merci notreDuddette! O+
pi_154609299
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat Dude en haar gevolg goed zijn aangekomen. *O*
pi_154609314
Al uuuuren. Zonder bericht hier }:|
pi_154610244
quote:
11s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 21:51 schreef Cat22 het volgende:
ze zijn op wereldreis naar andere eind van het land vandaag?
pi_154610548
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 22:20 schreef computergirl het volgende:

[..]

ze zijn op wereldreis naar andere eind van het land vandaag?
Ze zijn van het andere eind van het land hiernaartoe gekomen. 8-)
  vrijdag 24 juli 2015 @ 22:28:48 #269
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_154610560
quote:
11s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 21:51 schreef Cat22 het volgende:
Hier ben ik.

De hertjes! O+
Snobs have more fun!
KLIK!
  vrijdag 24 juli 2015 @ 22:32:58 #270
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_154610706
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 22:28 schreef Duderinnetje het volgende:

Hier ben ik.

De hertjes! O+
Draken zijn veranderd in herten? :+
Poef.....gone! ©golfer
pi_154610800
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 22:28 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Hier ben ik.

De hertjes! O+
Helleu! :W

Tof zijn ze he? O+
Jammer dat de oudste een paar weken geleden is gaan hemelen, die at echt makkelijk uit de hand. Deze club vindt dat nog best spannend.
  zaterdag 25 juli 2015 @ 17:44:38 #272
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_154628891
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 22:34 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Helleu! :W

Tof zijn ze he? O+
Jammer dat de oudste een paar weken geleden is gaan hemelen, die at echt makkelijk uit de hand. Deze club vindt dat nog best spannend.
ja dat hoorde ik! Maar de meisjes hebben deze ook al uit de hand laten eten. Zo lief dat dat even mocht! O+

Vandaag een herfstig dagje achter de rug met uitslapen en bordspelletjes. Morgen iets ondernemen, weer of geen weer!
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_154629784
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 17:44 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

ja dat hoorde ik! Maar de meisjes hebben deze ook al uit de hand laten eten. Zo lief dat dat even mocht! O+

Vandaag een herfstig dagje achter de rug met uitslapen en bordspelletjes. Morgen iets ondernemen, weer of geen weer!
Gezellig! Wat gaan jullie doen? :)
  zaterdag 25 juli 2015 @ 18:59:49 #274
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_154630407
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 18:33 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Gezellig! Wat gaan jullie doen? :)
Ben net een lijstje aan het maken van de mogelijkheden. Even nog dit topic doorspitten ook, want o.a. jij had een tijd geleden nog tips!

Kom je nog even op de koffie deze week? Of wij bij jou (als je kittens hebt is dat ietwat gevaarlijk voor mijn huwelijk. :+ )
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_154630459
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 18:59 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Ben net een lijstje aan het maken van de mogelijkheden. Even nog dit topic doorspitten ook, want o.a. jij had een tijd geleden nog tips!

Kom je nog even op de koffie deze week? Of wij bij jou (als je kittens hebt is dat ietwat gevaarlijk voor mijn huwelijk. :+ )
Altijd gezellig! Ik stuur je een DM. :)
  Moderator zaterdag 25 juli 2015 @ 21:35:21 #276
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_154633757
Reed donderdag nog langs. Zag geen fransozen ;)
  zaterdag 25 juli 2015 @ 23:51:10 #277
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_154636817
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 21:35 schreef Renesite het volgende:
Reed donderdag nog langs. Zag geen fransozen ;)
In Grunn of in Limbourg?

Hier zaten we veilig in ons fijne huisje, terwijl de regen tegen de ruiten slieg. Bordspelletjes gedaan, met Youtube meegezongen en chips en popcorn gegeten.
Een doodgewone herfstmiddag dus. :P

En de usual suspects waren natuurlijk weer in de keuken te vinden: K. deed het snijwerk en Arty maakte er een verse pastasaus van.

Snobs have more fun!
KLIK!
  Moderator zondag 26 juli 2015 @ 00:08:53 #278
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_154637130
Grunn 'course :s) !
Limburg was ook gezellig geweest ;) !
  zondag 26 juli 2015 @ 00:54:23 #279
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_154637859
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 23:51 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

In Grunn of in Limbourg?

Hier zaten we veilig in ons fijne huisje, terwijl de regen tegen de ruiten slieg. Bordspelletjes gedaan, met Youtube meegezongen en chips en popcorn gegeten.
Een doodgewone herfstmiddag dus. :P

En de usual suspects waren natuurlijk weer in de keuken te vinden: K. deed het snijwerk en Arty maakte er een verse pastasaus van.

[ afbeelding ]
Jeetje, wat een lange mevrouw is K. aan het worden. :*
Poef.....gone! ©golfer
pi_154664059
Was gezellig bij Dude en Arty ^O^
De meiden heb ik twee keer twee minuten gezien, die hadden uiteraard veel belangrijker dingen om zich mee bezig te houden. :7 Ik heb wel de gevolgen van De Woeste Natuur (muggen) op de arm van K mogen aanschouwen. Le Drama! :o _O-

Leuk stel zijn ze!

En de meiden ook. :P
pi_154664927
Ja he :D
pi_154670520
Wat leuk dat de meiden er weer zijn.
Aan de weinige updates te zien gaat het jullie goed af dit jaar of niet?
Hebben de meiden zelf een idee over hoe lang ze nog willen blijven komen naar jullie?
Duvel & Niels
  maandag 27 juli 2015 @ 12:51:48 #283
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_154671661
quote:
1s.gif Op zondag 26 juli 2015 23:44 schreef Cat22 het volgende:
Was gezellig bij Dude en Arty ^O^
De meiden heb ik twee keer twee minuten gezien, die hadden uiteraard veel belangrijker dingen om zich mee bezig te houden. :7 Ik heb wel de gevolgen van De Woeste Natuur (muggen) op de arm van K mogen aanschouwen. Le Drama! :o _O-

Leuk stel zijn ze!

En de meiden ook. :P
Het was gezellig met Cat22! Al net zo lief als haar familie van wie we huren.
De meiden zaten in hun dagelijkse after-dinner-samen-op-de-kamer-romantische-videoclips-kijken-en-diep-zuchten-stadium, die lieten zich niet zo veel zien. Is deels ook verlegenheid en het feit dat bezoek over het algemeen gepaard gaat met veel geklets in het Nederlands, dus meestal kiezen ze eieren voor hun geld en gaan ze even samen iets doen. Maar ze vonden het wel leuk hoor! Achteraf komen dan alle vragen: hoe ken je haar? Hoe oud is ze? Waar woont ze? Oh heeft ze kittens?? Hoeveel? Kan een kitten mee in een auto? [... }:| ]

Gisteren zijn we naar het Drielandenpunt geweest. Altijd leuk natuurlijk, dat je met een stap in België en Duitsland kunt zijn. Toen K. 's avonds even met haar moeder mocht bellen, geloofde die laatste er aanvankelijk niets van dat dat kon! :D Volgens K. krijgt ze er ook nog een harde dobber aan om dit aan haar vriendinnen uit te leggen, dus ik moest maar snel het fotoalbum klaarmaken.

Ze zijn ook op de uitkijktoren geweest. Naar boven met de lift, maar terug via de doodenge open trappen (Arty verleidt ze ongegeneerd tot enge dingen door een ijsje te beloven, die man kent geen scrupules als het om opvoeding gaat :D)

Hierna nog het nabijgelegen doolhof in geweest. Altijd een garantie voor veel gegil omdat Arty hard voor ons uitrent, ons aan ons lot overlaat (vrouwen en gevoel voor richting... Wij denken dan gedrieën dat op zijn minst een hongersdood nabij is), waarna hij ons een end verder opeens staat op te wachten en van achter een heg vandaan springt. Mijn hemel, het gegil! :D Terwijl ze het wéten, want dit gebeurt al jaren (we zijn ook al een paar keer naar maisdoolhoven geweest).

Hier Whoopie-K. die Arty nauwlettend in de gaten probeert te houden:

[ Bericht 6% gewijzigd door Duderinnetje op 27-07-2015 13:03:28 ]
Snobs have more fun!
KLIK!
  maandag 27 juli 2015 @ 12:55:16 #284
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_154671735
^O^
Poef.....gone! ©golfer
  maandag 27 juli 2015 @ 13:10:15 #285
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_154672110
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2015 12:02 schreef Duufje het volgende:
Wat leuk dat de meiden er weer zijn.
Aan de weinige updates te zien gaat het jullie goed af dit jaar of niet?
Hebben de meiden zelf een idee over hoe lang ze nog willen blijven komen naar jullie?
Ja het gaat prima hoor! Echte grote (letterlijk en figuurlijk inderdaad, @golfer!) meiden. Veel gegiechel, geschater, stil gezucht om knappe zangers, tóch nog stoeien met Arty, altijd in voor een bordspelletje, keihard gezang in de auto en achter Youtube en altijd goedgemutst.
We kunnen erg met ze lachen (K. die naar de uitkijktoren kijkt en vraagt waarom er geen suïcidehek op zit, want dat hebben ze in Frankrijk op alle torens, maar dan concludeert dat het wel luxe is dat je kan kiezen in welk land je wilt neerstorten. :D :@ :D Daar moest ze zelf enorm om lachen en ik ook.)

Hoe vaak ze nog willen komen... Tja, ze hebben het nu al over volgend jaar. Maar het is toch elke keer weer afwachten.
Snobs have more fun!
KLIK!
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 27 juli 2015 @ 13:14:38 #286
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_154672228
quote:
1s.gif Op maandag 27 juli 2015 13:10 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

maar dan concludeert dat het wel luxe is dat je kan kiezen in welk land je wilt neerstorten. :D :@ :D Daar moest ze zelf enorm om lachen en ik ook.)
geweldig :) :D
  Moderator maandag 27 juli 2015 @ 14:12:36 #287
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_154673845
Fijne kinders :)
pi_154677186
quote:

[..]

Ja het gaat prima hoor! Echte grote (letterlijk en figuurlijk inderdaad, @golfer!) meiden. Veel gegiechel, geschater, stil gezucht om knappe zangers, tóch nog stoeien met Arty, altijd in voor een bordspelletje, keihard gezang in de auto en achter Youtube en altijd goedgemutst.
We kunnen erg met ze lachen (K. die naar de uitkijktoren kijkt en vraagt waarom er geen suïcidehek op zit, want dat hebben ze in Frankrijk op alle torens, maar dan concludeert dat het wel luxe is dat je kan kiezen in welk land je wilt neerstorten. :D :@ :D Daar moest ze zelf enorm om lachen en ik ook.)
:o Wat een heerlijke humor heeft dat kind :D
_O-
pi_154679509
Haha, die meiden! _O-
Logisch dat die gisteravond hun eigen plan trokken, ik vond het allang leuk dat ze zich kwamen voorstellen. :)

En ik heb natuurlijk nog een troef achter de hand. :+
*kitten omhoog houdt*
  Manager PR/Moderator maandag 27 juli 2015 @ 20:31:01 #290
269689 crew  Viv
pi_154684011
quote:
:D _O_ O+
  dinsdag 28 juli 2015 @ 23:58:51 #291
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_154719250
Nog even twee kieken van het doolhof bij het Drielandenpunt, die verklaren waardoor we een kletsnatte L. in de auto hadden op de terugweg:

Dat viel te verwachten natuurlijk. :+

Gisteren sloegen de dames aan het schilderen:

Onderwijl maakten pa en moe een 'wandelingetje' door de omgeving. Ietwat overmoedig sloegen ze op hun stadse stappers bospad na weidepad in, om twee uur later, dankzij de navigatie op de telefoon, dit aan te treffen:

(De meisjes hadden een telefoon hoor en we hebben ze ook even gebeld. Ze vermaakten zich uitstekend. heerlijk natuurlijk, lekker alleen thuis zijn. en we vertrouwen ze volkomen, dus het kan ook prima.)

En het heeft dit jaar maar liefst vier dagen geduurd voordat ze het niet langer konden bedwingen:

NAAST ELKAAR SLAPEN!! We troffen hun slaapkamer vanochtend zo aan. O+ Ze waren eerst samen in één bed gaan liggen, vertelden ze, maar toen dat toch te krap bleek, hebben ze het andere matras erbij gelegd (bovenin de foto zie je het andere bed haaks op dit bed staan. Hoofden misschien 40 centimeter van elkaar. Maar het is het toch níet helemaal :D) .

[ Bericht 1% gewijzigd door Duderinnetje op 29-07-2015 00:35:23 ]
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_154719528
Oh wat lief!!! En natuurlijk kan je ze nu wat meer 'alleen' laten. Ook weer een 'voordeel'.
En zij zijn ook echt vriendinnen voor het leven, maar niet in hun thuisland toch? Daar zien ze elkaar niet, wat bijzonder eigenlijk dan op deze manier O+

Wat me ook opvalt is de kleding van L overdag, rokje jasje, en het contrast met haar vbl kleding thuis :D
  woensdag 29 juli 2015 @ 00:11:58 #293
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_154719616
Vandaag gingen we naar Kasteel Hoensbroek. Aanrader voor een ieder, met of zonder kinderen erbij, om naar toe te gaan als ge in deze buurt bent. We konden voor de meisjes een Franstalig gidsje kopen, dus leidden zij óns rond. Aanvankelijk met uitgebrede toelichting bij elke kamer en elk attribuut, maar we hadden stellig de indruk dat naarmate de tijd voortschreed, er hier en daar wat tekst werd overgeslagen. De tosti's in het restaurant lonkten ook wel erg, natuurlijk.

Kasteelspelen buiten:

En voor de tweede keer bowlen deze vakantie:

Daarna aten we pannenkoeken in het witte dorp Thorn. Daar viel het L. op dat iemand nogal naar hen staarde.
Ik: Jullie trekken als duo nu eenmaal de aandacht.
L., met een ernstige frons: Ah, natuurlijk. K. met haar intelligentie en ik met mijn schoonheid.

(Waarna ze beiden weer eens niet bijkwamen van het lachen)

[ Bericht 0% gewijzigd door Duderinnetje op 29-07-2015 00:19:55 ]
Snobs have more fun!
KLIK!
  woensdag 29 juli 2015 @ 00:13:43 #294
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_154719665

Hebben jullie trouwens nu een huurauto, of doen jullie het nog steeds met opgevouwen meiden in de Jaq?
Poef.....gone! ©golfer
  woensdag 29 juli 2015 @ 00:14:30 #295
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_154719686
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2015 00:09 schreef Bluezz het volgende:
Oh wat lief!!! En natuurlijk kan je ze nu wat meer 'alleen' laten. Ook weer een 'voordeel'.
En zij zijn ook echt vriendinnen voor het leven, maar niet in hun thuisland toch? Daar zien ze elkaar niet, wat bijzonder eigenlijk dan op deze manier O+

Wat me ook opvalt is de kleding van L overdag, rokje jasje, en het contrast met haar vbl kleding thuis :D
Nee, thuis wonen ze te ver van elkaar vandaan.

Ja, die kleding! En er gaat ook parfum op (tamelijk veel) en de haren gaan in de lak. Maar dan weer helemaal geen make up dit jaar. Het kan verkeren.
Overigens is de thuiskleding op de foto niet zelden pyjama :@
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_154719774
Geweldig die foto's weer, top dat je ze niet herkenbaar in beeld kan brengen hier :D
/ik hou van huispakkleding ook :@
  woensdag 29 juli 2015 @ 00:20:37 #297
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_154719894
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2015 00:13 schreef golfer het volgende:

Hebben jullie trouwens nu een huurauto, of doen jullie het nog steeds met opgevouwen meiden in de Jaq?
Auto geruild met een vriend! Dus nu een ruime gezins-BMW!
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_154719898
Waar ik ook ineens aan denk :
Hebben ze het over waaróm ze bij jullie vakantie vieren? Of leven ze nog steeds in het moment en doen ze wat er van hen verwacht wordt?
  woensdag 29 juli 2015 @ 00:22:47 #299
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_154719958
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2015 00:20 schreef Bluezz het volgende:
Waar ik ook ineens aan denk :
Hebben ze het over waaróm ze bij jullie vakantie vieren? Of leven ze nog steeds in het moment en doen ze wat er van hen verwacht wordt?
Nee, hebben ze het nooit over. Wel over dingen die thuis niet goed gaan (met name L. heeft best wat meegemaakt vroeger), maar waarom ze nou precies mee mogen met de stichting, daar denken ze, volgens mij, niet over na. Hun moeder geeft hen gewoon elk jaar op, is hun redenatie. En dan mag je mee :)
Snobs have more fun!
KLIK!
  woensdag 29 juli 2015 @ 01:24:02 #300
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_154721251
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2015 00:20 schreef Duderinnetje het volgende:

Auto geruild met een vriend! Dus nu een ruime gezins-BMW!
Goed idee.

Zo..nu kan jij het topic weer even sluiten en de volgende openen. :*
Poef.....gone! ©golfer
pi_154726803
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2015 00:22 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Nee, hebben ze het nooit over. Wel over dingen die thuis niet goed gaan (met name L. heeft best wat meegemaakt vroeger), maar waarom ze nou precies mee mogen met de stichting, daar denken ze, volgens mij, niet over na. Hun moeder geeft hen gewoon elk jaar op, is hun redenatie. En dan mag je mee :)
echt lekker even onbezorgd op vakantie dus :)
geweldig om de verhalen te lezen en de foto's te zien. jullie hebben het echt getroffen met elkaar.

Edit: oeps dicht, Duderinnetje open je zelf een nieuw deel?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')