helemaal nie, opdondere nuquote:Op woensdag 8 april 2015 09:57 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
het is klaar wanneer ik zeg dat het klaar is
dank je wel voor je meningquote:Op woensdag 8 april 2015 09:59 schreef 2NutZ het volgende:
Vind do minatntie bij hoth natuurlijker en beter dan bij TARDIS tbh
Ik vraag niet om je mening.quote:
Awwwwquote:
bedankt voor je oninteressante bijdragequote:Op woensdag 8 april 2015 10:02 schreef Puntenjager het volgende:
Vechtkip in actie!? Het zou es ook niet![]()
Zou jij alsjeblieft op willen donderen uit deze SC?quote:Op woensdag 8 april 2015 10:02 schreef Puntenjager het volgende:
Vechtkip in actie!? Het zou es ook niet![]()
wow nonchalant.quote:
quote:Op woensdag 8 april 2015 10:02 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
bedankt voor je oninteressante bijdrage
ja echt hé, altijd chagrijnigquote:
Je wil huiske in je eentje orbitten!? Ik snap je wel hoor, witridderquote:Op woensdag 8 april 2015 10:03 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Zou jij alsjeblieft op willen donderen uit deze SC?
ja dat is precies hoe het zit, hoe heb je me zo snel doorquote:Op woensdag 8 april 2015 10:04 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Je wil huiske in je eentje orbitten!? Ik snap je wel hoor, witprinsje
Ze zou haar intellect eens positief in moeten zetten. Dom is ze niet namelijk.quote:
Gewoon een keer leren om te delen.quote:Op woensdag 8 april 2015 10:05 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
ja dat is precies hoe het zit, hoe heb je me zo snel door
Chicken rude and unreasonable. Of gewoon zure kip in het Nederlandsquote:Op woensdag 8 april 2015 10:05 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Bekommer jij je maar om je eigen chronisch verongelijkte houding.
Nee, je bent haar niet aan het orbitten en je hangt niet de white knight uit. Tuurlijkquote:Op woensdag 8 april 2015 10:05 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
ja dat is precies hoe het zit, hoe heb je me zo snel door
Dat. Of je bent gewoon dik en hebt wel of geen dampkring en zwaartekracht.quote:Op woensdag 8 april 2015 10:09 schreef housesoftheholy het volgende:
mfw orbitten
is dit een pua term?
beetje te geforceerd dezequote:Op woensdag 8 april 2015 10:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat. Of je bent gewoon dik en hebt wel of geen dampkring en zwaartekracht.
Story of your life?quote:Op woensdag 8 april 2015 10:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat. Of je bent gewoon dik en hebt wel of geen dampkring en zwaartekracht.
Doe niet zo kritisch.quote:
Ik ben alles behalve dik.quote:
quote:
quote:Op woensdag 8 april 2015 10:14 schreef housesoftheholy het volgende:
[..].
[..]
misschien eindelijk tijd voor een bezoekje aan de huisarts
nah die stuurt me meestal weer wegquote:Op woensdag 8 april 2015 10:14 schreef housesoftheholy het volgende:
[..].
[..]
misschien eindelijk tijd voor een bezoekje aan de huisarts
andere huisarts zoekenquote:Op woensdag 8 april 2015 10:15 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
nah die stuurt me meestal weer weg
keelonsteking doe je toch niks aan, volgens hem
Die lijkt nog best natuurlijk ja'... Dat kindje thoquote:Op woensdag 8 april 2015 10:15 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
bij die moeder gaat het nog wel
Oke.quote:
Teken jij nou echt voor Metro?quote:Op woensdag 8 april 2015 10:19 schreef Remqo het volgende:
Ik moet toegeven, dat stripje van vandaag in de Metro is een stuk beter dan gisteren![]()
#MadJellyDiep
Ik doe m'n best, Toon van Driel is op vakantie, dus is er ruimte voor gasttekenaars.quote:
Coolquote:Op woensdag 8 april 2015 10:23 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik doe m'n best, Toon van Driel is op vakantie, dus is er ruimte voor gasttekenaars.
Ik heb er een paar ingestuurd, maar er zijn ook zoveel anderen die het doen,
quote:Op woensdag 8 april 2015 10:24 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Vertel over je ervaringen in het dorp.
Het mag van alles zijn, als je maar aan de opgegeven maten houdt.quote:Op woensdag 8 april 2015 10:24 schreef HPLC het volgende:
[..]
Cool
moet het categorie sport zijn? Hij tekent toch FC Knudde?
Doet het niet.quote:
oke;quote:
Heb je geen keel-angina? Dat is een ontsteking. Ik heb het ook 'ns gehad.quote:
Zeker ook nog scheepsarts?quote:Op woensdag 8 april 2015 10:34 schreef niels0 het volgende:
[..]
Heb je geen keel-angina? Dat is een ontsteking. Ik heb het ook 'ns gehad.
'k zou toch maar even naar je huisarts gaan.
http://nl.medipedia.be/angina
Is dat alweer 8 jaar?quote:Op woensdag 8 april 2015 09:06 schreef wise het volgende:
[..]
wanneer gaan we samen dan¿ Al 8 jaar zit ik achter je aan
[..]
[ afbeelding ]
latje
Kattenquote:
Hij giet je vol met rum en zaagt vervolgens je been eraf als je een schaafwond met een infectie hebt.quote:
Hoe bevalt je houten been trouwens?quote:Op woensdag 8 april 2015 10:40 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Hij giet je vol met rum en zaagt vervolgens je been eraf als je een schaafwond met een infectie hebt.
Alleen EHBO, maar een dergelijke onsteking is te bestrijden met anti-biotica en daar heb je een receptje van de dokter voor nodig.quote:
hmm zou best kunnenquote:Op woensdag 8 april 2015 10:34 schreef niels0 het volgende:
[..]
Heb je geen keel-angina? Dat is een ontsteking. Ik heb het ook 'ns gehad.
'k zou toch maar even naar je huisarts gaan.
http://nl.medipedia.be/angina
Zoals een echte chirurgijn.quote:Op woensdag 8 april 2015 10:40 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Hij giet je vol met rum en zaagt vervolgens je been eraf als je een schaafwond met een infectie hebt.
Als de diagnose zo eenvoudig is, gaat het ook wel vanzelf over en hoef je niet van die harrel te slikken.quote:Op woensdag 8 april 2015 10:40 schreef niels0 het volgende:
[..]
Alleen EHBO, maar een dergelijke onsteking is te bestrijden met anti-biotica en daar heb je een receptje van de dokter voor nodig.
quote:Op woensdag 8 april 2015 10:40 schreef hoink581 het volgende:
[..]
inderdaad en antibiotica werkt niet echt bij mijquote:Op woensdag 8 april 2015 10:44 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Als de diagnose zo eenvoudig is, gaat het ook wel vanzelf over en hoef je niet van die harrel te slikken.
ripquote:Op woensdag 8 april 2015 10:46 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
inderdaad en antibiotica werkt niet echt bij mij
Kip pesto zeker.quote:Op woensdag 8 april 2015 10:56 schreef 2NutZ het volgende:
Hoe zit dat met dat kip eigenlijk? persoonlijk eet ik dat veel en heb ik volgens mij nog nooit antibiotica gehad...
Ga ik nu dood?
quote:
De mogelijkheid bestaat dat er een kip is die een bacterie heeft die doordat kippen preventief antibiotica krijgen tegen antibiotica kan. De mogelijkheid bestaat ook dat die kip door het toeval van het lot in jouw keuken beland. De mogelijkheid dat die kip in jouw pan niet genoeg verhit wordt waardoor die bacterie het overleeft is ook aanwezig. Vervolgens is het heel goed mogelijk dat jouw afweersysteem niet in staat is die bacterie kapot te maken. Als je vervolgens bij het ziekenhuis er achter komt dat alle antibiotica niet werken nemen je mogelijkheden rap af.quote:Op woensdag 8 april 2015 10:56 schreef 2NutZ het volgende:
Hoe zit dat met dat kip eigenlijk? persoonlijk eet ik dat veel en heb ik volgens mij nog nooit antibiotica gehad...
Ga ik nu dood?
Klinkt angstaanjagend dit. Voelt niet goed. Straks KFC denk ik daar is het toch gefrituurd op 180 graden.quote:Op woensdag 8 april 2015 11:00 schreef voederbietel het volgende:
[..]
De mogelijkheid bestaat dat er een kip is die een bacterie heeft die doordat kippen preventief antibiotica krijgen tegen antibiotica kan. De mogelijkheid bestaat ook dat die kip door het toeval van het lot in jouw keuken beland. De mogelijkheid dat die kip in jouw pan niet genoeg verhit wordt waardoor die bacterie het overleeft is ook aanwezig. Vervolgens is het heel goed mogelijk dat jouw afweersysteem niet in staat is die bacterie kapot te maken. Als je vervolgens bij het ziekenhuis er achter komt dat alle antibiotica niet werken nemen je mogelijkheden rap af.
Toch maar biologisch vlees halen man, is 100x lekker ook vind ik.quote:Op woensdag 8 april 2015 11:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Klinkt angstaanjagend dit. Voelt niet goed. Straks KFC denk ik daar is het toch gefrituurd op 180 graden..
Inderdaad, en dan ook niet frituren, maar grillen. Of bakken in de pan natuurlijk.quote:Op woensdag 8 april 2015 11:05 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Toch maar biologisch vlees halen man, is 100x lekker ook vind ik.
Ik kon het zeker waarderenquote:
Deze boi weet.quote:
Proef niet echt verschil. Haal vaak kip uit duitsland, dat is echt 10x anders dan hier kip uit NL en dan vooral de AH.quote:Op woensdag 8 april 2015 11:05 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Toch maar biologisch vlees halen man, is 100x lekker ook vind ik.
Ik heb nog nooit Duitse kip gehad maar kan me voorstellen dat die inderdaad beter is. De keren dat ik kip koop is bij een biowinkel eigenlijk, vergeleken met supermarkt kip vind ik dat die kip ook echt vlezig is zeg maar.quote:Op woensdag 8 april 2015 11:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Deze boi weet.
[..]
Proef niet echt verschil. Haal vaak kip uit duitsland, dat is echt 10x anders dan hier kip uit NL en dan vooral de AH.
Wat voor kip raad je aan?
Wie frituurt er nou vlees.quote:Op woensdag 8 april 2015 11:06 schreef niels0 het volgende:
[..]
Inderdaad, en dan ook niet frituren, maar grillen. Of bakken in de pan natuurlijk.
Ja, vlezig is een goed woord. Die van AH is gewoon opgespoten. Echt heel andere structuur heeft die kip.quote:Op woensdag 8 april 2015 11:08 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit Duitse kip gehad maar kan me voorstellen dat die inderdaad beter is. De keren dat ik kip koop is bij een biowinkel eigenlijk, vergeleken met supermarkt kip vind ik dat die kip ook echt vlezig is zeg maar.
jij hebt ook echt alles gedaanquote:Op woensdag 8 april 2015 11:10 schreef niels0 het volgende:
In Azië wel 'ns 1 geslacht. Kop eraf gehakt en dan op z'n poten zetten. Ze lopen dan echt nog een meter of 6.
Sterker nogquote:Op woensdag 8 april 2015 11:10 schreef niels0 het volgende:
In Azië wel 'ns 1 geslacht. Kop eraf gehakt en dan op z'n poten zetten. Ze lopen dan echt nog een meter of 6.
quote:Op woensdag 8 april 2015 11:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Sterker nog
http://en.wikipedia.org/wiki/Mike_the_Headless_Chicken
vetquote:Op woensdag 8 april 2015 11:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Sterker nog
http://en.wikipedia.org/wiki/Mike_the_Headless_Chicken
ik zag in CZ dat ze de kippen aan aan de poten vast hielden, vervolgens ronddraaiden zodat zij duizelig werden en dan snel neerlegden en de kop eraf hakten...de lichaampjes spartelen dan idd nog even naquote:Op woensdag 8 april 2015 11:10 schreef niels0 het volgende:
werd jij toen ook duizelig?quote:Op woensdag 8 april 2015 11:16 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik zag in CZ dat ze de kippen aan aan de poten vast hielden, vervolgens ronddraaiden zodat zij duizelig werden en dan snel neerlegden en de kop eraf hakten...de lichaampjes spartelen dan idd nog even na
hier op het platteland zijn dieren heiligquote:Op woensdag 8 april 2015 11:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mensen die nooit een kip hebben geslacht
raar platteland woon jij.quote:Op woensdag 8 april 2015 11:17 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
hier op het platteland zijn dieren heilig
Waar is hier.quote:Op woensdag 8 april 2015 11:17 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
Woon je India?quote:Op woensdag 8 april 2015 11:17 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
Sadistquote:Op woensdag 8 april 2015 11:16 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik zag in CZ dat ze de kippen aan aan de poten vast hielden, vervolgens ronddraaiden zodat zij duizelig werden en dan snel neerlegden en de kop eraf hakten...de lichaampjes spartelen dan idd nog even na
Ja maar koei is daar heilig toch...quote:Op woensdag 8 april 2015 11:24 schreef niels0 het volgende:
[..]
Zat mensen daar die kip en vis eten anders.
Chikken tikka.
wel opgegeten?quote:Op woensdag 8 april 2015 11:26 schreef madeliefff het volgende:
[..]
nee ik dacht alleen maar WTF gebeurd hier
picsquote:
ze?quote:Op woensdag 8 april 2015 11:32 schreef madeliefff het volgende:
[..]
waarschijnlijk wel ja. Ik was nog klein toen ook. Tegenwoordig hebben ze geen dieren meer.
heeft jouw friteuse je dit bevolen?quote:Op woensdag 8 april 2015 11:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik moet een huisje bouwen voor mijn friteuse.
Nee, maar het wordt niet aanbevolen om te frituren in de regen.quote:Op woensdag 8 april 2015 11:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heeft jouw friteuse je dit bevolen?
klinkt logisch.quote:Op woensdag 8 april 2015 11:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, maar het wordt niet aanbevolen om te frituren in de regen.
Wow, luxequote:Op woensdag 8 april 2015 11:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
klinkt logisch.
mijne staat ook onder een afdak. de vorige bewoner had er zelfs een aparte afzuigkap voor gemaakt
haspeltje?quote:Op woensdag 8 april 2015 11:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wow, luxe
Ik wil nog steeds graag stroom op mijn balkon.
Dat maakt het net iets makkelijker allemaal.
ik zou willen zeggen: dan maak je dat toch. maar jou kennende bel je toch de huurbaasquote:Op woensdag 8 april 2015 11:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wow, luxe
Ik wil nog steeds graag stroom op mijn balkon.
Dat maakt het net iets makkelijker allemaal.
Ja, heb ik, maar een afgesloten stopcontact zou wel handig zijn.quote:
Ik ben geen elektricien.. zou niet weten hoe je dat aanpakt.quote:Op woensdag 8 april 2015 11:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik zou willen zeggen: dan maak je dat toch. maar jou kennende bel je toch de huurbaas
wat moet je nou met een paard op het balkon?quote:Op woensdag 8 april 2015 11:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, heb ik, maar een afgesloten stopcontact zou wel handig zijn.
#luxepaardje
Met rubberen handschoenen.quote:Op woensdag 8 april 2015 11:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben geen elektricien.. zou niet weten hoe je dat aanpakt.
fixedquote:Op woensdag 8 april 2015 11:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, heb ik, maar een afgesloten stopcontact zou wel handig zijn.
#luxepaardje
[..]
Ik ben vrouw.. zou niet weten hoe je dat aanpakt.
Hindernissen springenquote:Op woensdag 8 april 2015 11:54 schreef remi1986 het volgende:
[..]
wat moet je nou met een paard op het balkon?
En een metalen breipen?quote:
Daar heb je (klusjes) mannen voor.quote:
ik heb verf gehaald voor mn voordeur, kom je schuren en verven?quote:Op woensdag 8 april 2015 12:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hindernissen springen
[..]
En een metalen breipen?
[..]
Daar heb je (klusjes) mannen voor.
schuren?quote:Op woensdag 8 april 2015 12:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb verf gehaald voor mn voordeur, kom je schuren en verven?
Eigenlijk is het de stier die heilig is, want het is het rijdier van Shiva.quote:Op woensdag 8 april 2015 11:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja maar koei is daar heilig toch...
Chicken tikkachicken piri piri
https://www.youtube.com/user/ShowMeTheCurryquote:Op woensdag 8 april 2015 11:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja maar koei is daar heilig toch...
Chicken tikkachicken piri piri
Mumbai lijkt me echt een smerige stadquote:Op woensdag 8 april 2015 12:16 schreef niels0 het volgende:
[..]
Eigenlijk is het de stier die heilig is, want het is het rijdier van Shiva.
Dat de koe ook heilig is heeft dacht ik te maken met 1 van de voorlopers van het moderne Hindoeïsme.
Sta je dus in de file in Mumbai en na anderhalf uur steek je dan het kruispunt over waar de file wordt veroorzaakt.
Ligt er midden op het kruispunt een koe te herkauwen.Niemand haalt 'r weg, want vrijbaan voor de koe.
Kom we gaan een keer samen en dan kotsen op straat.quote:Op woensdag 8 april 2015 12:20 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Mumbai lijkt me echt een smerige stad
Wel oppassen dat je niet wordt aangereden door een stel op hol geslagen koeien.quote:Op woensdag 8 april 2015 12:24 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Kom we gaan een keer samen en dan kotsen op straat.
quote:Op woensdag 8 april 2015 12:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb verf gehaald voor mn voordeur, kom je schuren en verven?
Viervoetersquote:
Gewoon slachten op staat om de lokale bevolking te provoceren.quote:Op woensdag 8 april 2015 12:24 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Wel oppassen dat je niet wordt aangereden door een stel op hol geslagen koeien.
quote:Op woensdag 8 april 2015 12:27 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Gewoon slachten op staat om de lokale bevolking te provoceren.
Je weet hoeveel een mensenleven daar waard is toch?quote:Op woensdag 8 april 2015 12:27 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Denk niet dat je dat kan navertellen.quote:Op woensdag 8 april 2015 12:27 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Smerigste stad waar ik ooit ben geweest. Zitten wel betere wijken tussen, maar blijft goor.quote:Op woensdag 8 april 2015 12:20 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Mumbai lijkt me echt een smerige stad
Dat heb ik een keer in China gezienquote:Op woensdag 8 april 2015 12:27 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nicequote:Op woensdag 8 april 2015 12:28 schreef niels0 het volgende:
[..]
Smerigste stad waar ik ooit ben geweest. Zitten wel betere wijken tussen, maar blijft goor.
Colaba, Bandra en Worli zijn nog te doen. De rest is letterlijk ranzig.
Niels in Colaba:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 8 april 2015 12:28 schreef niels0 het volgende:
[..]
Smerigste stad waar ik ooit ben geweest. Zitten wel betere wijken tussen, maar blijft goor.
Colaba, Bandra en Worli zijn nog te doen. De rest is letterlijk ranzig.
Niels in Colaba:
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op woensdag 8 april 2015 12:28 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Je weet hoeveel een mensenleven daar waard is toch?
quote:
Grapje jongens, doe niet zo gevoelig.quote:Op woensdag 8 april 2015 12:28 schreef Remqo het volgende:
[..]
Dat heb ik een keer in China gezien
Geen biefstukje minder om gegeten
Houd je mond, stomme koequote:Op woensdag 8 april 2015 12:30 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Grapje jongens, doe niet zo gevoelig.
quote:
Vet, je houdt van Azië?quote:Op woensdag 8 april 2015 12:36 schreef HPLC het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kan alleen Singapore niet vinden
Oh, ja inderdaad.quote:Op woensdag 8 april 2015 12:37 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ben alleen op Java geweest. Maar ja, zo lijkt het net alsof je de helft van Azië hebt gehad
Ik verbleef bij mensen in La Paz, stelletje chaoten daarquote:
Soort van schoolreisje, beetje bedrijven bezoeken en cultuur opsnuiven. Was wel grappig om eens te zien. Zou er voor geen goud willen wonen.quote:
quote:Op woensdag 8 april 2015 12:38 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik verbleef bij mensen in La Paz, stelletje chaoten daar
Haha, vet. Nog reisplannen verder?quote:Op woensdag 8 april 2015 12:39 schreef HPLC het volgende:
[..]
Soort van schoolreisje, beetje bedrijven bezoeken en cultuur opsnuiven. Was wel grappig om eens te zien. Zou er voor geen goud willen wonen.
Ecuador is wel een raar gat op m'n kaartjequote:
iddquote:Op woensdag 8 april 2015 12:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
Blijft bij mij beperkt tot Europa
Meeten met Mata!quote:Op woensdag 8 april 2015 12:40 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ecuador is wel een raar gat op m'n kaartje
Colombia wil ik zeker nog een keertje naar terug.
Jezusquote:Op woensdag 8 april 2015 12:40 schreef niels0 het volgende:
[ afbeelding ]
Lijkt indrukwekkender dan het is. China alleen de kust bijvoorbeeld.
Nou enquote:
Niet gekliktquote:Op woensdag 8 april 2015 12:20 schreef voederbietel het volgende:
[..]
https://www.youtube.com/user/ShowMeTheCurry
Vind dat wel heel bizar eigenlijk...quote:Op woensdag 8 april 2015 12:16 schreef niels0 het volgende:
[..]
Eigenlijk is het de stier die heilig is, want het is het rijdier van Shiva.
Dat de koe ook heilig is heeft dacht ik te maken met 1 van de voorlopers van het moderne Hindoeïsme.
Sta je dus in de file in Mumbai en na anderhalf uur steek je dan het kruispunt over waar de file wordt veroorzaakt.
Ligt er midden op het kruispunt een koe te herkauwen.Niemand haalt 'r weg, want vrijbaan voor de koe.
Dat zou wel vet zijn idd.quote:Op woensdag 8 april 2015 12:42 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nee, hoewel ik nog wel ooit eens de piramides wil zien.
500 dollar per dag verdienen. Nigeria, Congo en Angola.quote:Op woensdag 8 april 2015 12:42 schreef Toto69 het volgende:
Wat moet je in die Afrikaanse landen johNigeria geloof ik?
Da's niet mis. Maar lijken me niet echt prettige landen toch?quote:Op woensdag 8 april 2015 12:44 schreef niels0 het volgende:
[..]
500 dollar per dag verdienen. Nigeria, Congo en Angola.
Durban (Zuid Afrika) ook wel 'ns geweest, maar dat waren maar 2 dagen dus dat tel ik niet mee. Anders kan ik Canada (New Foundland) ook wel gaan invullen.
Dagje bloeddiamanten shoppen.quote:Op woensdag 8 april 2015 12:42 schreef Toto69 het volgende:
Wat moet je in die Afrikaanse landen johNigeria geloof ik?
Zwaar kut. Vooral Nigeria. Daar ga ik dus ook nooit meer heen.quote:Op woensdag 8 april 2015 12:45 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Da's niet mis. Maar lijken me niet echt prettige landen toch?
nee, snap ik. Wat was er allemaal zo kut dan?quote:Op woensdag 8 april 2015 12:46 schreef niels0 het volgende:
[..]
Zwaar kut. Vooral Nigeria. Daar ga ik dus ook nooit meer heen.
Ben je nou morgen op Radio KLB?quote:Op woensdag 8 april 2015 12:46 schreef niels0 het volgende:
[..]
Gewoon geld verdienen toch. Binnen enkele dagen wegwezenquote:Op woensdag 8 april 2015 12:46 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat bob terug naar nl gaatquote:Op woensdag 8 april 2015 12:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gewoon geld verdienen toch. Binnen enkele dagen wegwezen
Een meet met bob, dat zou wat zijn.quote:Op woensdag 8 april 2015 12:49 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat bob terug naar nl gaat
Gevaarlijk en corrupt. Heb je al snel in Afrika, maar Nigeria is echt erg.quote:Op woensdag 8 april 2015 12:46 schreef Toto69 het volgende:
[..]
nee, snap ik. Wat was er allemaal zo kut dan?
Hmm ja. Beter naar dubai dan.quote:Op woensdag 8 april 2015 12:50 schreef niels0 het volgende:
[..]
Gevaarlijk en corrupt. Heb je al snel in Afrika, maar Nigeria is echt erg.
Baas.quote:Op woensdag 8 april 2015 12:52 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ja, maar wel weer vanuit België. Ik heb wat aan m'n internet-verbinding gedaan.
Zeker doen.quote:Op woensdag 8 april 2015 12:52 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds die filmpjes niet gekeken.
Wut. Link?quote:Op woensdag 8 april 2015 12:49 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat bob terug naar nl gaat
Als jij een beetje op mij letquote:
quote:
quote:ja ik kan ook tekeningen makeb. muziek. clown achtige speakerfreak bobby acts met een voetbal.
eigenllijk alkes wat ik al doe maar dan voor geld in opdrachht
quote:Wat hwlpt even ticket te vinden een deze dagen alicante net buiten nl grens.
quote:ik wil een tixket naar ergens voir de grens van nl.
waar is.cheao ticket?
quote:En bet waarom is reizen.
party
niks niet nl in want ij heb eeb rn eb ak hekemaal gewn druvs smokkelwn natuurlijk
quote:Ik zit te denken
delta opzoeken.
internet bankieren aanvragen alvast hier.
daar dat regelen.
eventueel rm weg laten halen.
anders ontsnappen maar dit keer met internet bankieren
quote:echt wel. voor je het weed zit ik weer in formentera.
quote:Al die tijd hier in spanje en zelfs na.mijn ontsnapping alleen klein beetje blowen op naast.nicorine cafeine en alcohol in kleine mate.
zal bij delta vast ook goed kunnen ScoreN el loco boi from Rotter del segura.
quote:Ik vlieg gewoon naar nl. als politie mij niet komt ophhalen voor gratis rit naar delta beben ik vrij in nl
quote:Wat ben.ik dan? Half vrouw ook?
Ik heb inmiddels wel tieten laten zetten....
quote:
Beetje van het padje afquote:Op woensdag 8 april 2015 12:55 schreef Toto69 het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Klein beetje maarquote:
wtfquote:Op woensdag 8 april 2015 12:57 schreef 2NutZ het volgende:
Sick.
http://www.thelocal.no/20(...)iraffe-at-norway-zoo
Ik gniffel vaak wel, maar ik vind het eigenlijk ook wel triest. Ach als hij zelf maar gelukkig is. Hij doet niemand kwaad toch?quote:Op woensdag 8 april 2015 12:57 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Klein beetje maar![]()
vind het wel sneu ergens, hij heeft geen kwade intenties of zo, maar hij ziet volgens mij echt niet in dat hij wel hulp gebruiken kan
wauw okeequote:Op woensdag 8 april 2015 12:55 schreef Toto69 het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Ja ik lach er ook wel om, mja, niet echt uitlachen of zo. Nee dat niet, maar of ie zo echt gelukkig is is een tweede ofcquote:Op woensdag 8 april 2015 12:58 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik gniffel vaak wel, maar ik vind het eigenlijk ook wel triest. Ach als hij zelf maar gelukkig is. Hij doet niemand kwaad toch?
Geniet ervanquote:Op woensdag 8 april 2015 12:59 schreef niels0 het volgende:
Eej luitjes. Ik ga ff scheren en ff naar het strand. Hardstikke mooi weer.
mijn moeder komt daar vandaan jaquote:Op woensdag 8 april 2015 12:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]![]()
zijn ze naar daar verhuisd, of ben jij (gedeeltelijk) Tsjech?
[..]
Dit idd. Die mensen willen ook nooit hulp.quote:Op woensdag 8 april 2015 12:57 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Klein beetje maar![]()
vind het wel sneu ergens, hij heeft geen kwade intenties of zo, maar hij ziet volgens mij echt niet in dat hij wel hulp gebruiken kan
Halfbloedjesquote:
Tja, als je zo ver 'heen' bent, zie je het zelf ook niet meer in denk ik.quote:Op woensdag 8 april 2015 13:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dit idd. Die mensen willen ook nooit hulp.
Nee, precies. Met zijn vrouwen outfitsquote:Op woensdag 8 april 2015 13:02 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Tja, als je zo ver 'heen' bent, zie je het zelf ook niet meer in denk ik.
Die zijn wel lachenquote:Op woensdag 8 april 2015 13:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, precies. Met zijn vrouwen outfits
Had je zijn nagels ook gezien?quote:
jaquote:Op woensdag 8 april 2015 13:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Had je zijn nagels ook gezien?wat een held.
Sinterklaas?quote:Op woensdag 8 april 2015 13:10 schreef TARDIS. het volgende:
Kom we vormen een welkomscomité voor wanneer hij aankomt in NL.
Hoi meloewa.quote:
Ja, best wel. Meest besproken en instabiele user van FOK! denk ik zowat.quote:Op woensdag 8 april 2015 13:24 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Is het erg als ik nog steeds niet weet wie meloewa is?
quote:Op woensdag 8 april 2015 13:24 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Is het erg als ik nog steeds niet weet wie meloewa is?
¯\(°_o)/¯quote:Op woensdag 8 april 2015 13:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, best wel. Meest besproken en instabiele user van FOK! denk ik zowat.
Denk dat je dan nog nooit een foto hebt gezien ook van haar...quote:
Sws instabiel in haar hersenenquote:Op woensdag 8 april 2015 13:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, best wel. Meest besproken en instabiele user van FOK! denk ik zowat.
Uiteraard. Ik bedoel niet op haar enkels ofzo ;pquote:Op woensdag 8 april 2015 13:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Sws instabiel in haar hersenen
quote:
ben je madquote:
dat was een leuk programmaquote:
gwn voor duidelijkheid ja tochquote:Op woensdag 8 april 2015 13:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Uiteraard. Ik bedoel niet op haar enkels ofzo ;p
[..]
Je kan niet duidelijk genoeg wezen idd. Hulde.quote:Op woensdag 8 april 2015 13:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
gwn voor duidelijkheid ja toch
Bedanktquote:Op woensdag 8 april 2015 13:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je kan niet duidelijk genoeg wezen idd. Hulde.
Dat zou heel goed het geval kunnen zijn. Laten we het daarom maar bij "dat was een leuk programma" laten en er verder niet meer naar omkijkenquote:Op woensdag 8 april 2015 13:48 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja, hoewel ik bang ben dat het gigantisch tegen gaat vallen als ik dat terug ga kijken
pas je wel een beetje opquote:
Hitten heeft voor ons idd een verschillende betekenis.quote:Op woensdag 8 april 2015 14:29 schreef tetouaribo het volgende:
Dat jullie je laten lijden door jullie lusten als een stel varkens. just sayin
ach man, pijp mijquote:Op woensdag 8 april 2015 14:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hitten heeft voor ons idd een verschillende betekenis.
Maar vertel eens... al die lusten die jij had naar mannenbipsen enzo dan? is dat haram? is dat niet varkensachtig?
Was jij dat btw? of Che_? weet niet meer zeker...
Nee, nu wil ik ook wel antwoord. Ben oprecht benieuwd... anders is het weer van hetzelfde, hypocriet gepraat.quote:
Hij was het. We weten alleen niet of hij geeft of ontvangt.quote:Op woensdag 8 april 2015 14:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, nu wil ik ook wel antwoord. Ben oprecht benieuwd... anders is het weer van hetzelfde, hypocriet gepraat.
Wel he? en dan praten over lusten en haram alsof ie de heilige koran zelf isquote:Op woensdag 8 april 2015 14:57 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Hij was het. We weten alleen niet of hij geeft of ontvangt.
Of in dit geval wie A zegt moet ook NUS zeggen ahahahahahahahquote:Op woensdag 8 april 2015 15:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wel he? en dan praten over lusten en haram alsof ie de heilige koran zelf is
Als je A zegt moet je ook B zeggen tetou
hahahaha ;pquote:Op woensdag 8 april 2015 15:01 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Of in dit geval wie A zegt moet ook NUS zeggen ahahahahahahah;p
Bij vlagen, ja.quote:
Doe even rustig.quote:
Oke sorry vriend. Laten we ons verenigen tegen een gezamenlijke vijand. Dan ben ik altijd goed gemutst, rustig en gefocust.quote:
Sorry, heb geen vrienden en/of vijanden hierquote:Op woensdag 8 april 2015 15:10 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Oke sorry vriend. Laten we ons verenigen tegen een gezamenlijke vijand. Dan ben ik altijd goed gemutst, rustig en gefocust.
Ben jij zo'n lone wolf ja?quote:Op woensdag 8 april 2015 15:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Sorry, heb geen vrienden en/of vijanden hier
Of heb je een leuk slachtoffer in het oog?
Je niet als vent door vijf vreemden per avond anaal laten uitwonen achter het station tussen 6 en 7quote:Op woensdag 8 april 2015 15:38 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
ok, nee ik heb er ook niet veel mee
waar wil jij het over hebben?quote:Op woensdag 8 april 2015 15:38 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
ok, nee ik heb er ook niet veel mee
Ja, houden van mensen brengt alleen maar verdriet met zich mee uiteindelijkquote:
kende deze kant van je niet ;squote:Op woensdag 8 april 2015 15:39 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Je niet als vent door vijf vreemden per avond anaal laten uitwonen achter het station tussen 6 en 7
oh sry ik dacht dat je alles van me wist;;squote:Op woensdag 8 april 2015 15:41 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
kende deze kant van je niet ;s
je komt nooit achter het station?quote:Op woensdag 8 april 2015 15:41 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
kende deze kant van je niet ;s
wil nu niks meer wetenquote:Op woensdag 8 april 2015 15:42 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
oh sry ik dacht dat je alles van me wist;;s
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |