Alles wat er in gaat kan niet. Vingers, tong, penis. Verkrampt gewoon daar.quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:18 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Is toch gewoon dat alles daarbeneden pijn doet enzo? Geen idee eigenlijk
Dat kan ik dan alleen als ik dat zelf met vibo doe, of als ik gebeft word.quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als er niets in kan kun je in principe nog wel gewoon clitoraal een orgasme krijgen toch?
De bekkenbodemspieren knijpen dan zo samen dat er niets in kan, of met heel veel pijn en moeite.quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:18 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Is toch gewoon dat alles daarbeneden pijn doet enzo? Geen idee eigenlijk
Oe, noem eens namenquote:Op dinsdag 7 april 2015 16:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat idee krijg ik nog steeds bij de meeste verhalen hier.
Neuh, ik waag me er niet aanquote:
Huuuquote:Op dinsdag 7 april 2015 16:20 schreef Puala het volgende:
[..]
Alles wat er in gaat kan niet. Vingers, tong, penis. Verkrampt gewoon daar.
Zoveel grootspraak is hier toch ook niet?quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat idee krijg ik nog steeds bij de meeste verhalen hier.
:$quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat kan ik dan alleen als ik dat zelf met vibo doe, of als ik gebeft word.
Ik vind de penetratie juist het lekkerste, zowel met vingers als met penis. Lijkt mij dus heel naar
[..]
De bekkenbodemspieren knijpen dan zo samen dat er niets in kan, of met heel veel pijn en moeite.
* DM-t*quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:19 schreef Puala het volgende:
[..]
*kijkt in fobo* Tilburg.. hmm. Dat word DM-en om me over te halen
Ach, ik kan het zelf maar op een hele specifieke manier waarvoor ik niet eens in de buurt van de vagina-ingang hoef te komen, dus zou er mee kunnen leven. Bovendien bestaat er nog een andere opening.quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat kan ik dan alleen als ik dat zelf met vibo doe, of als ik gebeft word.
Ik vind de penetratie juist het lekkerste, zowel met vingers als met penis. Lijkt mij dus heel naar
Kan ook gewoon aan mij liggen hoor, maar ik kom uit een andere SC he?quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:23 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zoveel grootspraak is hier toch ook niet?
Ah op die fietsquote:Op dinsdag 7 april 2015 16:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kan ook gewoon aan mij liggen hoor, maar ik kom uit een andere SC he?.
Uiteindelijk heb ik daarvan ook de meesten wel een keer gemeet, maar hier lijkt het soms of men de hele dag onderweg naar elkaar is.
quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Uiteindelijk heb ik daarvan ook de meesten wel een keer gemeet, maar hier lijkt het soms of men de hele dag onderweg naar elkaar is.
Ik heb jou heel kort na Guardians of the Galaxy gemeetquote:Op dinsdag 7 april 2015 16:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Behalve naar faxie dusquote:Op dinsdag 7 april 2015 16:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
gmtaquote:Op dinsdag 7 april 2015 16:27 schreef Murdera het volgende:
[..]
gezien de afstanden vaker met de auto of trein gok ik. Heuheuheu
Das alweer 1 meer dusquote:Op dinsdag 7 april 2015 16:27 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik heb jou heel kort na Guardians of the Galaxy gemeet
Ja, maar die heeft iedereen al gehad toch?quote:
Je kwam toen in die kroeg binnen waar ik ook zat met 3-4 anderenquote:Op dinsdag 7 april 2015 16:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Das alweer 1 meer dus. Ik word nog incrowd zo
.
Ik weet de setting nog wel hoor, maar niet alle namenquote:Op dinsdag 7 april 2015 16:29 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Je kwam toen in die kroeg binnen waar ik ook zat met 3-4 anderen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |