Ik heb het normaal gesproken altijd warm. Misschien moet ik even de trap af en op, dan leg ik het alweer af.quote:
Ik zal de hele dag in de garage zittenquote:Op woensdag 8 april 2015 16:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ben vrijdag vrij![]()
Maar moet wel voor school bezig
Niet buiten de garage?quote:Op woensdag 8 april 2015 16:15 schreef rival het volgende:
[..]
Ik zal de hele dag in de garage zitten
Ben jij dat?quote:Op woensdag 8 april 2015 16:07 schreef FrauMilena het volgende:
Maargoed, daar switch ik 's middags dan wel naar.
[..]
Nice!quote:Op woensdag 8 april 2015 16:07 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ah. Kun je nog niet van het zonnetje genietenquote:Op woensdag 8 april 2015 16:16 schreef rival het volgende:
[..]
We moeten lassen en remslangen vervangen... klusjes die je beter binnen doet
Ik voel jou.. mijn kont ook nog van al dat zittenquote:Op woensdag 8 april 2015 16:15 schreef FrauMilena het volgende:
Ik zit al 7 uur lang op deze stoel en ik voel m'n kont nog.
Nou ik zal geen 8 uur bezig zijn hoor... denk een uurtje of 3 totaalquote:Op woensdag 8 april 2015 16:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ah. Kun je nog niet van het zonnetje genieten
Oh, maar net zei je nog hele dagquote:Op woensdag 8 april 2015 16:17 schreef rival het volgende:
[..]
Nou ik zal geen 8 uur bezig zijn hoor... denk een uurtje of 3 totaal
Ik zal eens wat minder overdrijvenquote:Op woensdag 8 april 2015 16:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh, maar net zei je nog hele dag
Pervertquote:Op woensdag 8 april 2015 16:17 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik voel jou.. mijn kont ook nog van al dat zitten
Sorry
Leuk hoorquote:Op woensdag 8 april 2015 16:07 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Plaatje ies kapoetquote:Op woensdag 8 april 2015 16:07 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Iedereen toch?quote:
Dan klopt de kleur van de broek wel!quote:Op woensdag 8 april 2015 16:21 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Nein. Ik ben een bleekscheet met iele pootjes.
Hier in ieder geval wel jaquote:
Heul nie-quote:
Maar daar is toch niks pervers aan?quote:Op woensdag 8 april 2015 16:23 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Heul nie-
*kijkt naar voorbijlopende collega's met korte rokjes*
Ohquote:
Als ik het onopvallend doe niet neequote:Op woensdag 8 april 2015 16:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar daar is toch niks pervers aan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |