Van deze moet ik weer op zoek naar een doekje.quote:
Nee hoor, is mooiquote:
Goed bezigquote:Op dinsdag 7 april 2015 15:50 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Van deze moet ik weer op zoek naar een doekje.
Bij deze dan een bedankje aan "iemand"quote:Op dinsdag 7 april 2015 15:43 schreef Puala het volgende:
[..]
Nee, iemand kreeg me zo ver dat ik hem maakte en toen dacht ik dat het wel een leuke was als UI
ik kwam en ik zag post nummer 299. ik moest gewoon evenquote:
Hoiquote:Op dinsdag 7 april 2015 15:54 schreef Californium het volgende:
[..]
ik kwam en ik zag post nummer 299. ik moest gewoon even
En inderdaad. seks is alweer te lang geleden
quote:
Ik wilde nog zeggen inb4 Faxquote:
Al had ik vanochtend nog seks, vind ik het alweer veelste lang geledenquote:Op dinsdag 7 april 2015 15:57 schreef MissMSX het volgende:
Is het gemeen als ik zeg: Seks. Gisteravond nog!
Jaquote:Op dinsdag 7 april 2015 15:57 schreef MissMSX het volgende:
gistermiddag. Vandaar mijnquote:Op dinsdag 7 april 2015 15:57 schreef MissMSX het volgende:
Als ik bovenop zat, deed ik hem toch?quote:Op dinsdag 7 april 2015 15:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Is het niet zo dat hij jou dan gedaan heeft?
Just sayin
quote:
Goed punt. Ik wist natuurlijk niet in welke standen jullie het allemaal gedaan hebben.quote:Op dinsdag 7 april 2015 15:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Als ik bovenop zat, deed ik hem toch?
Kijk die Fax eens gaan, heeft gewoon seks gehad, de vuigerd.quote:Op dinsdag 7 april 2015 15:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En nog loopt ie te klagenquote:Op dinsdag 7 april 2015 15:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Inmiddels 3 jaar geleden ofzo
Gewoon face to face ook hoorquote:Op dinsdag 7 april 2015 15:59 schreef HeatWave het volgende:
Geef mensen een semi-anonieme gelegenheid en het gaat alleen nog maar over seks.
Fuck, loop ik achter dusquote:Op dinsdag 7 april 2015 15:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Al had ik vanochtend nog seks, vind ik het alweer veelste lang geleden
Nee, het is 2 weken geleden ofzo. 'Al had ik vanochtend ..' ik vind het altijd te lang geleden. Tenzij bezigquote:
Zo ben ikquote:Op dinsdag 7 april 2015 16:00 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wat is die thijs toch een lieverd he
Okquote:Op dinsdag 7 april 2015 16:01 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Vanavond als ik thuis ben, misschien
gewoon onverzadigbaar dusquote:Op dinsdag 7 april 2015 16:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, het is 2 weken geleden ofzo. 'Al had ik vanochtend ..' ik vind het altijd te lang geleden. Tenzij bezig
Ditquote:
2 weken is nog prima. Van wat ik van sommigen lees staan ze al zo lang droog dat als ze een keer mogen neuken er poeder uit komt.quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, het is 2 weken geleden ofzo. 'Al had ik vanochtend ..' ik vind het altijd te lang geleden. Tenzij bezig
You're confusing mequote:Op dinsdag 7 april 2015 16:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Van wie lees je dat dan?quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:02 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
2 weken is nog prima. Van wat ik van sommigen lees staan ze al zo lang droog dat als ze een keer mogen neuken er poeder uit komt.
Nee, niet echt. Wel trillende buikspieren af en toequote:
Beter gezegd: de indrukken die ik er soms van krijg. Zie Fax bijvoorbeeld.quote:
Dat mag ook!quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:04 schreef Murdera het volgende:
[..]
in dm? Gewoon in het topic als open sollicitatie toch
Ja, maar nu weten we dat die niet meer mag klagen. Die heeft 3 jaar geleden gewoon nog seks gehad.quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:04 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Beter gezegd: de indrukken die ik er soms van krijg. Zie Fax bijvoorbeeld.
Moet je maar in mijn fobo kijkenquote:Op dinsdag 7 april 2015 16:04 schreef Murdera het volgende:
[..]
in dm? Gewoon in het topic als open sollicitatie toch
Jaquote:Op dinsdag 7 april 2015 16:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Snap je wel wat ik bedoel nu?
quote:Op dinsdag 7 april 2015 15:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
2,5quote:Op dinsdag 7 april 2015 15:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Inmiddels 3 jaar geleden ofzo
10/10 zou klagenquote:Op dinsdag 7 april 2015 16:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, maar nu weten we dat die niet meer mag klagen. Die heeft 3 jaar geleden gewoon nog seks gehad.
Spierpijn daar voelt zo ongelooflijk vreemd, dacht wat heb ik toch een naar gevoel in mijn maag de hele dagquote:Op dinsdag 7 april 2015 16:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, niet echt. Wel trillende buikspieren af en toe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |