Is dat zo heel uitzonderlijk dan?quote:Op dinsdag 7 april 2015 15:36 schreef rival het volgende:
[..]
Ja sorry, ben helemaal van de rel omdat we het blijkbaar eens zijn....
Nu genieten van het lekkere zonnetje?quote:Op dinsdag 7 april 2015 15:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Goedemiddag
Genoeg gestudeerd voor vandaag
Auquote:Op dinsdag 7 april 2015 15:38 schreef netchip het volgende:
Waarschijnlijk twee zenuwen van twee tanden dood, en bij een derde is het nog afwachten. En m'n tanden zijn waarschijnlijk een stukje vooruit/achteruit gegaan.
Ik hoef nog maar een uurtje, Buurtjequote:
Suggestieve UI trouwensquote:
Maar even een nieuwe foto gemaakt voor de gelegenheid?quote:
Nee, iemand kreeg me zo ver dat ik hem maakte en toen dacht ik dat het wel een leuke was als UIquote:Op dinsdag 7 april 2015 15:41 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Maar even een nieuwe foto gemaakt voor de gelegenheid?
Ik ben fanquote:Op dinsdag 7 april 2015 15:43 schreef Puala het volgende:
[..]
Nee, iemand kreeg me zo ver dat ik hem maakte en toen dacht ik dat het wel een leuke was als UI
Goede invloed hebben sommige mensen tochquote:Op dinsdag 7 april 2015 15:43 schreef Puala het volgende:
[..]
Nee, iemand kreeg me zo ver dat ik hem maakte en toen dacht ik dat het wel een leuke was als UI
Dat zekerquote:Op dinsdag 7 april 2015 15:43 schreef Puala het volgende:
[..]
Die kende ik nog niet. Maar wanneer kan je terecht?quote:Op dinsdag 7 april 2015 15:43 schreef netchip het volgende:
[..]
Yep. Ik moet nu binnenkort naar een endodontoloog...
goede UIquote:Op dinsdag 7 april 2015 15:43 schreef Puala het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 7 april 2015 15:43 schreef Puala het volgende:
[..]
Hij springt wel in het oog.quote:Op dinsdag 7 april 2015 15:45 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik moet er zelf alleen best wel aan wennen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |