Ja cool hè? Leve de Action! En die heeft er ook allemaal leuke schriften en mapjes en dergelijke bij.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:50 schreef Harajuku. het volgende:
Die koffertjes zijn keileuk voor meisjes.
.
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:52 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ja cool hè? Leve de Action! En die heeft er ook allemaal leuke schriften en mapjes en dergelijke bij.
Ik wil ook wel een keertje uit gaan logeren bij tante Dude, saampjes gaan?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:28 schreef Pien85 het volgende:
Mag ik ook komen logeren Dude? Ik wil ook zo'n koffertje
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:40 schreef rubje het volgende:
[..]
de action??? dat is een goeie tip voor ons huis.
Mee eens, je bent nooit te oud om zo af en toe eens flink je middelvinger op te steken naar al die serieuze volwassenen en lekker door te gaan met stoepkrijten.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 18:31 schreef Fannie het volgende:
Je bent nooit te oud om leuke dingen te doen Dude, zelfs als dat koekjesbakken is![]()
![]()
En over die donaties: dat mag best gezegd worden, jammer dat sponsors afhaken, en dan zoek je idd naar andere mogelijkheden
.
Ik hoor het niet, maar ik heb geen mediaplayer. Ik heb het er in de OP bijgezet, dank je!!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 19:29 schreef keesjeislief het volgende:
[..]
Mee eens, je bent nooit te oud om zo af en toe eens flink je middelvinger op te steken naar al die serieuze volwassenen en lekker door te gaan met stoepkrijten. [ afbeelding ].
De site speelt een (irritant) speechje af bij het openen, misschien de moeite waard om dat erbij te vermelden voor mensen die op hun werk zitten etc.?
Goed dat je het noemt AnneX, want ik wil daar wel een beetje mee oppassen. In hun koffertje heb ik vooral spulletjes gestopt die ze (hier) kunnen gebruiken (maar die vervolgens ook echt van hen zijn, om te houden).quote:Op dinsdag 6 juli 2010 20:29 schreef AnneX het volgende:
Het kan niet meer stuk.
Wat krijgen de ouders échte verwende draken terug.
Leuk hoor: de koffertjes en inhoud en eigenlijk alles zoals jij en je huis voorbereidt.
Wie had dat ooit gedacht, dat we ooit over de meiden van Dude en Arty zouden praten.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:45 schreef Brighteyes het volgende:
Je kan het volgens mij slechter treffen dan bij jullie Dude!
Ik heb net helemaal blij de foto's aan F. laten zien: Kijk dit zijn de meiden van Dude en Arty!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |