Is nooit leukquote:Op woensdag 8 april 2015 07:36 schreef eend112 het volgende:
[..]
Sorry, is niet leuk op de vroege ochtend
wie?quote:Op woensdag 8 april 2015 08:02 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Moet even nonchalant melden dat ik van Demi heb gewonnen.. jullie mogen me aanraken
quote:Op woensdag 8 april 2015 08:02 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Moet even nonchalant melden dat ik van Demi heb gewonnen.. jullie mogen me aanraken
Met welke score is belangrijkerquote:Op woensdag 8 april 2015 08:02 schreef Working_Class_Hero het volgende:
hoe zie je dat?quote:Op woensdag 8 april 2015 08:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Met welke score is belangrijker
Gewoon bij beëindigde potjes of zo. Of onthouden kan zomaarquote:
Jij bent dus de enige eckte?quote:Op woensdag 8 april 2015 08:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
trivia?
de eckte spelen om 6 uur smorgens al clash of clans
Kut ik 6-1quote:Op woensdag 8 april 2015 08:20 schreef Working_Class_Hero het volgende:
6-0
uitdagingen 0-0
kronen 6-0
juist 24-3
onjuist 4-4
beantwoord 28-7
Fijne woensdag hequote:Op woensdag 8 april 2015 08:28 schreef remi1986 het volgende:
sta 3-0 voor tegen DjeDje.. ff van mijn tijdelijke roem genieten
djedje is niet zo slim?quote:Op woensdag 8 april 2015 08:28 schreef remi1986 het volgende:
sta 3-0 voor tegen DjeDje.. ff van mijn tijdelijke roem genieten
Koffie !quote:
Ja, chocolade lavacakejes of chocolate chip cookiesquote:Op woensdag 8 april 2015 08:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
koffie, zwart graag.
zijn er koekjes?
nicequote:Op woensdag 8 april 2015 08:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, chocolade lavacakejes of chocolate chip cookies
koffie...samen met jouquote:
Haha het valt op hequote:
Dankjequote:
mensen die snel op de tenen getrapt zijn en boos gaan zitten in een hoekjequote:
hoink is zo 1quote:Op woensdag 8 april 2015 09:01 schreef wise het volgende:
[..]
mensen die snel op de tenen getrapt zijn en boos gaan zitten in een hoekje
Het woord van vandaag is: chocolade.quote:
Ik wil graag een lattequote:
Dat zijn tevens alle Brabanders die ik ken.quote:Op woensdag 8 april 2015 09:01 schreef wise het volgende:
[..]
mensen die snel op de tenen getrapt zijn en boos gaan zitten in een hoekje
wanneer gaan we samen danż Al 8 jaar zit ik achter je aanquote:Op woensdag 8 april 2015 09:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het woord van vandaag is: chocolade.
[..]
Ik wil graag een latte
quote:Op woensdag 8 april 2015 09:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Inb4 grapjes over de lat van wise
brabandersquote:Op woensdag 8 april 2015 09:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat zijn tevens alle Brabanders die ik ken.
quote:
Crack, alsjeblieft.quote:
In de macquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |