Is dat die clown die jou een 0 gafquote:Op woensdag 8 april 2015 09:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Kijk die Kreator frusti zijn in Twente![]()
Wat een sneu figuur zeg.
Iemand die jou een 0 geeft valt sowieso niet serieus te nemenquote:Op woensdag 8 april 2015 10:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nu je het zegt![]()
Zo zie je maar, breek mijn mars en ik sloop je club.
tot wannneer geldig?quote:Op woensdag 8 april 2015 10:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
@Napo @Kapi @ Saind @Opper
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 8 april 2015 10:23 schreef kanovinnie het volgende:
60 dollar shipping.
Goede tip knut, doe mij er nog maar zo'n goeie.
Voor altijd.quote:Op woensdag 8 april 2015 10:18 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
tot wannneer geldig?
Zie dit trouwens;
[ afbeelding ]
![]()
![]()
quote:
Ik ben bang dat mijn opmerking niet te overtreffen is. Maar leuk dat je een poging waagt.quote:Op woensdag 8 april 2015 09:06 schreef KingRoland het volgende:
Ik heb mijn steentje aan het fc twente topic bijgedragen
Blijf jij nou maar lekker voor veel te veel geld bij futurum bestellenquote:
Ik wist niet dat je kwaad werd hoor. Ik waardeer de heads up.quote:Op woensdag 8 april 2015 10:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Blijf jij nou maar lekker voor veel te veel geld bij futurum bestellen
Maar wel "gratis" shipping![]()
Ik snap echt niet dat ze zo focussen op US. Volgens mij is de markt en mogelijkheden in Europa veel groter.quote:Op woensdag 8 april 2015 10:41 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je kwaad werd hoor. Ik waardeer de heads up.
Strava?quote:Op woensdag 8 april 2015 10:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik snap echt niet dat ze zo focussen op US. Volgens mij is de markt en mogelijkheden in Europa veel groter.
Ze zijn al bezig met office in UK.quote:Op woensdag 8 april 2015 10:52 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Strava?
Geen idee. Waarschijnlijk omdat het een USA based bedrijf is. Meer op europa focussen is een andere markt aanboren waar ze geen verstand van hebben. Dus dan moeten ze een europeesche tak opzetten. En dat kost geld wat ze niet hebben.
Verbaast mij trouwens dat ze nog niet zijn aangeklaagd door die segments. hoeveel mensen zijn er al overleden toen ze die wilde verbeteren?quote:Op woensdag 8 april 2015 10:52 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Strava?
Geen idee. Waarschijnlijk omdat het een USA based bedrijf is. Meer op europa focussen is een andere markt aanboren waar ze geen verstand van hebben. Dus dan moeten ze een europeesche tak opzetten. En dat kost geld wat ze niet hebben.
Welke mongool gaat strava aanklagen daarover?quote:Op woensdag 8 april 2015 11:02 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Verbaast mij trouwens dat ze nog niet zijn aangeklaagd door die segments. hoeveel mensen zijn er al overleden toen ze die wilde verbeteren?
In de USA klagen ze alles en iedereen aan.quote:Op woensdag 8 april 2015 11:04 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Welke mongool gaat strava aanklagen daarover?
http://velonews.competito(...)erkeley-death_289714quote:Op woensdag 8 april 2015 11:04 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Welke mongool gaat strava aanklagen daarover?
Ja, ok, 1 keer.quote:Op woensdag 8 april 2015 11:12 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
http://velonews.competito(...)erkeley-death_289714
Sorry man.quote:
Voor jou citeren we de openingszin van De Renner:quote:
Dan doe je toch niet meequote:Op woensdag 8 april 2015 11:26 schreef Ajacied422 het volgende:
hoi.
Ik heb een hekel aan brandoefeningen.
Je moet wel.quote:
Maak het spannender door echt brandje te stichten.quote:Op woensdag 8 april 2015 11:26 schreef Ajacied422 het volgende:
hoi.
Ik heb een hekel aan brandoefeningen.
nieuwe scholierenrellen!!quote:Op woensdag 8 april 2015 11:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Maak het spannender door echt brandje te stichten.
quote:Op woensdag 8 april 2015 11:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Jaap de Groot meldt dat Sinkgraven circa 3 á 6 miljoen meer heeft gekost dan 6.5 miljoen.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Op middelbare school bannen ze roken het liefst compleet nu het 18+ isquote:Op woensdag 8 april 2015 11:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Bij ons mocht je nog gewoon voor de deur roken. Dat zal wel niet meer mogen denk ik.
Gaat lekker daarquote:
Voor zo'n bedrag naar Ajax gaan zou moeten betekenen dat je er meteen staatquote:Op woensdag 8 april 2015 11:51 schreef Ajacied422 het volgende:
9,5 tot 12,5 miljoen voor breedtevulling.
Voor de afgelopen maanden speelde hij prima. Alleen vrees ik met de komst van Gudelj voor een overvol middenveld en ik vrees dat ze Gudelj voor 6 halen.quote:Op woensdag 8 april 2015 11:52 schreef Sked het volgende:
[..]
Voor zo'n bedrag naar Ajax gaan zou moeten betekenen dat je er meteen staat
Daar kon je ook het knotje van Andy Caroll voor kopen.quote:Op woensdag 8 april 2015 11:51 schreef Ajacied422 het volgende:
9,5 tot 12,5 miljoen voor breedtevulling.
Nu al een arrogant varkenquote:Op woensdag 8 april 2015 11:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Die Ødegaard ligt ook niet lekker bij Real Madrid Castilla
#cultuurverrijker.quote:
Wat dan?quote:Op woensdag 8 april 2015 11:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Die Ødegaard ligt ook niet lekker bij Real Madrid Castilla
Ga je weer sushi snaaien?quote:Op woensdag 8 april 2015 12:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Dit weekend weer lekker naar dusseldorp
quote:
Hij pikt zijn wedstrijden mee bij Castilla. Echter traint hij vijf keer per week mee bij de grote jongens. Dat vinden de Castilla-spelers niet leuk. Hij zou wat meer betrokkenheid en interesse naar zijn medespelers moeten tonen. Meer meetrainen met de Castilla-spelers. Zidane adviseerde hem dit ook.quote:
Holly is veel liever.quote:Op woensdag 8 april 2015 12:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jammer dat Mr Stylo er niet meer is om er een mooie productie van te maken.
Dat ligt aan de club.quote:Op woensdag 8 april 2015 12:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij pikt zijn wedstrijden mee bij Castilla. Echter traint hij vijf keer per week mee bij de grote jongens. Dat vinden de Castilla-spelers niet leuk. Hij zou wat meer betrokkenheid en interesse naar zijn medespelers moeten tonen. Meer meetrainen met de Castilla-spelers. Zidane adviseerde hem dit ook.
De club kiest om hem mee te laten trainen met het eerstequote:Op woensdag 8 april 2015 12:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Deels aan de club, deels aan Ødegaard.
Beidequote:Op woensdag 8 april 2015 12:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ga je weer sushi snaaien?
Of naar de toko?
Ik snap wat je bedoelt, maar niet alleen de club moet verantwoordelijkheid tonen.quote:Op woensdag 8 april 2015 12:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De club kiest om hem mee te laten trainen met het eerste
Wie is holly?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |