abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 9 april 2015 @ 21:27:26 #1
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_151529591
Door een user erop gewezen dat ik even een nieuw deel moest openen!

Heb al bevestiging dat in elk geval K. weer komt dit jaar (we gaan ervan uit dat L. ook gewoon komt hoor) . We gaan een weekje in Limburg logeren dit jaar.

Heb net een verjaarspakket verstuurd aan K., die volgende week jarig is. Allerlei knutselspullen (verf, kleine verfdoeken, stempels, beplakbare doosjes, ansichten om in te kleuren etc.)

Half juli zijn komen er weer twee Franse meisjes drie weken bij ons logeren. Om op adem te komen en aandacht bij te tanken, en om ons een punthoofd te bezorgen. :P

De stichting die dit voor Nederland regelt (met kinderen uit diverse Europese landen, ook ons eigen land) is Europa Kinderhulp. Terzijde: De stichting zoekt nog gastouders, én vrijwilligers op allerlei gebied. Mocht je een kleine donatie willen doen, dan is die ook welkom.

Voor de volledigheid de eerdere delen, met de avonturen van vorige jaren:
OUD / Twee Franse meiden van acht: Help Dude het Goede Doel door.
OUD / Twee Franse vakantiemeiden (8 jaar), deel II
OUD / Franse vakantiemeiden, Part Trois (III)
OUD / Franse vakantiemeiden, IV
OUD / Franse vakantiekinderen deel V
OUD / Franse vakantiekinderen deel VI
OUD / Franse vakantiekinderen, deel VII: De derde rónde, de derde rónde.
OUD / Franse vakantiekinderen, deel VIII: het derde jaar.
OUD / Franse vakantiekinderen, deel IX: het vierde jaar.
OUD / Franse vakantiekinderen, deel X: het vierde jaar.
OUD / Franse vakantiekinderen, deel XII: ze komen er weer aan!
OUD / Franse vakantiekinderen, deel XIII: ze gaan er weer vandoor!

L. is straks al dertien jaar en een blonde branieschopper en K. van twaalf is een lekkerbek met Afrikaanse roots.

We paaiden deze kinderen met de volgende wervende flyer:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:+

'Hun' kamer:

Het bed schuiven we uiteen tot twee bedden. Dat vinden ze reuze gezellig en het valt mee hoe lang ze keten 's avonds. We zorgen wel dat ze totaal afgedraaid hun bedjes induiken natuurlijk.

Enkele impressies door de jaren heen:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
2012:
SPOILER
En dan het (op moment van schrijven zojuist) afgelopen jaar:

Racen!

(Kinder)champagne op onze trouwdag.

Waarop we De Plant in ontvangst namen van de dames.

Dagje Giethoorn + verjaarsbezoek:

Vele lieve briefjes

En tekeningen verder,

gingen we naar een huisje in Velsen. Maar daar spookte het al net zo erg als thuis.

We hebben rondgevaren in Amsterdam.

Maar laten we wel wezen, als je terug op het park, van golfer en Bluezz dit cadeau krijgt:

is heel 'Missie Holland' al geslaagd! :D O+

Naast stoeien met Arty in het zwembad natuurlijk:

En een kaasmarkt.

Verder werd er veel gekookt en gebakken door de dames. Er zijn brownies gemaakt, cupcakes, pannenkoeken, een heel huwelijks gourmet-buffet, en vele, vele rauwe eieren als ontbijt voor de onwetende, slapende gastouders.

Met tussendoor even uitrusten.

Ook de fotografiehobbie werd doorontwikkeld. Er waren twee onwelwillende, edoch monddode modellen:

Nou en toen werd er nog meer gekookt:

En maakte Arty uiteraard de inmiddels traditionele gekleurde pannenkoeken op de laatse avond:

Maar aan alles komt een eind.

[ Bericht 46% gewijzigd door Mark op 12-04-2015 02:02:13 ]
Snobs have more fun!
KLIK!
  donderdag 9 april 2015 @ 21:28:22 #2
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_151529636
Oh shoot, heb ik nu niet gereekst? Kan een modje dat alsnog doen? En de foto's fixen? ;( /onhandig

[ Bericht 50% gewijzigd door Duderinnetje op 09-04-2015 21:49:42 ]
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_151529761
*O* yay was het topic al kwijt
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
pi_151530687
Wat leuk! *O*
  Milf donderdag 9 april 2015 @ 21:51:08 #5
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_151530904
Ik heb n.a.v. je oproep van verleden keer dat ze nog gastouders zoeken, 24 posters besteld. Ze hangen nu bijna op alle 24 etages van het gebouw waarin ik ook werk.
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  donderdag 9 april 2015 @ 21:52:17 #6
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_151530958
quote:
14s.gif Op donderdag 9 april 2015 21:51 schreef nikky het volgende:
Ik heb n.a.v. je oproep van verleden keer dat ze nog gastouders zoeken, 24 posters besteld. Ze hangen nu bijna op alle 24 etages van het gebouw waarin ik ook werk.
Wat geweldig lief. Dank je wel!!
Snobs have more fun!
KLIK!
  Milf donderdag 9 april 2015 @ 21:55:12 #7
16000 nikky
pi_151531112
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2015 21:52 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Wat geweldig lief. Dank je wel!!
Geen dank. Ik kan niet helpen door op te vangen, maar ik kan op deze manier hopelijk ook een steentje bijdragen. Hopelijk aan een fantastische vakantie voor kinderen die het zo hard nodig hebben.
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  donderdag 9 april 2015 @ 21:57:54 #8
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_151531254
quote:
1s.gif Op donderdag 9 april 2015 21:55 schreef nikky het volgende:

[..]

Geen dank. Ik kan niet helpen door op te vangen, maar ik kan op deze manier hopelijk ook een steentje bijdragen. Hopelijk aan een fantastische vakantie voor kinderen die het zo hard nodig hebben.
Ik waardeer het zeer. Juist promotie en bekendheid van de stichting zijn erg belangrijk. Ik snap dat niet iedereen zo maar kan overgaan tot opvang van deze kinderen. Des te meer waardeer ik het dat je de posters hebt opgehangen. Ontzettend waardevol en lief, Nikky!
Snobs have more fun!
KLIK!
  Milf donderdag 9 april 2015 @ 22:06:25 #9
16000 nikky
pi_151531750
Nu stoppen hoor. Anders ga ik blozen!

:*
  donderdag 9 april 2015 @ 22:15:41 #10
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_151532313
quote:
1s.gif Op donderdag 9 april 2015 22:06 schreef nikky het volgende:
Nu stoppen hoor. Anders ga ik blozen!

:*
Ok. :*

Maar ik blijf het ontzettend gaaf vinden. Kreeg vandaag weer een nieuwsbrief van de stichting en het valt verdorie niet mee met de werving van nieuwe gastouders. Kennelijk zien mensen het gewoon niet zitten om een kind op te vangen (en ik snap dat hoor! Ik weet niet of wij er nog aan zouden beginnen, nu we weten wat een impact het toch heeft op je leven. De meiden zijn ons enorm dierbaar, laat dat duidelijk zijn, maar het is gewoon niet niks allemaal).

Maar goed, wij zitten nu eenmaal in deze trein en dus gaan we gezellig door! *O* We hebben er ook wel erg zin in weer. Dat is wel eens een beetje anders geweest. Vorig jaar stortten we ons half uitgeput in een zomervakantie met de meiden. Nu gaan we lekker van te voren even zelf op vakantie en kunnen we hopelijk uitgerust beginnen aan de meidenmarathon, 18 juli!
Snobs have more fun!
KLIK!
  Moderator donderdag 9 april 2015 @ 22:43:50 #11
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_151533689
Zooo niets voor ons. Maar wel leuk dat anderen het doen B-)
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  zaterdag 11 april 2015 @ 01:34:31 #12
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_151568964
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2015 21:28 schreef Duderinnetje het volgende:
Oh shoot, heb ik nu niet gereekst? Kan een modje dat alsnog doen? En de foto's fixen? ;( /onhandig
Heb hem even gereekst voor je. Met een TR of in feedback zul je sneller reacties krijgen van een mod, dan met een los zinnetje in een topic ;)
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_151589402
Wat leuk, een jaar is weer voorbij gevlogen.
Ik lurk graag weer mee O+
Zolang er was is, is er leven.
  zondag 12 april 2015 @ 00:06:11 #14
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_151597017
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2015 22:43 schreef Renesite het volgende:
Zooo niets voor ons. Maar wel leuk dat anderen het doen B-)
Voor ons is het anders óók niks, Renė!
Ik vind het bij tijd en wijlen vrij hilarisch dat wij al vijf jaar elke zomer twee kinderen in huis hebben. Sta ik van de week weer zo'n verjaarspakket voor K. in melkander te knutselen en dan denk ik: wat sta ik hier in vrédesnaam te doen met opplakvlinders en pakpapier. En vervolgens lijm ik in aller ernst een vilten lieveheersbeest op een verjaarskaart.

Ik hou niet eens van kinderen! In zijn algemeenheid!

En ik denk soms ook echt (met name als de meiden er net zijn. Laten we zeggen, dag 3): wat is er ooit in ons gevaren dat we hier aan zijn begonnen. :|W Het is moeilijk, vermoeiend en je wordt er kei-onzeker van ook nog eens. Bovendien kunnen ze van het balkon vallen of in een erwtje stikken en dan zit je mooi met de gebakken peren.

Klam zweet maakt zich van mijn lijf meester. Elk jaar weer.

[ Bericht 1% gewijzigd door Duderinnetje op 12-04-2015 00:18:57 ]
Snobs have more fun!
KLIK!
  zondag 12 april 2015 @ 00:28:09 #15
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_151597762
Het get, ik probeer de OP netjes te maken met foto's, maar ik klunsquote almaar. :(

Later volgt beterschap.

[ Bericht 97% gewijzigd door Duderinnetje op 12-04-2015 00:44:29 ]
Snobs have more fun!
KLIK!
  zondag 12 april 2015 @ 01:38:15 #16
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_151599181
quote:
1s.gif Op zondag 12 april 2015 00:28 schreef Duderinnetje het volgende:
Het get, ik probeer de OP netjes te maken met foto's, maar ik klunsquote almaar. :(

Later volgt beterschap.
Heb de laatste 3 de laatste 5 alles buiten de spoilers voor je gedaan, nou heb je een voorbeeld ;)

Edit: ach, gewoon alles maar even gedaan ;)

[ Bericht 4% gewijzigd door Mark op 12-04-2015 02:04:46 ]
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Dommage arachide-fromage
  Moderator zondag 12 april 2015 @ 08:52:26 #17
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_151601559
quote:
1s.gif Op zondag 12 april 2015 00:06 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Voor ons is het anders óók niks, Renė!
Ik vind het bij tijd en wijlen vrij hilarisch dat wij al vijf jaar elke zomer twee kinderen in huis hebben. Sta ik van de week weer zo'n verjaarspakket voor K. in melkander te knutselen en dan denk ik: wat sta ik hier in vrédesnaam te doen met opplakvlinders en pakpapier. En vervolgens lijm ik in aller ernst een vilten lieveheersbeest op een verjaarskaart.

Ik hou niet eens van kinderen! In zijn algemeenheid!

En ik denk soms ook echt (met name als de meiden er net zijn. Laten we zeggen, dag 3): wat is er ooit in ons gevaren dat we hier aan zijn begonnen. :|W Het is moeilijk, vermoeiend en je wordt er kei-onzeker van ook nog eens. Bovendien kunnen ze van het balkon vallen of in een erwtje stikken en dan zit je mooi met de gebakken peren.

Klam zweet maakt zich van mijn lijf meester. Elk jaar weer.
Begrijp het wel. Misschien over een jaar of vier wanneer ik de dertig eens passeer. Dan kan ik de komende vier jaar oefenen op mijn neefje ;) !

En pssst, niet jezelf onderuit halen. Die meiden vergeten jullie nooit :) !
  zondag 12 april 2015 @ 10:29:03 #18
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_151603215
quote:
2s.gif Op zondag 12 april 2015 01:38 schreef Mark het volgende:

[..]

Heb de laatste 3 de laatste 5 alles buiten de spoilers voor je gedaan, nou heb je een voorbeeld ;)

Edit: ach, gewoon alles maar even gedaan ;)
Lief! Dank Mark!
Snobs have more fun!
KLIK!
  zondag 12 april 2015 @ 21:18:31 #19
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_151625843
Kleine moeite voor zo'n mooi initiatief :)

Is jullie Frans zodanig goed dat dat geen problemen oplevert?
Dommage arachide-fromage
pi_151627249
En wordt in het nieuwe deel ook gespaard met de Jumbo "Leukste dagjes Uit" zegels? :D

Hier al weer drie kaarten vol w/

@ Mark...plak je ook deel XIV er even achter, als je hier weer terugkomt? :*
  zondag 12 april 2015 @ 21:51:33 #21
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_151627506
quote:
1s.gif Op zondag 12 april 2015 21:45 schreef AnneX het volgende:
@ Mark...plak je ook deel XIV er even achter, als je hier weer terugkomt? :*
quote:
2s.gif Op zaterdag 11 april 2015 01:34 schreef Mark het volgende:
Met een TR of in feedback zul je sneller reacties krijgen van een mod, dan met een los zinnetje in een topic ;)
Maar ik kom letterruimte te kort, de TT is te lang om er deel XIV tussen te plakken.....
Dommage arachide-fromage
pi_151628194
quote:
2s.gif Op zondag 12 april 2015 21:51 schreef Mark het volgende:

[..]

[..]

Maar ik kom letterruimte te kort, de TT is te lang om er deel XIV tussen te plakken.....
Dude :{w jij kunt toch wel koppen maken?
  zondag 12 april 2015 @ 22:07:27 #23
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_151628235
quote:
1s.gif Op zondag 12 april 2015 22:06 schreef AnneX het volgende:

[..]

Dude :{w jij kunt toch wel koppen maken?
En lichaampjes ook :Y
Dommage arachide-fromage
  Milf zondag 12 april 2015 @ 22:09:43 #24
16000 nikky
pi_151628341
Zesde keer - 6e keer. Scheelt karakters ;)
  maandag 13 april 2015 @ 11:47:15 #25
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_151640249
quote:
2s.gif Op zondag 12 april 2015 21:18 schreef Mark het volgende:
Kleine moeite voor zo'n mooi initiatief :)

Is jullie Frans zodanig goed dat dat geen problemen oplevert?
Ja we redden ons goed. Ik spreek goed Frans en mijn echtgenoot is op les gegaan.
Ik wilde graag Franse vakantiekinderen juist om de taal wat te kunnen bijhouden. Moet wel zeggen dat het, met name de eerste jaren, toch handiger was geweest om Engelse of Duitse kindjes te hebben gehad. Ik vond het constant tolken tussen kinderen en man wel pittig. Op een bepaald moment vertaalde ik ongevraagd maar gewoon alles, om de vraag 'wat zegt hij/zij?' voor te zijn. Mijn hoofd was dag en nacht in bedrijf.
Maar nu gaat dat een stuk beter. De meiden leren een beetje Nederlands en ze krijgen natuurlijk ook Engels op school. En mijn man durft en kan wat beter Frans spreken. Dus ze komen er inmiddels aardig uit samen. Hij gaat nu ook gerust een middag met ze weg, en dat is heel prettig. Dan kun je de inspanningen een beetje verdelen. :)
Snobs have more fun!
KLIK!
  woensdag 22 april 2015 @ 10:56:10 #26
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_151917416
Numero 2 komt ook definitief.
Altijd weer fijn om te weten. Het zou best lastig zijn ineens maar één meisje te hebben, of er een 'invaller' bij te krijgen. Kan allemaal alsnog, maar de intentie is er in elk geval, bij beide gezinnen.

Op naar Limburg!

We zeiden wel tegen elkaar gisteren: Mocht dit het laatste jaar zijn, dan is dat niet heel erg. :@

Het lijkt ons best fijn om na zes jaar weer eens de zomervakantie aan onszelf te hebben. Maar ze zijn uiteraard net zo lang welkom als ze komen willen en dan maken we er ook zeker telkens weer een leuke tijd van. Het is soms gewoon een beetje dubbel. We doen het met plezier, maar het is voor ons nog steeds geen moeiteloze vanzelfsprekendheid - weet niet goed hoe het te verwoorden. We zijn er niet op natuurlijke wijze 'goed' in.

Maar dat maakt allemaal niet uit. Ze komen weer! Ben benieuwd hoe ze dit jaar gevorderd zijn in het puberen! Vorig jaar hadden ze het al tot een ware kunst verheven. :D
Snobs have more fun!
KLIK!
  Moderator woensdag 22 april 2015 @ 11:37:22 #27
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_151918650
Snap ik wel hoor :) !
  woensdag 22 april 2015 @ 22:01:34 #28
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_151940737
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2015 11:37 schreef Renesite het volgende:
Snap ik wel hoor :) !
Dat is wel fijn om te horen. :)
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_151940991
Yay dat betekent weer Dude vakantie verhalen dit jaar *O*
  woensdag 22 april 2015 @ 22:32:43 #30
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_151942134
Jeeeeeej! *O*
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
  woensdag 22 april 2015 @ 23:59:24 #31
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_151945128
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2015 22:07 schreef komrad het volgende:
Yay dat betekent weer Dude vakantie verhalen dit jaar *O*
Dat sowieso.
En ik verheug me ook al weer erg op het gedoe met de meiden hoor!
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_152035716
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2015 10:56 schreef Duderinnetje het volgende:
Numero 2 komt ook definitief.
Altijd weer fijn om te weten. Het zou best lastig zijn ineens maar één meisje te hebben, of er een 'invaller' bij te krijgen. Kan allemaal alsnog, maar de intentie is er in elk geval, bij beide gezinnen.

Op naar Limburg!

We zeiden wel tegen elkaar gisteren: Mocht dit het laatste jaar zijn, dan is dat niet heel erg. :@

Het lijkt ons best fijn om na zes jaar weer eens de zomervakantie aan onszelf te hebben. Maar ze zijn uiteraard net zo lang welkom als ze komen willen en dan maken we er ook zeker telkens weer een leuke tijd van. Het is soms gewoon een beetje dubbel. We doen het met plezier, maar het is voor ons nog steeds geen moeiteloze vanzelfsprekendheid - weet niet goed hoe het te verwoorden. We zijn er niet op natuurlijke wijze 'goed' in.

Maar dat maakt allemaal niet uit. Ze komen weer! Ben benieuwd hoe ze dit jaar gevorderd zijn in het puberen! Vorig jaar hadden ze het al tot een ware kunst verheven. :D
*O*
Logisch ook dat je er tegenop ziet voor ze komen, maar als ze dan die bus uitstappen moet je maar in het moment leven en go with the drakenflow. Dat doen jullie super!
2 weken is ook wel max lijkt me ;)
  zondag 26 april 2015 @ 14:49:29 #33
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_152039963
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2015 12:20 schreef Bluezz het volgende:

[..]

*O*
Logisch ook dat je er tegenop ziet voor ze komen, maar als ze dan die bus uitstappen moet je maar in het moment leven en go with the drakenflow. Dat doen jullie super!
2 weken is ook wel max lijkt me ;)
Toen we begonnen kwamen ze drie weken. Inmiddels 2,5. Ik heb daar ietwat gemengde gevoelens over. Als ze er zijn, vind ik die tijd wel erg lang. Maar achteraf is het altijd tóch wel goed geweest. Zeker de eerste jaren. Je ontsnapt namelijk vanzelf uit de 'allesmoetdeheletijdleukzijn'-modus en daardoor leer je elkaar wel allemaal beter kennen. Inmiddels hebben we die modus sowieso veel minder en komen we al veel sneller tot de kern, zeg maar. Maar voor ons waren die eerste paar jaar met 'tropenweken' best goed. Ik was er echter wel ruim een maand van aan het herstellen. :D

Vroeger kwam mijn Franse vakantiezusje ook nog twee weken in de kerstvakantie. :o Dat heeft de stichting inmiddels afgeschaft als standaard-reis, hoewel er volgens mij nog een groep families op Ameland is die het nog altijd wel doet.

Eigenlijk best bijzonder dat die kinderen dus destijds jarenlang niet thuis waren met Kerst en oud&nieuw.

[ Bericht 9% gewijzigd door Duderinnetje op 26-04-2015 19:07:38 ]
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_152047485
1 week beetje onwennig, 1 week meer rust en aan elkaar gewend zijn en de laatste (halve week) keten en opluchting omdat het bijna afgelopen is :D
  zondag 26 april 2015 @ 19:05:50 #35
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_152048304
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2015 18:38 schreef Bluezz het volgende:
1 week beetje onwennig, 1 week meer rust en aan elkaar gewend zijn en de laatste (halve week) keten en opluchting omdat het bijna afgelopen is :D
Ja, inderdaad! :Y
Snobs have more fun!
KLIK!
  zondag 26 april 2015 @ 23:36:28 #36
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_152058142
^O^ Fijn dat ze weer beide komen. Lijkt me na al die jaren ook eigenlijk echt niet meer leuk om nog een andere combi te moeten gaan maken voor alle partijen. Ik snap ook heel goed dat jullie het niet zo erg zouden vinden als het de laatste keer zou zijn. Hebben de meiden het daar wel eens over eigenlijk?
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  zondag 26 april 2015 @ 23:43:09 #37
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_152058339
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2015 23:36 schreef oh-oh het volgende:
^O^ Fijn dat ze weer beide komen. Lijkt me na al die jaren ook eigenlijk echt niet meer leuk om nog een andere combi te moeten gaan maken voor alle partijen. Ik snap ook heel goed dat jullie het niet zo erg zouden vinden als het de laatste keer zou zijn. Hebben de meiden het daar wel eens over eigenlijk?
Ja die zeggen dat ze met de trein komen, als ze niet meer via de stichting mee mogen.

Volgens hen komen ze tot ze dertig zijn. Daarna zijn ze er een beetje te groot voor, zeiden ze. :')
Snobs have more fun!
KLIK!
  zondag 26 april 2015 @ 23:47:06 #38
176471 oh-oh
pi_152058438
Oh balen dat jij altijd vrij hebt als zij ook vrij hebben wss, anders kon je ze best lekker een weekje hun gang laten gaan over een jaar of twee hoor.
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  dinsdag 28 april 2015 @ 00:30:45 #39
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_152086812
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2015 23:47 schreef oh-oh het volgende:
Oh balen dat jij altijd vrij hebt als zij ook vrij hebben wss, anders kon je ze best lekker een weekje hun gang laten gaan over een jaar of twee hoor.
Zeg engerd, die breken het hele huis af! Popcorn tot in de kroonluchter!
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_152088869
quote:
11s.gif Op dinsdag 28 april 2015 00:30 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Zeg engerd, die breken het hele huis af! Popcorn tot in de kroonluchter!
daar zijn vakantiehuisjes met schoonmaak voor ;)
  dinsdag 28 april 2015 @ 09:41:03 #41
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_152089505
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 april 2015 08:49 schreef komrad het volgende:

[..]

daar zijn vakantiehuisjes met schoonmaak voor ;)
Maak onze verhuurders van dit jaar nou niet bang! :o
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_152093318
quote:
1s.gif Op zondag 26 april 2015 23:43 schreef Duderinnetje het volgende:

Ja die zeggen dat ze met de trein komen, als ze niet meer via de stichting mee mogen.

Volgens hen komen ze tot ze dertig zijn. Daarna zijn ze er een beetje te groot voor, zeiden ze. :')
:o _O-
  dinsdag 28 april 2015 @ 15:23:32 #43
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_152096764
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 13:00 schreef Bluezz het volgende:

[..]

:o _O-
Ik stond al met de telefoon in de hand om de hulpdiensten te bellen voor Arty, toen ze dat zeiden.

Die is sowieso als de dood dat ze straks als tienermoeders op de stoep staan om bij ons in te trekken. :D
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_152099946
Hebben jullie al bouwplannen voor een buitenverblijf op het terrein, voorbereiding op de tienermoeders ;)
  dinsdag 28 april 2015 @ 18:13:54 #45
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_152100688
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 17:41 schreef komrad het volgende:
Hebben jullie al bouwplannen voor een buitenverblijf op het terrein, voorbereiding op de tienermoeders ;)
Ik zal het vanavond even aan Arty vragen.
Al vermoed ik dat hij in dat geval spontaan emigratieplannen heeft. :P

Maar zonder gekheid: een paar jaar terug stond er in de nieuwsbrief eens een verhaal dat een gastgezin uiteindelijk een kind definitief in pleegzorg had genomen nadat haar moeder was overleden en er verder nauwelijks familie was in het land van herkomst.
Toen hebben we elkaar wel even aangekeken en ons afgevraagd of wij dat ook zouden doen.
Het antwoord is nee, hoe naar het ook zou zijn die beslissing te nemen.

Overigens hebben de meiden grote, lieve en leuke families, dus het was hypothetisch, maar we stonden er wel even bij stil.
Snobs have more fun!
KLIK!
  maandag 4 mei 2015 @ 21:52:09 #46
235382 tombolafan
-Miauw-fan
pi_152279045
Yooooo topic weer gevonden *O*

Hoe staat het met de jumbo-zegel-spaaracties? O+

Ik heb nu 4 kaarten vol iig :7
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  maandag 4 mei 2015 @ 21:54:44 #47
235382 tombolafan
-Miauw-fan
pi_152279165
En ik ben DOL op kinderen maar kan me ook heel goed voorstellen dat je t niet erg zou vinden als het niet meer zo'n verplichting is zeg maar :*
  dinsdag 5 mei 2015 @ 08:30:10 #48
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_152288345
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 21:52 schreef tombolafan het volgende:
Yooooo topic weer gevonden *O*

Hoe staat het met de jumbo-zegel-spaaracties? O+

Ik heb nu 4 kaarten vol iig :7
Ik heb zelf één kaart vol!
Snobs have more fun!
KLIK!
  dinsdag 5 mei 2015 @ 08:48:00 #49
235382 tombolafan
-Miauw-fan
pi_152288548
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 08:30 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Ik heb zelf één kaart vol!
Ah en anne had er ook 1 dacht ik dus in totaal nu 6 :Y

Nog 2 *O*
  dinsdag 5 mei 2015 @ 13:40:57 #50
176471 oh-oh
pi_152295511
Dude ik heb hier ook een volle kaart over, ik zal m meteen op de post doen voor ik het vergeet ^O^
( Groucho Marx )
  Spellchecker dinsdag 5 mei 2015 @ 13:57:47 #51
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_152295996
Wat geweldig dat jullie dit doen! Geweldig voor de dames ook!! ^O^
  dinsdag 5 mei 2015 @ 14:44:40 #52
235382 tombolafan
-Miauw-fan
pi_152297297
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 13:40 schreef oh-oh het volgende:
Dude ik heb hier ook een volle kaart over, ik zal m meteen op de post doen voor ik het vergeet ^O^
Je kan m ook bij Jumbo inleveren, kaartje openkrassen en dan de code pmmen/dmmen ;)
  dinsdag 5 mei 2015 @ 14:52:25 #53
176471 oh-oh
pi_152297549
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 14:44 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Je kan m ook bij Jumbo inleveren, kaartje openkrassen en dan de code pmmen/dmmen ;)
:') _O- Oh duh ja. Maar ik stuur hem wel op, met een kaartje erbij voor Dude, ze moet toch met dr eigen kaart naar de Jumbo voor de code :P
( Groucho Marx )
pi_152297638
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 08:48 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Ah en anne had er ook 1 dacht ik dus in totaal nu 6 :Y

Nog 2 *O*
AnneX heeft er wel vijf w/
  dinsdag 5 mei 2015 @ 14:57:36 #55
176471 oh-oh
pi_152297757
Dan is ze nu compleet toch?
( Groucho Marx )
pi_152297840
Géen idee ... Iemand hiervoor heeft uitgerekend hoeveel er nodig zijn de bepaalde periode dat de draken hier zijn...
Van de week stuur ik ze wel op...

Alles om op het schuldgevoel van Dude te werken om uitgebreide dagelijkse verslagen te posten. w/
  dinsdag 5 mei 2015 @ 15:03:39 #57
176471 oh-oh
pi_152297990
Je mag er hoe dan ook max 3 per persoon inleveren, dus ze heeft er max 12 nodig?
( Groucho Marx )
  dinsdag 5 mei 2015 @ 15:33:04 #58
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_152299053
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 14:59 schreef AnneX het volgende:
Géen idee ... Iemand hiervoor heeft uitgerekend hoeveel er nodig zijn de bepaalde periode dat de draken hier zijn...
Van de week stuur ik ze wel op...

Alles om op het schuldgevoel van Dude te werken om uitgebreide dagelijkse verslagen te posten. w/
:D O+
Snobs have more fun!
KLIK!
  Spellchecker dinsdag 5 mei 2015 @ 15:44:45 #59
197773 crew  maily
pi_152299496
Niet alles gelezen, maar zien de dames elkaar ook buiten de vakanties bij jullie?
pi_152301153
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 15:44 schreef maily het volgende:
Niet alles gelezen, maar zien de dames elkaar ook buiten de vakanties bij jullie?
Ja zeg, het is inmiddels een jaarlijkse traditie om de nu 13 delen door te lezen voordat de meiden komen. w/
die Dude braaf bookmarkt in post 1. _O_
  Spellchecker dinsdag 5 mei 2015 @ 16:33:01 #61
197773 crew  maily
pi_152301178
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 16:32 schreef AnneX het volgende:

[..]

Ja zeg, het is inmiddels een jaarlijkse traditie om de nu 13 delen door te lezen voordat de meiden komen. w/
die Dude braaf bookmarkt in post 1. _O_
:D
c_/
  dinsdag 5 mei 2015 @ 23:35:39 #62
235382 tombolafan
-Miauw-fan
pi_152317482
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 15:03 schreef oh-oh het volgende:
Je mag er hoe dan ook max 3 per persoon inleveren, dus ze heeft er max 12 nodig?
de periode dat ze komen max 2 pp dus ze heeft er maar 8 nodig (of ze kan 2x :+ )
  woensdag 6 mei 2015 @ 09:55:14 #63
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_152323095
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 15:44 schreef maily het volgende:
Is één keer gebeurd. Maar ze wonen ver van elkaar en K. belt wel graag, maar L. is daar niet zo van. Die is helemaal into Facebook en zo, wat K. dan weer niet doet. Dus hun communicatie verschilt nogal.
Snobs have more fun!
KLIK!
  woensdag 6 mei 2015 @ 09:56:51 #64
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_152323121
Oh en ik vind jullie spaaractie enorm lief! O+
Snobs have more fun!
KLIK!
  vrijdag 8 mei 2015 @ 08:44:55 #65
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_152394826
AnneX, dank voor je geweldig lieve kaart en je spaarkaarten. Tjonge. O+
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_152398348
Je weet hoe groot mijn huis is...

Leg de spaarkaarten maar in de keukenla alvast, of waar je ze ook bewaart of geef ze door...

"... als u de zegels niet neemt, mag ik ze dan voor een bekende die vakantiekinderen te logeren krijgt..." w/
  zondag 10 mei 2015 @ 12:49:25 #67
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_152455876
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 11:35 schreef AnneX het volgende:
Je weet hoe groot mijn huis is...

Leg de spaarkaarten maar in de keukenla alvast, of waar je ze ook bewaart of geef ze door...

"... als u de zegels niet neemt, mag ik ze dan voor een bekende die vakantiekinderen te logeren krijgt..." w/
*;

Oh en oh-oh ook bedankt! Met weer een leuke hondjeskaart. Erg lief weer!
Snobs have more fun!
KLIK!
  maandag 11 mei 2015 @ 22:05:15 #68
176471 oh-oh
pi_152506331
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 12:49 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

*;

Oh en oh-oh ook bedankt! Met weer een leuke hondjeskaart. Erg lief weer!
:') Niet dat je die kaart nog nodig had maar goed.
Bij Spoorloos gaat het ook over gastgezinnen nu!
( Groucho Marx )
  dinsdag 12 mei 2015 @ 14:54:49 #69
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_152524671
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2015 22:05 schreef oh-oh het volgende:

[..]

:') Niet dat je die kaart nog nodig had maar goed.
Bij Spoorloos gaat het ook over gastgezinnen nu!
Ja, ik las het! Ben benieuwd (maar ga het niet zien, want we gaan uit eten en daarna kort slapen en dan op ferkansie. O+ )
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_152525589
Annex heeft dus 5 kaarten opgestuurd, oh-oh 1, en dude had er zelf 1? Dus ik moet nog 1 code pmmen? *O*

Dan heb ik dus 3 kaarten over, nice _O-
  dinsdag 12 mei 2015 @ 15:48:40 #71
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_152526323
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 15:23 schreef tombolafan het volgende:
Annex heeft dus 5 kaarten opgestuurd, oh-oh 1, en dude had er zelf 1? Dus ik moet nog 1 code pmmen? *O*

Dan heb ik dus 3 kaarten over, nice _O-
Ik heb nog wel een zegeltje nodig, dacht ik. Maar misschien snap ik deze hele actie niet. :@

/ ontkennende fase dat we naar een pretpark gaan
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_152540978
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 15:48 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Ik heb nog wel een zegeltje nodig, dacht ik. Maar misschien snap ik deze hele actie niet. :@

/ ontkennende fase dat we naar een pretpark gaan
Hahahahaha ik ga het proberen uit te leggen :+

In de periode dat jij naar Bobbejaanland gaat mag je pp max 2 voucher-codes verzilveren..
Je spaart 5 zegels op een kaart, en je kaarten moet je bij de Jumbo inleveren voor vouchers (hoe omslachtig, maar ach :+ )
Als het goed is heeft Annex 5 kaarten opgestuurd naar je, en Oh-Oh 1? Dan zit je op 6 kaarten die je nu toegestuurd hebt gekregen, en ik dacht dus dat je er zelf 1 vol had (en zo niet dan pech want de actie is af volgens mij _O- )

Je hebt dus thuis nu 6 of 7 kaarten (die je wel op tijd in moet leveren voor vouchers!!! :@ ), ik vul het aan tot 8. Ik stuur alleen niet de kaarten op, ik ruil ze alvast in voor vouchers, en pm de code(s) naar je *O*

SPOILER
  dinsdag 12 mei 2015 @ 21:44:38 #73
176471 oh-oh
pi_152541143
Dude je kan oooooooook naar een dierentuin hoor.
Maar ik weet niet of dat minder erg is :P
Ik heb nog wel een losse zegel indien nodig, dus zeg het maar!
( Groucho Marx )
pi_152542737
In een pretpark slinger je die meiden gewoon de achtbaan in en ga je zelf op een bankje zitten :7
  dinsdag 12 mei 2015 @ 22:59:23 #75
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_152545285
quote:
6s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 21:41 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Hahahahaha ik ga het proberen uit te leggen :+

In de periode dat jij naar Bobbejaanland gaat mag je pp max 2 voucher-codes verzilveren..
Je spaart 5 zegels op een kaart, en je kaarten moet je bij de Jumbo inleveren voor vouchers (hoe omslachtig, maar ach :+ )
Als het goed is heeft Annex 5 kaarten opgestuurd naar je, en Oh-Oh 1? Dan zit je op 6 kaarten die je nu toegestuurd hebt gekregen, en ik dacht dus dat je er zelf 1 vol had (en zo niet dan pech want de actie is af volgens mij _O- )

Je hebt dus thuis nu 6 of 7 kaarten (die je wel op tijd in moet leveren voor vouchers!!! :@ ), ik vul het aan tot 8. Ik stuur alleen niet de kaarten op, ik ruil ze alvast in voor vouchers, en pm de code(s) naar je *O*

SPOILER
Dude gaat zo lekker naar Toscane! Ha! Nu jij weer!

Ik ga daarna proberen te begrijpen hoe het allemaal zit met die kaarten. Ik heb al wel genoteerd dat ik na terugkomst als de wiedeweerga naar de Jumbo moet om de boel te verzilveren! Gaan we doen. :) En even geteld: ik heb al negen volle kaarten, dus dat is genoeg toch? *O*

Nee we gaan niet twee keer }:|
Snobs have more fun!
KLIK!
  dinsdag 12 mei 2015 @ 23:06:31 #76
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_152545620
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 22:13 schreef tombolafan het volgende:
In een pretpark slinger je die meiden gewoon de achtbaan in en ga je zelf op een bankje zitten :7
Ja, dat dacht ik in de Efteling ook. Maar alles moest samen, vinden les Jut et Juls. Want zonder samen is het niks. Hebben wij weer!
Uiteindelijk is Arty met die meiden in de héle enge dingen gegaan want ik durf het gewoon echt niet. Ik liep al te gillen in een spookhuis, terwijl de meiden (en Arty) met hun ogen rolden omdat het een kleuterspookhuis was. Dat er een heksje lief lachend in de verte naar je zwaait. :@
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_152546556
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 22:59 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Dude gaat zo lekker naar Toscane! Ha! Nu jij weer!

Ik ga daarna proberen te begrijpen hoe het allemaal zit met die kaarten. Ik heb al wel genoteerd dat ik na terugkomst als de wiedeweerga naar de Jumbo moet om de boel te verzilveren! Gaan we doen. :) En even geteld: ik heb al negen volle kaarten, dus dat is genoeg toch? *O*

Nee we gaan niet twee keer }:|
Oh ja dan heb je genoeg idd :D
Tot en met 26 mei kan je ze verzilveren :Y
  dinsdag 12 mei 2015 @ 23:28:18 #78
176471 oh-oh
pi_152546665
_O- Ben je wel op tijd terug om ze te verzilveren? Anders stuur je ze maar door, mail ik je de codes wel :D
Fijne reis!
( Groucho Marx )
pi_152547099
Dusssss ik ga maar ff een stel jumbo-kaarten in FHF gooien :'(
  dinsdag 12 mei 2015 @ 23:42:42 #80
176471 oh-oh
pi_152547271
quote:
12s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 23:38 schreef tombolafan het volgende:
Dusssss ik ga maar ff een stel jumbo-kaarten in FHF gooien :'(
Hier bij de Jumbo collecteren ze de zegels voor dagjes uit voor zo een bejaardensoos, daar doneer ik de rest aan, vond ik zo een leuk initiatief!
( Groucho Marx )
pi_152547430
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 23:42 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Hier bij de Jumbo collecteren ze de zegels voor dagjes uit voor zo een bejaardensoos, daar doneer ik de rest aan, vond ik zo een leuk initiatief!
Oh dat is wel beter! Ff kijken of ze dat hier ook hebben (of kijken of we het zelf ergens voor kunnen gebruiken, kan ik ook een beetje verantwoorden dat we steeds naar de Jumbo moesten _O-

Bij de AH hadden ze een inzameling van die moestuintjes voor een gehandicapten-school, dat was ook leuk O+
  dinsdag 12 mei 2015 @ 23:51:28 #82
176471 oh-oh
pi_152547556
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 23:47 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Oh dat is wel beter! Ff kijken of ze dat hier ook hebben (of kijken of we het zelf ergens voor kunnen gebruiken, kan ik ook een beetje verantwoorden dat we steeds naar de Jumbo moesten _O-

Bij de AH hadden ze een inzameling van die moestuintjes voor een gehandicapten-school, dat was ook leuk O+
Als ze het bij jullie niet doen en je overhoudt, je hebt mijn adres he :D Het is ieg zeker weten een lokaal iets hier.
( Groucho Marx )
pi_152547607
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 23:51 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Als ze het bij jullie niet doen en je overhoudt, je hebt mijn adres he :D Het is ieg zeker weten een lokaal iets hier.
Ja doe ik! :Y
  maandag 8 juni 2015 @ 10:14:45 #84
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_153346683
Nog maar vijf kinderloze weekenden! :o
Wat gaat het dan altijd weer hard opeens. We denken dan altijd: gauw nog stom dronken worden, een gat in de dag slapen en in afgezakte pyjamabroek een weekend lang gamen en kroketten met chips eten.

Het was overigens nog even spannend, want onze regioafdeling is er kennelijk mee gestopt en we kregen maar geen aanmeldingsformulier. Toen we laatst in Toscane op vakantie waren kwam er een mail met daarin het formulier, en of we dat met spoed konden printen, invullen, scannen en mailen. Tja, dat ging niet, tussen de wijnranken. Na thuiskomst alles wel snel alles opgestuurd en we kregen zo juist te horen dat het op zijn pootjes terecht komt. Het blijft toch vrijwilligerswerk en een kleine kink kan grote gevolgen hebben.

We hebben er wel weer zin in. Nu nog een auto regelen, want de ellenlange dames met dito benen kunnen écht niet meer achterin de Jag. En dan op naar Limburg, waar we ons wel op verheugen. Zo leuk dat we bij familie van een FOK!ster logeren ook nog!
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_153348206
Jee, stel je voor dat het door formulierengates niet door zou gaan, pfoe!! :o

Nog ff lekker genieten dan 3 weken beetje je adem inhouden en dan weer uitademen *O*

Welke FOK!ster, wat leuk *O*
  maandag 8 juni 2015 @ 12:53:12 #86
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_153350381
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2015 11:25 schreef Bluezz het volgende:
Jee, stel je voor dat het door formulierengates niet door zou gaan, pfoe!! :o

Nog ff lekker genieten dan 3 weken beetje je adem inhouden en dan weer uitademen *O*

Welke FOK!ster, wat leuk *O*
Cat22 O+ *O*
Snobs have more fun!
KLIK!
  vrijdag 26 juni 2015 @ 07:58:24 #87
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_153848665
Ons blonde bikkeltje is aangenomen op een speciaal voetbal-collège! :o *O*

Apetrots ben ik! Gewoonweg gescout! Ze voetbalde als achtjarige al bij het plaatselijke jongensteam, bij gebrek aan dameselftal, en de laatste jaren bij een meidenteam. En nu dus naar een speciale voetbalschool.

Ze vindt het wel heel erg om haar klasgenootjes op de huidige middelbare te moeten verlaten, maar is ook heel blij dat ze nu deze speciale opleiding kan gaan doen. Wat zou het mooi zijn als ze haar droom voetballer te worden, kan waarmaken.
Ik zag haar al echt geen kapster worden, wat ze altijd weifelend noemde als toekomstbeeld. Nu vrouwenvoetbal zo populair is, kan ze echt haar droom najagen. O+ Ik gun haar dit zó, een echt perspectief waar ze voor wil gaan.
Snobs have more fun!
KLIK!
  vrijdag 26 juni 2015 @ 10:39:35 #88
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_153850511
quote:
19s.gif Op vrijdag 26 juni 2015 07:58 schreef Duderinnetje het volgende:
Ons blonde bikkeltje is aangenomen op een speciaal voetbal-collège! :o *O*

Apetrots ben ik! Gewoonweg gescout! Ze voetbalde als achtjarige al bij het plaatselijke jongensteam, bij gebrek aan dameselftal, en de laatste jaren bij een meidenteam. En nu dus naar een speciale voetbalschool.

Ze vindt het wel heel erg om haar klasgenootjes op de huidige middelbare te moeten verlaten, maar is ook heel blij dat ze nu deze speciale opleiding kan gaan doen. Wat zou het mooi zijn als ze haar droom voetballer te worden, kan waarmaken.
Ik zag haar al echt geen kapster worden, wat ze altijd weifelend noemde als toekomstbeeld. Nu vrouwenvoetbal zo populair is, kan ze echt haar droom najagen. O+ Ik gun haar dit zó, een echt perspectief waar ze voor wil gaan.
O+ Wat geweldig! Juist doordat het zo in opkomst is, is er ook nog best tussen te komen voor meisjes van deze leeftijd, merk ik aan de voetballende dochter van een vriendin. En dan gaan er best veel deuren open. Goed oefenen met Engels ook: Amerikaanse colleges hebben flinke scholarships over voor voetballende meiden.
  vrijdag 26 juni 2015 @ 11:47:28 #89
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_153852076
Leuk voor haar! ^O^
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  vrijdag 26 juni 2015 @ 12:56:41 #90
176471 oh-oh
pi_153854138
Oh wauw, dat is echt wel heel erg supertof zeg *O*
( Groucho Marx )
  vrijdag 26 juni 2015 @ 13:20:59 #91
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_153854899
Cool! :D *O*
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 26 juni 2015 @ 13:26:48 #92
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_153855084
O, wat gaaf voor haar! *G*
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  vrijdag 26 juni 2015 @ 15:33:25 #93
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_153858649
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2015 10:39 schreef Gaoxing het volgende:

[..]

O+ Wat geweldig! Juist doordat het zo in opkomst is, is er ook nog best tussen te komen voor meisjes van deze leeftijd, merk ik aan de voetballende dochter van een vriendin. En dan gaan er best veel deuren open. Goed oefenen met Engels ook: Amerikaanse colleges hebben flinke scholarships over voor voetballende meiden.
Ja inderdaad!

Ik vind het zó stoer. Altijd met de jongens gevoetbald, toen iedereen meisjesvoetbal nog stom vond en kijk waar het haar heeft gebracht. Ik zei het eerste jaar al tegen haar: dan moet je maar naar de VS, want daar is damesvoetbal groter dan herenvoetbal. Maar gelukkig kwam die populariteit naar háár toe!

En wat er ook verder van komt, het zal in elk geval haar wereld groter maken en ze kan zich sportief verder ontwikkelen. En ik merk dat het haar nu al verandert. Ze heeft het er steeds over dat ze het voor haar toekomst doet, terwijl ze eerder nauwelijks met de dag van morgen bezig was en haar schouders ophaalde als je vroeg wat ze zou willen worden. Ze heeft nu iets om zich in vast te bijten, een droom!

Zo fijn voor haar!

[ Bericht 0% gewijzigd door Duderinnetje op 26-06-2015 18:28:45 ]
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_153859078
Een droom in je leven is _O_
pi_153862517
Wat leuk voor haar *O* *O* *O*

Jammer dat de voetbalster in de familie (niet ik :7 ) juist dan op vakantie is. Anders hadden de dames leuk samen kunnen spelen. Letterlijk. :D
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  vrijdag 26 juni 2015 @ 18:32:35 #96
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_153862823
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2015 18:12 schreef Cat22 het volgende:
Wat leuk voor haar *O* *O* *O*

Jammer dat de voetbalster in de familie (niet ik :7 ) juist dan op vakantie is. Anders hadden de dames leuk samen kunnen spelen. Letterlijk. :D
Arty en ik kunnen er ook niks van en K. rent steevast de verkeerde kant op als er een bal nadert. :D

L. moet hier dus drie weken op zomerreces. Ze doet hier wel aan krachttraining, want ze sleept altijd de vuilniszakken, hoe zwaar ook, naar de ondergrondse dump, ze tilt altijd alle koffers de auto in en uit en maait het gras met zo'n logge maaimachien. Kinderarbeid voor een goed doel. 8-)

Edit: allemachtig, ik blader even in de agenda: nog drie weken. :o :% :X *O*
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_153863055
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2015 18:32 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Arty en ik kunnen er ook niks van en K. rent steevast de verkeerde kant op als er een bal nadert. :D

L. moet hier dus drie weken op zomerreces. Ze doet hier wel aan krachttraining, want ze sleept altijd de vuilniszakken, hoe zwaar ook, naar de ondergrondse dump, ze tilt altijd alle koffers de auto in en uit en maait het gras met zo'n logge maaimachien. Kinderarbeid voor een goed doel. 8-)

Edit: allemachtig, ik blader even in de agenda: nog drie weken. :o :% :X *O*
Doe mij zo'n kluskind :D _O-

En bijijijijijna ja! :D
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_153863315
Wat een positief nieuws van / voor L.! ^O^ *O*
pi_153863600
Ow wat een geweldig nieuws, zo leuk!! Terecht trots!
een heel lief, braaf, aardig, keurig, net en onschuldig meisje...
  vrijdag 26 juni 2015 @ 19:59:32 #100
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_153865030
En die gekkerd meldt dat heel niet hè? Ik zie op haar Facebook dat ze reuze dramatisch afscheid neemt van haar huidige collège-vriendinnen en -vrienden (geheel naar Franse traditie met veel superlatieven: 'Jullie zijn het beste dat mij overkwam. Zonder jullie kon ik dit niet bereiken. Voor altijd in mijn bloedende hart, want waar ben ik zonder jullie? Engelen die op mijn pad kwamen toen ik naar de middelbare ging. Engelen die me steunden en die ik liefheb. Voor altijd vaarwel, ik zal jullie nooit vergeten en elke goal die ik scoor is voor jullie.' Got to love the French O+), dus ik infomeer even wat er aan de hand is. zegt ze doodleuk: 'Ik ga naar een andere school.' Pas na enig doorvragen werd duidelijk wat ze ging doen.

K. belt al als haar roostertijden zijn veranderd (Laatst op de voicemail: 'Zeg ook tegen Bruno dat ik woensdag vrij ben want dat is belachelijk want ik moet dan donderdag heel lang maar geschiedenis vind ik erg leuk en gisteren had ik een acht voor Engels en die lerares is niet eens aardig maar ja ik had alles goed en het is natuurlijk wel raar dat ik op woensdag vrij ben en dan donderdag zo laat moet!! Nou doewie hoe is het met Dirque jaa dikke koes!' ) :D

Wel leuk, de verschillen tussen de meiden!
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_153865172
:D :D Wat heerlijk!
En wat snel al!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')