He Thijs. Waar was je nou vanochtend mee bezig? Iets met een baan?quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:29 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Je kwam toen in die kroeg binnen waar ik ook zat met 3-4 anderen
quote:
Geen idee. Ik lees wel eens mee, maar eerlijk geen idee.quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, maar die heeft iedereen al gehad toch?.
Nou ja, ik lees hier dus vaak allerlei dingen, en soms geen idee of het nou echt is of nietquote:Op dinsdag 7 april 2015 16:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]ik post dan ook iets te veel in onz.
[..]
Geen idee. Ik lees wel eens mee, maar eerlijk geen idee.![]()
Solique en Yvie en Splash zaten erquote:Op dinsdag 7 april 2015 16:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik weet de setting nog wel hoor, maar niet alle namen.
Ik ben door iedereen al afgewezen, dus technisch klopt hetquote:Op dinsdag 7 april 2015 16:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet in ONZ postenquote:Op dinsdag 7 april 2015 16:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Ik werk in Den Haag nu en heb vrijdag een gesprek in Bredaquote:Op dinsdag 7 april 2015 16:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
He Thijs. Waar was je nou vanochtend mee bezig? Iets met een baan?
I'll take your word for it, alleen Yvie kan ik nog een gezicht bij herinnerenquote:
Kloptquote:Op dinsdag 7 april 2015 16:32 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet in ONZ posten
Oh, god, ik was het alweer vergeten. Heb teveel aan mijn hoofd klaarblijkelijk.quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:32 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Ik werk in Den Haag nu en heb vrijdag een gesprek in Breda
doe mij je oude baan Danquote:Op dinsdag 7 april 2015 16:32 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Ik werk in Den Haag nu en heb vrijdag een gesprek in Breda
Hoezo? Geen tijd? Gaat hier inderdaad best snel ja.quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Kloptmaar ik heb nog iets teveel moeite om hier leuk/goed mee te posten. :$ #confessions
Pics van je tieten is een goede ijsbreker hierquote:Op dinsdag 7 april 2015 16:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Kloptmaar ik heb nog iets teveel moeite om hier leuk/goed mee te posten. :$ #confessions
die wel hequote:Op dinsdag 7 april 2015 16:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
I'll take your word for it, alleen Yvie kan ik nog een gezicht bij herinneren.
Nooit... Jijquote:Op dinsdag 7 april 2015 16:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee meer de manier waarop jullie met elkaar om gaan.quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:35 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Hoezo? Geen tijd? Gaat hier inderdaad best snel ja.
quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:35 schreef Faxie het volgende:
[..]
Pics van je tieten is een goede ijsbreker hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |