He Thijs. Waar was je nou vanochtend mee bezig? Iets met een baan?quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:29 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Je kwam toen in die kroeg binnen waar ik ook zat met 3-4 anderen
quote:
Geen idee. Ik lees wel eens mee, maar eerlijk geen idee.quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, maar die heeft iedereen al gehad toch?.
Nou ja, ik lees hier dus vaak allerlei dingen, en soms geen idee of het nou echt is of nietquote:Op dinsdag 7 april 2015 16:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]ik post dan ook iets te veel in onz.
[..]
Geen idee. Ik lees wel eens mee, maar eerlijk geen idee.![]()
Solique en Yvie en Splash zaten erquote:Op dinsdag 7 april 2015 16:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik weet de setting nog wel hoor, maar niet alle namen.
Ik ben door iedereen al afgewezen, dus technisch klopt hetquote:Op dinsdag 7 april 2015 16:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet in ONZ postenquote:Op dinsdag 7 april 2015 16:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Ik werk in Den Haag nu en heb vrijdag een gesprek in Bredaquote:Op dinsdag 7 april 2015 16:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
He Thijs. Waar was je nou vanochtend mee bezig? Iets met een baan?
I'll take your word for it, alleen Yvie kan ik nog een gezicht bij herinnerenquote:
Kloptquote:Op dinsdag 7 april 2015 16:32 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet in ONZ posten
Oh, god, ik was het alweer vergeten. Heb teveel aan mijn hoofd klaarblijkelijk.quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:32 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Ik werk in Den Haag nu en heb vrijdag een gesprek in Breda
doe mij je oude baan Danquote:Op dinsdag 7 april 2015 16:32 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Ik werk in Den Haag nu en heb vrijdag een gesprek in Breda
Hoezo? Geen tijd? Gaat hier inderdaad best snel ja.quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Kloptmaar ik heb nog iets teveel moeite om hier leuk/goed mee te posten. :$ #confessions
Pics van je tieten is een goede ijsbreker hierquote:Op dinsdag 7 april 2015 16:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Kloptmaar ik heb nog iets teveel moeite om hier leuk/goed mee te posten. :$ #confessions
die wel hequote:Op dinsdag 7 april 2015 16:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
I'll take your word for it, alleen Yvie kan ik nog een gezicht bij herinneren.
Nooit... Jijquote:Op dinsdag 7 april 2015 16:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee meer de manier waarop jullie met elkaar om gaan.quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:35 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Hoezo? Geen tijd? Gaat hier inderdaad best snel ja.
quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:35 schreef Faxie het volgende:
[..]
Pics van je tieten is een goede ijsbreker hier
Dank je Royquote:
Gewoon doen, ken ze hier ook helemaal niet, op een paar na.quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee meer de manier waarop jullie met elkaar om gaan.En soms wat jullie posten.
snelheid kan ik wel aan tenzij ik zoals nu mobiel ben
ik maakte er maar iets van hoor, het is gewoon zo, die andere 2 namen zeggen me even nietsquote:
Da's gebruikelijk hoorquote:Op dinsdag 7 april 2015 16:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]fax pls
sinds wanneer ben jij zo politiek correct?quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ik maakte er maar iets van hoor, het is gewoon zo, die andere 2 namen zeggen me even niets.
Dan zou ik vaker mijn zolderkamer verlaten?quote:
Hehehe doe ik ookquote:Op dinsdag 7 april 2015 16:41 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Gewoon doen, ken ze hier ook helemaal niet, op een paar na.
Sinds, eeehmmmm ben ik dat?quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:42 schreef rival het volgende:
[..]
sinds wanneer ben jij zo politiek correct?
Wij gaan altijd heul leuk met elkaar om ja?quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]fax pls
quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:43 schreef Dqod het volgende:
Gaat beetje met vlagen ofzo buur. Kan er nog geen touw aan vastknopen welke kant t nou op gaat
En zou kroelen, hosti :$
Altijd is wel een heel klein beetje overdreven he?quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wij gaan altijd heul leuk met elkaar om ja?
ALL THE GODDAMN MOTHERFUCKING TIME, JA?!?!quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Altijd is wel een heel klein beetje overdreven he?.
Heb je een zusje?quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Net zoals pics van mijn zusje in klb zeker.
Ik zeg toch ook niet van niet.quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wij gaan altijd heul leuk met elkaar om ja?
I rest my case your honorquote:Op dinsdag 7 april 2015 16:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
ALL THE GODDAMN MOTHERFUCKING TIME, JA?!?!
quote:
Het duurde bij mij ook wel even voor ik het een beetje doorhad hoor, maar het begint te dagenquote:Op dinsdag 7 april 2015 16:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook niet van niet.Maar het is een beetje lastig uit te leggen wat ik wel bedoel.
Dus ander onderwerp
Dan zou je hier vaker komenquote:Op dinsdag 7 april 2015 16:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan zou ik vaker mijn zolderkamer verlaten?
[..]
Hehehe doe ik ook![]()
Ja, ik heb er nog steeds 2 in de verpakking in de kast staan hierquote:Op dinsdag 7 april 2015 16:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Minimaal 7. We komen uit Rusland en zijn te bestellen via postorderbride.ru grgr
Ja, nu snap ik er niks meer vanquote:Op dinsdag 7 april 2015 16:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook niet van niet.Maar het is een beetje lastig uit te leggen wat ik wel bedoel.
Dus ander onderwerp
Ik heb het idee dat ik niets gedaan heb, en dat terwijl ik echt helemaal niets gedaan heb!quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik heb het gevoel alsof ik geen reet gedaan heb vandaag, terwijl ik echt ontzettend productief ben geweest![]()
Maar dat klopt dan gewoonquote:Op dinsdag 7 april 2015 16:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat ik niets gedaan heb, en dat terwijl ik echt helemaal niets gedaan heb!
Wat is jouw bestelcode?quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Minimaal 7. We komen uit Rusland en zijn te bestellen via postorderbride.ru grgr
Alsof je de koffer uberhaupt ooit hebt opgepakt.quote:
Overproductiviteit, nooooooooooooooooooooo *slow-mo-run*quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik heb het gevoel alsof ik geen reet gedaan heb vandaag, terwijl ik echt ontzettend productief ben geweest![]()
Haha ja hier ookquote:Op dinsdag 7 april 2015 16:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat ik niets gedaan heb, en dat terwijl ik echt helemaal niets gedaan heb!
Zou me niets verbazen als Fax daar ook wordt afgewezen.quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:50 schreef Dqod het volgende:
[..]
Overproductiviteit, nooooooooooooooooooooo *slow-mo-run*
Oh ja!quote:
Chillquote:Op dinsdag 7 april 2015 16:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh ja!.
Vanavond weer Guinness hoor ik net.
quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:50 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zou me niets verbazen als Fax daar ook wordt afgewezen.
Daar heb ik idd mensen voorquote:Op dinsdag 7 april 2015 16:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Alsof je de koffer uberhaupt ooit hebt opgepakt.
Immer ende altijd. Goed initiatief welquote:
Ik wil deze post graag indienen als gemeenste post van het jaarquote:Op dinsdag 7 april 2015 16:50 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wel tof toch. Waarom post jij eigenlijk meer hier?quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het duurde bij mij ook wel even voor ik het een beetje doorhad hoor, maar het begint te dagen.
Hahaha true.quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:48 schreef rival het volgende:
[..]
Dan zou je hier vaker komen
Je zolderkamer verlaten hoeft niet eens
Wel af en toe infuusje met voedsel en zuurstof toedienen hequote:Op dinsdag 7 april 2015 16:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, ik heb er nog steeds 2 in de verpakking in de kast staan hier.
We gooien het wel op vrouwen logica. Beter voor jou en mijquote:
The computer says no.quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:50 schreef Fascination het volgende:
[..]
godverquote:Op dinsdag 7 april 2015 16:50 schreef Fascination het volgende:
[..]
Omdat het hier wel druk isquote:Op dinsdag 7 april 2015 16:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wel tof toch. Waarom post jij eigenlijk meer hier?
[..]
Wel af en toe infuusje met voedsel en zuurstof toedienen he
Ik zal jou eens afwijzenquote:Op dinsdag 7 april 2015 16:50 schreef Fascination het volgende:
[..]
Lachen, want ik fiets/loop daar heel vaak langs richting Postjesweg of Kinkerstraat.quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:57 schreef rival het volgende:
[..]
ahhh zum Baarsjes
vandaag niet in de buurt
Wel met open raam danquote:Op dinsdag 7 april 2015 17:03 schreef Lokasenna het volgende:
De zon schijnt precies naar binnen waar ik gewoon op mijn bed kan liggen.
Zo kan ik nog een beetje vitamine D opnemen en minder wit worden nog voor de zomer begint.
Win-winquote:Op dinsdag 7 april 2015 17:03 schreef Lokasenna het volgende:
De zon schijnt precies naar binnen waar ik gewoon op mijn bed kan liggen.
Zo kan ik nog een beetje vitamine D opnemen en minder wit worden nog voor de zomer begint.
Lekker.quote:Op dinsdag 7 april 2015 17:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Open balkondeur.
Zit toch op zes hoog.
Celletjes leven nog?quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:51 schreef Californium het volgende:
Ik heb het idee dat ik niets gedaan heb, maar ben beetje productief geweest. Alles wat ECHT moest (om te overleven, want gister uiteindelijk pas om 10 uur in Groningen dus gister niet meer geweest) gedaan en nu met nog steeds half brak hoofd naar huis toe
Ik op 3, heb ook de hele dag zon op mijn balkon, maar ik ben FOK!ker, dus ik zit binnen, zoals het hoortquote:Op dinsdag 7 april 2015 17:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Open balkondeur.
Zit toch op zes hoog.
Ik binnen maar wel in de directe zon, beste van twee werelden.quote:Op dinsdag 7 april 2015 17:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik op 3, heb ook de hele dag zon op mijn balkon, maar ik ben FOK!ker, dus ik zit binnen, zoals het hoort.
Ik zou geen voorrang nemen als je een oude blauwe bmw aan ziet komenquote:Op dinsdag 7 april 2015 17:00 schreef artelligence het volgende:
[..]
Lachen, want ik fiets/loop daar heel vaak langs richting Postjesweg of Kinkerstraat.
Dat red ik niet, daarvoor staat mijn bureau te ver weg van het raam, en op de bank kan het ongeveer een uur per dagquote:Op dinsdag 7 april 2015 17:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik binnen maar wel in de directe zon, beste van twee werelden.
Echt?quote:Op dinsdag 7 april 2015 17:06 schreef HeatWave het volgende:
Fanbased vervolg op Half life 2, helaas niet voor de Mac, dan maar op Windows proberen.
quote:Op dinsdag 7 april 2015 17:06 schreef rival het volgende:
[..]
Ik zou geen voorrang nemen als je een oude blauwe bmw aan ziet komen
Niet officieel dus he, van een fan, maar schijnt pretty good te zijn:quote:
Ik zal er op letten!quote:Op dinsdag 7 april 2015 17:06 schreef rival het volgende:
[..]
Ik zou geen voorrang nemen als je een oude blauwe bmw aan ziet komen
Die van mij zijn voor de sier of voor als ik niet thuis ben zodat het niet te heet wordt binnen.quote:
Nice.quote:Op dinsdag 7 april 2015 17:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Niet officieel dus he, van een fan, maar schijnt pretty good te zijn:
http://tweakers.net/geek/(...)-twee-jaar-werk.html
Komt nooit meer denk ikquote:Op dinsdag 7 april 2015 17:08 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nice.Het officiele vervolg laat wel heel lang op zich wachten.
Nerd!quote:Op dinsdag 7 april 2015 17:08 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nice.Het officiele vervolg laat wel heel lang op zich wachten.
Er was toendertijd wel sprake van een episode 3, maar ik ben gestopt het nieuws erover te volgen. Vind het wel gek, want half life was toch best wel een succes. Een goede investering dus lijkt me.quote:
Het is inmiddels zelfs een MEME, Half life 3 confirmed!!!!quote:Op dinsdag 7 april 2015 17:11 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Er was toendertijd wel sprake van een episode 3, maar ik ben gestopt het nieuws erover te volgen. Vind het wel gek, want half life was toch best wel een succes. Een goede investering dus lijkt me.
Dat is in ieder geval waar qua gameplay, maar ik was wel benieuwd naar hoe het verhaal zich verder zou ontwikkelen.quote:Op dinsdag 7 april 2015 17:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het is inmiddels zelfs een MEME, Half life 3 confirmed!!!!.
We zullen het zien, opzich zijn er natuurlijk genoeg goeie games.
Ja ok, das waar, dat zullen we nooit wetenquote:Op dinsdag 7 april 2015 17:13 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat is in ieder geval waar qua gameplay, maar ik was wel benieuwd naar hoe het verhaal zich verder zou ontwikkelen.
Vrijdag.quote:Op dinsdag 7 april 2015 15:45 schreef Puala het volgende:
[..]
Die kende ik nog niet. Maar wanneer kan je terecht?
Groentesoepquote:Op dinsdag 7 april 2015 17:17 schreef artelligence het volgende:
Groentesoepje staat te pruttelen. Straks lekker eten
Nog welquote:
Ik denk dat als het nog komt, het waarschijnlijk net zoiets zal zijn als Duke Nukem Forever.quote:Op dinsdag 7 april 2015 17:11 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Er was toendertijd wel sprake van een episode 3, maar ik ben gestopt het nieuws erover te volgen. Vind het wel gek, want half life was toch best wel een succes. Een goede investering dus lijkt me.
Waar doe je onderzoek naar op cellulair gebied?quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:51 schreef Californium het volgende:
Ik heb het idee dat ik niets gedaan heb, maar ben beetje productief geweest. Alles wat ECHT moest (om te overleven, want gister uiteindelijk pas om 10 uur in Groningen dus gister niet meer geweest) gedaan en nu met nog steeds half brak hoofd naar huis toe
Wat speel jij? Want je gamed wel toch?quote:Op dinsdag 7 april 2015 17:13 schreef artelligence het volgende:
[..]
Heb niets met fps, maar ik vind dit wel leuk aan je
Het zal altijd tegenvallen, wat ze ook uitbrengen, het is zo gehyped. Dus daarom doen ze het maar helemaal niet denk ikquote:Op dinsdag 7 april 2015 17:23 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik denk dat als het nog komt, het waarschijnlijk net zoiets zal zijn als Duke Nukem Forever.
Ja niet veelquote:Op dinsdag 7 april 2015 17:26 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wat speel jij? Want je gamed wel toch?
Ook leuk.quote:Op dinsdag 7 april 2015 17:28 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ja niet veelspeelde eerst altijd racegames, nu meer freeroaming action/adventure games.
Hoeft natuurlijk niet, kijk naar GTA V, heel erg gehyped na IV en toch wisten ze veel mensen weer te verrassen met wat nieuwe aspecten. Natuurlijk is het meer van hetzelfde, maar door de nieuwe toevoegingen zijn er toch weer miljoenen spelers die het gekocht hebben en er uren vermaak aan hebben.quote:Op dinsdag 7 april 2015 17:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het zal altijd tegenvallen, wat ze ook uitbrengen, het is zo gehyped. Dus daarom doen ze het maar helemaal niet denk ik.
Ik vond en vind GTA 5 heel goed, alleen online nietquote:Op dinsdag 7 april 2015 17:30 schreef aeque het volgende:
[..]
Hoeft natuurlijk niet, kijk naar GTA V, heel erg gehyped na IV en toch wisten ze veel mensen weer te verrassen met wat nieuwe aspecten. Natuurlijk is het meer van hetzelfde, maar door de nieuwe toevoegingen zijn er toch weer miljoenen spelers die het gekocht hebben en er uren vermaak aan hebben.
Ja ok, het kan goed uitpakken, maar ja, ze zien er blijkbaar geen heil in.quote:Op dinsdag 7 april 2015 17:30 schreef aeque het volgende:
[..]
Hoeft natuurlijk niet, kijk naar GTA V, heel erg gehyped na IV en toch wisten ze veel mensen weer te verrassen met wat nieuwe aspecten. Natuurlijk is het meer van hetzelfde, maar door de nieuwe toevoegingen zijn er toch weer miljoenen spelers die het gekocht hebben en er uren vermaak aan hebben.
Watch Dogs was echt leuk joh. Uuuuuuren achter elkaar gespeeld.quote:Op dinsdag 7 april 2015 17:33 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik vond en vind GTA 5 heel goed, alleen online nietDe game die me echt teleurstelde was Watch Dogs. Maar ja, daarvoor GTA gespeeld.
Ja dat was mijn eerste PS4 game, viel wel wat tegen idd....quote:Op dinsdag 7 april 2015 17:33 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik vond en vind GTA 5 heel goed, alleen online nietDe game die me echt teleurstelde was Watch Dogs. Maar ja, daarvoor GTA gespeeld.
Je moet games ook niet vergelijken.quote:Op dinsdag 7 april 2015 17:33 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ze zijn sowieso een andere weg in geslagen met Steam, Steam OS en de Steam machines.quote:Op dinsdag 7 april 2015 17:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja ok, het kan goed uitpakken, maar ja, ze zien er blijkbaar geen heil in.
Ja, maar daar zou HL3 wel op kunnen draaien natuurlijkquote:Op dinsdag 7 april 2015 17:39 schreef aeque het volgende:
[..]
Je moet games ook niet vergelijken.Watch_Dogs is op zichzelf best een vermakelijke game die wel vele malen beter had gekund maar wel een interessant aspect aanspreekt, namelijk dat alles tegenwoordig verbonden is. Had meer ingezeten.
[..]
Ze zijn sowieso een andere weg in geslagen met Steam, Steam OS en de Steam machines.
Klopt, maar de mensen daarvoor hebben ze simpelweg niet in dienst meer.quote:Op dinsdag 7 april 2015 17:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, maar daar zou HL3 wel op kunnen draaien natuurlijk.
Oh well, ik kan wel leven zonder hoor, vond het wel leuk om even de fanbased-ep te posten.
So be it dan maar.quote:Op dinsdag 7 april 2015 17:43 schreef aeque het volgende:
[..]
Klopt, maar de mensen daarvoor hebben ze simpelweg niet in dienst meer.Plus dat ik ooit ergens gelezen had dat bij het bespreken van een eventueel vervolg er te veel verschillende meningen waren waardoor ze het niet hebben doorgezet. Iets wat ook al aanwezig was bij HL2.
En ik moet nog zoveel games spelen...quote:Op dinsdag 7 april 2015 17:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
So be it dan maar..
Dan maar wachten op Fallout 4, nieuwe "skyrim" Mass Effect 4, Borderlands 3 etc.
Ja, die heb ik, niet dat er games voor zijn, net als voor de Xbonequote:Op dinsdag 7 april 2015 17:46 schreef aeque het volgende:
[..]
En ik moet nog zoveel games spelen...
I need a PS4.
Games die jij wilt spelen bedoel je? Volgens mij zijn er toch al een hoop games hoor.quote:Op dinsdag 7 april 2015 17:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, die heb ik, niet dat er games voor zijn, net als voor de Xbone.
Ja, uiteraard, valt mij persoonlijk nog erg tegen allemaal. Er is wel wat, maar die heb ik dan wel gespeeld ook.quote:Op dinsdag 7 april 2015 17:48 schreef aeque het volgende:
[..]
Games die jij wilt spelen bedoel je? Volgens mij zijn er toch al een hoop games hoor.
Dragon Age niks voor jou?quote:Op dinsdag 7 april 2015 17:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, uiteraard, valt mij persoonlijk nog erg tegen allemaal. Er is wel wat, maar die heb ik dan wel gespeeld ook.
quote:
quote:
Of is het dan LARP-en?quote:
volgende maand project cars.quote:Op dinsdag 7 april 2015 17:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, die heb ik, niet dat er games voor zijn, net als voor de Xbone.
Dan heb ik niks gezegd.quote:
Ohw lol, ik dacht dat je echt zo bedoelde door dequote:Op dinsdag 7 april 2015 17:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]![]()
Poker, Risk, schaakZolang het samen met echte mensen is. Alhoewel een uurtje online FPS knallen soms best vermakelijk is hoor. Maar niet vermakelijk genoeg om een console te kopen.
Racing doe (lees :kan) ik niet, Metal Gear is geen game man, das een interactieve filmquote:Op dinsdag 7 april 2015 17:51 schreef perro. het volgende:
[..]
volgende maand project cars.
en september mgs5, begin 2016 morpheus. vooral morpheus met eve valkyrie.![]()
risk. weinig saaiere spellen vind ik. nooit begrepen waarom dat zo populair is blijkbaar.quote:Op dinsdag 7 april 2015 17:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]![]()
Poker, Risk, schaakZolang het samen met echte mensen is. Alhoewel een uurtje online FPS knallen soms best vermakelijk is hoor. Maar niet vermakelijk genoeg om een console te kopen.
Mocht je Ground Zeroes nog willen spelen, is nu 5/7 euro (ps3/ps4) op PSN.quote:Op dinsdag 7 april 2015 17:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Racing doe (lees :kan) ik niet, Metal Gear is geen game man, das een interactieve film.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |