Ik loop liever in shortsquote:Op woensdag 8 april 2015 15:48 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Die kan wel van pas komen vrijdag
[..]
Dag Samske
Ok, en wat houd zo'n wedstrijd in? Het lijkt me wel leuk om eens te zien als ik t zo lees.quote:Op woensdag 8 april 2015 15:49 schreef Californium het volgende:
@ yats: je traint met een team en doe je oefeningen enzo. Bij optredens doe je vaak ee wedstrijd tegen een ander team ja
Shortsquote:Op woensdag 8 april 2015 15:50 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ik loop liever in shortsAl heb ik wel 2 rokjes op m'n to-buy list staan
Oeh wauwquote:Op woensdag 8 april 2015 15:50 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
elke ronde spelen beide teams iets in de kader van een thema, dan beoordeeld een jury met punten en het publiek. je speelt ongeveer 5 a 6 rondes afhankelijk van de tijd. Team met meeste punten wintquote:Op woensdag 8 april 2015 15:52 schreef yats het volgende:
[..]
Ok, en wat houd zo'n wedstrijd in? Het lijkt me wel leuk om eens te zien als ik t zo lees.
Oh fuck, vrijdagquote:Op woensdag 8 april 2015 15:53 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Oeh wauw![]()
Dan moet het zeker lukken vrijdag
Gaan jullie lekker daten?quote:Op woensdag 8 april 2015 15:56 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Oh fuck, vrijdagZo bedoelde ik het niet, dan ga ik netjes natuurlijk
Nijmegen it is thenquote:Op woensdag 8 april 2015 15:55 schreef Californium het volgende:
[..]
elke ronde spelen beide teams iets in de kader van een thema, dan beoordeeld een jury met punten en het publiek. je speelt ongeveer 5 a 6 rondes afhankelijk van de tijd. Team met meeste punten wint. In Nijmegen en Utrecht hebben ze teams zover ik weet. Google het eens
quote:
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door FrauMilena op 08-04-2015 17:39:46 ]
Lijkt me inderdaad wel verstandig jaquote:
Bwehehehquote:
Succes vast!quote:
Waarom droeg je eerder geen rokjes?quote:Op woensdag 8 april 2015 15:50 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ik ben vrijdag vrijquote:
Dat kan ook netjes zijnquote:Op woensdag 8 april 2015 15:56 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Oh fuck, vrijdagZo bedoelde ik het niet, dan ga ik netjes natuurlijk
quote:
Koukleumquote:Op woensdag 8 april 2015 16:04 schreef CherryLips het volgende:
Ik zit hier met twee vesten aan en zodra ik vanmiddag de was buiten ophing trok de zon weg
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb het normaal gesproken altijd warm. Misschien moet ik even de trap af en op, dan leg ik het alweer af.quote:
Ik zal de hele dag in de garage zittenquote:Op woensdag 8 april 2015 16:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ben vrijdag vrij![]()
Maar moet wel voor school bezig
Niet buiten de garage?quote:Op woensdag 8 april 2015 16:15 schreef rival het volgende:
[..]
Ik zal de hele dag in de garage zitten
Ben jij dat?quote:Op woensdag 8 april 2015 16:07 schreef FrauMilena het volgende:
Maargoed, daar switch ik 's middags dan wel naar.
[..]
Nice!quote:Op woensdag 8 april 2015 16:07 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ah. Kun je nog niet van het zonnetje genietenquote:Op woensdag 8 april 2015 16:16 schreef rival het volgende:
[..]
We moeten lassen en remslangen vervangen... klusjes die je beter binnen doet
Ik voel jou.. mijn kont ook nog van al dat zittenquote:Op woensdag 8 april 2015 16:15 schreef FrauMilena het volgende:
Ik zit al 7 uur lang op deze stoel en ik voel m'n kont nog.
Nou ik zal geen 8 uur bezig zijn hoor... denk een uurtje of 3 totaalquote:Op woensdag 8 april 2015 16:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ah. Kun je nog niet van het zonnetje genieten
Oh, maar net zei je nog hele dagquote:Op woensdag 8 april 2015 16:17 schreef rival het volgende:
[..]
Nou ik zal geen 8 uur bezig zijn hoor... denk een uurtje of 3 totaal
Ik zal eens wat minder overdrijvenquote:Op woensdag 8 april 2015 16:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh, maar net zei je nog hele dag
Pervertquote:Op woensdag 8 april 2015 16:17 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik voel jou.. mijn kont ook nog van al dat zitten
Sorry
Leuk hoorquote:Op woensdag 8 april 2015 16:07 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Plaatje ies kapoetquote:Op woensdag 8 april 2015 16:07 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Iedereen toch?quote:
Dan klopt de kleur van de broek wel!quote:Op woensdag 8 april 2015 16:21 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Nein. Ik ben een bleekscheet met iele pootjes.
Hier in ieder geval wel jaquote:
Heul nie-quote:
Maar daar is toch niks pervers aan?quote:Op woensdag 8 april 2015 16:23 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Heul nie-
*kijkt naar voorbijlopende collega's met korte rokjes*
Ohquote:
Als ik het onopvallend doe niet neequote:Op woensdag 8 april 2015 16:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar daar is toch niks pervers aan?
Sowieso, vrouwen kijkenquote:Op woensdag 8 april 2015 16:24 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Als ik het onopvallend doe niet nee
Toenet ging 1 van de teststers al krom staan ineens![]()
Er loopt hier wel veel leuks rond jaquote:
Hier is t wel oke, maar eigenlijk vind ik Amsterdam wat dat betreft wel beterquote:Op woensdag 8 april 2015 16:26 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Er loopt hier wel veel leuks rond ja
Het is hier heerlijk zonnig jaquote:Op woensdag 8 april 2015 16:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Laat je dan wel een lekker zonnetje achter?
Of tetters?quote:Op woensdag 8 april 2015 16:24 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Als ik het onopvallend doe niet nee
Toenet ging 1 van de teststers al krom staan ineens![]()
Hier begint het op het callcentre uit de klauwen te lopenquote:Op woensdag 8 april 2015 16:26 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Er loopt hier wel veel leuks rond ja
in die spoiler zie ik toch ook een blanke met slanke benen?quote:Op woensdag 8 april 2015 16:21 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Nein. Ik ben een bleekscheet met iele pootjes.
Nee, mooie bipsquote:
Den Haag hierquote:Op woensdag 8 april 2015 16:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hier is t wel oke, maar eigenlijk vind ik Amsterdam wat dat betreft wel beter
Of uit de kleren?quote:Op woensdag 8 april 2015 16:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hier begint het op het callcentre uit de klauwen te lopen
Precies! Laat de zomer maar komenquote:Op woensdag 8 april 2015 16:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dit. En mannen
gewoon al het lekkers
Halloooo lente
Would not mind. At allquote:
t is gewoon echt erg, maar ik kan t nooit laten om naar een mooie vrouw te kijkenquote:Op woensdag 8 april 2015 16:29 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nee, mooie bips
[..]
Den Haag hier
[..]
Of uit de kleren?
Eerst lentequote:Op woensdag 8 april 2015 16:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Precies! Laat de zomer maar komen![]()
'Psst, hey meisje'quote:Op woensdag 8 april 2015 16:30 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
t is gewoon echt erg, maar ik kan t nooit laten om naar een mooie vrouw te kijken
Tis net heroine
Same herequote:
Zeker nietquote:Op woensdag 8 april 2015 16:30 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
t is gewoon echt erg, maar ik kan t nooit laten om naar een mooie vrouw te kijken
Tis net heroine
ja want jarig in de lente enzoquote:Op woensdag 8 april 2015 16:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dei ligt gelukkig op de route
Zo nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |