Sowieso, vrouwen kijkenquote:Op woensdag 8 april 2015 16:24 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Als ik het onopvallend doe niet nee
Toenet ging 1 van de teststers al krom staan ineens![]()
Er loopt hier wel veel leuks rond jaquote:
Hier is t wel oke, maar eigenlijk vind ik Amsterdam wat dat betreft wel beterquote:Op woensdag 8 april 2015 16:26 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Er loopt hier wel veel leuks rond ja
Het is hier heerlijk zonnig jaquote:Op woensdag 8 april 2015 16:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Laat je dan wel een lekker zonnetje achter?
Of tetters?quote:Op woensdag 8 april 2015 16:24 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Als ik het onopvallend doe niet nee
Toenet ging 1 van de teststers al krom staan ineens![]()
Hier begint het op het callcentre uit de klauwen te lopenquote:Op woensdag 8 april 2015 16:26 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Er loopt hier wel veel leuks rond ja
in die spoiler zie ik toch ook een blanke met slanke benen?quote:Op woensdag 8 april 2015 16:21 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Nein. Ik ben een bleekscheet met iele pootjes.
Nee, mooie bipsquote:
Den Haag hierquote:Op woensdag 8 april 2015 16:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hier is t wel oke, maar eigenlijk vind ik Amsterdam wat dat betreft wel beter
Of uit de kleren?quote:Op woensdag 8 april 2015 16:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hier begint het op het callcentre uit de klauwen te lopen
Precies! Laat de zomer maar komenquote:Op woensdag 8 april 2015 16:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dit. En mannen
gewoon al het lekkers
Halloooo lente
Would not mind. At allquote:
t is gewoon echt erg, maar ik kan t nooit laten om naar een mooie vrouw te kijkenquote:Op woensdag 8 april 2015 16:29 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nee, mooie bips
[..]
Den Haag hier
[..]
Of uit de kleren?
Eerst lentequote:Op woensdag 8 april 2015 16:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Precies! Laat de zomer maar komen![]()
'Psst, hey meisje'quote:Op woensdag 8 april 2015 16:30 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
t is gewoon echt erg, maar ik kan t nooit laten om naar een mooie vrouw te kijken
Tis net heroine
Same herequote:
Zeker nietquote:Op woensdag 8 april 2015 16:30 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
t is gewoon echt erg, maar ik kan t nooit laten om naar een mooie vrouw te kijken
Tis net heroine
ja want jarig in de lente enzoquote:Op woensdag 8 april 2015 16:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dei ligt gelukkig op de route
Zo nietquote:
Nah, ben dan altijd te druk bezig met kijken en je weet hoe mannen met multitasking zijn he?quote:Op woensdag 8 april 2015 16:32 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Zachtjes genoeg zeggen dat het eigenlijk alsnog onder kijken valt
Hey gappie, ik zei wat tegen jequote:Op woensdag 8 april 2015 16:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nah, ben dan altijd te druk bezig met kijken en je weet hoe mannen met multitasking zijn he?
Of 9 maanden zomer. Ja hoi.quote:
quote:Op woensdag 8 april 2015 16:39 schreef netchip het volgende:
Dus nu loop ik als een van de enigen op het schoolfeest zonder date rond, ook leuk.
Tenzij ik nog snel iemand vind, maar denk 't niet.
Hoe lang heb je nog?quote:Op woensdag 8 april 2015 16:39 schreef netchip het volgende:
Dus nu loop ik als een van de enigen op het schoolfeest zonder date rond, ook leuk.
Dat is dan wel een extreem gevalquote:
Morgen en overmorgen...quote:Op woensdag 8 april 2015 16:41 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hoe lang heb je nog?
[..]
Dat is dan wel een extreem geval
quote:Op woensdag 8 april 2015 16:07 schreef FrauMilena het volgende:
Maargoed, daar switch ik 's middags dan wel naar.
[..]
ik ook niet echtquote:Op woensdag 8 april 2015 16:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik vier mn verjaardag eigenlijk nooit en mis t eigenlijk ook niet
Blijf dan thuis, schoolfeesten zijn lame.quote:Op woensdag 8 april 2015 16:39 schreef netchip het volgende:
Nou en?quote:Op woensdag 8 april 2015 16:39 schreef netchip het volgende:
Klopt, alleen kan dat ook niet.quote:Op woensdag 8 april 2015 16:42 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Maar dan kan je toch gewoon alsnog met haar als vrienden gaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |