Je hebt toch wel liever dat Heracles goed presteert dan dat Twente slecht presteertquote:Op dinsdag 7 april 2015 23:21 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik blijf toch altijd komen dus voor mij maakt t niet zo heel veel uit.
Tuurlijk dat wel. Volgend jaar gaan we boven ze eindigen.quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je hebt toch wel liever dat Heracles goed presteert dan dat Twente slecht presteert
Bij Duitse muziek denk ik altijd hieraanquote:Op dinsdag 7 april 2015 23:24 schreef Karina het volgende:
Overigens niks mis met Duitse muziek jongens.
Guilty pleasure.
quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:24 schreef Karina het volgende:
Overigens niks mis met Duitse muziek jongens.
Guilty pleasure.
Die is ook wel een beetje foutquote:Op dinsdag 7 april 2015 23:26 schreef Sked het volgende:
[..]
Bij Duitse muziek denk ik altijd hieraan
Leonard Cohen trad een tijd terug op hier in het Olympisch Stadion. Heb toen gratis wat mee kunnen luisteren vanaf mijn balcon.quote:
*balkonquote:Op dinsdag 7 april 2015 23:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Leonard Cohen trad een tijd terug op hier in het Olympisch Stadion. Heb toen gratis wat mee kunnen luisteren vanaf mijn balcon.
quote:
quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Leonard Cohen trad een tijd terug op hier in het Olympisch Stadion. Heb toen gratis wat mee kunnen luisteren vanaf mijn balcon.
3 juli naar Kraftwerkquote:
Krijgt Heracles dan weer een goed team?quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:26 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Tuurlijk dat wel. Volgend jaar gaan we boven ze eindigen.
Is niet eens nodig. Twente gaat met de A1 spelen.quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Krijgt Heracles dan weer een goed team?
jepquote:Op dinsdag 7 april 2015 23:34 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Leuk, en daarna gelijk de start van de Tour meepakken?
Wie gaat dan alle spelers van Twente kopen?quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:34 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Is niet eens nodig. Twente gaat met de A1 spelen.
De beste (Ould Chikh) gaat al pleite volgens mij.quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:34 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Is niet eens nodig. Twente gaat met de A1 spelen.
Gratis weggeven. Soort marktplaats.ensquote:Op dinsdag 7 april 2015 23:35 schreef Sked het volgende:
[..]
Wie gaat dan alle spelers van Twente kopen?
Dat zou fantastisch zijnquote:Op dinsdag 7 april 2015 23:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De beste (Ould Chikh) gaat al pleite volgens mij.
Twente degraderen zou wel erg triest zijn
Dan geef ik je een krat bier.quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De beste (Ould Chikh) gaat al pleite volgens mij.
Twente degraderen zou wel erg triest zijn
Had wel wat meer historische context van jou verwacht. Die onderste foto is natuurlijk van Iwo Jima.quote:
Voor het leedvermaak eventjes zou het grappig zijn, maar op de lange termijn heb je er niks aan.quote:
Twente in de Topklasse jalalalalaquote:Op dinsdag 7 april 2015 23:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Voor het leedvermaak eventjes zou het grappig zijn, maar op de lange termijn heb je er niks aan.
Want? Er blijven er gewoon 18 in de eredivisie hoorquote:Op dinsdag 7 april 2015 23:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Voor het leedvermaak eventjes zou het grappig zijn, maar op de lange termijn heb je er niks aan.
Dus?quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:38 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Had wel wat meer historische context van jou verwacht. Die onderste foto is natuurlijk van Iwo Jima.
Twente heeft natuurlijk nog wel een groter potentieel dan pakweg FC Eindhovenquote:Op dinsdag 7 april 2015 23:39 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Want? Er blijven er gewoon 18 in de eredivisie hoor
Dat was een gevecht tussen de vrienden van knut en de vrienden van smoofie.quote:
FC Zeeland oprichten, die hebben pas potentiequote:Op dinsdag 7 april 2015 23:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Twente heeft natuurlijk nog wel een groter potentieel dan pakweg FC Eindhoven
Ook al gaat het nu minder, die krabbelen wel weer op naar de subtop hoor.
Boeien de eredivisie is toch verloren. Dus gewoon genieten .quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Twente heeft natuurlijk nog wel een groter potentieel dan pakweg FC Eindhoven
Ook al gaat het nu minder, die krabbelen wel weer op naar de subtop hoor.
Laten we dat gereformeerde volk alsjeblieft ver weg houden van voetbalquote:Op dinsdag 7 april 2015 23:40 schreef Sked het volgende:
[..]
FC Zeeland oprichten, die hebben pas potentie
Altijd hopen op betere tijdenquote:Op dinsdag 7 april 2015 23:40 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Boeien de eredivisie is toch verloren. Dus gewoon genieten .
De enige regio waar je nog een profclub uit de grond kunt stampen is Leiden/Bollenstreek.quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:40 schreef Sked het volgende:
[..]
FC Zeeland oprichten, die hebben pas potentie
Liever grefo's dan al dat achterlijke tokkievolk uit de grote stedenquote:Op dinsdag 7 april 2015 23:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Laten we dat gereformeerde volk alsjeblieft ver weg houden van voetbal
Tim de Cler als voorzitter.quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:42 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
De enige regio waar je nog een profclub uit de grond kunt stampen is Leiden/Bollenstreek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |