Inderdaad, en dan ook niet frituren, maar grillen. Of bakken in de pan natuurlijk.quote:Op woensdag 8 april 2015 11:05 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Toch maar biologisch vlees halen man, is 100x lekker ook vind ik.
Ik kon het zeker waarderenquote:
Deze boi weet.quote:
Proef niet echt verschil. Haal vaak kip uit duitsland, dat is echt 10x anders dan hier kip uit NL en dan vooral de AH.quote:Op woensdag 8 april 2015 11:05 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Toch maar biologisch vlees halen man, is 100x lekker ook vind ik.
Ik heb nog nooit Duitse kip gehad maar kan me voorstellen dat die inderdaad beter is. De keren dat ik kip koop is bij een biowinkel eigenlijk, vergeleken met supermarkt kip vind ik dat die kip ook echt vlezig is zeg maar.quote:Op woensdag 8 april 2015 11:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Deze boi weet.
[..]
Proef niet echt verschil. Haal vaak kip uit duitsland, dat is echt 10x anders dan hier kip uit NL en dan vooral de AH.
Wat voor kip raad je aan?
Wie frituurt er nou vlees.quote:Op woensdag 8 april 2015 11:06 schreef niels0 het volgende:
[..]
Inderdaad, en dan ook niet frituren, maar grillen. Of bakken in de pan natuurlijk.
Ja, vlezig is een goed woord. Die van AH is gewoon opgespoten. Echt heel andere structuur heeft die kip.quote:Op woensdag 8 april 2015 11:08 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit Duitse kip gehad maar kan me voorstellen dat die inderdaad beter is. De keren dat ik kip koop is bij een biowinkel eigenlijk, vergeleken met supermarkt kip vind ik dat die kip ook echt vlezig is zeg maar.
jij hebt ook echt alles gedaanquote:Op woensdag 8 april 2015 11:10 schreef niels0 het volgende:
In Azië wel 'ns 1 geslacht. Kop eraf gehakt en dan op z'n poten zetten. Ze lopen dan echt nog een meter of 6.
Sterker nogquote:Op woensdag 8 april 2015 11:10 schreef niels0 het volgende:
In Azië wel 'ns 1 geslacht. Kop eraf gehakt en dan op z'n poten zetten. Ze lopen dan echt nog een meter of 6.
quote:Op woensdag 8 april 2015 11:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Sterker nog
http://en.wikipedia.org/wiki/Mike_the_Headless_Chicken
vetquote:Op woensdag 8 april 2015 11:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Sterker nog
http://en.wikipedia.org/wiki/Mike_the_Headless_Chicken
ik zag in CZ dat ze de kippen aan aan de poten vast hielden, vervolgens ronddraaiden zodat zij duizelig werden en dan snel neerlegden en de kop eraf hakten...de lichaampjes spartelen dan idd nog even naquote:Op woensdag 8 april 2015 11:10 schreef niels0 het volgende:
werd jij toen ook duizelig?quote:Op woensdag 8 april 2015 11:16 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik zag in CZ dat ze de kippen aan aan de poten vast hielden, vervolgens ronddraaiden zodat zij duizelig werden en dan snel neerlegden en de kop eraf hakten...de lichaampjes spartelen dan idd nog even na
hier op het platteland zijn dieren heiligquote:Op woensdag 8 april 2015 11:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mensen die nooit een kip hebben geslacht
raar platteland woon jij.quote:Op woensdag 8 april 2015 11:17 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
hier op het platteland zijn dieren heilig
Waar is hier.quote:Op woensdag 8 april 2015 11:17 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
Woon je India?quote:Op woensdag 8 april 2015 11:17 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
Sadistquote:Op woensdag 8 april 2015 11:16 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik zag in CZ dat ze de kippen aan aan de poten vast hielden, vervolgens ronddraaiden zodat zij duizelig werden en dan snel neerlegden en de kop eraf hakten...de lichaampjes spartelen dan idd nog even na
Ja maar koei is daar heilig toch...quote:Op woensdag 8 april 2015 11:24 schreef niels0 het volgende:
[..]
Zat mensen daar die kip en vis eten anders.
Chikken tikka.
wel opgegeten?quote:Op woensdag 8 april 2015 11:26 schreef madeliefff het volgende:
[..]
nee ik dacht alleen maar WTF gebeurd hier
picsquote:
ze?quote:Op woensdag 8 april 2015 11:32 schreef madeliefff het volgende:
[..]
waarschijnlijk wel ja. Ik was nog klein toen ook. Tegenwoordig hebben ze geen dieren meer.
heeft jouw friteuse je dit bevolen?quote:Op woensdag 8 april 2015 11:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik moet een huisje bouwen voor mijn friteuse.
Nee, maar het wordt niet aanbevolen om te frituren in de regen.quote:Op woensdag 8 april 2015 11:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heeft jouw friteuse je dit bevolen?
klinkt logisch.quote:Op woensdag 8 april 2015 11:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, maar het wordt niet aanbevolen om te frituren in de regen.
Wow, luxequote:Op woensdag 8 april 2015 11:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
klinkt logisch.
mijne staat ook onder een afdak. de vorige bewoner had er zelfs een aparte afzuigkap voor gemaakt
haspeltje?quote:Op woensdag 8 april 2015 11:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wow, luxe
Ik wil nog steeds graag stroom op mijn balkon.
Dat maakt het net iets makkelijker allemaal.
ik zou willen zeggen: dan maak je dat toch. maar jou kennende bel je toch de huurbaasquote:Op woensdag 8 april 2015 11:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wow, luxe
Ik wil nog steeds graag stroom op mijn balkon.
Dat maakt het net iets makkelijker allemaal.
Ja, heb ik, maar een afgesloten stopcontact zou wel handig zijn.quote:
Ik ben geen elektricien.. zou niet weten hoe je dat aanpakt.quote:Op woensdag 8 april 2015 11:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik zou willen zeggen: dan maak je dat toch. maar jou kennende bel je toch de huurbaas
wat moet je nou met een paard op het balkon?quote:Op woensdag 8 april 2015 11:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, heb ik, maar een afgesloten stopcontact zou wel handig zijn.
#luxepaardje
Met rubberen handschoenen.quote:Op woensdag 8 april 2015 11:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben geen elektricien.. zou niet weten hoe je dat aanpakt.
fixedquote:Op woensdag 8 april 2015 11:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, heb ik, maar een afgesloten stopcontact zou wel handig zijn.
#luxepaardje
[..]
Ik ben vrouw.. zou niet weten hoe je dat aanpakt.
Hindernissen springenquote:Op woensdag 8 april 2015 11:54 schreef remi1986 het volgende:
[..]
wat moet je nou met een paard op het balkon?
En een metalen breipen?quote:
Daar heb je (klusjes) mannen voor.quote:
ik heb verf gehaald voor mn voordeur, kom je schuren en verven?quote:Op woensdag 8 april 2015 12:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hindernissen springen
[..]
En een metalen breipen?
[..]
Daar heb je (klusjes) mannen voor.
schuren?quote:Op woensdag 8 april 2015 12:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb verf gehaald voor mn voordeur, kom je schuren en verven?
Eigenlijk is het de stier die heilig is, want het is het rijdier van Shiva.quote:Op woensdag 8 april 2015 11:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja maar koei is daar heilig toch...
Chicken tikkachicken piri piri
https://www.youtube.com/user/ShowMeTheCurryquote:Op woensdag 8 april 2015 11:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja maar koei is daar heilig toch...
Chicken tikkachicken piri piri
Mumbai lijkt me echt een smerige stadquote:Op woensdag 8 april 2015 12:16 schreef niels0 het volgende:
[..]
Eigenlijk is het de stier die heilig is, want het is het rijdier van Shiva.
Dat de koe ook heilig is heeft dacht ik te maken met 1 van de voorlopers van het moderne Hindoeïsme.
Sta je dus in de file in Mumbai en na anderhalf uur steek je dan het kruispunt over waar de file wordt veroorzaakt.
Ligt er midden op het kruispunt een koe te herkauwen.Niemand haalt 'r weg, want vrijbaan voor de koe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |