goed bezig yv.quote:Op woensdag 8 april 2015 16:50 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik word door dat geslijm op scherp gezet.
hoe lang ben je?quote:Op woensdag 8 april 2015 16:52 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ze is licht getint wat je daar niet heel goed ziet nee, maar ik ben net iets langer en smaller
quote:
Ik heb zo mijn momenten.quote:
9 van de 10 x wel.quote:Op woensdag 8 april 2015 16:53 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
[..]
Ik heb zo mijn momenten.
Heb jij altijd een beetje mooi weer op je verjaardag, of nog te wisselvallig?
Is ook mooiquote:Op woensdag 8 april 2015 16:53 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Klopt, maar het is een vintage
[..]
1.75 waarvan veel been/
Oh dat is wel lekker. Gewoon alle zooi lekker naar buitenquote:Op woensdag 8 april 2015 16:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
9 van de 10 x wel.
Van wat mijn geheugen nog weet.
Mijn mannen zijn beide in juli jarig en dan kunnen we vaak wel bbqen
Ik mag hopen dat ik meer weeg dan datquote:Op woensdag 8 april 2015 16:55 schreef rival het volgende:
[..]
geen verkeerde lengte toch.....
en je weegt maar 50?
Ja heerlijk Vind ik dat.quote:Op woensdag 8 april 2015 16:55 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh dat is wel lekker. Gewoon alle zooi lekker naar buiten
Ja daaromquote:Op woensdag 8 april 2015 16:56 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat ik meer weeg dan dat![]()
Geen verkeerde lengte, het is ook meer m'n bouw wat niet overeen komtik zal wel een foto maken met die kleding van de week
Sowieso BBQquote:
Ik ben je net voorquote:Op woensdag 8 april 2015 16:56 schreef El_Thijs het volgende:
Net de trein gehaald. Druk in Den Haag vanwege die demonstratie van de politie. Tram kon zelfs nergens Door
lol ik denk dat jij 'Sowieso Vlees bedoelt' aangezien er tegenwoordig genoeg vis/groente BBQ's zijn.quote:
Hahaha! Ik had geluk. Rijden nu Hollands Spoor uitquote:
Jaloersquote:
Een BBQ zonder vlees is geen BBQ.quote:Op woensdag 8 april 2015 16:58 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
lol ik denk dat jij 'Sowieso Vlees bedoelt' aangezien er tegenwoordig genoeg vis/groente BBQ's zijn.
Welke trein heb je genomen dan?quote:Op woensdag 8 april 2015 16:59 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hahaha! Ik had geluk. Rijden nu Hollands Spoor uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |