dat werkt idd, thnxquote:Op woensdag 8 april 2015 01:29 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
op mijn android mobiel kan het door de aan/uitknop en de middelste knop(home knop ofzo) tegelijk in te drukken
latersquote:
ewaaaquote:Op woensdag 8 april 2015 01:40 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ik had geen groots applaus verwacht, maar dit stemt mij toch ook wel weer wat treurig..
ik vind m'n eigen collectie nog steeds het chillst maar daar heb ik geen ruimte voor op m'n telefoonquote:Op woensdag 8 april 2015 01:43 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
al vind ik youtube nog steeds het beste, alleen jammer dat je op mobiel niet gewoon je afspeellijst kunt afspelen maar mobiel perse aan moet blijven zeg maar
als je onbetaald heb kan dat niet eens dacht ikquote:Op woensdag 8 april 2015 01:44 schreef deadprez het volgende:
hoe zet ik shuffle uit, er staat de hele tijd keigroot in beeld shuffle play maar da wil ik nie
is toch ook niet nodig nuquote:
wat echt?quote:Op woensdag 8 april 2015 01:44 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
als je onbetaald heb kan dat niet eens dacht ik
pussyquote:
nee, dat nietquote:Op woensdag 8 april 2015 01:46 schreef deadprez het volgende:
zit er een beperking op het aantal nummers dat je kunt luisteren met gratis spotify of dat niet?
beterquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |