nee man. heb zelf ground zeroes. en dat filmische is niet meer. optioneel wel maar dat kijk en luister ik ook allemaal niet. zo'n prachtige game, watertandend heb ik de eerste 10m zitten kijken. erg realistische tactische spionage simulatie is het vanaf 5 geworden eigenlijk.quote:Op dinsdag 7 april 2015 17:51 schreef HeatWave het volgende: [..] Racing doe (lees :kan) ik niet, Metal Gear is geen game man, das een interactieve film
.
Hij is goed maar geen 20/30 euro waard. Was er in 1 avond al doorheen.quote:Op dinsdag 7 april 2015 17:54 schreef perro. het volgende:
[..]
nee man. heb zelf ground zeroes. en dat filmische is niet meer. optioneel wel maar dat kijk en luister ik ook allemaal niet. zo'n prachtige game, watertandend heb ik de eerste 10m zitten kijken. simulatie eigenlijk.
Dat was Faxie.quote:Op dinsdag 7 april 2015 17:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Er werd net aangebeld. Ik verwacht niets of niemand dus deed niet openAls 'ie nog eens had aangebeld was ik wel gegaan though.
Ben ik de enige die dat soms doet?
Nee, ik ookquote:Op dinsdag 7 april 2015 17:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Er werd net aangebeld. Ik verwacht niets of niemand dus deed niet openAls 'ie nog eens had aangebeld was ik wel gegaan though.
Guilty...quote:Op dinsdag 7 april 2015 17:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik zal eens kijken dan, ik werd er echt helemaal gek vanquote:Op dinsdag 7 april 2015 17:54 schreef perro. het volgende:
[..]
nee man. heb zelf ground zeroes. en dat filmische is niet meer. optioneel wel maar dat kijk en luister ik ook allemaal niet. zo'n prachtige game, watertandend heb ik de eerste 10m zitten kijken. erg realistische tactische spionage simulatie is het vanaf 5 geworden eigenlijk.
¤7 kun je vast wel missen toch?quote:Op dinsdag 7 april 2015 17:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken dan, ik werd er echt helemaal gek van.
Ik heb tegenwoordig een camera buiten, maar normaal deed ik ook niet open als ik niemand verwacht, zijn toch alleen maar verkopers etc.quote:Op dinsdag 7 april 2015 17:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Probeerde ik ook, maar kan je bij mij niet zien, tenzij auto/fiets ofzo.quote:
Lastig, tgnd woont op bovenverdiepingquote:Op dinsdag 7 april 2015 17:57 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Valt me tegen dat hij niet gewoon door het raam klinkt eigenlijk
Had ik bij m'n vorige appartement in Zwolle ookquote:Op dinsdag 7 april 2015 17:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb tegenwoordig een camera buiten, maar normaal deed ik ook niet open als ik niemand verwacht, zijn toch alleen maar verkopers etc.
Nja getuigt wel van overtuiging eigenlijk. Beloning zou dan ook wel toepasselijk zijn.quote:Op dinsdag 7 april 2015 17:57 schreef artelligence het volgende:
[..]
Lastig, tgnd woont op bovenverdieping
Systeem is wel al de hele week stuk, maar das detailquote:Op dinsdag 7 april 2015 17:58 schreef artelligence het volgende:
[..]
Had ik bij m'n vorige appartement in Zwolle ookMis die intercom
quote:Op dinsdag 7 april 2015 17:58 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nja getuigt wel van overtuiging eigenlijk. Beloning zou dan ook wel toepasselijk zijn.
Doe ik standaard, verwacht ik niemand doe ik ook niet open.quote:Op dinsdag 7 april 2015 17:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
quote:
Oh ik gelukkig wel.quote:Op dinsdag 7 april 2015 17:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Probeerde ik ook, maar kan je bij mij niet zien, tenzij auto/fiets ofzo.
Als ik het niet vergeet, zo maar weer eens de stad inquote:
Die heb je bij mij maar een keer gebruikt geloof ik.quote:Op dinsdag 7 april 2015 17:58 schreef artelligence het volgende:
[..]
Had ik bij m'n vorige appartement in Zwolle ookMis die intercom
Die van mij was wel tof, werkte ook goed. En het was leuk om bezoek door de camera te kunnen zienquote:Op dinsdag 7 april 2015 17:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Systeem is wel al de hele week stuk, maar das detail.
chocobunnies in de brievenbus gooien. zou ik doen dan.quote:Op dinsdag 7 april 2015 17:58 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nja getuigt wel van overtuiging eigenlijk. Beloning zou dan ook wel toepasselijk zijn.
Hij krijgt dan vast wel een kopje thee.quote:Op dinsdag 7 april 2015 17:58 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, ken de monteur toevallig, moet deze week wel weer eens gaan werkenquote:Op dinsdag 7 april 2015 17:59 schreef artelligence het volgende:
[..]
Die van mij was wel tof, werkte ook goed. En het was leuk om bezoek door de camera te kunnen zien![]()
Haha, maar via dat ding kon ik je wel altijd zien en moest ik de deur opendoen.quote:Op dinsdag 7 april 2015 17:58 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Die heb je bij mij maar een keer gebruikt geloof ik.
Nee hoor, genoeg mede-autisten hier.quote:Op dinsdag 7 april 2015 17:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik was al even bang dat ik een van de weinigen was. Maar gelukkig
Zou ik gewoon voor opendoen hoorquote:Op dinsdag 7 april 2015 17:59 schreef perro. het volgende:
[..]
chocobunnies in de brievenbus gooien. zou ik doen dan.
Wist helemaal niet dat je me dan kon zien.quote:Op dinsdag 7 april 2015 17:59 schreef artelligence het volgende:
[..]
Haha, maar via dat ding kon ik je wel altijd zien en moest ik de deur opendoen.
Ik wacht tot er iemand VOLLUK " schreeuwt. Voice recognition. Afhankelijk daarvan doe ik open.quote:Op dinsdag 7 april 2015 17:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
quote:
quote:Op dinsdag 7 april 2015 18:01 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik wacht tot er iemand VOLLUK " schreeuwt. Voice recognition. Afhankelijk daarvan doe ik open.
Of ik laat ze gewoon kloppen, al Heb ik dan geen water meer
Je lachte zo lief in de cameraquote:Op dinsdag 7 april 2015 18:01 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wist helemaal niet dat je me dan kon zien.![]()
Waarom heb je dan geen water meer?quote:Op dinsdag 7 april 2015 18:01 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik wacht tot er iemand VOLLUK " schreeuwt. Voice recognition. Afhankelijk daarvan doe ik open.
Of ik laat ze gewoon kloppen, al Heb ik dan geen water meer
precies. daarom zou ik ze door de brievenbus gooien.quote:Op dinsdag 7 april 2015 18:01 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Zou ik gewoon voor opendoen hoorDenk alleen dat ze niet helemaal tot de bel kunnen springen.
Ja maar als jij er bent om ze door de brievenbus te gooien kan je ook zelf wel even aanbellen zodat ik open kan doenquote:Op dinsdag 7 april 2015 18:02 schreef perro. het volgende:
[..]
precies. daarom zou ik ze door de brievenbus gooien.
Nee dusquote:Op dinsdag 7 april 2015 18:02 schreef artelligence het volgende:
[..]
Je lachte zo lief in de cameraDacht dat je dat bewust deed.
Ook dan doe je niet altijd open.quote:Op dinsdag 7 april 2015 18:03 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja maar als jij er bent om ze door de brievenbus te gooien kan je ook zelf wel even aanbellen zodat ik open kan doen
Waarom zou je niet open doen als straw voor de deur staat?quote:Op dinsdag 7 april 2015 18:02 schreef artelligence het volgende:
[..]
Je lachte zo lief in de cameraDacht dat je dat bewust deed.
Omdat parkjosti's die zich aan de kant gezet voelen :$quote:
Dat zeggen ze allemaal.quote:Op dinsdag 7 april 2015 18:04 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Gaat wat lastig als ik niet thuis ben
niet als er niet open gedaan wordt. waar het tenslotte allemaal mee begon, door buurchick en haar medestanders.quote:Op dinsdag 7 april 2015 18:03 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja maar als jij er bent om ze door de brievenbus te gooien kan je ook zelf wel even aanbellen zodat ik open kan doen
Bij de belquote:Op dinsdag 7 april 2015 18:03 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee dusGeen idee waar de camera dan zat.
Ja eh. Wat?quote:Op dinsdag 7 april 2015 18:04 schreef yats het volgende:
[..]
Waarom zou je niet open doen als straw voor de deur staat?
Ohw op die fiets. Ik kan er denk ik in mijn hoofd wel iets grappigs van maken.quote:Op dinsdag 7 april 2015 18:04 schreef Dqod het volgende:
[..]
Omdat parkjosti's die zich aan de kant gezet voelen :$
Het eventuele volledige verhaal zou je nu aan buur moeten vragen, want ik zit mobiel en ga zo richting huis :$
Je moet toch ergens seks hebben.quote:Op dinsdag 7 april 2015 18:04 schreef HeatWave het volgende:
Dapper hoor, mensen bij je thuis laten komen, ik spreek liever veilig in de stad af.
Ja, ach... niet iedereen is zo slim als jij.quote:Op dinsdag 7 april 2015 18:04 schreef HeatWave het volgende:
Dapper hoor, mensen bij je thuis laten komen, ik spreek liever veilig in de stad af.
Grappig was het niet echt hoorquote:Op dinsdag 7 april 2015 18:05 schreef aeque het volgende:
[..]
Ohw op die fiets. Ik kan er denk ik in mijn hoofd wel iets grappigs van maken.
Goede! Even onthouden, als ik eens op een thee en spelletjesmeet wil komen.quote:Op dinsdag 7 april 2015 18:05 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dan gewoon bellen en zeggen dat je chocolade bij je hebt, dan ben ik er vast wel snel
Ja, dat gaat wel heel erg ver meteenquote:Op dinsdag 7 april 2015 18:05 schreef artelligence het volgende:
[..]
Je moet toch ergens seks hebben.
Aankomende meet doe ik zelf open voor je zonder chocoladequote:Op dinsdag 7 april 2015 18:06 schreef artelligence het volgende:
[..]
Goede! Even onthouden, als ik eens op een thee en spelletjesmeet wil komen.
Ik ook. In al die tijd is er maar 1 iemand hier thuis geweest.quote:Op dinsdag 7 april 2015 18:04 schreef HeatWave het volgende:
Is dat zo?quote:Op dinsdag 7 april 2015 18:05 schreef artelligence het volgende:
[..]
Je moet toch ergens seks hebben.
Zo achteraf kun je er vast wel om lachen toch? En anders bedenk ik er gewoon bij dat jij hem even hardhandig aanpakt, maakt het al een stuk grappiger.quote:Op dinsdag 7 april 2015 18:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Grappig was het niet echt hoor
Hij had het water afgesloten bij haar omdat we niet reageerden op zijn geklop na irritant gedoe en al 2 maal wegsturen.
I was joking, ik was ooit een soort FOK!hotel, en nee, niet per se daarvoorquote:Op dinsdag 7 april 2015 18:07 schreef yats het volgende:
[..]
Ik ook. In al die tijd is er maar 1 iemand hier thuis geweest.
[..]
Is dat zo?
incl ontbijt?quote:Op dinsdag 7 april 2015 18:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
I was joking, ik was ooit een soort FOK!hotel, en nee, niet per se daarvoor.
Mwa, vind het vooral gewoon een mongolenactiequote:Op dinsdag 7 april 2015 18:07 schreef aeque het volgende:
[..]
Zo achteraf kun je er vast wel om lachen toch? En anders bedenk ik er gewoon bij dat jij hem even hardhandig aanpakt, maakt het al een stuk grappiger.
Ja dat sowieso. Maar ik zal het niet meer doen.quote:Op dinsdag 7 april 2015 18:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mwa, vind het vooral gewoon een mongolenactieDoe normaal zeg, water afsluiten omdat je geen aandacht krijgt
Lag eraan, meestal in de lunchroom aan de overkantquote:
quote:Op dinsdag 7 april 2015 18:09 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja dat sowieso. Maar ik zal het niet meer doen.
dates of meets?quote:Op dinsdag 7 april 2015 18:09 schreef perro. het volgende:
ik heb ook bijna nooit ergens anders dan mijn huis dates gehad.veel makkelijker.
Ik niet, ik heb echt maar 1 iemand hier thuis gehadquote:Op dinsdag 7 april 2015 18:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
I was joking, ik was ooit een soort FOK!hotel, en nee, niet per se daarvoor.
Kan t me niet herinneren...Dat slechte geheugen van mij ook...pfffquote:
soory voor de late reactie, huisgenoot kwam langsquote:
Gezelligquote:Op dinsdag 7 april 2015 18:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Lag eraan, meestal in de lunchroom aan de overkant.
Maar er was een tijd dat er zoveel meets in Amsterdam waren, vooral in de kroeg waar ik werkte (mannetje of 40-50 per avond) dat er elke keer wel iemand bleef slapen, soms 4 tegelijk.
Ik de laatste tijd ook niemand meer hoorquote:Op dinsdag 7 april 2015 18:09 schreef yats het volgende:
[..]
Ik niet, ik heb echt maar 1 iemand hier thuis gehad
[..]
Kan t me niet herinneren...Dat slechte geheugen van mij ook...pfff
Ja goedquote:Op dinsdag 7 april 2015 18:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
soory voor de late reactie, huisgenoot kwam langs
Maar goedMet u?
Ik vind het nu wel grappig om te zien hoe hij kruipt om het goed te makenquote:Op dinsdag 7 april 2015 18:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mwa, vind het vooral gewoon een mongolenactieDoe normaal zeg, water afsluiten omdat je geen aandacht krijgt
Ja, al was het soms wel weer fijn als ze waren opgerot natuurlijkquote:
I feel special :$quote:Op dinsdag 7 april 2015 18:07 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Aankomende meet doe ik zelf open voor je zonder chocolade
quote:Op dinsdag 7 april 2015 18:10 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik vind het nu wel grappig om te zien hoe hij kruipt om het goed te maken
I'm a sadistic bitch in zijn geval en laat m ook kruipen
Hard geworden.quote:Op dinsdag 7 april 2015 18:10 schreef Dqod het volgende:
[..]
Arme antonquote:Op dinsdag 7 april 2015 18:10 schreef Dqod het volgende:
[..]
Gegrilde kip met gegrilde groentenquote:Op dinsdag 7 april 2015 18:12 schreef yats het volgende:
Ik ga maar eens boodschappen doen. Iemand nog tips qua eten?
Pannekoekenquote:Op dinsdag 7 april 2015 18:12 schreef yats het volgende:
Wat is een halve slaapplek? Op jou?quote:Op dinsdag 7 april 2015 18:12 schreef aeque het volgende:
Het zal mij echt een worst wezen wie er hier langs komt.Als er na een meet 1/2 slaapplekken nodig zijn heb ik daar plek voor, als ze uiteindelijk maar weggaan.
*schrijft op*quote:Op dinsdag 7 april 2015 18:12 schreef Dqod het volgende:
Ik vind t prima zolang ze zichzelf niet gaan uitnodigen of dat ze ineens blijven zitten omdat ze denken dat ze mogen blijven crashen. Als ik dat niet heb toegezegd; nee
Risottoquote:Op dinsdag 7 april 2015 18:12 schreef yats het volgende:
Nou, ik nodig niet zomaar iedereen uit hoor. Maar ik heb tegenwoordig 2 van die grote slaapluchtbedden, een bank en een 2persoonsbed, dus in theorie kan het erg druk wordenquote:Op dinsdag 7 april 2015 18:12 schreef aeque het volgende:
Het zal mij echt een worst wezen wie er hier langs komt.Als er na een meet 1/2 slaapplekken nodig zijn heb ik daar plek voor, als ze uiteindelijk maar weggaan.
Kip-kerriequote:Op dinsdag 7 april 2015 18:12 schreef yats het volgende:
Nou dan ga ik de volgende keer wel weg hoorquote:Op dinsdag 7 april 2015 18:12 schreef Dqod het volgende:
Ik vind t prima zolang ze zichzelf niet gaan uitnodigen of dat ze ineens blijven zitten omdat ze denken dat ze mogen blijven crashen. Als ik dat niet heb toegezegd; nee
Precies, schimmelquote:Op dinsdag 7 april 2015 18:14 schreef artelligence het volgende:
[..]
Mag je nog eens voor me maken. Niet met paddestoelen...
Zal m wel zeggen dat ie jou ook excuses en 10 flessen drank verschuldigd is ofzo. Wanneer je dan eens weer hier bent laten we m alsnog kruipenquote:Op dinsdag 7 april 2015 18:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jammer dat ik dat niet kan zien
quote:Op dinsdag 7 april 2015 18:14 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
met kip, snijbonen en wat je nog meer lekker vindt. + rode wijn op het op smaak te brengen.
quote:Op dinsdag 7 april 2015 18:12 schreef artelligence het volgende:
[..]
Gegrilde kip met gegrilde groenten
Ik zal het niet meer doenquote:Op dinsdag 7 april 2015 18:12 schreef Dqod het volgende:
In mijn uppie?quote:
Dat durf ik niet meer te maken. Dat is t enige gerecht dat ik ooit heb weten te verneuken. Doe het maar eens een keer voor hoe je dat goed maakt?quote:
ik hou sws niet van veel mensen in mijn huis.quote:Op dinsdag 7 april 2015 18:12 schreef Dqod het volgende:
Hehe, ik zal nog eens een ander lekker risotto receptje uitproberen dan.quote:Op dinsdag 7 april 2015 18:14 schreef artelligence het volgende:
[..]
Mag je nog eens voor me maken. Niet met paddestoelen...
Dat was besproken. Maar ik heb t echt wel eens meegemaaktquote:Op dinsdag 7 april 2015 18:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou dan ga ik de volgende keer wel weg hoor
Ik weet niet of ik uberhaupt zin heb om hem te zien na die actie. Waarschijnlijk word ik dan even boos en ga ik 'm slaanquote:Op dinsdag 7 april 2015 18:15 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zal m wel zeggen dat ie jou ook excuses en 10 flessen drank verschuldigd is ofzo. Wanneer je dan eens weer hier bent laten we m alsnog kruipen
Eet je niet samen met je vader?quote:Op dinsdag 7 april 2015 18:15 schreef yats het volgende:
[..]
[..]
Ik zal het niet meer doen
[..]
In mijn uppie?
[..]
Dat durf ik niet meer te maken. Dat is t enige gerecht dat ik ooit heb weten te verneuken. Doe het maar eens een keer voor hoe je dat goed maakt?
Niet?quote:Op dinsdag 7 april 2015 18:12 schreef Dqod het volgende:
Ik bedoelde 1 of 2 slaapplekken en dat weet jij ook.quote:
Hoe heb je dat laten mislukken?quote:Op dinsdag 7 april 2015 18:15 schreef yats het volgende:
[..]
[..]
Ik zal het niet meer doen
[..]
In mijn uppie?
[..]
Dat durf ik niet meer te maken. Dat is t enige gerecht dat ik ooit heb weten te verneuken. Doe het maar eens een keer voor hoe je dat goed maakt?
Ik ben wel wat eenkenniger geworden, niet door nare ervaringen, maar van mij hoeft het ook niet zo meer elke keer. Maar qua uitzondering en als ik iemand wel een beetje kan zou het nog wel een keer kunnen.quote:Op dinsdag 7 april 2015 18:15 schreef perro. het volgende:
[..]
ik hou sws niet van veel mensen in mijn huis.
ik ben een beetje vreemd. maar tasty as hell.
Alleen vrijdag waarschijnlijk. De rest van de week is t rustig...quote:
Oh ja, my bad.quote:Op dinsdag 7 april 2015 18:15 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat was besproken. Maar ik heb t echt wel eens meegemaakt
Doe het. Sta ik wel achter je mezelf te betasten thoquote:Op dinsdag 7 april 2015 18:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik uberhaupt zin heb om hem te zien na die actie. Waarschijnlijk word ik dan even boos en ga ik 'm slaan
Oh dat wil ik dan wel weer zienquote:Op dinsdag 7 april 2015 18:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik uberhaupt zin heb om hem te zien na die actie. Waarschijnlijk word ik dan even boos en ga ik 'm slaan
Geen idee eigenlijkquote:Op dinsdag 7 april 2015 18:16 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hoe heb je dat laten mislukken?Gewoon een kwestie van blijven roeren.
Nu wel ja. Zet dan ook gewoon neer wat je bedoeltquote:Op dinsdag 7 april 2015 18:16 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik bedoelde 1 of 2 slaapplekken en dat weet jij ook.
Dan is het ineens geen 'arme Anton' meer?quote:
Zou wel een goede fam. zijn danquote:Op dinsdag 7 april 2015 18:16 schreef artelligence het volgende:
[..]
Jij en dqod zouden familie van me kunnen zijn.
quote:Op dinsdag 7 april 2015 18:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hehe, ik zal nog eens een ander lekker risotto receptje uitproberen dan.
dat heet oud worden. zo te lezen heb jij er ook al last van.quote:Op dinsdag 7 april 2015 18:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben wel wat eenkenniger geworden, niet door nare ervaringen, maar van mij hoeft het ook niet zo meer elke keer. Maar qua uitzondering en als ik iemand wel een beetje kan zou het nog wel een keer kunnen.
Gekkie.quote:Op dinsdag 7 april 2015 18:18 schreef artelligence het volgende:
[..]Ik sta hier met m'n pompons in de kamer te springen
Wellichtquote:Op dinsdag 7 april 2015 18:18 schreef perro. het volgende:
[..]
dat heet oud worden. zo te lezen heb jij er ook al last van.
Ga weg mrt je paddestoelen! *kruist vingers*quote:Op dinsdag 7 april 2015 18:18 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]Paddestoelen zijn lekker. En gezond.
Een van de weinige dingen die ik eigenlijk echt niet eet.quote:Op dinsdag 7 april 2015 18:18 schreef -Strawberry- het volgende:
Shut up.quote:Op dinsdag 7 april 2015 18:17 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nu wel ja. Zet dan ook gewoon neer wat je bedoelt
Nou ik ben eigenlijk best wel benieuwd naar jouw skills.quote:Op dinsdag 7 april 2015 18:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dan is het ineens geen 'arme Anton' meer?
quote:Op dinsdag 7 april 2015 18:19 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ga weg mrt je paddestoelen! *kruist vingers*
Mooie edit.quote:Op dinsdag 7 april 2015 18:19 schreef aeque het volgende:
[..]
Shut up.
Of was het de wens van de gedachte?
quote:Op dinsdag 7 april 2015 18:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou ik ben eigenlijk best wel benieuwd naar jouw skills.
En dan kan ik natuurlijk mezelf opofferen als stootzak maar beter is als je dan iemand anders gebruikt natuurlijk.
een van de meest vezelrijke voedingsmiddelen die er bestaan idd.quote:Op dinsdag 7 april 2015 18:18 schreef -Strawberry- het volgende:
Zou het graag lusten, maar helaas. Zie vaak dingen die er heerlijk uitzien. Wellicht weer eens proberen binnenkort. Verschillende paddestoelen en recepten proberenquote:Op dinsdag 7 april 2015 18:19 schreef HeatWave het volgende:
Ik ken ook 2 van die champignonhaters, ik snap er echt niets van.
Mooi eroverheen gepraat.quote:
Kan gebeuren, maar de 2 die ik ken, stel ook nog, zijn echt panisch, volwassen mensen die stukjes uit hun gerecht vissen in een restaurant, ook al proef je het niet eensquote:Op dinsdag 7 april 2015 18:21 schreef artelligence het volgende:
[..]
Zou het graag lusten, maar helaas. Zie vaak dingen die er heerlijk uitzien. Wellicht weer eens proberen binnenkort. Verschillende paddestoelen en recepten proberen
Nja wees blij. Iedereen heeft iets wat niet leuk aan ze is. En dat dat bij jou alleen de voorliefde voor paddenstoelen is bewijst maar weer eens wat een topwijf je bent!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Awquote:Op dinsdag 7 april 2015 18:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja mijn ego kan het niet handelen als ik klappen zou krijgen van je
Samen met biefstukquote:Op dinsdag 7 april 2015 18:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Alleen die geur al, als je champignons bakt
Je kan niet alles lusten.quote:Op dinsdag 7 april 2015 18:21 schreef artelligence het volgende:
[..]
Zou het graag lusten, maar helaas. Zie vaak dingen die er heerlijk uitzien. Wellicht weer eens proberen binnenkort. Verschillende paddestoelen en recepten proberen
champs met een berg knoflook.quote:Op dinsdag 7 april 2015 18:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Alleen die geur al, als je champignons bakt
Precies! Je mag me verrassen leukerd!quote:Op dinsdag 7 april 2015 18:22 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je kan niet alles lusten.Maar er zijn zoveel variaties mogelijk dat iets wat je niet lust in een ander gerecht misschien wel lekker smaakt.
quote:Op dinsdag 7 april 2015 18:22 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nja wees blij. Iedereen heeft iets wat niet leuk aan ze is. En dat dat bij jou alleen de voorliefde voor paddenstoelen is bewijst maar weer eens wat een topwijf je bent!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gelukkig delen we onze liefde voor chocola.
quote:Op dinsdag 7 april 2015 18:22 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nja wees blij. Iedereen heeft iets wat niet leuk aan ze is. En dat dat bij jou alleen de voorliefde voor paddenstoelen is bewijst maar weer eens wat een topwijf je bent!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wow! Duizend kusjes voor Yv.
Dat is wel heel erg.quote:Op dinsdag 7 april 2015 18:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kan gebeuren, maar de 2 die ik ken, stel ook nog, zijn echt panisch, volwassen mensen die stukjes uit hun gerecht vissen in een restaurant, ook al proef je het niet eens.
quote:Op dinsdag 7 april 2015 18:23 schreef artelligence het volgende:
[..]
Precies! Je mag me verrassen leukerd!
Ik kan alles eten, maar de gebruikelijke dingen die mensen die alles lusten niet lusten, die lust ik ook nietquote:Op dinsdag 7 april 2015 18:23 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat is wel heel erg.Zelf zijn er genoeg etenswaren die ik op zichzelf staand niet lekker vind, maar als het ergens doorheen zit boeit het mij niet zo.
Gekookt ei. Dat krijg ik gewoon echt niet weg.
Kap es met dat burgerlullengedoe. Daar ben je 50 jaar te jong voor.quote:Op dinsdag 7 april 2015 18:23 schreef artelligence het volgende:
Precies! Je mag me verrassen leukerd!
kippenmaagjes in de kippensoepquote:Op dinsdag 7 april 2015 18:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik kan alles eten, maar de gebruikelijke dingen die mensen die alles lusten niet lusten, die lust ik ook niet. Orgaanvlees etc. Smaak gaat, textuur niet. Al kan ik wel een stukje lever op brood waarderen soms...
Laat me obsessief zijnquote:Op dinsdag 7 april 2015 18:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kap es met dat burgerlullengedoe. Daar ben je 50 jaar te jong voor.
Weinig dat lekkerder is dan paddenstoelen.quote:Op dinsdag 7 april 2015 18:18 schreef -Strawberry- het volgende:
Ze zijn in de aanbieding bij de AH. Gooi ze anders door de lasagna?quote:Op dinsdag 7 april 2015 18:24 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
*gooit stiekem champignons door gerecht zonder dat art het ziet
Ik zou dqod nooit slaan.quote:Op dinsdag 7 april 2015 18:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En die kans acht ik wel aanwezig.
Dus offer ik anton wel op.
Of dqod.
Mijn mond vult zich met speekselquote:
Ja die film gaat van fictie naar non-fictie.quote:
Nee, dat mag pas na 50 jaar. Air kan t weten, die zit in die buurt.quote:
En rap ook, het is bijna een documentairequote:Op dinsdag 7 april 2015 18:28 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja die film gaat van fictie naar non-fictie.
Zo oud is Air toch niet?quote:Op dinsdag 7 april 2015 18:28 schreef yats het volgende:
[..]
Nee, dat mag pas na 50 jaar. Air kan t weten, die zit in die buurt.
Ga dan lekker ouderwets bij haar huis in de bosjes liggen rukken zoals een goede stalker betaamt.quote:
Arme wereld.quote:Op dinsdag 7 april 2015 18:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En rap ook, het is bijna een documentaire.
Enkel qua geestelijke wijsheid. Fysiek ben ik een jonge god.quote:Op dinsdag 7 april 2015 18:29 schreef artelligence het volgende:
Zo oud is Air toch niet?Ouder dan 80?
Ervaringsdeskundige?quote:Op dinsdag 7 april 2015 18:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ga dan lekker ouderwets bij haar huis in de bosjes liggen rukken zoals een goede stalker betaamt.
Nee, ik weet nog niet waar je woont.quote:
Ach, ik heb geen koters, mijn tijd zal het nog wel duren. Ik denk idd dat ik hier over 50 jaar niet meer wil wonen als je ziet hoe snel de mensheid achterUIT gaat.quote:
En dan is nog maar de vraag welke religie en hoe deze beoefent wordt. (Kan het woord beoefent in dit geval?quote:Op dinsdag 7 april 2015 18:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, ik heb geen koters, mijn tijd zal het nog wel duren. Ik denk idd dat ik hier over 50 jaar niet meer wil wonen als je ziet hoe snel de mensheid achterUIT gaat.
in 2050 is 2/3 religieus ipv 0%.
Mijn foute opmerkingen zijn tot in detail over nagedacht.quote:
Gristen en moslim uiteraard, Boedisme sterft uitquote:Op dinsdag 7 april 2015 18:32 schreef aeque het volgende:
[..]
En dan is nog maar de vraag welke religie en hoe deze beoefent wordt. (Kan het woord beoefent in dit geval?)
Ik heb dat net andersom.quote:Op dinsdag 7 april 2015 18:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Enkel qua geestelijke wijsheid. Fysiek ben ik een jonge god.
Ja, dat is inmiddels wel duidelijkquote:Op dinsdag 7 april 2015 18:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mijn foute opmerkingen zijn tot in detail over nagedacht.
Ik denk heel eerlijk vooral de islam, maar dan de niet fijne variant helaas.quote:Op dinsdag 7 april 2015 18:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Gristen en moslim uiteraard, Boedisme sterft uit.
Als jij het zelfs snapt, wow!quote:
Gecombineerd met Tina?quote:Op dinsdag 7 april 2015 18:34 schreef Lokasenna het volgende:
Kaneel zegt dat ik innerlijk een vrouwtje van 60 ben.
Ik ken je verder toch niet, dus heel erg reëel is het niet.quote:
Pinpas? Tering, wat een tokkies zijn dat dan.quote:Op dinsdag 7 april 2015 18:43 schreef Californium het volgende:
En de nieuwe bewoners hebben mijn nieuwe pinas als onderzetter gebruikt?!
Altijd leuk als dat gebeurd, mag je weer verschillende telefoontjes plegen om het in orde te maken.quote:Op dinsdag 7 april 2015 18:42 schreef Californium het volgende:
Krijg nu net een brief binnen vanwege een openstaande rekening die vorig jaar oktober (2014) naar mijn oude adres is gestuurd, terwijl ik in juli het nieuwe adres had doorgegeven en ik alles met de betalingen in orde had gemaakt
GVD! Dadelijk word ik nog ergens geregistreerd enzo, ik betaal altijd optijd
Wat is een pinas?quote:Op dinsdag 7 april 2015 18:43 schreef Californium het volgende:
Het is toch Piña Colada? In American Dad kwam ie gisteren voorbijquote:
Wotquote:Op dinsdag 7 april 2015 18:43 schreef Californium het volgende:
Ja, uiteraard, maar ik was creatief met taalquote:Op dinsdag 7 april 2015 18:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is toch Piña Colada? In American Dad kwam ie gisteren voorbij. Of eergisteren.
Deed ik aan het begin van dit jaar nogquote:Op dinsdag 7 april 2015 18:48 schreef Samzz het volgende:
Apart is dat, eerst kreeg ik ze altijd, nu verstuur ik ze zelf. Afwijzingen voor vacatures die openstaan...
quote:
Oh, ja niet aan het opletten. Die verwarring is niet gek, trouwensquote:Op dinsdag 7 april 2015 18:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, uiteraard, maar ik was creatief met taal. Ja, klopt, daar zat ik ook naar te kijken
. Was in de war met FG
.
Mja, als je in je sollicitatie zet: 'De vacature spreekt me wel aan, bel me maar', mjaquote:Op dinsdag 7 april 2015 18:50 schreef artelligence het volgende:
[..]
Deed ik aan het begin van dit jaar nog![]()
![]()
Nee, staat zo'n beetje de hele dag op als achtergrond, tot er " echte" shows komen als That 70's show, dan gaat ie op iets andersquote:Op dinsdag 7 april 2015 18:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, ja niet aan het opletten. Die verwarring is niet gek, trouwens.
[..]
Staat een hele grote vlek op mijn brief die daarop duidt jaquote:Op dinsdag 7 april 2015 18:44 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Pinpas? Tering, wat een tokkies zijn dat dan.
Truequote:Op dinsdag 7 april 2015 18:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, staat zo'n beetje de hele dag op als achtergrond, tot er " echte" shows komen als That 70's show, dan gaat ie op iets anders. Maar dan haal je wel eens iets door elkaar.
Whehehehequote:Op dinsdag 7 april 2015 18:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, ja niet aan het opletten. Die verwarring is niet gek, trouwens.
[..]
Mja, als je in je sollicitatie zet: 'De vacature spreekt me wel aan, bel me maar', mja.
quote:Op dinsdag 7 april 2015 18:54 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
[..]
Ik heb al niet veel meer, dus nee
Kijk je ook Bob's Burgers? Dacht eerst dat het niks was, maar kan ik ook enorm om lachen.quote:Op dinsdag 7 april 2015 18:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
True. Vind het echt geweldig, Family Guy en American Dad
. Roger
.
Ja, en SP uiteraard, Bob's burgers kan ik inmiddels hebben, ben nog niet echt fan.quote:Op dinsdag 7 april 2015 18:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
True. Vind het echt geweldig, Family Guy en American Dad
. Roger
.
Ik heb nog een groot ei met bonbons, ik eet het toch niet.quote:
Gimmequote:Op dinsdag 7 april 2015 18:55 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ik heb wel melkchocola? Puur > wit > melk.
Die ken ik jaquote:
Ja, same herequote:Op dinsdag 7 april 2015 18:56 schreef aeque het volgende:
[..]
Kijk je ook Bob's Burgers? Dacht eerst dat het niks was, maar kan ik ook enorm om lachen.
Ik lust wel een stukjequote:Op dinsdag 7 april 2015 18:56 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb ook allerlei chocolade. en nog van dat mega paasei..
Wie wil?
Brickleberry is trouwens ook tof. Met dank aan iemand die het mij dwong te kijken.quote:Op dinsdag 7 april 2015 18:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die ken ik ja.
[..]
Ja, same here. Nu vind ik het ook wel tof.
quote:
Ik ben geneigd om een foto te maken van m'n voorraadquote:
Iets teveel "fartjokes" vind ik, soms is het ok, maar met mate...quote:
Ja, godverdommequote:Op dinsdag 7 april 2015 18:57 schreef aeque het volgende:
[..]
Brickleberry is trouwens ook tof. Met dank aan iemand die het mij dwong te kijken.
Paar dagen geleden weer begonnen met nieuwequote:Op dinsdag 7 april 2015 18:57 schreef aeque het volgende:
[..]
Brickleberry is trouwens ook tof. Met dank aan iemand die het mij dwong te kijken.
Laat er twee kleinere tafels van makenquote:Op dinsdag 7 april 2015 18:57 schreef HeatWave het volgende:
Verdomme, mijn zwarte marmerentafelblad is aan het breken, na 40 jaar familiebezit.
Misschien maar eens tijd om dat bakbeest te vervangen, al is het wel echt een megaduur ding.
Ik vind Tina zo grappigquote:Op dinsdag 7 april 2015 18:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Iets teveel "fartjokes" vind ik, soms is het ok, maar met mate...
DH was het toch? Ben morgen in DHquote:Op dinsdag 7 april 2015 18:58 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
[..]
Ik ben geneigd om een foto te maken van m'n voorraadAl wordt dat ook wel steeds minder aangezien ik eigenlijk eten wel graag deel.
Vraag eens rond of het te restaureren is.quote:Op dinsdag 7 april 2015 18:57 schreef HeatWave het volgende:
Verdomme, mijn zwarte marmerentafelblad is aan het breken, na 40 jaar familiebezit.
Misschien maar eens tijd om dat bakbeest te vervangen, al is het wel echt een megaduur ding.
quote:Op dinsdag 7 april 2015 18:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, godverdomme. Gisteren of eergisteren ook zo'n aflevering dat de ouders van dat beertje vermoord waren. Mijn god, in de scheur gelegen
.
quote:Op dinsdag 7 april 2015 18:58 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Paar dagen geleden weer begonnen met nieuwe
Bied ik je een heel ei aan voor jezelf, negeer je me gewoon. Is het omdat ik geen gleuf heb?quote:
Vast niet, blad is bijna over het hele blad gebarsten inmiddels, was me niet eens opgevallen, zit hier niet zo vaakquote:Op dinsdag 7 april 2015 18:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vraag eens rond of het te restaureren is.
Wat zonde zeg?quote:Op dinsdag 7 april 2015 18:57 schreef HeatWave het volgende:
Het heeft wel leuke momenten hoor, maar ook hele zwakke somsquote:
Wacht wat? Jij hebt geen gleuf? Weet je zeker dat die niet nog in je rugzak/tas zit?quote:Op dinsdag 7 april 2015 18:59 schreef aeque het volgende:
[..]
Bied ik je een heel ei aan voor jezelf, negeer je me gewoon. Is het omdat ik geen gleuf heb?
En een nieuw blad erop zetten? Vergis je niet, op zich kunnen ze qua restaureren heel veel.quote:Op dinsdag 7 april 2015 19:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Vast niet, blad is bijna over het hele blad gebarsten inmiddels, was me niet eens opgevallen, zit hier niet zo vaak.
En het is ook wel een beetje te groot eigenlijk, heb hem alleen maar omdat mijn ouders eropstonden dat ik hem zou nemen.
Uhuhquote:Op dinsdag 7 april 2015 19:00 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]Ik ben bang voor Air, dus naar jullie durf ik niet.
En dat terwijl ik je nooit heb gebeten bij onze vorige ontmoetingen.quote:Op dinsdag 7 april 2015 19:00 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik ben bang voor Air, dus naar jullie durf ik niet.
Jij vraagt zo erg om keiharde wraak acties.quote:Op dinsdag 7 april 2015 19:00 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Wacht wat? Jij hebt geen gleuf? Weet je zeker dat die niet nog in je rugzak/tas zit?
Dat is waar ja. Mja misschien ook een beetje omdat ik dat magische beeld van 15 jaar geleden gewoon in stand wil houden.quote:Op dinsdag 7 april 2015 19:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En dat terwijl ik je nooit heb gebeten bij onze vorige ontmoetingen.
Duurt wel lang ja.quote:Op dinsdag 7 april 2015 19:01 schreef aeque het volgende:
[..]
Jij vraagt zo erg om keiharde wraak acties.
Ja, maar dat is het me niet waard denk ik, het is enorm dik marmer, 2 lagen ook nog. En ik wil ook wel weer eens iets anders dan een mega zwartbakbeest dat niet echt handig is ookquote:Op dinsdag 7 april 2015 19:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
En een nieuw blad erop zetten? Vergis je niet, op zich kunnen ze qua restaureren heel veel.
Ik ken dat laatste gevoel.quote:Op dinsdag 7 april 2015 19:02 schreef Yvie_lu het volgende:
Dat is waar ja. Mja misschien ook een beetje omdat ik dat magische beeld van 15 jaar geleden gewoon in stand wil houden.
Nee!quote:Op dinsdag 7 april 2015 19:03 schreef Californium het volgende:
Zou het heel slecht zijn om scharrel van zondag te vragen of ie zin heeft om naar Groningen te komen voor nog meer gescharrel?
Gewoon doenquote:Op dinsdag 7 april 2015 18:58 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
[..]
Ik ben geneigd om een foto te maken van m'n voorraadAl wordt dat ook wel steeds minder aangezien ik eigenlijk eten wel graag deel.
Eeeehmmmm. nee?quote:Op dinsdag 7 april 2015 19:03 schreef Californium het volgende:
Zou het heel slecht zijn om scharrel van zondag te vragen of ie zin heeft om naar Groningen te komen voor nog meer gescharrel?
Fair pointquote:Op dinsdag 7 april 2015 19:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, maar dat is het me niet waard denk ik, het is enorm dik marmer, 2 lagen ook nog. En ik wil ook wel weer eens iets anders dan een mega zwartbakbeest dat niet echt handig is ook.
Damn, morgen ben ik daar nou net niet in de buurt.quote:
Is niet slecht of moet ik niet doen?quote:
Nee, gewoon doen.quote:Op dinsdag 7 april 2015 19:03 schreef Californium het volgende:
Waarom zou dat slecht zijn?quote:Op dinsdag 7 april 2015 19:03 schreef Californium het volgende:
Niet slecht, gewoon doenquote:Op dinsdag 7 april 2015 19:04 schreef Californium het volgende:
[..]
Is niet slecht of moet ik niet doen? :p
Uhuquote:Op dinsdag 7 april 2015 18:59 schreef aeque het volgende:
[..]
Bied ik je een heel ei aan voor jezelf, negeer je me gewoon. Is het omdat ik geen gleuf heb?
Succes, kom wel met 4 manquote:Op dinsdag 7 april 2015 19:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Fair point. Er is vast wel iemand te vinden die de tafel nog wil hebben.
Hmmmmmmquote:Op dinsdag 7 april 2015 19:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Al vreet je die hele bak leeg
Wel zonder verwachtingen hè? Gewoon lekker neuken.quote:Op dinsdag 7 april 2015 19:04 schreef Californium het volgende:
[..]
Is niet slecht of moet ik niet doen?![]()
Niet teveel bij 3x in de week is het een relatie hoorquote:Op dinsdag 7 april 2015 19:03 schreef Californium het volgende:
Succes met omdraaienquote:Op dinsdag 7 april 2015 19:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Succes, kom wel met 4 man. Ding is niet te tillen
.
Ik kan ook het blad omdraaien, heb ik er iig geen last van, de barst zit nu onder mijn linkerelleboog en in snij me eraan.
Dat jaquote:Op dinsdag 7 april 2015 19:05 schreef artelligence het volgende:
[..]
Wel zonder verwachtingen hè? Gewoon lekker neuken.
Het was toch iemand van hier, of heb ik weer vanalles gemist/doorelkaargehaald/onderinvloedzelfverzonnen?quote:Op dinsdag 7 april 2015 19:04 schreef Californium het volgende:
O oke. Gewoon doen dus
Even de moed bij elkaar rapen (ik kan niet tegen afwijzingen)
Omdat hij nog steeds 1 van de beste vrienden van vorigequote:
Dat lukt nog wel, ligt er los op, geen idee of hij het overleeft alleenquote:Op dinsdag 7 april 2015 19:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Succes met omdraaien. Ik lees het wel wanneer je een hernia hebt.
Boeiendquote:Op dinsdag 7 april 2015 19:06 schreef Californium het volgende:
[..]
Omdat hij nog steeds 1 van de beste vrienden van vorigeis?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |