#thuglifequote:Op woensdag 8 april 2015 00:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
Dacht dat je godverdomme ging schijten
heb het helemaal gehad met dat kaapgedrag van jequote:
you ain't gotta like it cuz the hood's gon' love itquote:Op woensdag 8 april 2015 00:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
heb het helemaal gehad met dat kaapgedrag van je
GTAquote:Op woensdag 8 april 2015 00:11 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
you ain't gotta like it cuz the hood's gon' love it
okokquote:
jezusquote:Op woensdag 8 april 2015 00:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
Oh en deadprez gefeliciteerd met je nummer-1 positie van gister
wow dat is best closequote:Op woensdag 8 april 2015 00:13 schreef deadprez het volgende:
[..]
jezus
wel goede top 2 tho
i Top 100 van dinsdag 7 april 2015
Plaats / aantal berichten / gebruiker
001. 365 deadprez
002. 336 Der_Mann
double Dquote:Op woensdag 8 april 2015 00:13 schreef deadprez het volgende:
[..]
jezus
wel goede top 2 tho
i Top 100 van dinsdag 7 april 2015
Plaats / aantal berichten / gebruiker
001. 365 deadprez
002. 336 Der_Mann
quote:
nicequote:Op woensdag 8 april 2015 00:20 schreef Der_Mann het volgende:
dp ik kan over 11 minuten tegen je als je nog leeft
jonge ik kijk hier toch niet non stopquote:
hehehehehehehehehequote:Op woensdag 8 april 2015 00:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
jonge ik kijk hier toch niet non stop
quote:
kquote:Op woensdag 8 april 2015 00:26 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik keek omdat ik wilde weten wat er stond
weenie verveelde me gewoon, ben teleurgesteld dat hier niemand isquote:Op woensdag 8 april 2015 00:28 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
even kijken of er consistentie zit in jouw reacties
daar doe je mij en dp best veel pijn meequote:Op woensdag 8 april 2015 00:29 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
weenie verveelde me gewoon, ben teleurgesteld dat hier niemand is
lobi dpquote:Op woensdag 8 april 2015 00:30 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
daar doe je mij en dp best veel pijn mee
quote:
jij moet weerquote:
nicequote:
ik heb trouwens ook weer een leven dus we kunnen dat andere potje ook doenquote:Op woensdag 8 april 2015 01:00 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als ik UFC fighter was had ik nu een kans op de championship
ik ga echt met een kut gevoel slapen als ik dit verliesquote:Op woensdag 8 april 2015 01:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik heb trouwens ook weer een leven dus we kunnen dat andere potje ook doen
Wel een contrast jaquote:Op woensdag 8 april 2015 01:05 schreef Der_Mann het volgende:
zit je Eminem te luisteren op Spotify en krijg je reclame met Marco Borsato
jij bent weerquote:Op woensdag 8 april 2015 01:07 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heey, kom je even aanbanjeren om 1 uur 's nachts
Ja, mag het?quote:Op woensdag 8 april 2015 01:07 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heey, kom je even aanbanjeren om 1 uur 's nachts
Daar ben ik blij omquote:
wat is het thema?quote:Op woensdag 8 april 2015 01:14 schreef Remqo het volgende:
[..]
Daar ben ik blij om![]()
Ik ben in de tussentijd weer even met een paintje bezig
Mongolen in het OV.quote:
jij bent weerquote:
ja dat van de Metro had ik al meegekregen. als ze jou niet kiezen zal ik ze een boze(en uiteraard anonieme) e-mail sturen.quote:Op woensdag 8 april 2015 01:18 schreef Remqo het volgende:
[..]
Mongolen in het OV.
Ik probeer in de Metro te komen, aangezien FC Knudde 2 weken niet aanwezig is.
vieze cheater jij haalt die dingen echt veel te snelquote:
ik spin best vaak die kroonquote:Op woensdag 8 april 2015 01:21 schreef deadprez het volgende:
[..]
vieze cheater jij haalt die dingen echt veel te snel
ik zit er steeds net voor of achterquote:
sickquote:
Dat zal ze vast afschrikken, maar ik ben blij met jouw steunquote:Op woensdag 8 april 2015 01:21 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja dat van de Metro had ik al meegekregen. als ze jou niet kiezen zal ik ze een boze(en uiteraard anonieme) e-mail sturen.
quote:Op woensdag 8 april 2015 01:26 schreef deadprez het volgende:
m'n percentages per categorie zijn wel mooi trouwens. Art 87, science 84, history en geography 78, entertainment 74 en sports 69
niet slechtquote:
op mijn android mobiel kan het door de aan/uitknop en de middelste knop(home knop ofzo) tegelijk in te drukkenquote:Op woensdag 8 april 2015 01:27 schreef deadprez het volgende:
kan ik eigenlijk screenshots maken op m'n telefoon?
dat werkt idd, thnxquote:Op woensdag 8 april 2015 01:29 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
op mijn android mobiel kan het door de aan/uitknop en de middelste knop(home knop ofzo) tegelijk in te drukken
latersquote:
ewaaaquote:Op woensdag 8 april 2015 01:40 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ik had geen groots applaus verwacht, maar dit stemt mij toch ook wel weer wat treurig..
ik vind m'n eigen collectie nog steeds het chillst maar daar heb ik geen ruimte voor op m'n telefoonquote:Op woensdag 8 april 2015 01:43 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
al vind ik youtube nog steeds het beste, alleen jammer dat je op mobiel niet gewoon je afspeellijst kunt afspelen maar mobiel perse aan moet blijven zeg maar
als je onbetaald heb kan dat niet eens dacht ikquote:Op woensdag 8 april 2015 01:44 schreef deadprez het volgende:
hoe zet ik shuffle uit, er staat de hele tijd keigroot in beeld shuffle play maar da wil ik nie
is toch ook niet nodig nuquote:
wat echt?quote:Op woensdag 8 april 2015 01:44 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
als je onbetaald heb kan dat niet eens dacht ik
pussyquote:
nee, dat nietquote:Op woensdag 8 april 2015 01:46 schreef deadprez het volgende:
zit er een beperking op het aantal nummers dat je kunt luisteren met gratis spotify of dat niet?
beterquote:
10 euro zag ik netquote:Op woensdag 8 april 2015 01:51 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
hoe duur is spotify abo eigenlijk? 15 euro p.m toch?
ja valt idd best mee, even kijken hoe het me verder bevalt maar is het misschien wel waardquote:
eerste maandje is gratisquote:Op woensdag 8 april 2015 01:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja valt idd best mee, even kijken hoe het me verder bevalt maar is het misschien wel waard
alsof ik eraan denk om het dan ook op tijd weer op te zeggenquote:
vind het alleen zo irritant dat ik gewoon los op m'n mobiel al voor 20 gig aan muziek heb... om al die nummers los in spotify op te zoeken gaat zo lang durenquote:Op woensdag 8 april 2015 01:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja valt idd best mee, even kijken hoe het me verder bevalt maar is het misschien wel waard
gwn onthouden Gquote:Op woensdag 8 april 2015 01:55 schreef deadprez het volgende:
[..]
alsof ik eraan denk om het dan ook op tijd weer op te zeggen
gwn allebei, de shit die er niet meer bijpast gewoon opzoeken in spotifyquote:Op woensdag 8 april 2015 01:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
vind het alleen zo irritant dat ik gewoon los op m'n mobiel al voor 20 gig aan muziek heb... om al die nummers los in spotify op te zoeken gaat zo lang duren
op welke radio lolquote:Op woensdag 8 april 2015 01:53 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
vrijdag weer radioshowtje?
gutter¿quote:
ohquote:Op woensdag 8 april 2015 02:05 schreef Fylax het volgende:
[..]
Fokker is volgens mij ng steeds mad op me.
haha de haat zit soms echt diepquote:Op woensdag 8 april 2015 02:05 schreef Fylax het volgende:
[..]
Fokker is volgens mij ng steeds mad op me.
je bent zelfquote:
gewoon globalfiction en sticks volgen en alles komt goedquote:Op woensdag 8 april 2015 02:09 schreef deadprez het volgende:
spotify heeft echt keiveel trouwens dacht dat het aanbod maar matig zou zijn
oh kun je ook nog shit volgen, ik zoek gewoon steeds op artiestenquote:Op woensdag 8 april 2015 02:10 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
gewoon globalfiction en sticks volgen en alles komt goed
Ja, dan klik je op "jouw muziek" en daar staan alle artiesten die je volgt enzoquote:Op woensdag 8 april 2015 02:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
oh kun je ook nog shit volgen, ik zoek gewoon steeds op artiesten
wat een bazenprogrammaquote:Op woensdag 8 april 2015 02:12 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ja, dan klik je op "jouw muziek" en daar staan alle artiesten die je volgt enzo
quote:Op woensdag 8 april 2015 02:15 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Nog even en deadprez stuurt ons allemaal snapchats genomen met zijn selfiestick
Bijna alle nummers welquote:Op woensdag 8 april 2015 02:09 schreef deadprez het volgende:
Hahah noobquote:Op woensdag 8 april 2015 07:14 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Waarom faal ik zo tegen jou bij Triviaje maakt me onzeker he
hahaquote:
Sorry, is niet leuk op de vroege ochtendquote:
Is nooit leukquote:Op woensdag 8 april 2015 07:36 schreef eend112 het volgende:
[..]
Sorry, is niet leuk op de vroege ochtend
wie?quote:Op woensdag 8 april 2015 08:02 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Moet even nonchalant melden dat ik van Demi heb gewonnen.. jullie mogen me aanraken
quote:Op woensdag 8 april 2015 08:02 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Moet even nonchalant melden dat ik van Demi heb gewonnen.. jullie mogen me aanraken
Met welke score is belangrijkerquote:Op woensdag 8 april 2015 08:02 schreef Working_Class_Hero het volgende:
hoe zie je dat?quote:Op woensdag 8 april 2015 08:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Met welke score is belangrijker
Gewoon bij beëindigde potjes of zo. Of onthouden kan zomaarquote:
Jij bent dus de enige eckte?quote:Op woensdag 8 april 2015 08:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
trivia?
de eckte spelen om 6 uur smorgens al clash of clans
Kut ik 6-1quote:Op woensdag 8 april 2015 08:20 schreef Working_Class_Hero het volgende:
6-0
uitdagingen 0-0
kronen 6-0
juist 24-3
onjuist 4-4
beantwoord 28-7
Fijne woensdag hequote:Op woensdag 8 april 2015 08:28 schreef remi1986 het volgende:
sta 3-0 voor tegen DjeDje.. ff van mijn tijdelijke roem genieten
djedje is niet zo slim?quote:Op woensdag 8 april 2015 08:28 schreef remi1986 het volgende:
sta 3-0 voor tegen DjeDje.. ff van mijn tijdelijke roem genieten
Koffie !quote:
Ja, chocolade lavacakejes of chocolate chip cookiesquote:Op woensdag 8 april 2015 08:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
koffie, zwart graag.
zijn er koekjes?
nicequote:Op woensdag 8 april 2015 08:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, chocolade lavacakejes of chocolate chip cookies
koffie...samen met jouquote:
Haha het valt op hequote:
Dankjequote:
mensen die snel op de tenen getrapt zijn en boos gaan zitten in een hoekjequote:
hoink is zo 1quote:Op woensdag 8 april 2015 09:01 schreef wise het volgende:
[..]
mensen die snel op de tenen getrapt zijn en boos gaan zitten in een hoekje
Het woord van vandaag is: chocolade.quote:
Ik wil graag een lattequote:
Dat zijn tevens alle Brabanders die ik ken.quote:Op woensdag 8 april 2015 09:01 schreef wise het volgende:
[..]
mensen die snel op de tenen getrapt zijn en boos gaan zitten in een hoekje
wanneer gaan we samen dan¿ Al 8 jaar zit ik achter je aanquote:Op woensdag 8 april 2015 09:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het woord van vandaag is: chocolade.
[..]
Ik wil graag een latte
quote:Op woensdag 8 april 2015 09:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Inb4 grapjes over de lat van wise
brabandersquote:Op woensdag 8 april 2015 09:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat zijn tevens alle Brabanders die ik ken.
quote:
Crack, alsjeblieft.quote:
In de macquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
met servetjes bij de mac iets vochtigs droog makenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
Was je nog een dag vrij dan? Ik lekker werken, ja toch.quote:
echt bedankt manquote:
quote:Op woensdag 8 april 2015 09:29 schreef wise het volgende:
Stijfje gekregenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG en OWS
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
Geen dankquote:Op woensdag 8 april 2015 09:29 schreef Matip het volgende:
[..]
Was je nog een dag vrij dan? Ik lekker werken, ja toch.
[..]
echt bedankt man
quote:Op woensdag 8 april 2015 09:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
In de macSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 8 april 2015 09:28 schreef wise het volgende:
[..]
met servetjes bij de mac iets vochtigs droog maken
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Ik was weer eens ziek.quote:Op woensdag 8 april 2015 09:29 schreef Matip het volgende:
Was je nog een dag vrij dan? Ik lekker werken, ja toch.
40+ ookquote:
is filpmje van;quote:
inddquote:
Waar? die zoek ik al een tijdje.quote:
Bedankt. Dat is nu mijn plek.quote:Op woensdag 8 april 2015 09:35 schreef Matip het volgende:
[..]
40+ / [40+ SC #687] Oude tijden herleven...
quote:
Mooie ogen, maar meer ook niet :squote:Op woensdag 8 april 2015 09:36 schreef wise het volgende:
[..]
milfjes scoren in 40+
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wát?quote:
quote:
Beterquote:
Nee gewoonquote:
quote:
Vind het zelf knapper zonder make up.quote:Op woensdag 8 april 2015 09:39 schreef wise het volgende:
zelfs zonder make-up nog knap
[ afbeelding ]
is dat babaquote:
Knappe man.quote:Op woensdag 8 april 2015 09:41 schreef wise het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Spotify is echt fantastisch vind ik.quote:Op woensdag 8 april 2015 02:09 schreef deadprez het volgende:
Maar serieus wel sick hoe vrouwelijker deze vent is dan menig vrouw.quote:
niet zo moeilijk. Dom wichtquote:Op woensdag 8 april 2015 09:42 schreef remi1986 het volgende:
godsklere, op 1 vraag na gewonnen van DjeDje
noem chloro gewoon bij naam joh ;squote:Op woensdag 8 april 2015 09:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Maar serieus wel sick hoe vrouwelijker deze vent is dan menig vrouw.
wchquote:
wow shotsquote:
alleen jammer van dat kutkarakterquote:Op woensdag 8 april 2015 09:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
wow shots
Chloro is wel vrouwelijk qua uiterlijk hoor...
wel vrouwelijkquote:Op woensdag 8 april 2015 09:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
wow shots
Chloro is wel vrouwelijk qua uiterlijk hoor...
Zijn gewoon buien. Ze is heel lief.quote:
fixedquote:Op woensdag 8 april 2015 09:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Maar serieus wel sick hoe vrouwelijker deze vent is dan menig vrouw in deze SC
quote:
Vind je niet dan?quote:
'wel vrouwelijk' vind ik een beetje hetzelfde als 'best groot geschapen'quote:Op woensdag 8 april 2015 09:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]valt ook wel mee.
[..]
Vind je niet dan?
Je kan ook lezen WEL vrouwelijk.. met de klemtoon andersquote:Op woensdag 8 april 2015 09:46 schreef voederbietel het volgende:
[..]
'wel vrouwelijk' vind ik een beetje hetzelfde als 'best groot geschapen'
quote:Op woensdag 8 april 2015 09:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je kan ook lezen WEL vrouwelijk.. met de klemtoon andersglas half vol glas half leeg principe
quote:
quote:
nog steeds niet geinstalleerdquote:Op woensdag 8 april 2015 09:47 schreef remi1986 het volgende:
nog mensen die willen spelen? Heb nog 2 levens
quote:
theweeknd99quote:Op woensdag 8 april 2015 09:47 schreef remi1986 het volgende:
nog mensen die willen spelen? Heb nog 2 levens
Wat voor thee?quote:
Die ruikt naar wasverzachter.. maar is wel lekker.quote:Op woensdag 8 april 2015 09:55 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
bosvruchten thee, groene thee was op
Ik had laatst deze badboy gekocht.quote:Op woensdag 8 april 2015 09:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Die ruikt naar wasverzachter.. maar is wel lekker.
Nicequote:Op woensdag 8 april 2015 09:56 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik had laatst deze badboy gekocht.
[ afbeelding ]
Is een aanrader.
Hebben ze ook vaak in Toko's of Turkse supermarkten. Daar zijn ze ook vaak goedkoper.quote:Op woensdag 8 april 2015 09:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
NiceYogi thee
alleen kom niet zo vaak bij van die biowinkels.
100% interesse is weer terugquote:Op woensdag 8 april 2015 09:57 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
het is klaar wanneer ik zeg dat het klaar is
quote:Op woensdag 8 april 2015 09:57 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Als je Modus gaat imiteren verlies ik 100% m'n interesse.
niet zo dominant doen, het staat je nietquote:Op woensdag 8 april 2015 09:57 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
het is klaar wanneer ik zeg dat het klaar is
Goeie. Ik moest nog naar de chinese supermarkt hier. Gelijk opgeschreven.quote:Op woensdag 8 april 2015 09:57 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Hebben ze ook vaak in Toko's of Turkse supermarkten. Daar zijn ze ook vaak goedkoper.
Jou ook nietquote:Op woensdag 8 april 2015 09:58 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
niet zo dominant doen, het staat je niet
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |