Heel goed van je. Trots!quote:Op woensdag 8 april 2015 09:06 schreef KingRoland het volgende:
Ik heb mijn steentje aan het fc twente topic bijgedragen
Klagen over jouw TT, hoe durft iequote:Op woensdag 8 april 2015 09:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind die mokkiemok maar een vreemde user.
quote:Op woensdag 8 april 2015 09:22 schreef Ajacied422 het volgende:
VANDAAG DE SCHELDEPRIJS JONGEN!!!!
Gaat Kristoff weer even een prijsje pakken
Hadden jullie het zoontje van kristoff gezienquote:Op woensdag 8 april 2015 09:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die heb ik wel in mijn prono ja
Dat net nietquote:Op woensdag 8 april 2015 09:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
[..]
Hadden jullie het zoontje van kristoff gezien
ik word steeds doorgelinkt naar hoofdwebsite vinequote:Op woensdag 8 april 2015 09:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
https://vine.co/#/v/OlxAFLWxjVh
https://uk.eurosport.yaho(...)nders-161400286.htmlquote:Op woensdag 8 april 2015 09:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ik word steeds doorgelinkt naar hoofdwebsite vine
http://road.cc/content/ne(...)es-shelter-champagnequote:Op woensdag 8 april 2015 09:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ik word steeds doorgelinkt naar hoofdwebsite vine
quote:Op woensdag 8 april 2015 09:28 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
https://uk.eurosport.yaho(...)nders-161400286.html
Allang.quote:Op woensdag 8 april 2015 09:31 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Heb je de overwinning van PEC al verwerkt?
Dat zou ik zeker toejuichen.quote:Op woensdag 8 april 2015 09:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Allang.
Nu aas ik op een verwerking van de teleurstelling door Excelsior te zien winnen in een stampvolle Euroborg.
Wie niet?quote:
quote:Ploegleider Merijn Zeeman hoopt dat er snel een einde komt aan de pech die Lotto-Jumbo dit voorjaar achtervolgt. Iedere kopman van de Nederlandse formatie kreeg al te maken met tegenslag en er is nog geen koers gewonnen.
"Het is gigantisch frustrerend, maar we moeten gewoon zorgen dat we een goed plan hebben om weer in de spiraal naar boven te komen", aldus de ploegleider van Lotto-Jumbo, woensdag actief in de Scheldeprijs, tegen NU.nl.
goed plan ja. gewoon eens anders gaan koersen debielquote:
Ik denk wel dat het een enorm droevige wedstrijd wordt. Groningen moet het spel voor het eerst in 86 jaar maken en Excelsior blijft natuurlijk achterin hangen voor hun revolutionaire countervoetbal.quote:
Ik denk dat ze weer voor een mooie 32e plaats in de scheldeprijs gaan.quote:
Met 3 renners in de top100quote:Op woensdag 8 april 2015 09:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik denk dat ze weer voor een mooie 32e plaats in de scheldeprijs gaan.
Is dat die clown die jou een 0 gafquote:Op woensdag 8 april 2015 09:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Kijk die Kreator frusti zijn in Twente![]()
Wat een sneu figuur zeg.
Iemand die jou een 0 geeft valt sowieso niet serieus te nemenquote:Op woensdag 8 april 2015 10:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nu je het zegt![]()
Zo zie je maar, breek mijn mars en ik sloop je club.
tot wannneer geldig?quote:Op woensdag 8 april 2015 10:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
@Napo @Kapi @ Saind @Opper
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 8 april 2015 10:23 schreef kanovinnie het volgende:
60 dollar shipping.
Goede tip knut, doe mij er nog maar zo'n goeie.
Voor altijd.quote:Op woensdag 8 april 2015 10:18 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
tot wannneer geldig?
Zie dit trouwens;
[ afbeelding ]
![]()
![]()
quote:
Ik ben bang dat mijn opmerking niet te overtreffen is. Maar leuk dat je een poging waagt.quote:Op woensdag 8 april 2015 09:06 schreef KingRoland het volgende:
Ik heb mijn steentje aan het fc twente topic bijgedragen
Blijf jij nou maar lekker voor veel te veel geld bij futurum bestellenquote:
Ik wist niet dat je kwaad werd hoor. Ik waardeer de heads up.quote:Op woensdag 8 april 2015 10:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Blijf jij nou maar lekker voor veel te veel geld bij futurum bestellen
Maar wel "gratis" shipping![]()
Ik snap echt niet dat ze zo focussen op US. Volgens mij is de markt en mogelijkheden in Europa veel groter.quote:Op woensdag 8 april 2015 10:41 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je kwaad werd hoor. Ik waardeer de heads up.
Strava?quote:Op woensdag 8 april 2015 10:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik snap echt niet dat ze zo focussen op US. Volgens mij is de markt en mogelijkheden in Europa veel groter.
Ze zijn al bezig met office in UK.quote:Op woensdag 8 april 2015 10:52 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Strava?
Geen idee. Waarschijnlijk omdat het een USA based bedrijf is. Meer op europa focussen is een andere markt aanboren waar ze geen verstand van hebben. Dus dan moeten ze een europeesche tak opzetten. En dat kost geld wat ze niet hebben.
Verbaast mij trouwens dat ze nog niet zijn aangeklaagd door die segments. hoeveel mensen zijn er al overleden toen ze die wilde verbeteren?quote:Op woensdag 8 april 2015 10:52 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Strava?
Geen idee. Waarschijnlijk omdat het een USA based bedrijf is. Meer op europa focussen is een andere markt aanboren waar ze geen verstand van hebben. Dus dan moeten ze een europeesche tak opzetten. En dat kost geld wat ze niet hebben.
Welke mongool gaat strava aanklagen daarover?quote:Op woensdag 8 april 2015 11:02 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Verbaast mij trouwens dat ze nog niet zijn aangeklaagd door die segments. hoeveel mensen zijn er al overleden toen ze die wilde verbeteren?
In de USA klagen ze alles en iedereen aan.quote:Op woensdag 8 april 2015 11:04 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Welke mongool gaat strava aanklagen daarover?
http://velonews.competito(...)erkeley-death_289714quote:Op woensdag 8 april 2015 11:04 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Welke mongool gaat strava aanklagen daarover?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |