Nu ja, de eerst avond was best wel gek hoor. We waren inmiddels enigszins gewend aan kinderen, maar kregen dit jaar twee eigenzinnige dames mee, zaterdag.quote:Op maandag 20 juli 2015 22:04 schreef oh-oh het volgende:
Wat klinkt het fijn! Zo te horen niet eens wendagen in het begin he?
Repsect zeg! Ik ga dat écht niet in het openbaar doen!quote:Op maandag 20 juli 2015 22:41 schreef oh-oh het volgende:
Ik doe dat hier de hele dag met mijn nichtjes van 10 en 8. Beyoncé en Jessie J, overal, op straat, in de trein, thuis, in de auto, en hard
Ja dat is het ook. Met grote bewondering voor de meisjes die hier rondlopen en steeds herinneringen ophalen van jaren terug. Wij zijn alle details al vergeten. Maar dan hoor je de meiden gieren van de lach om járen terug op Terschelling, in Amsterdam, op Schier en op diverse andere stekken en dan snap je ook wel weer dat humor universeel is.quote:Op maandag 20 juli 2015 22:46 schreef Ingetje79 het volgende:
Wat klinkt dat allemaal heerlijk gemoedelijk!![]()
Leuk dat het op kinderen van die leeftijd zo'n onuitwisbare indruk heeft gemaakt en dat sommige details dan zo belangrijk zijn geweest.quote:Op maandag 20 juli 2015 22:55 schreef Duderinnetje het volgende:
Ja dat is het ook. Met grote bewondering voor de meisjes die hier rondlopen en steeds herinneringen ophalen van jaren terug. Wij zijn alle details al vergeten. Maar dan hoor je de meiden gieren van de lach om járen terug op Terschelling, in Amsterdam, op Schier en op diverse andere stekken en dan snap je ook wel weer dat humor universeel is.
Elke keer weer een andere fase waar je niet aan kunt wennen maar zo Hoppa in zit! Lastig hoor, ik snap Arty wel.quote:Op maandag 20 juli 2015 22:03 schreef Duderinnetje het volgende:
Het gaat eigenlijk zó goed, zeg! De meiden (L. die niks lust) eten goed, vermaken zich, liggen de halve dag te gieren van de lach en zijn hier helemaal thuis.
Arty had vanmorgen even een dip. Hij stond op en wist zich helemaal geen raad met de twee 'indringers' in onze vertrouwde cocon. Ik herken dat wel. We zijn doorgaans erg op onszelf en soms slaat de schrik je om het hart als je die twee meiden door je huis ziet lopen.
Maar inmiddels zijn ze met z'n drieën aan het autoracen (met stuur en gaspedaal en alles) achter de PC en dan is het natuurlijk weer allemaal dikke mik entre eux![]()
En wat zijn het lieve grote meiden zeg. Vorig jaar hadden we de prepuberteit en dat was wel een beetje afzien. Geen idee wat ons nog te wachten staat, maar tot nu toe gaat het goed. Ze ruimen de tafel af, zeuren nergens over en regelen hun leven hier samen met ons. Wat leuk na al die jaren dat ze zo automatisch in ons huishouden passen. Zelfs de poezen hebben er wel vertrouwen in, dit jaar!
Ja ik snap hem ook. Ik vind het al reuze bijzonder dat hij zich jaar na jaar zo inzet voor die meiden, want uiteindelijk was het míjn wens/voornemen dit te doen. En Arty kookt heel lekker voor ze en zorgt dat er leuke Franse films zijn, zó lief van hem!quote:Op maandag 20 juli 2015 23:24 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Elke keer weer een andere fase waar je niet aan kunt wennen maar zo Hoppa in zit! Lastig hoor, ik snap Arty wel.
Als ze dat leuk vinden kun je volgende week gaan glowgolfen.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 08:35 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja ik snap hem ook. Ik vind het al reuze bijzonder dat hij zich jaar na jaar zo inzet voor die meiden, want uiteindelijk was het míjn wens/voornemen dit te doen. En Arty kookt heel lekker voor ze en zorgt dat er leuke Franse films zijn, zó lief van hem!
Voor vanmiddag heeft hij ergens midget golf geregeldDe meiden hebben er enorm zin in.
Oh dat glowgolfen lijkt me leuk!!quote:Op dinsdag 21 juli 2015 13:19 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als ze dat leuk vinden kun je volgende week gaan glowgolfen.Ik werd er een beetje iebelig van maar het is wel lollig, lichtgevende ballen. Of bowlen. Of in het (niet heel indrukwekkende) zwembad duiken.
Wat fijn dat jullie allemaal weer int ritme zijn.
Leuk!quote:
Had ik al gezegd dat je de glowgolf alleen kunt bereiken via een grote ruimte waarin een apenkooi staat vol kleine kinderen?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:56 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Oh dat glowgolfen lijkt me leuk!!
Op de baan stond een groot bord dat Midget Golf echt heus wel een echte sport is en je lid kon worden van de club.quote:Op woensdag 22 juli 2015 12:58 schreef Ingetje79 het volgende:
Straks, als de dames al hoog en breed weer in het Franse land zijn, gaan Dude en Arty iedere week gezellig samen te midgetgolfen![]()
quote:Op woensdag 22 juli 2015 12:36 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Had ik al gezegd dat je de glowgolf alleen kunt bereiken via een grote ruimte waarin een apenkooi staat vol kleine kinderen?
ik mis het all-you-can-eat restautant in dit lijstje. Komt die morgen?quote:Op woensdag 22 juli 2015 15:36 schreef Duderinnetje het volgende:
O en straks gaan we bowlen, vanwege onze trouwdag vandaag!
Van ballenbak naar bowlingbaan... er gaan werelden voor me open door die meiden!
Heb je dan jullie score lijstjes nog dat je wel kan bewijzen goed genoeg te zijn om aan de pro midgetgolf club mee te mogen doen.quote:Op woensdag 22 juli 2015 15:30 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Op de baan stond een groot bord dat Midget Golf echt heus wel een echte sport is en je lid kon worden van de club.
Jomantischquote:Op woensdag 22 juli 2015 15:36 schreef Duderinnetje het volgende:
O en straks gaan we bowlen, vanwege onze trouwdag vandaag!
Van ballenbak naar bowlingbaan... er gaan werelden voor me open door die meiden!
Lepelplant, LEPELPLANT!!!!!quote:Op woensdag 22 juli 2015 19:08 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jomantisch![]()
Zijn de cadeaux du anniversaire ook al uitgereikt?
Er zijn grenzen, computermeisje!quote:Op woensdag 22 juli 2015 15:53 schreef computergirl het volgende:
[..]
ik mis het all-you-can-eat restautant in dit lijstje. Komt die morgen?
Ja die hebben we nog wel. Ik zal wel wat aan geschiedvervalsing moeten doen, wil ik ook professioneel mogen midget golfen.quote:Op woensdag 22 juli 2015 18:08 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Heb je dan jullie score lijstjes nog dat je wel kan bewijzen goed genoeg te zijn om aan de pro midgetgolf club mee te mogen doen.
quote:Op woensdag 22 juli 2015 22:14 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Er zijn grenzen, computermeisje!![]()
Bowlen was leuk!Kon er niks van!
![]()
We waren zo ongeveer de enige gasten in het bowlingcentrum. Twee uur gebowld en daarna heeft de eigenaar voor ons gekookt, want dat zat bij de GroupOn in. De meiden vonden het een TOP-restaurant! Werkelijk exquise! Subliem! Waarom die meneer nog geen Michelinster had verdiend, was ze een raadsel! Alles was perféct op smaak! Tongstrelend!
Patat en kroketten.
Ze willen nog altijd samen slapen. Lekker kletsen tot laatquote:Op woensdag 22 juli 2015 22:52 schreef oh-oh het volgende:
Die ontplofte kamer en dat tweepersoons bed
De heerlijkheidquote:Op donderdag 23 juli 2015 00:50 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Tot half tien. We zijn de dankbaarheid zelve.
Het is zo grappig: mijn puber gaat al jaren precies gelijk op met jouw vakantiemeiden, en inderdaad: half 10 schijnt op het moment de perfecte uitslaaptijd.quote:Op donderdag 23 juli 2015 00:50 schreef Duderinnetje het volgende:
Tot half tien. We zijn de dankbaarheid zelve.
En het geeft geen blijvende rommelquote:Op woensdag 22 juli 2015 22:15 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Chocolaatjes!![]()
In de vorm van hartjes!
Reuze Jomantisch!
quote:Op donderdag 23 juli 2015 08:53 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Het is zo grappig: mijn puber gaat al jaren precies gelijk op met jouw vakantiemeiden, en inderdaad: half 10 schijnt op het moment de perfecte uitslaaptijd.
Oh, en die van mij kan niet wachten op een partijtje glowgolf. Heeft ze geloof ik in het foldertje van de NS gezien, en sindsdien zoekt ze in iedere stad waar we langskomen op of er wel glowgolf is. Het schiet nog niet zo op...
quote:Op donderdag 23 juli 2015 09:13 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En het geeft geen blijvende rommel![]()
Ja!!quote:Op donderdag 23 juli 2015 20:15 schreef Cat22 het volgende:
Morgen (toch?) op reis naar het Beloofde Land
Dat deden ze vorig jaar. Ik was compleet uitgeput na een week. Dus ik begrijp je totaal.quote:Op donderdag 23 juli 2015 00:56 schreef oh-oh het volgende:
Oh dat maakt het allemaal echt zoveel fijner he
Ik heb er een van acht die regelmatig komt logeren en die staat echt om zes uur te hyperen naast mijn bed elke keer, ik kan daar zooooooo slecht tegen![]()
Oh en ik heb tig leukere, maar ik wil ze hier niet met de koppies herkenbaar posten. Maar ze zijn zo leuk en grappig en fotogeniek!quote:
Ik heb serieus tegen dr gezegd dat ze als ze op normale tijden op gaat staan ( of zichzelf gaat vermaken zonder mij meteen om zes uur ruw te moeten wekken met een hoop lawaai en dansjes op mijn bed en zulks ) ze zo vaak mag komen logeren als ze maar wil. Nu max 2 nachten en dan ben ik er wel klaar meequote:Op donderdag 23 juli 2015 22:07 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Dat deden ze vorig jaar. Ik was compleet uitgeput na een week. Dus ik begrijp je totaal.![]()
Mss zien we ze wel voorbij komen op fb en anders heb ik ook nog een mailadresquote:Op donderdag 23 juli 2015 22:09 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Oh en ik heb tig leukere, maar ik wil ze hier niet met de koppies herkenbaar posten. Maar ze zijn zo leuk en grappig en fotogeniek!
Ze zijn van het andere eind van het land hiernaartoe gekomen.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 22:20 schreef computergirl het volgende:
[..]
ze zijn op wereldreis naar andere eind van het land vandaag?
Draken zijn veranderd in herten?quote:
Helleu!quote:
ja dat hoorde ik! Maar de meisjes hebben deze ook al uit de hand laten eten. Zo lief dat dat even mocht!quote:Op vrijdag 24 juli 2015 22:34 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Helleu!
Tof zijn ze he?![]()
Jammer dat de oudste een paar weken geleden is gaan hemelen, die at echt makkelijk uit de hand. Deze club vindt dat nog best spannend.
Gezellig! Wat gaan jullie doen?quote:Op zaterdag 25 juli 2015 17:44 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
ja dat hoorde ik! Maar de meisjes hebben deze ook al uit de hand laten eten. Zo lief dat dat even mocht!![]()
Vandaag een herfstig dagje achter de rug met uitslapen en bordspelletjes. Morgen iets ondernemen, weer of geen weer!
Ben net een lijstje aan het maken van de mogelijkheden. Even nog dit topic doorspitten ook, want o.a. jij had een tijd geleden nog tips!quote:
Altijd gezellig! Ik stuur je een DM.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 18:59 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ben net een lijstje aan het maken van de mogelijkheden. Even nog dit topic doorspitten ook, want o.a. jij had een tijd geleden nog tips!
Kom je nog even op de koffie deze week? Of wij bij jou (als je kittens hebt is dat ietwat gevaarlijk voor mijn huwelijk.)
In Grunn of in Limbourg?quote:Op zaterdag 25 juli 2015 21:35 schreef Renesite het volgende:
Reed donderdag nog langs. Zag geen fransozen
Jeetje, wat een lange mevrouw is K. aan het worden.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 23:51 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
In Grunn of in Limbourg?
Hier zaten we veilig in ons fijne huisje, terwijl de regen tegen de ruiten slieg. Bordspelletjes gedaan, met Youtube meegezongen en chips en popcorn gegeten.
Een doodgewone herfstmiddag dus.
En de usual suspects waren natuurlijk weer in de keuken te vinden: K. deed het snijwerk en Arty maakte er een verse pastasaus van.
[ afbeelding ]
Het was gezellig met Cat22! Al net zo lief als haar familie van wie we huren.quote:Op zondag 26 juli 2015 23:44 schreef Cat22 het volgende:
Was gezellig bij Dude en Arty![]()
De meiden heb ik twee keer twee minuten gezien, die hadden uiteraard veel belangrijker dingen om zich mee bezig te houden.Ik heb wel de gevolgen van De Woeste Natuur (muggen) op de arm van K mogen aanschouwen. Le Drama!
![]()
Leuk stel zijn ze!
En de meiden ook.
Ja het gaat prima hoor! Echte grote (letterlijk en figuurlijk inderdaad, @golfer!) meiden. Veel gegiechel, geschater, stil gezucht om knappe zangers, tóch nog stoeien met Arty, altijd in voor een bordspelletje, keihard gezang in de auto en achter Youtube en altijd goedgemutst.quote:Op maandag 27 juli 2015 12:02 schreef Duufje het volgende:
Wat leuk dat de meiden er weer zijn.
Aan de weinige updates te zien gaat het jullie goed af dit jaar of niet?
Hebben de meiden zelf een idee over hoe lang ze nog willen blijven komen naar jullie?
geweldigquote:Op maandag 27 juli 2015 13:10 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
maar dan concludeert dat het wel luxe is dat je kan kiezen in welk land je wilt neerstorten.![]()
![]()
Daar moest ze zelf enorm om lachen en ik ook.)
quote:Op maandag 27 juli 2015 13:10 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja het gaat prima hoor! Echte grote (letterlijk en figuurlijk inderdaad, @golfer!) meiden. Veel gegiechel, geschater, stil gezucht om knappe zangers, tóch nog stoeien met Arty, altijd in voor een bordspelletje, keihard gezang in de auto en achter Youtube en altijd goedgemutst.
We kunnen erg met ze lachen (K. die naar de uitkijktoren kijkt en vraagt waarom er geen suïcidehek op zit, want dat hebben ze in Frankrijk op alle torens, maar dan concludeert dat het wel luxe is dat je kan kiezen in welk land je wilt neerstorten.![]()
![]()
quote:Op maandag 27 juli 2015 13:10 schreef Duderinnetje het volgende:
We kunnen erg met ze lachen (K. die naar de uitkijktoren kijkt en vraagt waarom er geen suïcidehek op zit, want dat hebben ze in Frankrijk op alle torens, maar dan concludeert dat het wel luxe is dat je kan kiezen in welk land je wilt neerstorten.![]()
![]()
Nee, thuis wonen ze te ver van elkaar vandaan.quote:Op woensdag 29 juli 2015 00:09 schreef Bluezz het volgende:
Oh wat lief!!! En natuurlijk kan je ze nu wat meer 'alleen' laten. Ook weer een 'voordeel'.
En zij zijn ook echt vriendinnen voor het leven, maar niet in hun thuisland toch? Daar zien ze elkaar niet, wat bijzonder eigenlijk dan op deze manier
Wat me ook opvalt is de kleding van L overdag, rokje jasje, en het contrast met haar vbl kleding thuis
Auto geruild met een vriend! Dus nu een ruime gezins-BMW!quote:Op woensdag 29 juli 2015 00:13 schreef golfer het volgende:
Hebben jullie trouwens nu een huurauto, of doen jullie het nog steeds met opgevouwen meiden in de Jaq?
Nee, hebben ze het nooit over. Wel over dingen die thuis niet goed gaan (met name L. heeft best wat meegemaakt vroeger), maar waarom ze nou precies mee mogen met de stichting, daar denken ze, volgens mij, niet over na. Hun moeder geeft hen gewoon elk jaar op, is hun redenatie. En dan mag je meequote:Op woensdag 29 juli 2015 00:20 schreef Bluezz het volgende:
Waar ik ook ineens aan denk :
Hebben ze het over waaróm ze bij jullie vakantie vieren? Of leven ze nog steeds in het moment en doen ze wat er van hen verwacht wordt?
Goed idee.quote:Op woensdag 29 juli 2015 00:20 schreef Duderinnetje het volgende:
Auto geruild met een vriend! Dus nu een ruime gezins-BMW!
echt lekker even onbezorgd op vakantie dusquote:Op woensdag 29 juli 2015 00:22 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nee, hebben ze het nooit over. Wel over dingen die thuis niet goed gaan (met name L. heeft best wat meegemaakt vroeger), maar waarom ze nou precies mee mogen met de stichting, daar denken ze, volgens mij, niet over na. Hun moeder geeft hen gewoon elk jaar op, is hun redenatie. En dan mag je mee![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |