Net als vorig jaar ben ik een welkomspakketje aan het maken. Rugzakjes deze keer:SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'Hun' kamer in huis is sinds vorig jaar wel wat ontprinsest, maar hopelijk kunnen de ladies ermee leven:SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en:SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Supergirlquote:
Als je haar album van vorig jaar zou zien, dan zie je prachtige omgevingen met op de voorgrond steeds een vage streep. Dat andere meisje had ongeveer dezelfde foto's, maar daar zag je steeds een liefelijk lachend meisje in diezelfde settings.quote:
Ja hè?quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:16 schreef debuurvrouw het volgende:
haha! wat een heerlijke stuiter. ik word al moe als ik er naar kijk.
quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:38 schreef Bluezz het volgende:
Ik herken het gevoel een beetje van mijn omarol. Als ze hier zijn of ik daar aan het oppassen ben.
Je bent gewoon niet in je eigen gedoetje, je bent niet rustig al wil je relaxed doen en 'dicht bij jezelf blijven' en toch lukt dat niet en wil je dan weer heel eventjes terug naar hoe het gewoon is.
Dank je wel conleche, dat vind ik leuk om te horen.quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:39 schreef conleche het volgende:
Ik heb ook al een tijdje geleden op de volgknop gedrukt en wilde even zeggen dat het een lief topic is en ontzettend vermakelijk om te lezen. Niet in de laatste plaats door je schrijfstijl.
Dat laatste denk ik wel. Maar ik denk ook: als de Vier-Uur-Cup-A-Soup-Dip bij eigen kinderen ook maar op tien procent zou zitten van wat ik ervaar... dan nog heb ik eeuwig bewondering voor ouders. Of verbijstering, dat is wellicht een beter woord.quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:41 schreef debuurvrouw het volgende:
Joh, ik heb nog steeds elke dag om een uur of 4 die dip. Achtig. want juist dan staan de kinderen ook op standje sugarrush of gek van moeiigheid. en dan wil je zelf gewoon even níks!
Maar misschien ben ik raar hoor.enniehoe, ik kan ze dan wel gewoon naar buiten dirigeren, want eigen en die ken ik, en dat lukt gewoon, meegegroeid. Maar kan me voorstellen dat je als invalouder dat gewoon wat minder makkelijk opvangt.
Ja zoiets zal het zijn inderdaad.quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:48 schreef Bluezz het volgende:
Stel je hebt vakantiepoeten, dan lopen die ook gewoon op met de poeten die er al zijn. Als je geen poetjes hebt let je er ook continue op en dat breekt op
quote:
quote:Maar het is ook ongelofelijk moedigIk zou het nooit gedurfd hebben.
zodat ik niet alleen de verantwoording heb, maar wat zal ik blij zijn als ik die schatjes weer bij hun ouders kan afleveren. Ik entertain ze met alle liefde, maar ik drop ze met net zoveel liefde zodat ik weer mijn eigen dingen kan doen.SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop