10 euro zag ik netquote:Op woensdag 8 april 2015 01:51 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
hoe duur is spotify abo eigenlijk? 15 euro p.m toch?
ja valt idd best mee, even kijken hoe het me verder bevalt maar is het misschien wel waardquote:
eerste maandje is gratisquote:Op woensdag 8 april 2015 01:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja valt idd best mee, even kijken hoe het me verder bevalt maar is het misschien wel waard
alsof ik eraan denk om het dan ook op tijd weer op te zeggenquote:
vind het alleen zo irritant dat ik gewoon los op m'n mobiel al voor 20 gig aan muziek heb... om al die nummers los in spotify op te zoeken gaat zo lang durenquote:Op woensdag 8 april 2015 01:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja valt idd best mee, even kijken hoe het me verder bevalt maar is het misschien wel waard
gwn onthouden Gquote:Op woensdag 8 april 2015 01:55 schreef deadprez het volgende:
[..]
alsof ik eraan denk om het dan ook op tijd weer op te zeggen
gwn allebei, de shit die er niet meer bijpast gewoon opzoeken in spotifyquote:Op woensdag 8 april 2015 01:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
vind het alleen zo irritant dat ik gewoon los op m'n mobiel al voor 20 gig aan muziek heb... om al die nummers los in spotify op te zoeken gaat zo lang duren
op welke radio lolquote:Op woensdag 8 april 2015 01:53 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
vrijdag weer radioshowtje?
gutter¿quote:
ohquote:Op woensdag 8 april 2015 02:05 schreef Fylax het volgende:
[..]
Fokker is volgens mij ng steeds mad op me.
haha de haat zit soms echt diepquote:Op woensdag 8 april 2015 02:05 schreef Fylax het volgende:
[..]
Fokker is volgens mij ng steeds mad op me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |