Gewoon een keer leren om te delen.quote:Op woensdag 8 april 2015 10:05 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
ja dat is precies hoe het zit, hoe heb je me zo snel door
Chicken rude and unreasonable. Of gewoon zure kip in het Nederlandsquote:Op woensdag 8 april 2015 10:05 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Bekommer jij je maar om je eigen chronisch verongelijkte houding.
Nee, je bent haar niet aan het orbitten en je hangt niet de white knight uit. Tuurlijkquote:Op woensdag 8 april 2015 10:05 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
ja dat is precies hoe het zit, hoe heb je me zo snel door
Dat. Of je bent gewoon dik en hebt wel of geen dampkring en zwaartekracht.quote:Op woensdag 8 april 2015 10:09 schreef housesoftheholy het volgende:
mfw orbitten
is dit een pua term?
beetje te geforceerd dezequote:Op woensdag 8 april 2015 10:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat. Of je bent gewoon dik en hebt wel of geen dampkring en zwaartekracht.
Story of your life?quote:Op woensdag 8 april 2015 10:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat. Of je bent gewoon dik en hebt wel of geen dampkring en zwaartekracht.
Doe niet zo kritisch.quote:
Ik ben alles behalve dik.quote:
quote:
quote:Op woensdag 8 april 2015 10:14 schreef housesoftheholy het volgende:
[..].
[..]
misschien eindelijk tijd voor een bezoekje aan de huisarts
nah die stuurt me meestal weer wegquote:Op woensdag 8 april 2015 10:14 schreef housesoftheholy het volgende:
[..].
[..]
misschien eindelijk tijd voor een bezoekje aan de huisarts
andere huisarts zoekenquote:Op woensdag 8 april 2015 10:15 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
nah die stuurt me meestal weer weg
keelonsteking doe je toch niks aan, volgens hem
Die lijkt nog best natuurlijk ja'... Dat kindje thoquote:Op woensdag 8 april 2015 10:15 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
bij die moeder gaat het nog wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |