Ja, ik heb er nog steeds 2 in de verpakking in de kast staan hierquote:Op dinsdag 7 april 2015 16:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Minimaal 7. We komen uit Rusland en zijn te bestellen via postorderbride.ru grgr
Ja, nu snap ik er niks meer vanquote:Op dinsdag 7 april 2015 16:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook niet van niet.Maar het is een beetje lastig uit te leggen wat ik wel bedoel.
Dus ander onderwerp
Ik heb het idee dat ik niets gedaan heb, en dat terwijl ik echt helemaal niets gedaan heb!quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik heb het gevoel alsof ik geen reet gedaan heb vandaag, terwijl ik echt ontzettend productief ben geweest![]()
Maar dat klopt dan gewoonquote:Op dinsdag 7 april 2015 16:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat ik niets gedaan heb, en dat terwijl ik echt helemaal niets gedaan heb!
Wat is jouw bestelcode?quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Minimaal 7. We komen uit Rusland en zijn te bestellen via postorderbride.ru grgr
Alsof je de koffer uberhaupt ooit hebt opgepakt.quote:
Overproductiviteit, nooooooooooooooooooooo *slow-mo-run*quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik heb het gevoel alsof ik geen reet gedaan heb vandaag, terwijl ik echt ontzettend productief ben geweest![]()
Haha ja hier ookquote:Op dinsdag 7 april 2015 16:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat ik niets gedaan heb, en dat terwijl ik echt helemaal niets gedaan heb!
Zou me niets verbazen als Fax daar ook wordt afgewezen.quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:50 schreef Dqod het volgende:
[..]
Overproductiviteit, nooooooooooooooooooooo *slow-mo-run*
Oh ja!quote:
Chillquote:Op dinsdag 7 april 2015 16:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh ja!.
Vanavond weer Guinness hoor ik net.
quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:50 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zou me niets verbazen als Fax daar ook wordt afgewezen.
Daar heb ik idd mensen voorquote:Op dinsdag 7 april 2015 16:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Alsof je de koffer uberhaupt ooit hebt opgepakt.
Immer ende altijd. Goed initiatief welquote:
Ik wil deze post graag indienen als gemeenste post van het jaarquote:Op dinsdag 7 april 2015 16:50 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wel tof toch. Waarom post jij eigenlijk meer hier?quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het duurde bij mij ook wel even voor ik het een beetje doorhad hoor, maar het begint te dagen.
Hahaha true.quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:48 schreef rival het volgende:
[..]
Dan zou je hier vaker komen
Je zolderkamer verlaten hoeft niet eens
Wel af en toe infuusje met voedsel en zuurstof toedienen hequote:Op dinsdag 7 april 2015 16:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, ik heb er nog steeds 2 in de verpakking in de kast staan hier.
We gooien het wel op vrouwen logica. Beter voor jou en mijquote:
The computer says no.quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:50 schreef Fascination het volgende:
[..]
godverquote:Op dinsdag 7 april 2015 16:50 schreef Fascination het volgende:
[..]
Omdat het hier wel druk isquote:Op dinsdag 7 april 2015 16:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wel tof toch. Waarom post jij eigenlijk meer hier?
[..]
Wel af en toe infuusje met voedsel en zuurstof toedienen he
Ik zal jou eens afwijzenquote:Op dinsdag 7 april 2015 16:50 schreef Fascination het volgende:
[..]
Lachen, want ik fiets/loop daar heel vaak langs richting Postjesweg of Kinkerstraat.quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:57 schreef rival het volgende:
[..]
ahhh zum Baarsjes
vandaag niet in de buurt
Wel met open raam danquote:Op dinsdag 7 april 2015 17:03 schreef Lokasenna het volgende:
De zon schijnt precies naar binnen waar ik gewoon op mijn bed kan liggen.
Zo kan ik nog een beetje vitamine D opnemen en minder wit worden nog voor de zomer begint.
Win-winquote:Op dinsdag 7 april 2015 17:03 schreef Lokasenna het volgende:
De zon schijnt precies naar binnen waar ik gewoon op mijn bed kan liggen.
Zo kan ik nog een beetje vitamine D opnemen en minder wit worden nog voor de zomer begint.
Lekker.quote:Op dinsdag 7 april 2015 17:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Open balkondeur.
Zit toch op zes hoog.
Celletjes leven nog?quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:51 schreef Californium het volgende:
Ik heb het idee dat ik niets gedaan heb, maar ben beetje productief geweest. Alles wat ECHT moest (om te overleven, want gister uiteindelijk pas om 10 uur in Groningen dus gister niet meer geweest) gedaan en nu met nog steeds half brak hoofd naar huis toe
Ik op 3, heb ook de hele dag zon op mijn balkon, maar ik ben FOK!ker, dus ik zit binnen, zoals het hoortquote:Op dinsdag 7 april 2015 17:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Open balkondeur.
Zit toch op zes hoog.
Ik binnen maar wel in de directe zon, beste van twee werelden.quote:Op dinsdag 7 april 2015 17:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik op 3, heb ook de hele dag zon op mijn balkon, maar ik ben FOK!ker, dus ik zit binnen, zoals het hoort.
Ik zou geen voorrang nemen als je een oude blauwe bmw aan ziet komenquote:Op dinsdag 7 april 2015 17:00 schreef artelligence het volgende:
[..]
Lachen, want ik fiets/loop daar heel vaak langs richting Postjesweg of Kinkerstraat.
Dat red ik niet, daarvoor staat mijn bureau te ver weg van het raam, en op de bank kan het ongeveer een uur per dagquote:Op dinsdag 7 april 2015 17:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik binnen maar wel in de directe zon, beste van twee werelden.
Echt?quote:Op dinsdag 7 april 2015 17:06 schreef HeatWave het volgende:
Fanbased vervolg op Half life 2, helaas niet voor de Mac, dan maar op Windows proberen.
quote:Op dinsdag 7 april 2015 17:06 schreef rival het volgende:
[..]
Ik zou geen voorrang nemen als je een oude blauwe bmw aan ziet komen
Niet officieel dus he, van een fan, maar schijnt pretty good te zijn:quote:
Ik zal er op letten!quote:Op dinsdag 7 april 2015 17:06 schreef rival het volgende:
[..]
Ik zou geen voorrang nemen als je een oude blauwe bmw aan ziet komen
Die van mij zijn voor de sier of voor als ik niet thuis ben zodat het niet te heet wordt binnen.quote:
Nice.quote:Op dinsdag 7 april 2015 17:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Niet officieel dus he, van een fan, maar schijnt pretty good te zijn:
http://tweakers.net/geek/(...)-twee-jaar-werk.html
Komt nooit meer denk ikquote:Op dinsdag 7 april 2015 17:08 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nice.Het officiele vervolg laat wel heel lang op zich wachten.
Nerd!quote:Op dinsdag 7 april 2015 17:08 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nice.Het officiele vervolg laat wel heel lang op zich wachten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |