Als het ordinair begint te worden dan ben ik weg.quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:05 schreef Karina het volgende:
Nee DAAR heb ik geen foto vanDat zou dan megagirl zijn.
In een heel net rokje natuurlijk hequote:Op dinsdag 7 april 2015 23:05 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Als het ordinair begint te worden dan ben ik weg.
Sowieso.quote:
Dan is mijn TT Arnhem gerelateerdquote:Op dinsdag 7 april 2015 23:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Goed topic.
Caland komt pas bij 4045. Nog 100 topics.
nou nou. mijn ouderlijk huis woont dichtbij jou denk ik.quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:08 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik ook, hij woont dan ook niet ver van mij.
Bubbelbadje, saunaatje en bubbels?quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:07 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Sowieso.
hoe gaan wij dit vieren L_L?
Klinkt als een goed plan.quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:11 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Bubbelbadje, saunaatje en bubbels?
Roland overdrijft altijd een beetje.quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:09 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
nou nou. mijn ouderlijk huis woont dichtbij jou denk ik.
onderduikenquote:
Wij hebben ook een connectie he meid.quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:07 schreef Karina het volgende:
[..]
In een heel net rokje natuurlijk he
En wat lans en nap zeggen
Ik hou daar wel van.quote:
Naar de mis. Derde paasdag he.quote:
Ja ik ben gek op negersquote:Op dinsdag 7 april 2015 23:12 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Wij hebben ook een connectie he meid.
Steamy Ray Vaughn.quote:
Ik heb liever dat Heracles degradeert dan dat hun ooit nog kampioen worden. Wat een zwarte dag was dat zeg.quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij vindt Twente geen leuke club hè?
Ik ook eentje dan.quote:
Dan ben je geen echte Heracles supporter als je haat voor een andere club groter is dan de liefde voor je eigen clubquote:Op dinsdag 7 april 2015 23:17 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik heb liever dat Heracles degradeert dan dat hun ooit nog kampioen worden. Wat een zwarte dag was dat zeg.
Dat bepaal ik zelf wel.quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan ben je geen echte Heracles supporter als je haat voor een andere club groter is dan de liefde voor je eigen club
TETTENquote:
Je hebt toch wel liever dat Heracles goed presteert dan dat Twente slecht presteertquote:Op dinsdag 7 april 2015 23:21 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik blijf toch altijd komen dus voor mij maakt t niet zo heel veel uit.
Tuurlijk dat wel. Volgend jaar gaan we boven ze eindigen.quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je hebt toch wel liever dat Heracles goed presteert dan dat Twente slecht presteert
Bij Duitse muziek denk ik altijd hieraanquote:Op dinsdag 7 april 2015 23:24 schreef Karina het volgende:
Overigens niks mis met Duitse muziek jongens.
Guilty pleasure.
quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:24 schreef Karina het volgende:
Overigens niks mis met Duitse muziek jongens.
Guilty pleasure.
Die is ook wel een beetje foutquote:Op dinsdag 7 april 2015 23:26 schreef Sked het volgende:
[..]
Bij Duitse muziek denk ik altijd hieraan
Leonard Cohen trad een tijd terug op hier in het Olympisch Stadion. Heb toen gratis wat mee kunnen luisteren vanaf mijn balcon.quote:
*balkonquote:Op dinsdag 7 april 2015 23:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Leonard Cohen trad een tijd terug op hier in het Olympisch Stadion. Heb toen gratis wat mee kunnen luisteren vanaf mijn balcon.
quote:
quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Leonard Cohen trad een tijd terug op hier in het Olympisch Stadion. Heb toen gratis wat mee kunnen luisteren vanaf mijn balcon.
3 juli naar Kraftwerkquote:
Krijgt Heracles dan weer een goed team?quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:26 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Tuurlijk dat wel. Volgend jaar gaan we boven ze eindigen.
Is niet eens nodig. Twente gaat met de A1 spelen.quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Krijgt Heracles dan weer een goed team?
jepquote:Op dinsdag 7 april 2015 23:34 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Leuk, en daarna gelijk de start van de Tour meepakken?
Wie gaat dan alle spelers van Twente kopen?quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:34 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Is niet eens nodig. Twente gaat met de A1 spelen.
De beste (Ould Chikh) gaat al pleite volgens mij.quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:34 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Is niet eens nodig. Twente gaat met de A1 spelen.
Gratis weggeven. Soort marktplaats.ensquote:Op dinsdag 7 april 2015 23:35 schreef Sked het volgende:
[..]
Wie gaat dan alle spelers van Twente kopen?
Dat zou fantastisch zijnquote:Op dinsdag 7 april 2015 23:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De beste (Ould Chikh) gaat al pleite volgens mij.
Twente degraderen zou wel erg triest zijn
Dan geef ik je een krat bier.quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De beste (Ould Chikh) gaat al pleite volgens mij.
Twente degraderen zou wel erg triest zijn
Had wel wat meer historische context van jou verwacht. Die onderste foto is natuurlijk van Iwo Jima.quote:
Voor het leedvermaak eventjes zou het grappig zijn, maar op de lange termijn heb je er niks aan.quote:
Twente in de Topklasse jalalalalaquote:Op dinsdag 7 april 2015 23:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Voor het leedvermaak eventjes zou het grappig zijn, maar op de lange termijn heb je er niks aan.
Want? Er blijven er gewoon 18 in de eredivisie hoorquote:Op dinsdag 7 april 2015 23:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Voor het leedvermaak eventjes zou het grappig zijn, maar op de lange termijn heb je er niks aan.
Dus?quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:38 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Had wel wat meer historische context van jou verwacht. Die onderste foto is natuurlijk van Iwo Jima.
Twente heeft natuurlijk nog wel een groter potentieel dan pakweg FC Eindhovenquote:Op dinsdag 7 april 2015 23:39 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Want? Er blijven er gewoon 18 in de eredivisie hoor
Dat was een gevecht tussen de vrienden van knut en de vrienden van smoofie.quote:
FC Zeeland oprichten, die hebben pas potentiequote:Op dinsdag 7 april 2015 23:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Twente heeft natuurlijk nog wel een groter potentieel dan pakweg FC Eindhoven
Ook al gaat het nu minder, die krabbelen wel weer op naar de subtop hoor.
Boeien de eredivisie is toch verloren. Dus gewoon genieten .quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Twente heeft natuurlijk nog wel een groter potentieel dan pakweg FC Eindhoven
Ook al gaat het nu minder, die krabbelen wel weer op naar de subtop hoor.
Laten we dat gereformeerde volk alsjeblieft ver weg houden van voetbalquote:Op dinsdag 7 april 2015 23:40 schreef Sked het volgende:
[..]
FC Zeeland oprichten, die hebben pas potentie
Altijd hopen op betere tijdenquote:Op dinsdag 7 april 2015 23:40 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Boeien de eredivisie is toch verloren. Dus gewoon genieten .
De enige regio waar je nog een profclub uit de grond kunt stampen is Leiden/Bollenstreek.quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:40 schreef Sked het volgende:
[..]
FC Zeeland oprichten, die hebben pas potentie
Liever grefo's dan al dat achterlijke tokkievolk uit de grote stedenquote:Op dinsdag 7 april 2015 23:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Laten we dat gereformeerde volk alsjeblieft ver weg houden van voetbal
Tim de Cler als voorzitter.quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:42 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
De enige regio waar je nog een profclub uit de grond kunt stampen is Leiden/Bollenstreek.
Daar heb ik ook niet zoveel mee verder nee.quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:42 schreef Sked het volgende:
[..]
Liever grefo's dan al dat achterlijke tokkievolk uit de grote steden
Utrecht de gekstequote:Op dinsdag 7 april 2015 23:42 schreef Sked het volgende:
[..]
Liever grefo's dan al dat achterlijke tokkievolk uit de grote steden
Danny Buis maakt Harkema zelfs kampioenquote:Op dinsdag 7 april 2015 23:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Voetbalt momenteel bij de LEIDSCHE BOYS
Stijn zullen wij ons hard maken voor 1 profclub bestaande uit VVSB, Noordwijk, Ter Leede, Quick Boys, Katwijk, FC Rijnvogels, Rijnsburgse Boys en UVS?quote:
Buijs en hij heeft een stroman.quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:45 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Danny Buis maakt Harkema zelfs kampioen
Ik keek altijd graag naar Johnny van de Burger King bij FC Presikhaafquote:Op dinsdag 7 april 2015 23:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Voetbalt momenteel bij de LEIDSCHE BOYS
Laten we die Katwijkse combinatie niet meer doen.quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:45 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Stijn zullen wij ons hard maken voor 1 profclub bestaande uit VVSB, Noordwijk, Ter Leede, Quick Boys, Katwijk, FC Rijnvogels, Rijnsburgse Boys en UVS?
Daarom dus 1 club. De jeugd laat je los van elkaar, je hebt alleen 1 regionaal team dat meedoet in de eredivisie.quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Laten we die Katwijkse combinatie niet meer doen.
Aantal weken geleden was het ook weer hommeles bij Katwijk - Quick Boys.
Maar waar?quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:47 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Daarom dus 1 club. De jeugd laat je los van elkaar, je hebt alleen 1 regionaal team dat meedoet in de eredivisie.
Slag om Stalingradquote:Op dinsdag 7 april 2015 23:43 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Die hebben voor Europa meer gedaan dan de Amerikaantjes hoor.
Spakenburgquote:Op dinsdag 7 april 2015 23:48 schreef hafcfan het volgende:
Spakenburg/Ijselmeervogels moet ooit de eredivisie halen. Trekken meer volk dan Excelsior en Dordrecht.
Maar dan kunnen ze het zwarte geld niet meer wit makenquote:Op dinsdag 7 april 2015 23:48 schreef hafcfan het volgende:
Spakenburg/Ijselmeervogels moet ooit de eredivisie halen. Trekken meer volk dan Excelsior en Dordrecht.
Het Edwin v/d Sar Stadion op neutrale grond in Voorhout langs de A44 en vlakbij station Sassenheim.quote:
wie is rood en blauw? Vogels blauw?quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:48 schreef hafcfan het volgende:
Voorhoutquote:Op dinsdag 7 april 2015 23:49 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Het Edwin v/d Sar Stadion op neutrale grond in Voorhout langs de A44 en vlakbij station Sassenheim.
vogels roodquote:Op dinsdag 7 april 2015 23:49 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
wie is rood en blauw? Vogels blauw?
Heeft hij nog een goede vrije trap in huis?quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:50 schreef Sked het volgende:
CSV Apeldoorn met Ugur Yildirim naar de Eredivisie
Ik hoor zo nu en dan dat hij gescoord heeftquote:Op dinsdag 7 april 2015 23:50 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Heeft hij nog een goede vrije trap in huis?
UVS speelde vroeger nog een paar jaar in het profvoetbal. Leiden is echter niet de grootste stad zonder profvoetbal. Dat is Haarlem.quote:
Is dan de kleinste IJmuiden/Velsen?quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:52 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
UVS speelde vroeger nog een paar jaar in het profvoetbal. Leiden is echter niet de grootste stad zonder profvoetbal. Dat is Haarlem.
Apeldoorn is toch ook groter dan Leiden?quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:52 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
UVS speelde vroeger nog een paar jaar in het profvoetbal. Leiden is echter niet de grootste stad zonder profvoetbal. Dat is Haarlem.
Heerenveen is kleinerquote:Op dinsdag 7 april 2015 23:53 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Is dan de kleinste IJmuiden/Velsen?
Waalwijk denk ik?quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:53 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Is dan de kleinste IJmuiden/Velsen?
Ja, de gemeente zeker.quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:54 schreef Sked het volgende:
[..]
Apeldoorn is toch ook groter dan Leiden?
Najah, Telstar is officieel Velsen-zuid. Daar wonen misschien 500 mensen ofzoquote:
Staan nog altijd boven Helmond, Fortuna en RKCquote:Op dinsdag 7 april 2015 23:57 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dat kun je met goed fatsoen geen betaald voetbal noemen.
In de hele gemeente Velsen wonen er ruim 67.000.quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:57 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Najah, Telstar is officieel Velsen-zuid. Daar wonen misschien 500 mensen ofzo
Ja maar dan doen je het weer op de gemeente af. Dat is valsspelen.quote:Op woensdag 8 april 2015 00:00 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
In de hele gemeente Velsen wonen er ruim 67.000.
De Arena is officieel gebouwd in Duivendrecht.quote:Op woensdag 8 april 2015 00:01 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ja maar dan doen je het weer op de gemeente af. Dat is valsspelen.
http://www.tubantia.nl/extra/datajournalistiek/voetbalkaartquote:Op woensdag 8 april 2015 00:06 schreef Sked het volgende:
Als je het echt goed wil doen moet je eigenlijk de hele afzetmarkt voor de club berekenen. Dat zou pas eerlijk zijn.
Dat gaat enkel over huidige SCC's. Dat geeft ook niet echt een goed beeld.quote:Op woensdag 8 april 2015 00:07 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
http://www.tubantia.nl/extra/datajournalistiek/voetbalkaart
Dan moet je deze kijken
Hier heel veel Twente (duh), stuk of 20 Ajax, 3 Feyenoord en 1 GAEquote:Op woensdag 8 april 2015 00:20 schreef Sked het volgende:
Zie trouwens dat iemand in mijn postcode een SCC bij VVV heeft
Dat dorp hoeven we dus ook nooit meer serieus te nemenquote:Op woensdag 8 april 2015 00:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Mooi man, 7 seizoenskaarthouders in Alphen-Chaam / Strijbeek Noord (Noord-Brabant) en alle 7 voor Twente
quote:Op woensdag 8 april 2015 00:31 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat dorp hoeven we dus ook nooit meer serieus te nemen
Arnhem een dorp noemenquote:Op woensdag 8 april 2015 00:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]Jouw dorp ook niet als er een VVV-er zit.
Oh, je woont er ook echt?quote:
Ja, ik woon echt in Arnhem. Minuutje of tien van het centrum af met de fietsquote:Op woensdag 8 april 2015 00:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Oh, je woont er ook echt?Arnhem is wel een bazenstad.
Lekker manquote:Op woensdag 8 april 2015 00:42 schreef Sked het volgende:
[..]
Ja, ik woon echt in Arnhem. Minuutje of tien van het centrum af met de fiets
Haha, maar ik ga pitten. Slaapze Skedjequote:Op woensdag 8 april 2015 00:53 schreef Sked het volgende:
[..]
Nijmegen is niks mis mee als stad, wel jammer dat al die Nekkers er wonen
Trustenquote:Op woensdag 8 april 2015 00:54 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Haha, maar ik ga pitten. Slaapze Skedje
Goedemorgen knut. Bedankt voor deze tipmquote:Op woensdag 8 april 2015 06:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Lekker wakker worden met t twente topic
Er is niets mis met VVV.quote:Op woensdag 8 april 2015 00:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]Jouw dorp ook niet als er een VVV-er zit.
Ik begin met de week een grotere hekel te krijgen aan Ron Jans.quote:
Beetje oud zeer dusquote:Op woensdag 8 april 2015 08:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik begin met de week een grotere hekel te krijgen aan Ron Jans.
Ik vind dat er een geforceerde sfeer rond die club hangt.
Ze slaan iets te ver door in hun succes, want nog steeds is Ajax de enige tegenstander in de afgelopen twee seizoenen waartegen je U zegt, die ze hebben verslagen.
De bron van mijn ergernis ligt inderdaad bij de bekerfinale. Dat vertel ik je gerust, maar nog steeds vind ik het een heel enge geforceerde club sinds de intrede van Jans.quote:
Je bent net Wim Kieft aan het worden. Je houdt niet zo van mensen die er zelf in beginnen te geloven.quote:Op woensdag 8 april 2015 08:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik begin met de week een grotere hekel te krijgen aan Ron Jans.
Ik vind dat er een geforceerde sfeer rond die club hangt.
Ze slaan iets te ver door in hun succes, want nog steeds is Ajax de enige tegenstander in de afgelopen twee seizoenen waartegen je U zegt, die ze hebben verslagen.
Dat zou je kunnen stellen, ja.quote:Op woensdag 8 april 2015 08:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je bent net Wim Kieft aan het worden. Je houdt niet zo van mensen die er zelf in beginnen te geloven.
Ik laat deze rel even aan me voorbij gaan. Ik word er een beetje moe van.quote:Op woensdag 8 april 2015 09:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
In dit topic moet ik even mijn mening geven over het "Utrechtliedje"
De mensen die zeggen dat het geen antisemitisme is zijn ECHT dom. Joden mag een geuzennaam zijn en als je dan bij "kkjoden" nog zou zeggen dat het daarop terugslaat, oke..
Maar hoe is iets over de commando's, SS en brandende joden niet antisemitisch?
Ik ookquote:Op woensdag 8 april 2015 09:06 schreef KingRoland het volgende:
Ik heb mijn steentje aan het fc twente topic bijgedragen
Ik vind het raar dat het ineens zo'n rel is... dit liedje hoor ik echt al jaren.quote:Op woensdag 8 april 2015 09:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik laat deze rel even aan me voorbij gaan. Ik word er een beetje moe van.
Werkstrafje is ook wel weer genoeg.quote:Op woensdag 8 april 2015 09:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Straffen bij dat publiek heeft toch geen zin. Ik houd me alleen vast aan het feit dat het bij Utrechtfans treurig diep zit.
Ik kan wel om hem lachen maar ik snap je wel ja.quote:Op woensdag 8 april 2015 09:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind die mokkiemok maar een vreemde user.
Je merkt geen verschil tussen verliezen bij bv een ploegje als groningen of voor de 10e keer op rij op je bek gaan bij utreg? Ik proef genoeg frusti in het ajax topic en bij ajacieden in mijn omgeving hoor.quote:Op woensdag 8 april 2015 09:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bij Ajax merk je er anders niets van.
Dat is wat anders dan hoe FC Utrecht het benadert samen met haar fans. Hoe komt dat zo?quote:Op woensdag 8 april 2015 09:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je merkt geen verschil tussen verliezen bij bv een ploegje als groningen of voor de 10e keer op rij op je bek gaan bij utreg? Ik proef genoeg frusti in het ajax topic en bij ajacieden in mijn omgeving hoor.
Voor Utreg is het de wedstrijd van het jaar ja, maar zeggen dat er bij ajax geen rivaliteit zit is ook onzin.quote:Op woensdag 8 april 2015 09:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is wat anders dan hoe FC Utrecht het benadert samen met haar fans. Hoe komt dat zo?
Baklava, hoe komt dat diepe bij FC Utrecht, bedoel ik.quote:Op woensdag 8 april 2015 09:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Voor Utreg is het de wedstrijd van het jaar ja, maar zeggen dat er bij ajax geen rivaliteit zit is ook onzin.
Voor Ajax is het de 2e of 3e wedstrijd
Pff. Uit de losse pols:quote:Op woensdag 8 april 2015 09:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Baklava, hoe komt dat diepe bij FC Utrecht, bedoel ik.
Amsterdam is de grotere en succesvollere broer van Utrechtquote:Op woensdag 8 april 2015 09:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Baklava, hoe komt dat diepe bij FC Utrecht, bedoel ik.
Hm, ik weiger in te stemmen met deze punten.quote:Op woensdag 8 april 2015 09:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Pff. Uit de losse pols:
Volksclub vs eliteclub
Geografische derby
Iedereen heeft een hekel aan ajax.
Die heb ik wel in mijn prono jaquote:Op woensdag 8 april 2015 09:22 schreef Ajacied422 het volgende:
VANDAAG DE SCHELDEPRIJS JONGEN!!!!
Gaat Kristoff weer even een prijsje pakken
Heel goed van je. Trots!quote:Op woensdag 8 april 2015 09:06 schreef KingRoland het volgende:
Klagen over jouw TT, hoe durft iequote:Op woensdag 8 april 2015 09:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind die mokkiemok maar een vreemde user.
quote:Op woensdag 8 april 2015 09:22 schreef Ajacied422 het volgende:
VANDAAG DE SCHELDEPRIJS JONGEN!!!!
Gaat Kristoff weer even een prijsje pakken
Hadden jullie het zoontje van kristoff gezienquote:Op woensdag 8 april 2015 09:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die heb ik wel in mijn prono ja
Dat net nietquote:Op woensdag 8 april 2015 09:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
[..]
Hadden jullie het zoontje van kristoff gezien
ik word steeds doorgelinkt naar hoofdwebsite vinequote:Op woensdag 8 april 2015 09:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
https://vine.co/#/v/OlxAFLWxjVh
https://uk.eurosport.yaho(...)nders-161400286.htmlquote:Op woensdag 8 april 2015 09:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ik word steeds doorgelinkt naar hoofdwebsite vine
http://road.cc/content/ne(...)es-shelter-champagnequote:Op woensdag 8 april 2015 09:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ik word steeds doorgelinkt naar hoofdwebsite vine
quote:Op woensdag 8 april 2015 09:28 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
https://uk.eurosport.yaho(...)nders-161400286.html
Allang.quote:Op woensdag 8 april 2015 09:31 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Heb je de overwinning van PEC al verwerkt?
Dat zou ik zeker toejuichen.quote:Op woensdag 8 april 2015 09:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Allang.
Nu aas ik op een verwerking van de teleurstelling door Excelsior te zien winnen in een stampvolle Euroborg.
Wie niet?quote:
quote:Ploegleider Merijn Zeeman hoopt dat er snel een einde komt aan de pech die Lotto-Jumbo dit voorjaar achtervolgt. Iedere kopman van de Nederlandse formatie kreeg al te maken met tegenslag en er is nog geen koers gewonnen.
"Het is gigantisch frustrerend, maar we moeten gewoon zorgen dat we een goed plan hebben om weer in de spiraal naar boven te komen", aldus de ploegleider van Lotto-Jumbo, woensdag actief in de Scheldeprijs, tegen NU.nl.
goed plan ja. gewoon eens anders gaan koersen debielquote:
Ik denk wel dat het een enorm droevige wedstrijd wordt. Groningen moet het spel voor het eerst in 86 jaar maken en Excelsior blijft natuurlijk achterin hangen voor hun revolutionaire countervoetbal.quote:
Ik denk dat ze weer voor een mooie 32e plaats in de scheldeprijs gaan.quote:
Met 3 renners in de top100quote:Op woensdag 8 april 2015 09:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik denk dat ze weer voor een mooie 32e plaats in de scheldeprijs gaan.
Is dat die clown die jou een 0 gafquote:Op woensdag 8 april 2015 09:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Kijk die Kreator frusti zijn in Twente![]()
Wat een sneu figuur zeg.
Iemand die jou een 0 geeft valt sowieso niet serieus te nemenquote:Op woensdag 8 april 2015 10:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nu je het zegt![]()
Zo zie je maar, breek mijn mars en ik sloop je club.
tot wannneer geldig?quote:Op woensdag 8 april 2015 10:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
@Napo @Kapi @ Saind @Opper
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 8 april 2015 10:23 schreef kanovinnie het volgende:
60 dollar shipping.
Goede tip knut, doe mij er nog maar zo'n goeie.
Voor altijd.quote:Op woensdag 8 april 2015 10:18 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
tot wannneer geldig?
Zie dit trouwens;
[ afbeelding ]
![]()
![]()
quote:
Ik ben bang dat mijn opmerking niet te overtreffen is. Maar leuk dat je een poging waagt.quote:Op woensdag 8 april 2015 09:06 schreef KingRoland het volgende:
Blijf jij nou maar lekker voor veel te veel geld bij futurum bestellenquote:
Ik wist niet dat je kwaad werd hoor. Ik waardeer de heads up.quote:Op woensdag 8 april 2015 10:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Blijf jij nou maar lekker voor veel te veel geld bij futurum bestellen
Maar wel "gratis" shipping![]()
Ik snap echt niet dat ze zo focussen op US. Volgens mij is de markt en mogelijkheden in Europa veel groter.quote:Op woensdag 8 april 2015 10:41 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je kwaad werd hoor. Ik waardeer de heads up.
Strava?quote:Op woensdag 8 april 2015 10:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik snap echt niet dat ze zo focussen op US. Volgens mij is de markt en mogelijkheden in Europa veel groter.
Ze zijn al bezig met office in UK.quote:Op woensdag 8 april 2015 10:52 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Strava?
Geen idee. Waarschijnlijk omdat het een USA based bedrijf is. Meer op europa focussen is een andere markt aanboren waar ze geen verstand van hebben. Dus dan moeten ze een europeesche tak opzetten. En dat kost geld wat ze niet hebben.
Verbaast mij trouwens dat ze nog niet zijn aangeklaagd door die segments. hoeveel mensen zijn er al overleden toen ze die wilde verbeteren?quote:Op woensdag 8 april 2015 10:52 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Strava?
Geen idee. Waarschijnlijk omdat het een USA based bedrijf is. Meer op europa focussen is een andere markt aanboren waar ze geen verstand van hebben. Dus dan moeten ze een europeesche tak opzetten. En dat kost geld wat ze niet hebben.
Welke mongool gaat strava aanklagen daarover?quote:Op woensdag 8 april 2015 11:02 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Verbaast mij trouwens dat ze nog niet zijn aangeklaagd door die segments. hoeveel mensen zijn er al overleden toen ze die wilde verbeteren?
In de USA klagen ze alles en iedereen aan.quote:Op woensdag 8 april 2015 11:04 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Welke mongool gaat strava aanklagen daarover?
http://velonews.competito(...)erkeley-death_289714quote:Op woensdag 8 april 2015 11:04 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Welke mongool gaat strava aanklagen daarover?
Ja, ok, 1 keer.quote:Op woensdag 8 april 2015 11:12 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
http://velonews.competito(...)erkeley-death_289714
Sorry man.quote:
Voor jou citeren we de openingszin van De Renner:quote:
Dan doe je toch niet meequote:Op woensdag 8 april 2015 11:26 schreef Ajacied422 het volgende:
hoi.
Ik heb een hekel aan brandoefeningen.
Je moet wel.quote:
Maak het spannender door echt brandje te stichten.quote:Op woensdag 8 april 2015 11:26 schreef Ajacied422 het volgende:
hoi.
Ik heb een hekel aan brandoefeningen.
nieuwe scholierenrellen!!quote:Op woensdag 8 april 2015 11:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Maak het spannender door echt brandje te stichten.
quote:Op woensdag 8 april 2015 11:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Jaap de Groot meldt dat Sinkgraven circa 3 á 6 miljoen meer heeft gekost dan 6.5 miljoen.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Op middelbare school bannen ze roken het liefst compleet nu het 18+ isquote:Op woensdag 8 april 2015 11:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Bij ons mocht je nog gewoon voor de deur roken. Dat zal wel niet meer mogen denk ik.
Gaat lekker daarquote:
Voor zo'n bedrag naar Ajax gaan zou moeten betekenen dat je er meteen staatquote:Op woensdag 8 april 2015 11:51 schreef Ajacied422 het volgende:
9,5 tot 12,5 miljoen voor breedtevulling.
Voor de afgelopen maanden speelde hij prima. Alleen vrees ik met de komst van Gudelj voor een overvol middenveld en ik vrees dat ze Gudelj voor 6 halen.quote:Op woensdag 8 april 2015 11:52 schreef Sked het volgende:
[..]
Voor zo'n bedrag naar Ajax gaan zou moeten betekenen dat je er meteen staat
Daar kon je ook het knotje van Andy Caroll voor kopen.quote:Op woensdag 8 april 2015 11:51 schreef Ajacied422 het volgende:
9,5 tot 12,5 miljoen voor breedtevulling.
Nu al een arrogant varkenquote:Op woensdag 8 april 2015 11:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Die Ødegaard ligt ook niet lekker bij Real Madrid Castilla
#cultuurverrijker.quote:
Wat dan?quote:Op woensdag 8 april 2015 11:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Die Ødegaard ligt ook niet lekker bij Real Madrid Castilla
Ga je weer sushi snaaien?quote:Op woensdag 8 april 2015 12:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Dit weekend weer lekker naar dusseldorp
quote:
Hij pikt zijn wedstrijden mee bij Castilla. Echter traint hij vijf keer per week mee bij de grote jongens. Dat vinden de Castilla-spelers niet leuk. Hij zou wat meer betrokkenheid en interesse naar zijn medespelers moeten tonen. Meer meetrainen met de Castilla-spelers. Zidane adviseerde hem dit ook.quote:
Holly is veel liever.quote:Op woensdag 8 april 2015 12:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jammer dat Mr Stylo er niet meer is om er een mooie productie van te maken.
Dat ligt aan de club.quote:Op woensdag 8 april 2015 12:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij pikt zijn wedstrijden mee bij Castilla. Echter traint hij vijf keer per week mee bij de grote jongens. Dat vinden de Castilla-spelers niet leuk. Hij zou wat meer betrokkenheid en interesse naar zijn medespelers moeten tonen. Meer meetrainen met de Castilla-spelers. Zidane adviseerde hem dit ook.
De club kiest om hem mee te laten trainen met het eerstequote:Op woensdag 8 april 2015 12:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Deels aan de club, deels aan Ødegaard.
Beidequote:Op woensdag 8 april 2015 12:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ga je weer sushi snaaien?
Of naar de toko?
Ik snap wat je bedoelt, maar niet alleen de club moet verantwoordelijkheid tonen.quote:Op woensdag 8 april 2015 12:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De club kiest om hem mee te laten trainen met het eerste
Wie is holly?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |