Vet, je houdt van Azië?quote:Op woensdag 8 april 2015 12:36 schreef HPLC het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kan alleen Singapore niet vinden
Oh, ja inderdaad.quote:Op woensdag 8 april 2015 12:37 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ben alleen op Java geweest. Maar ja, zo lijkt het net alsof je de helft van Azië hebt gehad
Ik verbleef bij mensen in La Paz, stelletje chaoten daarquote:
Soort van schoolreisje, beetje bedrijven bezoeken en cultuur opsnuiven. Was wel grappig om eens te zien. Zou er voor geen goud willen wonen.quote:
quote:Op woensdag 8 april 2015 12:38 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik verbleef bij mensen in La Paz, stelletje chaoten daar
Haha, vet. Nog reisplannen verder?quote:Op woensdag 8 april 2015 12:39 schreef HPLC het volgende:
[..]
Soort van schoolreisje, beetje bedrijven bezoeken en cultuur opsnuiven. Was wel grappig om eens te zien. Zou er voor geen goud willen wonen.
Ecuador is wel een raar gat op m'n kaartjequote:
iddquote:Op woensdag 8 april 2015 12:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
Blijft bij mij beperkt tot Europa
Meeten met Mata!quote:Op woensdag 8 april 2015 12:40 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ecuador is wel een raar gat op m'n kaartje
Colombia wil ik zeker nog een keertje naar terug.
Jezusquote:Op woensdag 8 april 2015 12:40 schreef niels0 het volgende:
[ afbeelding ]
Lijkt indrukwekkender dan het is. China alleen de kust bijvoorbeeld.
Nou enquote:
Niet gekliktquote:Op woensdag 8 april 2015 12:20 schreef voederbietel het volgende:
[..]
https://www.youtube.com/user/ShowMeTheCurry
Vind dat wel heel bizar eigenlijk...quote:Op woensdag 8 april 2015 12:16 schreef niels0 het volgende:
[..]
Eigenlijk is het de stier die heilig is, want het is het rijdier van Shiva.
Dat de koe ook heilig is heeft dacht ik te maken met 1 van de voorlopers van het moderne Hindoeïsme.
Sta je dus in de file in Mumbai en na anderhalf uur steek je dan het kruispunt over waar de file wordt veroorzaakt.
Ligt er midden op het kruispunt een koe te herkauwen.Niemand haalt 'r weg, want vrijbaan voor de koe.
Dat zou wel vet zijn idd.quote:Op woensdag 8 april 2015 12:42 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nee, hoewel ik nog wel ooit eens de piramides wil zien.
500 dollar per dag verdienen. Nigeria, Congo en Angola.quote:Op woensdag 8 april 2015 12:42 schreef Toto69 het volgende:
Wat moet je in die Afrikaanse landen johNigeria geloof ik?
Da's niet mis. Maar lijken me niet echt prettige landen toch?quote:Op woensdag 8 april 2015 12:44 schreef niels0 het volgende:
[..]
500 dollar per dag verdienen. Nigeria, Congo en Angola.
Durban (Zuid Afrika) ook wel 'ns geweest, maar dat waren maar 2 dagen dus dat tel ik niet mee. Anders kan ik Canada (New Foundland) ook wel gaan invullen.
Dagje bloeddiamanten shoppen.quote:Op woensdag 8 april 2015 12:42 schreef Toto69 het volgende:
Wat moet je in die Afrikaanse landen johNigeria geloof ik?
Zwaar kut. Vooral Nigeria. Daar ga ik dus ook nooit meer heen.quote:Op woensdag 8 april 2015 12:45 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Da's niet mis. Maar lijken me niet echt prettige landen toch?
nee, snap ik. Wat was er allemaal zo kut dan?quote:Op woensdag 8 april 2015 12:46 schreef niels0 het volgende:
[..]
Zwaar kut. Vooral Nigeria. Daar ga ik dus ook nooit meer heen.
Ben je nou morgen op Radio KLB?quote:Op woensdag 8 april 2015 12:46 schreef niels0 het volgende:
[..]
Gewoon geld verdienen toch. Binnen enkele dagen wegwezenquote:Op woensdag 8 april 2015 12:46 schreef niels0 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |