Ik loop liever in shortsquote:Op woensdag 8 april 2015 15:48 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Die kan wel van pas komen vrijdag
[..]
Dag Samske
Ok, en wat houd zo'n wedstrijd in? Het lijkt me wel leuk om eens te zien als ik t zo lees.quote:Op woensdag 8 april 2015 15:49 schreef Californium het volgende:
@ yats: je traint met een team en doe je oefeningen enzo. Bij optredens doe je vaak ee wedstrijd tegen een ander team ja
Shortsquote:Op woensdag 8 april 2015 15:50 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ik loop liever in shortsAl heb ik wel 2 rokjes op m'n to-buy list staan
Oeh wauwquote:Op woensdag 8 april 2015 15:50 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
elke ronde spelen beide teams iets in de kader van een thema, dan beoordeeld een jury met punten en het publiek. je speelt ongeveer 5 a 6 rondes afhankelijk van de tijd. Team met meeste punten wintquote:Op woensdag 8 april 2015 15:52 schreef yats het volgende:
[..]
Ok, en wat houd zo'n wedstrijd in? Het lijkt me wel leuk om eens te zien als ik t zo lees.
Oh fuck, vrijdagquote:Op woensdag 8 april 2015 15:53 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Oeh wauw![]()
Dan moet het zeker lukken vrijdag
Gaan jullie lekker daten?quote:Op woensdag 8 april 2015 15:56 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Oh fuck, vrijdagZo bedoelde ik het niet, dan ga ik netjes natuurlijk
Nijmegen it is thenquote:Op woensdag 8 april 2015 15:55 schreef Californium het volgende:
[..]
elke ronde spelen beide teams iets in de kader van een thema, dan beoordeeld een jury met punten en het publiek. je speelt ongeveer 5 a 6 rondes afhankelijk van de tijd. Team met meeste punten wint. In Nijmegen en Utrecht hebben ze teams zover ik weet. Google het eens
quote:
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door FrauMilena op 08-04-2015 17:39:46 ]
Lijkt me inderdaad wel verstandig jaquote:
Bwehehehquote:
Succes vast!quote:
Waarom droeg je eerder geen rokjes?quote:Op woensdag 8 april 2015 15:50 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ik ben vrijdag vrijquote:
Dat kan ook netjes zijnquote:Op woensdag 8 april 2015 15:56 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Oh fuck, vrijdagZo bedoelde ik het niet, dan ga ik netjes natuurlijk
quote:
Koukleumquote:Op woensdag 8 april 2015 16:04 schreef CherryLips het volgende:
Ik zit hier met twee vesten aan en zodra ik vanmiddag de was buiten ophing trok de zon weg
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb het normaal gesproken altijd warm. Misschien moet ik even de trap af en op, dan leg ik het alweer af.quote:
Ik zal de hele dag in de garage zittenquote:Op woensdag 8 april 2015 16:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ben vrijdag vrij![]()
Maar moet wel voor school bezig
Niet buiten de garage?quote:Op woensdag 8 april 2015 16:15 schreef rival het volgende:
[..]
Ik zal de hele dag in de garage zitten
Ben jij dat?quote:Op woensdag 8 april 2015 16:07 schreef FrauMilena het volgende:
Maargoed, daar switch ik 's middags dan wel naar.
[..]
Nice!quote:Op woensdag 8 april 2015 16:07 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ah. Kun je nog niet van het zonnetje genietenquote:Op woensdag 8 april 2015 16:16 schreef rival het volgende:
[..]
We moeten lassen en remslangen vervangen... klusjes die je beter binnen doet
Ik voel jou.. mijn kont ook nog van al dat zittenquote:Op woensdag 8 april 2015 16:15 schreef FrauMilena het volgende:
Ik zit al 7 uur lang op deze stoel en ik voel m'n kont nog.
Nou ik zal geen 8 uur bezig zijn hoor... denk een uurtje of 3 totaalquote:Op woensdag 8 april 2015 16:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ah. Kun je nog niet van het zonnetje genieten
Oh, maar net zei je nog hele dagquote:Op woensdag 8 april 2015 16:17 schreef rival het volgende:
[..]
Nou ik zal geen 8 uur bezig zijn hoor... denk een uurtje of 3 totaal
Ik zal eens wat minder overdrijvenquote:Op woensdag 8 april 2015 16:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh, maar net zei je nog hele dag
Pervertquote:Op woensdag 8 april 2015 16:17 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik voel jou.. mijn kont ook nog van al dat zitten
Sorry
Leuk hoorquote:Op woensdag 8 april 2015 16:07 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Plaatje ies kapoetquote:Op woensdag 8 april 2015 16:07 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Iedereen toch?quote:
Dan klopt de kleur van de broek wel!quote:Op woensdag 8 april 2015 16:21 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Nein. Ik ben een bleekscheet met iele pootjes.
Hier in ieder geval wel jaquote:
Heul nie-quote:
Maar daar is toch niks pervers aan?quote:Op woensdag 8 april 2015 16:23 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Heul nie-
*kijkt naar voorbijlopende collega's met korte rokjes*
Ohquote:
Als ik het onopvallend doe niet neequote:Op woensdag 8 april 2015 16:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar daar is toch niks pervers aan?
Sowieso, vrouwen kijkenquote:Op woensdag 8 april 2015 16:24 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Als ik het onopvallend doe niet nee
Toenet ging 1 van de teststers al krom staan ineens![]()
Er loopt hier wel veel leuks rond jaquote:
Hier is t wel oke, maar eigenlijk vind ik Amsterdam wat dat betreft wel beterquote:Op woensdag 8 april 2015 16:26 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Er loopt hier wel veel leuks rond ja
Het is hier heerlijk zonnig jaquote:Op woensdag 8 april 2015 16:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Laat je dan wel een lekker zonnetje achter?
Of tetters?quote:Op woensdag 8 april 2015 16:24 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Als ik het onopvallend doe niet nee
Toenet ging 1 van de teststers al krom staan ineens![]()
Hier begint het op het callcentre uit de klauwen te lopenquote:Op woensdag 8 april 2015 16:26 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Er loopt hier wel veel leuks rond ja
in die spoiler zie ik toch ook een blanke met slanke benen?quote:Op woensdag 8 april 2015 16:21 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Nein. Ik ben een bleekscheet met iele pootjes.
Nee, mooie bipsquote:
Den Haag hierquote:Op woensdag 8 april 2015 16:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hier is t wel oke, maar eigenlijk vind ik Amsterdam wat dat betreft wel beter
Of uit de kleren?quote:Op woensdag 8 april 2015 16:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hier begint het op het callcentre uit de klauwen te lopen
Precies! Laat de zomer maar komenquote:Op woensdag 8 april 2015 16:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dit. En mannen
gewoon al het lekkers
Halloooo lente
Would not mind. At allquote:
t is gewoon echt erg, maar ik kan t nooit laten om naar een mooie vrouw te kijkenquote:Op woensdag 8 april 2015 16:29 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nee, mooie bips
[..]
Den Haag hier
[..]
Of uit de kleren?
Eerst lentequote:Op woensdag 8 april 2015 16:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Precies! Laat de zomer maar komen![]()
'Psst, hey meisje'quote:Op woensdag 8 april 2015 16:30 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
t is gewoon echt erg, maar ik kan t nooit laten om naar een mooie vrouw te kijken
Tis net heroine
Same herequote:
Zeker nietquote:Op woensdag 8 april 2015 16:30 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
t is gewoon echt erg, maar ik kan t nooit laten om naar een mooie vrouw te kijken
Tis net heroine
ja want jarig in de lente enzoquote:Op woensdag 8 april 2015 16:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dei ligt gelukkig op de route
Zo nietquote:
Nah, ben dan altijd te druk bezig met kijken en je weet hoe mannen met multitasking zijn he?quote:Op woensdag 8 april 2015 16:32 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Zachtjes genoeg zeggen dat het eigenlijk alsnog onder kijken valt
Hey gappie, ik zei wat tegen jequote:Op woensdag 8 april 2015 16:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nah, ben dan altijd te druk bezig met kijken en je weet hoe mannen met multitasking zijn he?
Of 9 maanden zomer. Ja hoi.quote:
quote:Op woensdag 8 april 2015 16:39 schreef netchip het volgende:
Dus nu loop ik als een van de enigen op het schoolfeest zonder date rond, ook leuk.
Tenzij ik nog snel iemand vind, maar denk 't niet.
Hoe lang heb je nog?quote:Op woensdag 8 april 2015 16:39 schreef netchip het volgende:
Dus nu loop ik als een van de enigen op het schoolfeest zonder date rond, ook leuk.
Dat is dan wel een extreem gevalquote:
Morgen en overmorgen...quote:Op woensdag 8 april 2015 16:41 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hoe lang heb je nog?
[..]
Dat is dan wel een extreem geval
quote:Op woensdag 8 april 2015 16:07 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
ik ook niet echtquote:Op woensdag 8 april 2015 16:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik vier mn verjaardag eigenlijk nooit en mis t eigenlijk ook niet
Blijf dan thuis, schoolfeesten zijn lame.quote:Op woensdag 8 april 2015 16:39 schreef netchip het volgende:
Nou en?quote:Op woensdag 8 april 2015 16:39 schreef netchip het volgende:
Klopt, alleen kan dat ook niet.quote:Op woensdag 8 april 2015 16:42 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Maar dan kan je toch gewoon alsnog met haar als vrienden gaan?
Tis dat mn oudere zus elk jaar weer wat regelt, anders had ik het gewoon laten zittenquote:Op woensdag 8 april 2015 16:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik ook niet echt
maar toch vind ik het leuk.
ik heb al een kaartje. Dan ga ik daar wel met een paar vrienden lol maken.quote:Op woensdag 8 april 2015 16:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Blijf dan thuis, schoolfeesten zijn lame.
Ik ga met een paar vrienden daar gewoon beetje lolmaken. Anders gooi ik 5 euro weg.quote:Op woensdag 8 april 2015 16:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nou en?
Dan ga je toch lekker alleen...of ga niet als dat je teveel aantrekt
Thats the spirit!quote:Op woensdag 8 april 2015 16:44 schreef netchip het volgende:
[..]
ik heb al een kaartje. Dan ga ik daar wel met een paar vrienden lol maken.
[..]
Ik ga met een paar vrienden daar gewoon beetje lolmaken. Anders gooi ik 5 euro weg.
Ik vier het jaarlijks, en zou dat huis vol met vrienden niet willen missenquote:Op woensdag 8 april 2015 16:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik ook niet echt
maar toch vind ik het leuk.
Je bent niet de enige, maar het blijkt dus gewoon een voorbeeld outfit te zijnquote:Op woensdag 8 april 2015 16:45 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oh.Ik dacht door de manier dat ze het in spoiler en quote had, dat ze het zelf was.
Ik heb niet genoeg vrienden om een huis mee te vullenquote:Op woensdag 8 april 2015 16:45 schreef rival het volgende:
[..]
Ik vier het jaarlijks, en zou dat huis vol met vrienden niet willen missen
Fijn toch??quote:Op woensdag 8 april 2015 16:45 schreef rival het volgende:
[..]
Zou ook raar zijn als je het vaker dan jaarlijks zou vierenquote:Op woensdag 8 april 2015 16:45 schreef rival het volgende:
[..]
Doet me denken aan een ander plaatje dat ik jaren geleden ergens tegenkwam.quote:
Watquote:Op woensdag 8 april 2015 16:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Doet me denken aan een ander plaatje dat ik jaren geleden ergens tegenkwam.
Was een bankje geschilderd en er stond "Pas op! Nad"
quote:Op woensdag 8 april 2015 16:48 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Zou ook raar zijn als je het vaker dan jaarlijks zou vieren
niet teveel opletten en weten dat je op moet ruimen de volgende dagquote:Op woensdag 8 april 2015 16:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb niet genoeg vrienden om een huis mee te vullen
Sowieso zou ik dat niet trekken
quote:Op woensdag 8 april 2015 16:22 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dan klopt de kleur van de broek wel!
wel zo gezelligquote:Op woensdag 8 april 2015 16:48 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Zou ook raar zijn als je het vaker dan jaarlijks zou vieren
Ze is licht getint wat je daar niet heel goed ziet nee, maar ik ben net iets langer en smallerquote:Op woensdag 8 april 2015 16:28 schreef rival het volgende:
[..]
in die spoiler zie ik toch ook een blanke met slanke benen?
goed bezig yv.quote:Op woensdag 8 april 2015 16:50 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik word door dat geslijm op scherp gezet.
hoe lang ben je?quote:Op woensdag 8 april 2015 16:52 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ze is licht getint wat je daar niet heel goed ziet nee, maar ik ben net iets langer en smaller
quote:
Ik heb zo mijn momenten.quote:
9 van de 10 x wel.quote:Op woensdag 8 april 2015 16:53 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
[..]
Ik heb zo mijn momenten.
Heb jij altijd een beetje mooi weer op je verjaardag, of nog te wisselvallig?
Is ook mooiquote:Op woensdag 8 april 2015 16:53 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Klopt, maar het is een vintage
[..]
1.75 waarvan veel been/
Oh dat is wel lekker. Gewoon alle zooi lekker naar buitenquote:Op woensdag 8 april 2015 16:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
9 van de 10 x wel.
Van wat mijn geheugen nog weet.
Mijn mannen zijn beide in juli jarig en dan kunnen we vaak wel bbqen
Ik mag hopen dat ik meer weeg dan datquote:Op woensdag 8 april 2015 16:55 schreef rival het volgende:
[..]
geen verkeerde lengte toch.....
en je weegt maar 50?
Ja heerlijk Vind ik dat.quote:Op woensdag 8 april 2015 16:55 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh dat is wel lekker. Gewoon alle zooi lekker naar buiten
Ja daaromquote:Op woensdag 8 april 2015 16:56 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat ik meer weeg dan dat![]()
Geen verkeerde lengte, het is ook meer m'n bouw wat niet overeen komtik zal wel een foto maken met die kleding van de week
Sowieso BBQquote:
Ik ben je net voorquote:Op woensdag 8 april 2015 16:56 schreef El_Thijs het volgende:
Net de trein gehaald. Druk in Den Haag vanwege die demonstratie van de politie. Tram kon zelfs nergens Door
lol ik denk dat jij 'Sowieso Vlees bedoelt' aangezien er tegenwoordig genoeg vis/groente BBQ's zijn.quote:
Hahaha! Ik had geluk. Rijden nu Hollands Spoor uitquote:
Jaloersquote:
Een BBQ zonder vlees is geen BBQ.quote:Op woensdag 8 april 2015 16:58 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
lol ik denk dat jij 'Sowieso Vlees bedoelt' aangezien er tegenwoordig genoeg vis/groente BBQ's zijn.
Welke trein heb je genomen dan?quote:Op woensdag 8 april 2015 16:59 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hahaha! Ik had geluk. Rijden nu Hollands Spoor uit
Ik ook. Zomerskindquote:Op woensdag 8 april 2015 16:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik kan mijn verjaardag bijna altijd buiten vieren
Intercity naar Venlo van 16:52.quote:
Zo fijn is datquote:Op woensdag 8 april 2015 16:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik kan mijn verjaardag bijna altijd buiten vieren
Jij weet en snapt het helemaalquote:
quote:
Ik vier het helemaal nooit zelfsquote:Op woensdag 8 april 2015 17:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]![]()
Al vier ik het niet echt. Althans, de laatste 2 jaar niet echt gedaan. Dit jaar wel, want 25
Ja ik denk ik ook.quote:Op woensdag 8 april 2015 17:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]![]()
Al vier ik het niet echt. Althans, de laatste 2 jaar niet echt gedaan. Dit jaar wel, want 25
En er gaan er nog veel meer komenquote:
Heb ik je net gemistquote:Op woensdag 8 april 2015 17:03 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ah ik stapte in om 16:42 IC richting Lelystad
Dat welquote:
Fax?quote:
Altijd perron 2 of 3quote:Op woensdag 8 april 2015 17:08 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Toch een ander perron(of niet?)
Even naar huis lopen
quote:
Toegegeven, hij was goed bedacht.quote:
even naar de wcquote:Op woensdag 8 april 2015 17:09 schreef Dqod het volgende:
Horny as fuck, maar ben op m'n werk
/dieecktestruggles
Op het werk?quote:
quote:Op woensdag 8 april 2015 17:09 schreef Dqod het volgende:
Horny as fuck, maar ben op m'n werk
/dieecktestruggles
Miss straks ff ja. Je moet toch wat ehquote:
Zullen mijn collega's me niet in dank afnemen denk ikquote:
Zwaar leven ook eh :$quote:
Ik hoef heul niet naar de wc. Ook straks nietquote:
IK DRAAG NOG GEEN ROKJES? NAAR WIE KIJK JIJquote:Op woensdag 8 april 2015 17:14 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zwaar leven ook eh :$
Lente is een bitch
Heuj!quote:Op woensdag 8 april 2015 17:14 schreef Californium het volgende:
[..]
IK DRAAG NOG GEEN ROKJES? NAAR WIE KIJK JIJ![]()
HEUIJ! MOTJE?quote:
Op het strandquote:
Nou, ik anders welquote:Op woensdag 8 april 2015 17:14 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik hoef heul niet naar de wc. Ook straks niet
bepaal ik zelf wel jaquote:Op woensdag 8 april 2015 17:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Niet zo schreeuwen tegen Dqod ja
Nu ook denk ikquote:
Niemand schreeuwt zo tegen Dqod under my watchquote:
Free to joinquote:
NAAR MEZELF NATUURLIJK, BIJ GEBREK AAN BETERquote:Op woensdag 8 april 2015 17:14 schreef Californium het volgende:
[..]
IK DRAAG NOG GEEN ROKJES? NAAR WIE KIJK JIJ![]()
On my watchquote:Op woensdag 8 april 2015 17:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Niemand schreeuwt zo tegen Dqod under my watch![]()
![]()
IK MAG DAT JAquote:Op woensdag 8 april 2015 17:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
![]()
Hoe moeten we dan schreeuwen?quote:Op woensdag 8 april 2015 17:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
![]()
quote:Op woensdag 8 april 2015 17:16 schreef Dqod het volgende:
[..]
NAAR MEZELF NATUURLIJK, BIJ GEBREK AAN BETER
AL BEN IK OOK GEWOON AWESOME ONDANKS DAT IK GEEN ROKJE AAN HEB NU
I rather spectate.quote:
quote:
Pervertquote:
GVD KUT!quote:Op woensdag 8 april 2015 17:17 schreef Dqod het volgende:
Wow. Ik word hier alleen maar geiler van :$
Nou, hop naar de plee jij.quote:Op woensdag 8 april 2015 17:17 schreef Dqod het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Who enjoys the showquote:
HOU OP MET ME HOOR, IK DRIJF WEGquote:
Just try to stop mequote:Op woensdag 8 april 2015 17:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
![]()
Leuk tochquote:
quote:Op woensdag 8 april 2015 17:18 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nou, hop naar de plee jij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die spoiler neger ik voor t gemak even
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
FALCON PUNCH!quote:
negeren?quote:
Dat welquote:
Voor jou dan:quote:Op woensdag 8 april 2015 17:17 schreef Dqod het volgende:
Nee hoor, 1:8 als ik rustig doequote:Op woensdag 8 april 2015 09:03 schreef rival het volgende:
[..]
wat rij jij dan op de snelweg? echt wel zuiniger dan 1 op 10 toch
Ga je gang, ik vermaak me wel op mijn manierquote:Op woensdag 8 april 2015 17:19 schreef MissMSX het volgende:
[..]
negeren?
Die neem ik wel, doe jij toh niets mee
Droogt mij geenszins op, ondanks de nastyness :$quote:
Die heeft dorst!quote:
Die andere van hem haalt wel 1:20quote:Op woensdag 8 april 2015 17:23 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
In dat geval zal ik nooit meer vragen of je naar Utrecht komt.
Subtielquote:Op woensdag 8 april 2015 17:23 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Backfirequote:Op woensdag 8 april 2015 17:23 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 8 april 2015 17:21 schreef Dqod het volgende:
[..]
Droogt mij geenszins op, ondanks de nastyness :$
quote:
Oooh, ik stond op 6quote:Op woensdag 8 april 2015 17:10 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Altijd perron 2 of 3rettige
En ik ben nog wel even onderweg. Nu bijna Rotterdam.
Volgende keer zwaaien hèquote:
Heb je een bril ja?quote:Op woensdag 8 april 2015 17:36 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Als ik m'n bril opheb, zie geen klere zonder
Uhu, maar ik draag hem alleen op school als ik wat van een afstand moet lezen of presenteren, of als ik ergens onbekend ben en iets zoek.quote:
Okequote:Op woensdag 8 april 2015 17:38 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Uhu, maar ik draag hem alleen op school als ik wat van een afstand moet lezen of presenteren, of als ik ergens onbekend ben en iets zoek.
Je moest eens wetenquote:Op woensdag 8 april 2015 17:40 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Highfive for being somewhat stubborn
quote:Op woensdag 8 april 2015 17:40 schreef vraagjeoverlenen het volgende:
Dames en heren! We hebben wat stemmen nodig voor een belangrijk onderzoek over wat vrouwen willen (poll van 1 vraagje). We komen met name nog dames tekort om een betrouwbaar resultaat te scoren. Zouden jullie dat vraagje hier willen beantwoorden?
SEX / Het grote 'wat willen vrouwen' onderzoek
Dat doe jij welquote:Op woensdag 8 april 2015 17:43 schreef Faxie het volgende:
[..]
Niet voor de kerels stemmen jij boefje
Nopequote:Op woensdag 8 april 2015 17:43 schreef vraagjeoverlenen het volgende:
[..]
Misschien surf je via een proxy of vpn?
Of je FOK!t vanaf een openbare plek?
Jajaquote:Op woensdag 8 april 2015 17:44 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
NopeEn ik stemde voor vrouwen Fax
Ik vind dat mooi staan, een bril bij een vrouwquote:Op woensdag 8 april 2015 17:36 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Als ik m'n bril opheb, zie geen klere zonder
Rennen ook echtquote:Op woensdag 8 april 2015 17:46 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik vind dat mooi staan, een bril bij een vrouw
En je spot me vrij makkelijk, bijna 2 meter wat door de stationshal rent :p
Alleen als ik haast hebquote:Op woensdag 8 april 2015 17:47 schreef FrauMilena het volgende:
Oh vaag, m'n IP geeft ook de verkeerde stad aan. Zal wel aan Ziggo liggen.
[..]
Rennen ook echtOverstap-ze
Wat is daarmeequote:
Ohw nietgoed gelezen, ik dacht dat de mannen over de vrouwen moesten stemmen.quote:Op woensdag 8 april 2015 17:49 schreef vraagjeoverlenen het volgende:
[..]
Nee bij mannen. Dus een echte Barry White stem
Bij jou vast niks!quote:
Tja rotatiemotors zijn niet zo zuinigquote:Op woensdag 8 april 2015 17:47 schreef rival het volgende:
[..]
Dat ding verbruikt meer dan mijn 2.5 liter 2e wereldoorlog machine??
Man dan rij ik 140-150...
Wat voor test?quote:Op woensdag 8 april 2015 17:50 schreef yats het volgende:
Zo, dat was de test...Ik kan nu de resultaten inzien. Ik ben benieuwd
En, wat vind je ervan?quote:Op woensdag 8 april 2015 17:50 schreef yats het volgende:
Zo, dat was de test...Ik kan nu de resultaten inzien. Ik ben benieuwd
quote:Op woensdag 8 april 2015 17:51 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ohw nietgoed gelezen, ik dacht dat de mannen over de vrouwen moesten stemmen.
[..]
Bij jou vast niks!
Sluurrrppppppquote:Op woensdag 8 april 2015 17:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja rotatiemotors zijn niet zo zuinig![]()
Met de low power versie kan je wel 1:9 redden, of als je heel erg je best doet 1:10.
Niet die, een andere.quote:Op woensdag 8 april 2015 17:51 schreef vraagjeoverlenen het volgende:
[..]
SEX / Het grote 'wat willen vrouwen' onderzoek
Een capaciteitentest voor een sollicitatie bij het parketquote:
Dont know... dont carequote:Op woensdag 8 april 2015 17:52 schreef -Engel- het volgende:
Is vraagje een kloon....?
Vraag ik mij ff af
Jaquote:Op woensdag 8 april 2015 17:52 schreef -Engel- het volgende:
Is vraagje een kloon....?
Vraag ik mij ff af
En hoeveel pk heb je dan op hoeveel kilo?quote:Op woensdag 8 april 2015 17:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja rotatiemotors zijn niet zo zuinig![]()
Met de low power versie kan je wel 1:9 redden, of als je heel erg je best doet 1:10.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |