Je kan m ook bij Jumbo inleveren, kaartje openkrassen en dan de code pmmen/dmmenquote:Op dinsdag 5 mei 2015 13:40 schreef oh-oh het volgende:
Dude ik heb hier ook een volle kaart over, ik zal m meteen op de post doen voor ik het vergeet
quote:Op dinsdag 5 mei 2015 14:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Je kan m ook bij Jumbo inleveren, kaartje openkrassen en dan de code pmmen/dmmen
AnneX heeft er wel vijfquote:Op dinsdag 5 mei 2015 08:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ah en anne had er ook 1 dacht ik dus in totaal nu 6
Nog 2
quote:Op dinsdag 5 mei 2015 14:59 schreef AnneX het volgende:
Géen idee ... Iemand hiervoor heeft uitgerekend hoeveel er nodig zijn de bepaalde periode dat de draken hier zijn...
Van de week stuur ik ze wel op...
Alles om op het schuldgevoel van Dude te werken om uitgebreide dagelijkse verslagen te posten.![]()
Ja zeg, het is inmiddels een jaarlijkse traditie om de nu 13 delen door te lezen voordat de meiden komen.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 15:44 schreef maily het volgende:
Niet alles gelezen, maar zien de dames elkaar ook buiten de vakanties bij jullie?
quote:Op dinsdag 5 mei 2015 16:32 schreef AnneX het volgende:
[..]
Ja zeg, het is inmiddels een jaarlijkse traditie om de nu 13 delen door te lezen voordat de meiden komen.![]()
die Dude braaf bookmarkt in post 1.
de periode dat ze komen max 2 pp dus ze heeft er maar 8 nodig (of ze kan 2xquote:Op dinsdag 5 mei 2015 15:03 schreef oh-oh het volgende:
Je mag er hoe dan ook max 3 per persoon inleveren, dus ze heeft er max 12 nodig?
Is één keer gebeurd. Maar ze wonen ver van elkaar en K. belt wel graag, maar L. is daar niet zo van. Die is helemaal into Facebook en zo, wat K. dan weer niet doet. Dus hun communicatie verschilt nogal.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 15:44 schreef maily het volgende:
Niet alles gelezen, maar zien de dames elkaar ook buiten de vakanties bij jullie?
quote:Op vrijdag 8 mei 2015 11:35 schreef AnneX het volgende:
Je weet hoe groot mijn huis is...
Leg de spaarkaarten maar in de keukenla alvast, of waar je ze ook bewaart of geef ze door...
"... als u de zegels niet neemt, mag ik ze dan voor een bekende die vakantiekinderen te logeren krijgt..."
quote:Op zondag 10 mei 2015 12:49 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]![]()
Oh en oh-oh ook bedankt! Met weer een leuke hondjeskaart. Erg lief weer!
Ja, ik las het! Ben benieuwd (maar ga het niet zien, want we gaan uit eten en daarna kort slapen en dan op ferkansie.quote:Op maandag 11 mei 2015 22:05 schreef oh-oh het volgende:
[..]Niet dat je die kaart nog nodig had maar goed.
Bij Spoorloos gaat het ook over gastgezinnen nu!
Ik heb nog wel een zegeltje nodig, dacht ik. Maar misschien snap ik deze hele actie niet.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 15:23 schreef tombolafan het volgende:
Annex heeft dus 5 kaarten opgestuurd, oh-oh 1, en dude had er zelf 1? Dus ik moet nog 1 code pmmen?
Dan heb ik dus 3 kaarten over, nice
Hahahahaha ik ga het proberen uit te leggenquote:Op dinsdag 12 mei 2015 15:48 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een zegeltje nodig, dacht ik. Maar misschien snap ik deze hele actie niet.![]()
/ ontkennende fase dat we naar een pretpark gaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hahahahaha ik ga het proberen uit te leggen
In de periode dat jij naar Bobbejaanland gaat mag je pp max 2 voucher-codes verzilveren..
Je spaart 5 zegels op een kaart, en je kaarten moet je bij de Jumbo inleveren voor vouchers (hoe omslachtig, maar ach)
Als het goed is heeft Annex 5 kaarten opgestuurd naar je, en Oh-Oh 1? Dan zit je op 6 kaarten die je nu toegestuurd hebt gekregen, en ik dacht dus dat je er zelf 1 vol had (en zo niet dan pech want de actie is af volgens mij)
Je hebt dus thuis nu 6 of 7 kaarten (die je wel op tijd in moet leveren voor vouchers!!!), ik vul het aan tot 8. Ik stuur alleen niet de kaarten op, ik ruil ze alvast in voor vouchers, en pm de code(s) naar je
Dude gaat zo lekker naar Toscane! Ha! Nu jij weer!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga daarna proberen te begrijpen hoe het allemaal zit met die kaarten. Ik heb al wel genoteerd dat ik na terugkomst als de wiedeweerga naar de Jumbo moet om de boel te verzilveren! Gaan we doen.En even geteld: ik heb al negen volle kaarten, dus dat is genoeg toch?
![]()
Nee we gaan niet twee keer
Snobs have more fun!
KLIK!
Ja, dat dacht ik in de Efteling ook. Maar alles moest samen, vinden les Jut et Juls. Want zonder samen is het niks. Hebben wij weer!quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:13 schreef tombolafan het volgende:
In een pretpark slinger je die meiden gewoon de achtbaan in en ga je zelf op een bankje zitten
Oh ja dan heb je genoeg iddquote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:59 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Dude gaat zo lekker naar Toscane! Ha! Nu jij weer!
Ik ga daarna proberen te begrijpen hoe het allemaal zit met die kaarten. Ik heb al wel genoteerd dat ik na terugkomst als de wiedeweerga naar de Jumbo moet om de boel te verzilveren! Gaan we doen.En even geteld: ik heb al negen volle kaarten, dus dat is genoeg toch?
![]()
Nee we gaan niet twee keer![]()
Hier bij de Jumbo collecteren ze de zegels voor dagjes uit voor zo een bejaardensoos, daar doneer ik de rest aan, vond ik zo een leuk initiatief!quote:Op dinsdag 12 mei 2015 23:38 schreef tombolafan het volgende:
Dusssss ik ga maar ff een stel jumbo-kaarten in FHF gooien
Oh dat is wel beter! Ff kijken of ze dat hier ook hebben (of kijken of we het zelf ergens voor kunnen gebruiken, kan ik ook een beetje verantwoorden dat we steeds naar de Jumbo moestenquote:Op dinsdag 12 mei 2015 23:42 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hier bij de Jumbo collecteren ze de zegels voor dagjes uit voor zo een bejaardensoos, daar doneer ik de rest aan, vond ik zo een leuk initiatief!
Als ze het bij jullie niet doen en je overhoudt, je hebt mijn adres hequote:Op dinsdag 12 mei 2015 23:47 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh dat is wel beter! Ff kijken of ze dat hier ook hebben (of kijken of we het zelf ergens voor kunnen gebruiken, kan ik ook een beetje verantwoorden dat we steeds naar de Jumbo moesten
Bij de AH hadden ze een inzameling van die moestuintjes voor een gehandicapten-school, dat was ook leuk
Ja doe ik!quote:Op dinsdag 12 mei 2015 23:51 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Als ze het bij jullie niet doen en je overhoudt, je hebt mijn adres heHet is ieg zeker weten een lokaal iets hier.
Cat22quote:Op maandag 8 juni 2015 11:25 schreef Bluezz het volgende:
Jee, stel je voor dat het door formulierengates niet door zou gaan, pfoe!!
Nog ff lekker genieten dan 3 weken beetje je adem inhouden en dan weer uitademen
Welke FOK!ster, wat leuk
quote:Op vrijdag 26 juni 2015 07:58 schreef Duderinnetje het volgende:
Ons blonde bikkeltje is aangenomen op een speciaal voetbal-collège!![]()
![]()
Apetrots ben ik! Gewoonweg gescout! Ze voetbalde als achtjarige al bij het plaatselijke jongensteam, bij gebrek aan dameselftal, en de laatste jaren bij een meidenteam. En nu dus naar een speciale voetbalschool.
Ze vindt het wel heel erg om haar klasgenootjes op de huidige middelbare te moeten verlaten, maar is ook heel blij dat ze nu deze speciale opleiding kan gaan doen. Wat zou het mooi zijn als ze haar droom voetballer te worden, kan waarmaken.
Ik zag haar al echt geen kapster worden, wat ze altijd weifelend noemde als toekomstbeeld. Nu vrouwenvoetbal zo populair is, kan ze echt haar droom najagen.Ik gun haar dit zó, een echt perspectief waar ze voor wil gaan.
Ja inderdaad!quote:Op vrijdag 26 juni 2015 10:39 schreef Gaoxing het volgende:
[..]Wat geweldig! Juist doordat het zo in opkomst is, is er ook nog best tussen te komen voor meisjes van deze leeftijd, merk ik aan de voetballende dochter van een vriendin. En dan gaan er best veel deuren open. Goed oefenen met Engels ook: Amerikaanse colleges hebben flinke scholarships over voor voetballende meiden.
Arty en ik kunnen er ook niks van en K. rent steevast de verkeerde kant op als er een bal nadert.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 18:12 schreef Cat22 het volgende:
Wat leuk voor haar![]()
![]()
![]()
Jammer dat de voetbalster in de familie (niet ik) juist dan op vakantie is. Anders hadden de dames leuk samen kunnen spelen. Letterlijk.
Doe mij zo'n kluskindquote:Op vrijdag 26 juni 2015 18:32 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Arty en ik kunnen er ook niks van en K. rent steevast de verkeerde kant op als er een bal nadert.![]()
L. moet hier dus drie weken op zomerreces. Ze doet hier wel aan krachttraining, want ze sleept altijd de vuilniszakken, hoe zwaar ook, naar de ondergrondse dump, ze tilt altijd alle koffers de auto in en uit en maait het gras met zo'n logge maaimachien. Kinderarbeid voor een goed doel.
Edit: allemachtig, ik blader even in de agenda: nog drie weken.![]()
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |