Nah, ben dan altijd te druk bezig met kijken en je weet hoe mannen met multitasking zijn he?quote:Op woensdag 8 april 2015 16:32 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Zachtjes genoeg zeggen dat het eigenlijk alsnog onder kijken valt
Hey gappie, ik zei wat tegen jequote:Op woensdag 8 april 2015 16:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nah, ben dan altijd te druk bezig met kijken en je weet hoe mannen met multitasking zijn he?
Of 9 maanden zomer. Ja hoi.quote:
quote:Op woensdag 8 april 2015 16:39 schreef netchip het volgende:
Dus nu loop ik als een van de enigen op het schoolfeest zonder date rond, ook leuk.
Tenzij ik nog snel iemand vind, maar denk 't niet.
Hoe lang heb je nog?quote:Op woensdag 8 april 2015 16:39 schreef netchip het volgende:
Dus nu loop ik als een van de enigen op het schoolfeest zonder date rond, ook leuk.
Dat is dan wel een extreem gevalquote:
Morgen en overmorgen...quote:Op woensdag 8 april 2015 16:41 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hoe lang heb je nog?
[..]
Dat is dan wel een extreem geval
quote:Op woensdag 8 april 2015 16:07 schreef FrauMilena het volgende:
Maargoed, daar switch ik 's middags dan wel naar.
[..]
ik ook niet echtquote:Op woensdag 8 april 2015 16:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik vier mn verjaardag eigenlijk nooit en mis t eigenlijk ook niet
Blijf dan thuis, schoolfeesten zijn lame.quote:Op woensdag 8 april 2015 16:39 schreef netchip het volgende:
Nou en?quote:Op woensdag 8 april 2015 16:39 schreef netchip het volgende:
Klopt, alleen kan dat ook niet.quote:Op woensdag 8 april 2015 16:42 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Maar dan kan je toch gewoon alsnog met haar als vrienden gaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |