Dank je Royquote:
Gewoon doen, ken ze hier ook helemaal niet, op een paar na.quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee meer de manier waarop jullie met elkaar om gaan.En soms wat jullie posten.
snelheid kan ik wel aan tenzij ik zoals nu mobiel ben
ik maakte er maar iets van hoor, het is gewoon zo, die andere 2 namen zeggen me even nietsquote:
Da's gebruikelijk hoorquote:Op dinsdag 7 april 2015 16:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]fax pls
sinds wanneer ben jij zo politiek correct?quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ik maakte er maar iets van hoor, het is gewoon zo, die andere 2 namen zeggen me even niets.
Dan zou ik vaker mijn zolderkamer verlaten?quote:
Hehehe doe ik ookquote:Op dinsdag 7 april 2015 16:41 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Gewoon doen, ken ze hier ook helemaal niet, op een paar na.
Sinds, eeehmmmm ben ik dat?quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:42 schreef rival het volgende:
[..]
sinds wanneer ben jij zo politiek correct?
Wij gaan altijd heul leuk met elkaar om ja?quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]fax pls
quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:43 schreef Dqod het volgende:
Gaat beetje met vlagen ofzo buur. Kan er nog geen touw aan vastknopen welke kant t nou op gaat
En zou kroelen, hosti :$
Altijd is wel een heel klein beetje overdreven he?quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wij gaan altijd heul leuk met elkaar om ja?
ALL THE GODDAMN MOTHERFUCKING TIME, JA?!?!quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Altijd is wel een heel klein beetje overdreven he?.
Heb je een zusje?quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Net zoals pics van mijn zusje in klb zeker.
Ik zeg toch ook niet van niet.quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wij gaan altijd heul leuk met elkaar om ja?
I rest my case your honorquote:Op dinsdag 7 april 2015 16:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
ALL THE GODDAMN MOTHERFUCKING TIME, JA?!?!
quote:
Het duurde bij mij ook wel even voor ik het een beetje doorhad hoor, maar het begint te dagenquote:Op dinsdag 7 april 2015 16:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook niet van niet.Maar het is een beetje lastig uit te leggen wat ik wel bedoel.
Dus ander onderwerp
Dan zou je hier vaker komenquote:Op dinsdag 7 april 2015 16:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan zou ik vaker mijn zolderkamer verlaten?
[..]
Hehehe doe ik ook![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |