Ik loop liever in shortsquote:Op woensdag 8 april 2015 15:48 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Die kan wel van pas komen vrijdag
[..]
Dag Samske
Ok, en wat houd zo'n wedstrijd in? Het lijkt me wel leuk om eens te zien als ik t zo lees.quote:Op woensdag 8 april 2015 15:49 schreef Californium het volgende:
@ yats: je traint met een team en doe je oefeningen enzo. Bij optredens doe je vaak ee wedstrijd tegen een ander team ja
Shortsquote:Op woensdag 8 april 2015 15:50 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ik loop liever in shortsAl heb ik wel 2 rokjes op m'n to-buy list staan
Oeh wauwquote:Op woensdag 8 april 2015 15:50 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
elke ronde spelen beide teams iets in de kader van een thema, dan beoordeeld een jury met punten en het publiek. je speelt ongeveer 5 a 6 rondes afhankelijk van de tijd. Team met meeste punten wintquote:Op woensdag 8 april 2015 15:52 schreef yats het volgende:
[..]
Ok, en wat houd zo'n wedstrijd in? Het lijkt me wel leuk om eens te zien als ik t zo lees.
Oh fuck, vrijdagquote:Op woensdag 8 april 2015 15:53 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Oeh wauw![]()
Dan moet het zeker lukken vrijdag
Gaan jullie lekker daten?quote:Op woensdag 8 april 2015 15:56 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Oh fuck, vrijdagZo bedoelde ik het niet, dan ga ik netjes natuurlijk
Nijmegen it is thenquote:Op woensdag 8 april 2015 15:55 schreef Californium het volgende:
[..]
elke ronde spelen beide teams iets in de kader van een thema, dan beoordeeld een jury met punten en het publiek. je speelt ongeveer 5 a 6 rondes afhankelijk van de tijd. Team met meeste punten wint. In Nijmegen en Utrecht hebben ze teams zover ik weet. Google het eens
quote:
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door FrauMilena op 08-04-2015 17:39:46 ]
Lijkt me inderdaad wel verstandig jaquote:
Bwehehehquote:
Succes vast!quote:
Waarom droeg je eerder geen rokjes?quote:Op woensdag 8 april 2015 15:50 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ik ben vrijdag vrijquote:
Dat kan ook netjes zijnquote:Op woensdag 8 april 2015 15:56 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Oh fuck, vrijdagZo bedoelde ik het niet, dan ga ik netjes natuurlijk
quote:
Koukleumquote:Op woensdag 8 april 2015 16:04 schreef CherryLips het volgende:
Ik zit hier met twee vesten aan en zodra ik vanmiddag de was buiten ophing trok de zon weg
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |