Je hebt toch wel liever dat Heracles goed presteert dan dat Twente slecht presteertquote:Op dinsdag 7 april 2015 23:21 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik blijf toch altijd komen dus voor mij maakt t niet zo heel veel uit.
Tuurlijk dat wel. Volgend jaar gaan we boven ze eindigen.quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je hebt toch wel liever dat Heracles goed presteert dan dat Twente slecht presteert
Bij Duitse muziek denk ik altijd hieraanquote:Op dinsdag 7 april 2015 23:24 schreef Karina het volgende:
Overigens niks mis met Duitse muziek jongens.
Guilty pleasure.
quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:24 schreef Karina het volgende:
Overigens niks mis met Duitse muziek jongens.
Guilty pleasure.
Die is ook wel een beetje foutquote:Op dinsdag 7 april 2015 23:26 schreef Sked het volgende:
[..]
Bij Duitse muziek denk ik altijd hieraan
Leonard Cohen trad een tijd terug op hier in het Olympisch Stadion. Heb toen gratis wat mee kunnen luisteren vanaf mijn balcon.quote:
*balkonquote:Op dinsdag 7 april 2015 23:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Leonard Cohen trad een tijd terug op hier in het Olympisch Stadion. Heb toen gratis wat mee kunnen luisteren vanaf mijn balcon.
quote:
quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Leonard Cohen trad een tijd terug op hier in het Olympisch Stadion. Heb toen gratis wat mee kunnen luisteren vanaf mijn balcon.
3 juli naar Kraftwerkquote:
Krijgt Heracles dan weer een goed team?quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:26 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Tuurlijk dat wel. Volgend jaar gaan we boven ze eindigen.
Is niet eens nodig. Twente gaat met de A1 spelen.quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Krijgt Heracles dan weer een goed team?
jepquote:Op dinsdag 7 april 2015 23:34 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Leuk, en daarna gelijk de start van de Tour meepakken?
Wie gaat dan alle spelers van Twente kopen?quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:34 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Is niet eens nodig. Twente gaat met de A1 spelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |