Arnhem een dorp noemenquote:Op woensdag 8 april 2015 00:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]Jouw dorp ook niet als er een VVV-er zit.
Oh, je woont er ook echt?quote:
Ja, ik woon echt in Arnhem. Minuutje of tien van het centrum af met de fietsquote:Op woensdag 8 april 2015 00:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Oh, je woont er ook echt?Arnhem is wel een bazenstad.
Lekker manquote:Op woensdag 8 april 2015 00:42 schreef Sked het volgende:
[..]
Ja, ik woon echt in Arnhem. Minuutje of tien van het centrum af met de fiets
Haha, maar ik ga pitten. Slaapze Skedjequote:Op woensdag 8 april 2015 00:53 schreef Sked het volgende:
[..]
Nijmegen is niks mis mee als stad, wel jammer dat al die Nekkers er wonen
Trustenquote:Op woensdag 8 april 2015 00:54 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Haha, maar ik ga pitten. Slaapze Skedje
Goedemorgen knut. Bedankt voor deze tipmquote:Op woensdag 8 april 2015 06:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Lekker wakker worden met t twente topic
Er is niets mis met VVV.quote:Op woensdag 8 april 2015 00:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]Jouw dorp ook niet als er een VVV-er zit.
Ik begin met de week een grotere hekel te krijgen aan Ron Jans.quote:
Beetje oud zeer dusquote:Op woensdag 8 april 2015 08:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik begin met de week een grotere hekel te krijgen aan Ron Jans.
Ik vind dat er een geforceerde sfeer rond die club hangt.
Ze slaan iets te ver door in hun succes, want nog steeds is Ajax de enige tegenstander in de afgelopen twee seizoenen waartegen je U zegt, die ze hebben verslagen.
De bron van mijn ergernis ligt inderdaad bij de bekerfinale. Dat vertel ik je gerust, maar nog steeds vind ik het een heel enge geforceerde club sinds de intrede van Jans.quote:
Je bent net Wim Kieft aan het worden. Je houdt niet zo van mensen die er zelf in beginnen te geloven.quote:Op woensdag 8 april 2015 08:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik begin met de week een grotere hekel te krijgen aan Ron Jans.
Ik vind dat er een geforceerde sfeer rond die club hangt.
Ze slaan iets te ver door in hun succes, want nog steeds is Ajax de enige tegenstander in de afgelopen twee seizoenen waartegen je U zegt, die ze hebben verslagen.
Dat zou je kunnen stellen, ja.quote:Op woensdag 8 april 2015 08:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je bent net Wim Kieft aan het worden. Je houdt niet zo van mensen die er zelf in beginnen te geloven.
Ik laat deze rel even aan me voorbij gaan. Ik word er een beetje moe van.quote:Op woensdag 8 april 2015 09:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
In dit topic moet ik even mijn mening geven over het "Utrechtliedje"
De mensen die zeggen dat het geen antisemitisme is zijn ECHT dom. Joden mag een geuzennaam zijn en als je dan bij "kkjoden" nog zou zeggen dat het daarop terugslaat, oke..
Maar hoe is iets over de commando's, SS en brandende joden niet antisemitisch?
Ik ookquote:Op woensdag 8 april 2015 09:06 schreef KingRoland het volgende:
Ik heb mijn steentje aan het fc twente topic bijgedragen
Ik vind het raar dat het ineens zo'n rel is... dit liedje hoor ik echt al jaren.quote:Op woensdag 8 april 2015 09:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik laat deze rel even aan me voorbij gaan. Ik word er een beetje moe van.
Werkstrafje is ook wel weer genoeg.quote:Op woensdag 8 april 2015 09:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Straffen bij dat publiek heeft toch geen zin. Ik houd me alleen vast aan het feit dat het bij Utrechtfans treurig diep zit.
Ik kan wel om hem lachen maar ik snap je wel ja.quote:Op woensdag 8 april 2015 09:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind die mokkiemok maar een vreemde user.
Je merkt geen verschil tussen verliezen bij bv een ploegje als groningen of voor de 10e keer op rij op je bek gaan bij utreg? Ik proef genoeg frusti in het ajax topic en bij ajacieden in mijn omgeving hoor.quote:Op woensdag 8 april 2015 09:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bij Ajax merk je er anders niets van.
Dat is wat anders dan hoe FC Utrecht het benadert samen met haar fans. Hoe komt dat zo?quote:Op woensdag 8 april 2015 09:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je merkt geen verschil tussen verliezen bij bv een ploegje als groningen of voor de 10e keer op rij op je bek gaan bij utreg? Ik proef genoeg frusti in het ajax topic en bij ajacieden in mijn omgeving hoor.
Voor Utreg is het de wedstrijd van het jaar ja, maar zeggen dat er bij ajax geen rivaliteit zit is ook onzin.quote:Op woensdag 8 april 2015 09:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is wat anders dan hoe FC Utrecht het benadert samen met haar fans. Hoe komt dat zo?
Baklava, hoe komt dat diepe bij FC Utrecht, bedoel ik.quote:Op woensdag 8 april 2015 09:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Voor Utreg is het de wedstrijd van het jaar ja, maar zeggen dat er bij ajax geen rivaliteit zit is ook onzin.
Voor Ajax is het de 2e of 3e wedstrijd
Pff. Uit de losse pols:quote:Op woensdag 8 april 2015 09:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Baklava, hoe komt dat diepe bij FC Utrecht, bedoel ik.
Amsterdam is de grotere en succesvollere broer van Utrechtquote:Op woensdag 8 april 2015 09:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Baklava, hoe komt dat diepe bij FC Utrecht, bedoel ik.
Hm, ik weiger in te stemmen met deze punten.quote:Op woensdag 8 april 2015 09:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Pff. Uit de losse pols:
Volksclub vs eliteclub
Geografische derby
Iedereen heeft een hekel aan ajax.
Die heb ik wel in mijn prono jaquote:Op woensdag 8 april 2015 09:22 schreef Ajacied422 het volgende:
VANDAAG DE SCHELDEPRIJS JONGEN!!!!
Gaat Kristoff weer even een prijsje pakken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |