helemaal nie, opdondere nuquote:Op woensdag 8 april 2015 09:57 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
het is klaar wanneer ik zeg dat het klaar is
dank je wel voor je meningquote:Op woensdag 8 april 2015 09:59 schreef 2NutZ het volgende:
Vind do minatntie bij hoth natuurlijker en beter dan bij TARDIS tbh
Ik vraag niet om je mening.quote:
Awwwwquote:
bedankt voor je oninteressante bijdragequote:Op woensdag 8 april 2015 10:02 schreef Puntenjager het volgende:
Vechtkip in actie!? Het zou es ook niet![]()
Zou jij alsjeblieft op willen donderen uit deze SC?quote:Op woensdag 8 april 2015 10:02 schreef Puntenjager het volgende:
Vechtkip in actie!? Het zou es ook niet![]()
wow nonchalant.quote:
quote:Op woensdag 8 april 2015 10:02 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
bedankt voor je oninteressante bijdrage
ja echt hé, altijd chagrijnigquote:
Je wil huiske in je eentje orbitten!? Ik snap je wel hoor, witridderquote:Op woensdag 8 april 2015 10:03 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Zou jij alsjeblieft op willen donderen uit deze SC?
ja dat is precies hoe het zit, hoe heb je me zo snel doorquote:Op woensdag 8 april 2015 10:04 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Je wil huiske in je eentje orbitten!? Ik snap je wel hoor, witprinsje
Ze zou haar intellect eens positief in moeten zetten. Dom is ze niet namelijk.quote:
Gewoon een keer leren om te delen.quote:Op woensdag 8 april 2015 10:05 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
ja dat is precies hoe het zit, hoe heb je me zo snel door
Chicken rude and unreasonable. Of gewoon zure kip in het Nederlandsquote:Op woensdag 8 april 2015 10:05 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Bekommer jij je maar om je eigen chronisch verongelijkte houding.
Nee, je bent haar niet aan het orbitten en je hangt niet de white knight uit. Tuurlijkquote:Op woensdag 8 april 2015 10:05 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
ja dat is precies hoe het zit, hoe heb je me zo snel door
Dat. Of je bent gewoon dik en hebt wel of geen dampkring en zwaartekracht.quote:Op woensdag 8 april 2015 10:09 schreef housesoftheholy het volgende:
mfw orbitten
is dit een pua term?
beetje te geforceerd dezequote:Op woensdag 8 april 2015 10:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat. Of je bent gewoon dik en hebt wel of geen dampkring en zwaartekracht.
Story of your life?quote:Op woensdag 8 april 2015 10:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat. Of je bent gewoon dik en hebt wel of geen dampkring en zwaartekracht.
Doe niet zo kritisch.quote:
Ik ben alles behalve dik.quote:
quote:
quote:Op woensdag 8 april 2015 10:14 schreef housesoftheholy het volgende:
[..].
[..]
misschien eindelijk tijd voor een bezoekje aan de huisarts
nah die stuurt me meestal weer wegquote:Op woensdag 8 april 2015 10:14 schreef housesoftheholy het volgende:
[..].
[..]
misschien eindelijk tijd voor een bezoekje aan de huisarts
andere huisarts zoekenquote:Op woensdag 8 april 2015 10:15 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
nah die stuurt me meestal weer weg
keelonsteking doe je toch niks aan, volgens hem
Die lijkt nog best natuurlijk ja'... Dat kindje thoquote:Op woensdag 8 april 2015 10:15 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
bij die moeder gaat het nog wel
Oke.quote:
Teken jij nou echt voor Metro?quote:Op woensdag 8 april 2015 10:19 schreef Remqo het volgende:
Ik moet toegeven, dat stripje van vandaag in de Metro is een stuk beter dan gisteren![]()
#MadJellyDiep
Ik doe m'n best, Toon van Driel is op vakantie, dus is er ruimte voor gasttekenaars.quote:
Coolquote:Op woensdag 8 april 2015 10:23 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik doe m'n best, Toon van Driel is op vakantie, dus is er ruimte voor gasttekenaars.
Ik heb er een paar ingestuurd, maar er zijn ook zoveel anderen die het doen,
quote:Op woensdag 8 april 2015 10:24 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Vertel over je ervaringen in het dorp.
Het mag van alles zijn, als je maar aan de opgegeven maten houdt.quote:Op woensdag 8 april 2015 10:24 schreef HPLC het volgende:
[..]
Cool
moet het categorie sport zijn? Hij tekent toch FC Knudde?
Doet het niet.quote:
oke;quote:
Heb je geen keel-angina? Dat is een ontsteking. Ik heb het ook 'ns gehad.quote:
Zeker ook nog scheepsarts?quote:Op woensdag 8 april 2015 10:34 schreef niels0 het volgende:
[..]
Heb je geen keel-angina? Dat is een ontsteking. Ik heb het ook 'ns gehad.
'k zou toch maar even naar je huisarts gaan.
http://nl.medipedia.be/angina
Is dat alweer 8 jaar?quote:Op woensdag 8 april 2015 09:06 schreef wise het volgende:
[..]
wanneer gaan we samen dan¿ Al 8 jaar zit ik achter je aan
[..]
[ afbeelding ]
latje
Kattenquote:
Hij giet je vol met rum en zaagt vervolgens je been eraf als je een schaafwond met een infectie hebt.quote:
Hoe bevalt je houten been trouwens?quote:Op woensdag 8 april 2015 10:40 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Hij giet je vol met rum en zaagt vervolgens je been eraf als je een schaafwond met een infectie hebt.
Alleen EHBO, maar een dergelijke onsteking is te bestrijden met anti-biotica en daar heb je een receptje van de dokter voor nodig.quote:
hmm zou best kunnenquote:Op woensdag 8 april 2015 10:34 schreef niels0 het volgende:
[..]
Heb je geen keel-angina? Dat is een ontsteking. Ik heb het ook 'ns gehad.
'k zou toch maar even naar je huisarts gaan.
http://nl.medipedia.be/angina
Zoals een echte chirurgijn.quote:Op woensdag 8 april 2015 10:40 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Hij giet je vol met rum en zaagt vervolgens je been eraf als je een schaafwond met een infectie hebt.
Als de diagnose zo eenvoudig is, gaat het ook wel vanzelf over en hoef je niet van die harrel te slikken.quote:Op woensdag 8 april 2015 10:40 schreef niels0 het volgende:
[..]
Alleen EHBO, maar een dergelijke onsteking is te bestrijden met anti-biotica en daar heb je een receptje van de dokter voor nodig.
quote:Op woensdag 8 april 2015 10:40 schreef hoink581 het volgende:
[..]
inderdaad en antibiotica werkt niet echt bij mijquote:Op woensdag 8 april 2015 10:44 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Als de diagnose zo eenvoudig is, gaat het ook wel vanzelf over en hoef je niet van die harrel te slikken.
ripquote:Op woensdag 8 april 2015 10:46 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
inderdaad en antibiotica werkt niet echt bij mij
Kip pesto zeker.quote:Op woensdag 8 april 2015 10:56 schreef 2NutZ het volgende:
Hoe zit dat met dat kip eigenlijk? persoonlijk eet ik dat veel en heb ik volgens mij nog nooit antibiotica gehad...
Ga ik nu dood?
quote:
De mogelijkheid bestaat dat er een kip is die een bacterie heeft die doordat kippen preventief antibiotica krijgen tegen antibiotica kan. De mogelijkheid bestaat ook dat die kip door het toeval van het lot in jouw keuken beland. De mogelijkheid dat die kip in jouw pan niet genoeg verhit wordt waardoor die bacterie het overleeft is ook aanwezig. Vervolgens is het heel goed mogelijk dat jouw afweersysteem niet in staat is die bacterie kapot te maken. Als je vervolgens bij het ziekenhuis er achter komt dat alle antibiotica niet werken nemen je mogelijkheden rap af.quote:Op woensdag 8 april 2015 10:56 schreef 2NutZ het volgende:
Hoe zit dat met dat kip eigenlijk? persoonlijk eet ik dat veel en heb ik volgens mij nog nooit antibiotica gehad...
Ga ik nu dood?
Klinkt angstaanjagend dit. Voelt niet goed. Straks KFC denk ik daar is het toch gefrituurd op 180 graden.quote:Op woensdag 8 april 2015 11:00 schreef voederbietel het volgende:
[..]
De mogelijkheid bestaat dat er een kip is die een bacterie heeft die doordat kippen preventief antibiotica krijgen tegen antibiotica kan. De mogelijkheid bestaat ook dat die kip door het toeval van het lot in jouw keuken beland. De mogelijkheid dat die kip in jouw pan niet genoeg verhit wordt waardoor die bacterie het overleeft is ook aanwezig. Vervolgens is het heel goed mogelijk dat jouw afweersysteem niet in staat is die bacterie kapot te maken. Als je vervolgens bij het ziekenhuis er achter komt dat alle antibiotica niet werken nemen je mogelijkheden rap af.
Toch maar biologisch vlees halen man, is 100x lekker ook vind ik.quote:Op woensdag 8 april 2015 11:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Klinkt angstaanjagend dit. Voelt niet goed. Straks KFC denk ik daar is het toch gefrituurd op 180 graden..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |