Ik heb begrepen dat bob terug naar nl gaatquote:Op woensdag 8 april 2015 12:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gewoon geld verdienen toch. Binnen enkele dagen wegwezen
Een meet met bob, dat zou wat zijn.quote:Op woensdag 8 april 2015 12:49 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat bob terug naar nl gaat
Gevaarlijk en corrupt. Heb je al snel in Afrika, maar Nigeria is echt erg.quote:Op woensdag 8 april 2015 12:46 schreef Toto69 het volgende:
[..]
nee, snap ik. Wat was er allemaal zo kut dan?
Hmm ja. Beter naar dubai dan.quote:Op woensdag 8 april 2015 12:50 schreef niels0 het volgende:
[..]
Gevaarlijk en corrupt. Heb je al snel in Afrika, maar Nigeria is echt erg.
Baas.quote:Op woensdag 8 april 2015 12:52 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ja, maar wel weer vanuit België. Ik heb wat aan m'n internet-verbinding gedaan.
Zeker doen.quote:Op woensdag 8 april 2015 12:52 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds die filmpjes niet gekeken.
Wut. Link?quote:Op woensdag 8 april 2015 12:49 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat bob terug naar nl gaat
Als jij een beetje op mij letquote:
quote:
quote:ja ik kan ook tekeningen makeb. muziek. clown achtige speakerfreak bobby acts met een voetbal.
eigenllijk alkes wat ik al doe maar dan voor geld in opdrachht
quote:Wat hwlpt even ticket te vinden een deze dagen alicante net buiten nl grens.
quote:ik wil een tixket naar ergens voir de grens van nl.
waar is.cheao ticket?
quote:En bet waarom is reizen.
party
niks niet nl in want ij heb eeb rn eb ak hekemaal gewn druvs smokkelwn natuurlijk
quote:Ik zit te denken
delta opzoeken.
internet bankieren aanvragen alvast hier.
daar dat regelen.
eventueel rm weg laten halen.
anders ontsnappen maar dit keer met internet bankieren
quote:echt wel. voor je het weed zit ik weer in formentera.
quote:Al die tijd hier in spanje en zelfs na.mijn ontsnapping alleen klein beetje blowen op naast.nicorine cafeine en alcohol in kleine mate.
zal bij delta vast ook goed kunnen ScoreN el loco boi from Rotter del segura.
quote:Ik vlieg gewoon naar nl. als politie mij niet komt ophhalen voor gratis rit naar delta beben ik vrij in nl
quote:Wat ben.ik dan? Half vrouw ook?
Ik heb inmiddels wel tieten laten zetten....
quote:
Beetje van het padje afquote:Op woensdag 8 april 2015 12:55 schreef Toto69 het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Klein beetje maarquote:
wtfquote:Op woensdag 8 april 2015 12:57 schreef 2NutZ het volgende:
Sick.
http://www.thelocal.no/20(...)iraffe-at-norway-zoo
Ik gniffel vaak wel, maar ik vind het eigenlijk ook wel triest. Ach als hij zelf maar gelukkig is. Hij doet niemand kwaad toch?quote:Op woensdag 8 april 2015 12:57 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Klein beetje maar![]()
vind het wel sneu ergens, hij heeft geen kwade intenties of zo, maar hij ziet volgens mij echt niet in dat hij wel hulp gebruiken kan
wauw okeequote:Op woensdag 8 april 2015 12:55 schreef Toto69 het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Ja ik lach er ook wel om, mja, niet echt uitlachen of zo. Nee dat niet, maar of ie zo echt gelukkig is is een tweede ofcquote:Op woensdag 8 april 2015 12:58 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik gniffel vaak wel, maar ik vind het eigenlijk ook wel triest. Ach als hij zelf maar gelukkig is. Hij doet niemand kwaad toch?
Geniet ervanquote:Op woensdag 8 april 2015 12:59 schreef niels0 het volgende:
Eej luitjes. Ik ga ff scheren en ff naar het strand. Hardstikke mooi weer.
mijn moeder komt daar vandaan jaquote:Op woensdag 8 april 2015 12:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]![]()
zijn ze naar daar verhuisd, of ben jij (gedeeltelijk) Tsjech?
[..]
Dit idd. Die mensen willen ook nooit hulp.quote:Op woensdag 8 april 2015 12:57 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Klein beetje maar![]()
vind het wel sneu ergens, hij heeft geen kwade intenties of zo, maar hij ziet volgens mij echt niet in dat hij wel hulp gebruiken kan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |