Gewoon door de vuist gieren en niet zo mauwen, jatoch?quote:
True. Wilskracht die man.quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, maar nu weten we dat die niet meer mag klagen. Die heeft 3 jaar geleden gewoon nog seks gehad.
quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:08 schreef rival het volgende:
[..]
Spierpijn daar voelt zo ongelooflijk vreemd, dacht wat heb ik toch een naar gevoel in mijn maag de hele dag
ook geen hand/mondwerk?quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb in een relatie bijna 3 jaar zonder gedaan.
Dus kunnen ja, willen niet meer.
Dat is de leeftijdquote:Op dinsdag 7 april 2015 16:09 schreef rival het volgende:
Kan me niet eens herinneren de laatste keer dat ik seks had
Dit dus... En mannen maar zeggen dat het zo moeilijk is... je hoeft alleen even je kop te DM-enquote:Op dinsdag 7 april 2015 16:08 schreef LovelyLady het volgende:
Vrouwen![]()
Wat doen jullie met je rep. Dit kan echt niet hoor.
Je zei vanmorgen nog afgelopen weekend. Heeft het zo weinig indruk gemaakt dat je het nu alweer vergeten bent?quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:09 schreef rival het volgende:
Kan me niet eens herinneren de laatste keer dat ik seks had
Je kan nog zo'n mooi lijf hebben maar als er een rotkop opzit denk je wel ff na hoop ikquote:Op dinsdag 7 april 2015 16:10 schreef rival het volgende:
[..]
Dit dus... En mannen maar zeggen dat het zo moeilijk is... je hoeft alleen even je kop te DM-en
oh wacht, nu snap ik sommige mannen
Of hij kon jou gewoon niet handelen.quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:11 schreef Puala het volgende:
[..]
Je zei vanmorgen nog afgelopen weekend. Heeft het zo weinig indruk gemaakt dat je het nu alweer vergeten bent?
Was dat het?quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:12 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Of hij kon jou gewoon niet handelen.
Je gaat er niet dood van hoorquote:
Denk het. Voel je je nu onbegrepen en onbemind?quote:
Nee dat niet. Althans ik niet.quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik weet niet, het lijkt me wel dat je er een beetje aan gewend raakt op een gegeven moment.
Denk je? Ik heb het wel nodig dat een man mij gewoon aantrekkelijk vind. En dat merk je toch wel door geilheid/opgewonden zijn en dat uit zich in seks.. Ik denk dat ik vooral onzeker zou zijn.quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik weet niet, het lijkt me wel dat je er een beetje aan gewend raakt op een gegeven moment.
Nee hoor. Dan weet hij kwaliteit gewoon niet te waarderenquote:Op dinsdag 7 april 2015 16:13 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Denk het. Voel je je nu onbegrepen en onbemind?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |