gwn voor duidelijkheid ja tochquote:Op woensdag 8 april 2015 13:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Uiteraard. Ik bedoel niet op haar enkels ofzo ;p
[..]
Je kan niet duidelijk genoeg wezen idd. Hulde.quote:Op woensdag 8 april 2015 13:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
gwn voor duidelijkheid ja toch
Bedanktquote:Op woensdag 8 april 2015 13:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je kan niet duidelijk genoeg wezen idd. Hulde.
Dat zou heel goed het geval kunnen zijn. Laten we het daarom maar bij "dat was een leuk programma" laten en er verder niet meer naar omkijkenquote:Op woensdag 8 april 2015 13:48 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja, hoewel ik bang ben dat het gigantisch tegen gaat vallen als ik dat terug ga kijken
pas je wel een beetje opquote:
Hitten heeft voor ons idd een verschillende betekenis.quote:Op woensdag 8 april 2015 14:29 schreef tetouaribo het volgende:
Dat jullie je laten lijden door jullie lusten als een stel varkens. just sayin
ach man, pijp mijquote:Op woensdag 8 april 2015 14:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hitten heeft voor ons idd een verschillende betekenis.
Maar vertel eens... al die lusten die jij had naar mannenbipsen enzo dan? is dat haram? is dat niet varkensachtig?
Was jij dat btw? of Che_? weet niet meer zeker...
Nee, nu wil ik ook wel antwoord. Ben oprecht benieuwd... anders is het weer van hetzelfde, hypocriet gepraat.quote:
Hij was het. We weten alleen niet of hij geeft of ontvangt.quote:Op woensdag 8 april 2015 14:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, nu wil ik ook wel antwoord. Ben oprecht benieuwd... anders is het weer van hetzelfde, hypocriet gepraat.
Wel he? en dan praten over lusten en haram alsof ie de heilige koran zelf isquote:Op woensdag 8 april 2015 14:57 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Hij was het. We weten alleen niet of hij geeft of ontvangt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |