Ditquote:Op dinsdag 7 april 2015 16:14 schreef Puala het volgende:
[..]
Denk je? Ik heb het wel nodig dat een man mij gewoon aantrekkelijk vind. En dat merk je toch wel door geilheid/opgewonden zijn en dat uit zich in seks.. Ik denk dat ik vooral onzeker zou zijn.
Nog los van mijn gigantisch geil zijn na een maand droog staan.
Heb ik alles alweer uit de doeken gedaan?quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:11 schreef Puala het volgende:
[..]
Je zei vanmorgen nog afgelopen weekend. Heeft het zo weinig indruk gemaakt dat je het nu alweer vergeten bent?
Dat eerste is wel wat het misschien nog het moeilijkste maakte ja.quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:14 schreef Puala het volgende:
[..]
Denk je? Ik heb het wel nodig dat een man mij gewoon aantrekkelijk vind. En dat merk je toch wel door geilheid/opgewonden zijn en dat uit zich in seks.. Ik denk dat ik vooral onzeker zou zijn.
Nog los van mijn gigantisch geil zijn na een maand droog staan.
Was het puur het gebrek aan seks of het gevoel dat je van de afwijzing daarvan kreeg dat erg was?quote:
Maar waarom gebeurde het niet als ik vragen mag?quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat eerste is wel wat het misschien nog het moeilijkste maakte ja.
Ook al weet je dat het niet zo is, het voelt elke keer toch als een soort afwijzing.
Dat laatste.quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Was het puur het gebrek aan seks of het gevoel dat je van de afwijzing daarvan kreeg dat erg was?
Alleen dat je seks hebt gehadquote:Op dinsdag 7 april 2015 16:15 schreef rival het volgende:
[..]
Heb ik alles alweer uit de doeken gedaan?
Maar nee, weekend was stiekem wel memorabel
Oe, wat mis ik?quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:12 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Of hij kon jou gewoon niet handelen.
Vaginismequote:Op dinsdag 7 april 2015 16:15 schreef Puala het volgende:
[..]
Maar waarom gebeurde het niet als ik vragen mag?
Ik welquote:Op dinsdag 7 april 2015 16:14 schreef Puala het volgende:
[..]
Nee hoor. Dan weet hij kwaliteit gewoon niet te waarderen
Was ze nog niet aan toe.quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:16 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat is ook wel heel lastigEn daar hielp niets voor? Geen training of wat?
ach dat heb ik allemaal verzonnenquote:Op dinsdag 7 april 2015 16:16 schreef Puala het volgende:
[..]
Alleen dat je seks hebt gehadMeer details zijn welkom hoor
Nice![]()
Dat soort gevoelens wennen natuurlijk nooit.quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat laatste.
Puur een orgasme kan ik zelf ook regelen natuurlijk.
Maar het gevoel van afwijzing wat je toch hebt maakt het zwaar.
Meeten dan maar?quote:
Dat idee krijg ik nog steeds bij de meeste verhalen hierquote:
Is toch gewoon dat alles daarbeneden pijn doet enzo? Geen idee eigenlijkquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |