De achttiendequote:Op zaterdag 4 juli 2015 08:43 schreef Duufje het volgende:
Wat leuk dat L dat laat weten.
Wanneer komen ze ook alweer?
We zitten in de ontkennende fase.quote:
doe npo1 eens aanquote:Op zaterdag 4 juli 2015 16:56 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
We zitten in de ontkennende fase.
Er bestaan geen Franse meisjes, heel Frankrijk bestaat niet eens. En meisjes ook niet sowieso. Ons leven is een kabbelend beekje zonder rimpeling LALALA!
Nee daar begin ik al niet eens aan! Hou óp.quote:
Die vindt het een beetje warm.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 19:00 schreef Duufje het volgende:
ik ben de eerste week niet thuis als de meiden komen, dat word veel leesplezier als ik terug kom
![]()
Psst, hoest met Dirk?
quote:Op zaterdag 4 juli 2015 23:49 schreef Cat22 het volgende:
Achgos![]()
Hier trof ik ook katten aan op ongebruikelijke plaatsen: salontafel, overloop en de topper was met alle vier de pootjes omhoog op een traptrede
O nee hoor, ik werd begroet met een vriendelijke prrrrquote:Op zaterdag 4 juli 2015 23:55 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]![]()
Dan zou ik toch even in het buikje prikken om te testen of er nog leven in zat!
Haha dat is echt een rare lighouding! Die heb ik mijn katten nog nooit zien doen.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 23:46 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Die vindt het een beetje warm.
[ afbeelding ]
Ik ken iemand die de rest van haar leven in een rolstoel terecht kwam omdat ze over de kat struikelde die op de trap snel voor haar langs schoot. Sindsdien rolde hij lekker op haar schoot door het huis. Tja, diertje doet dat ook niet bewust natuurlijk en ze is altijd heel dol op die siamees gebleven. Er waren mensen die vonden dat hij een spuitje moest.quote:Op zondag 5 juli 2015 00:04 schreef Cat22 het volgende:
[..]
O nee hoor, ik werd begroet met een vriendelijke prrrr![]()
Wat wel fijn was, want zoveel licht was er niet op de overloop en anders had ik mijn nek misschien over poes gebroken.![]()
Ja, stichting Europa Kinderhulp. Maar ze zijn al weken bezig met kinderen ophalen hoor! Voor sommige gastgezinnen zit het er over anderhalve week al weer op. Maar als je zegt dat ze binnenkort gaat, dan gaat het vast om onze reisdata! Maar dan hebben ze weer van allerlei regio's en zo. Het is best groot. Wat leuk!quote:Op zondag 5 juli 2015 18:21 schreef Cat22 het volgende:
Heej Dude! Volgens mij ken ik iemand die in de landelijke organisatie zit! (Europa Kinderhulp is het toch?)
Kwamen we toevallig achter, zij gaat sinds een paar jaar mee om de kinders op te halen in Frankrijk.
Go figure!![]()
oh dank!quote:Op zondag 5 juli 2015 15:56 schreef Bluezz het volgende:
http://www.fransefilms.nl/populair/
(http://www.fransefilms.nl/tag/jeugdfilm/)
We hadden al uitgeteld dat ze die van jou niet ging ophalen.quote:Op zondag 5 juli 2015 18:29 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja, stichting Europa Kinderhulp. Maar ze zijn al weken bezig met kinderen ophalen hoor! Voor sommige gastgezinnen zit het er over anderhalve week al weer op. Maar als je zegt dat ze binnenkort gaat, dan gaat het vast om onze reisdata! Maar dan hebben ze weer van allerlei regio's en zo. Het is best groot. Wat leuk!
ja absoluut! En heel veel bewondering voor deze vrijwilligers!quote:Op zondag 5 juli 2015 18:32 schreef Cat22 het volgende:
[..]
We hadden al uitgeteld dat ze die van jou niet ging ophalen.
Maar ik vond het wel lollig, small world en zo.
Oh wat fijn! Ik ben altijd zo verheugd over dergelijke berichten.quote:Op zondag 5 juli 2015 21:54 schreef kwakz0r het volgende:
Mijn collega gaat dit jaar voor het eerst twee kinderen van europa kinderhulp ontvangen bij haar thuis. ben heel benieuwd hoe ze t zal hebben. ik zit ook weer klaar om mee te lurken hier
Ik ga het eens bij mijn kennis navragen. Ze is vertaler Frans-Nederlands van beroep, heeft zelf kinders van die leeftijd dus moet ook wel wat films kennen.quote:Op zondag 5 juli 2015 21:42 schreef Duderinnetje het volgende:
Oh en ps.: het hoeven geen films van Frans makelij te zijn, per se! Als er maar een Franse versie van is. Nagesynchroniseerd dus. En die kunnen we meestal wel vinden hoor, maar ik weet niet genoeg van jeugdfilms af om de populaire titels te kennen.
Graag!quote:Op maandag 6 juli 2015 07:27 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik ga het eens bij mijn kennis navragen. Ze is vertaler Frans-Nederlands van beroep, heeft zelf kinders van die leeftijd dus moet ook wel wat films kennen.
Ik zou dan kijken naar twilight, hunger games, divergent (meer het teen segment dus)quote:Op zondag 5 juli 2015 21:42 schreef Duderinnetje het volgende:
Oh en ps.: het hoeven geen films van Frans makelij te zijn, per se! Als er maar een Franse versie van is. Nagesynchroniseerd dus. En die kunnen we meestal wel vinden hoor, maar ik weet niet genoeg van jeugdfilms af om de populaire titels te kennen.
Het mogen dus gewoon Disneys en dergelijke zijn. Of dat Cup-song-genre. Als het maar niet super-super-recent is, vindt Arty er vaak wel de Frans versie van.
Geen Netflix hier! Maar ik geloof dat Arty al een heel end komt. Bedankt voor de tips!quote:Op maandag 6 juli 2015 17:14 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
Ik zou dan kijken naar twilight, hunger games, divergent (meer het teen segment dus)
Verder als jullie het al hebben netflix op frankrijk zetten? (Via hulu extentie op pc of een van de vele andere mogelijkheiden die in het netflix topic staan). Dan hoef je niet te downloaden en kunnen ze lekker zelf kiezen
Ja!quote:Op dinsdag 14 juli 2015 17:17 schreef Bluezz het volgende:
Wat een geweldig gek en leuk zo'n welkomsttas
Zaterdag he?![]()
![]()
Zo jammer dat jullie dit keer zo ver uit de buurt blijven. Had de (puber)meiden graag weer eens willen zien.quote:
Zeker omdat we dus van plan zijn om lekker veel met ze te kokkerellen! Daar houdt ome golfert ook wel van!quote:Op dinsdag 14 juli 2015 18:53 schreef golfer het volgende:
[..]
Zo jammer dat jullie dit keer zo ver uit de buurt blijven. Had de (puber)meiden graag weer eens willen zien.
kan er geen meet en Cook geregeld worden ergens halverwege ?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 20:48 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Zeker omdat we dus van plan zijn om lekker veel met ze te kokkerellen! Daar houdt ome golfert ook wel van!
Als er iets speciaals op het menu komt rijden we anders misschien wel een keer daarvoor een heel eind om.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 20:48 schreef Duderinnetje het volgende:
Zeker omdat we dus van plan zijn om lekker veel met ze te kokkerellen! Daar houdt ome golfert ook wel van!
Pannenkoeken en patat! Vakantie!quote:Op woensdag 15 juli 2015 16:26 schreef Cat22 het volgende:
Wordt er in de vakantiewoning ook gekokkereld?
Met kleurstofquote:Op woensdag 15 juli 2015 17:00 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Pannenkoeken en patat! Vakantie!
Beterrrquote:Op woensdag 15 juli 2015 17:00 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Pannenkoeken en patat! Vakantie!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Volgens mij zijn ze daar noooooit te oud voor!quote:Op woensdag 15 juli 2015 17:19 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Met kleurstofOf zijn ze daar te oud voor?
Un petit peu, oui!quote:Op zaterdag 18 juli 2015 07:29 schreef AnneX het volgende:
Un peu nerveuse?
Hoeveel koppen zullen ze gegroeid zijn? met ellenlange benen?
De plant is al even kassie wijlen en ik heb nooit een nieuwe gekocht.quote:
Dat de dag pas rond een uur of 12 moge beginnenquote:Op zondag 19 juli 2015 09:15 schreef Duderinnetje het volgende:
(Het feit dat ik dit halve boekwerk kan typen komt doordat het nog stil is in huis. Geen rauwe eieren en brandgevaar om half acht 's ochtends! God, laat dit zo blijven! Uitslaappubers die je met geen stok uit bed krijgt, ik teken ervoor!!)
Ja maar...ja maar...quote:Op zondag 19 juli 2015 09:15 schreef Duderinnetje het volgende:
(Het feit dat ik dit halve boekwerk kan typen komt doordat het nog stil is in huis. Geen rauwe eieren en brandgevaar om half acht 's ochtends! God, laat dit zo blijven! Uitslaappubers die je met geen stok uit bed krijgt, ik teken ervoor!!)
Ja, zesde jaar al weer! We zijn zo onderhand veteranen onder de vakantieouders bij de bus!quote:Op zondag 19 juli 2015 11:49 schreef Bluezz het volgende:
Wauw die kadootjes, die jurk, wat lief zeg!! We willen je er wel in zien he![]()
![]()
spotify is naast youtube helemaal goed voor pubers! Daar zullen ze lekker zoet mee zijn en ja pubers liggen heel lang in hun nessies te stinken
Maar zijn vaak 's avonds ook met geen stok naar bed te krijgen, blijven dan weer het liefst langer op dan jullie
Leuk dat alles zo lekker gewoon weer verder ging waar het gebleven was.. 6e jaar nu he? Fantastisch toch!! Doe ze de groetjes!!
zijn ze er nog steeds niet uit?quote:Op zondag 19 juli 2015 11:52 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja, zesde jaar al weer! We zijn zo onderhand veteranen onder de vakantieouders bij de bus!
Ik doe ze jullie groeten! Zodra ze wakker zijn.
Haha. Ik zou ze met veel lawaai en bombarie wakker laten schrikken. Deksels van pannen als bekkens op elkaar slaan ofzo.quote:Op zondag 19 juli 2015 13:15 schreef Duderinnetje het volgende:
Het is nog doodstil boven!![]()
Misschien zijn ze vannacht het huis uitgeslopen en liggen ze nu dronken in de goot in de Poelestraat
om 13u mag dat idd welquote:Op zondag 19 juli 2015 13:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Haha. Ik zou ze met veel lawaai en bombarie wakker laten schrikken. Deksels van pannen als bekkens op elkaar slaan ofzo.
zeer aannemelijk.quote:Op zondag 19 juli 2015 13:15 schreef Duderinnetje het volgende:
Misschien zijn ze vannacht het huis uitgeslopen en liggen ze nu dronken in de goot in de Poelestraat
Dat zou een flinke deuk zijn in jullie gastouder-veteraanstatusquote:Op zondag 19 juli 2015 13:15 schreef Duderinnetje het volgende:
Ben je gek. Niks moet hier hoor.quote:
Beetje wel ja, vrees ik.quote:Op zondag 19 juli 2015 14:05 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat zou een flinke deuk zijn in jullie gastouder-veteraanstatus![]()
tis idd voor hun ook vakantiequote:
quote:Ze hebben lekker doorgesnurkt tot 13.30 uur en zitten nu lekker te ontbijten.![]()
Zo meteen in pyjama film kijken en popcorn eten!
Inderdaad. We hebben, geloof ik, ergens halverwege jaar 2 besloten dat zolang er geen gewonden vallen en hun gezondheid niet ernstig in het geding is, alles wel zo'n beetje mag. Nu kan dat bij deze meiden ook hoor, want ze zijn vreselijk lief en makkelijk. We hoeven eigenlijk nooit streng te zijn.quote:
Oh wat leuk!quote:Op maandag 20 juli 2015 20:00 schreef Dagonet het volgende:
Als ze zich nog ergens vervelen:
https://www.youtube.com/channel/UCB0qpLkjzVlVZ4c8nKiCEyw
En dan vooral deze playlist:
https://www.youtube.com/playlist?list=PL582DE70D03782B0F
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |