Of in dit geval wie A zegt moet ook NUS zeggen ahahahahahahahquote:Op woensdag 8 april 2015 15:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wel he? en dan praten over lusten en haram alsof ie de heilige koran zelf is
Als je A zegt moet je ook B zeggen tetou
hahahaha ;pquote:Op woensdag 8 april 2015 15:01 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Of in dit geval wie A zegt moet ook NUS zeggen ahahahahahahah;p
Bij vlagen, ja.quote:
Doe even rustig.quote:
Oke sorry vriend. Laten we ons verenigen tegen een gezamenlijke vijand. Dan ben ik altijd goed gemutst, rustig en gefocust.quote:
Sorry, heb geen vrienden en/of vijanden hierquote:Op woensdag 8 april 2015 15:10 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Oke sorry vriend. Laten we ons verenigen tegen een gezamenlijke vijand. Dan ben ik altijd goed gemutst, rustig en gefocust.
Ben jij zo'n lone wolf ja?quote:Op woensdag 8 april 2015 15:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Sorry, heb geen vrienden en/of vijanden hier
Of heb je een leuk slachtoffer in het oog?
Je niet als vent door vijf vreemden per avond anaal laten uitwonen achter het station tussen 6 en 7quote:Op woensdag 8 april 2015 15:38 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
ok, nee ik heb er ook niet veel mee
waar wil jij het over hebben?quote:Op woensdag 8 april 2015 15:38 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
ok, nee ik heb er ook niet veel mee
Ja, houden van mensen brengt alleen maar verdriet met zich mee uiteindelijkquote:
kende deze kant van je niet ;squote:Op woensdag 8 april 2015 15:39 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Je niet als vent door vijf vreemden per avond anaal laten uitwonen achter het station tussen 6 en 7
oh sry ik dacht dat je alles van me wist;;squote:Op woensdag 8 april 2015 15:41 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
kende deze kant van je niet ;s
je komt nooit achter het station?quote:Op woensdag 8 april 2015 15:41 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
kende deze kant van je niet ;s
wil nu niks meer wetenquote:Op woensdag 8 april 2015 15:42 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
oh sry ik dacht dat je alles van me wist;;s
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |