gistermiddag. Vandaar mijnquote:Op dinsdag 7 april 2015 15:57 schreef MissMSX het volgende:
Is het gemeen als ik zeg: Seks. Gisteravond nog!
Als ik bovenop zat, deed ik hem toch?quote:Op dinsdag 7 april 2015 15:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Is het niet zo dat hij jou dan gedaan heeft?
Just sayin
quote:
Goed punt. Ik wist natuurlijk niet in welke standen jullie het allemaal gedaan hebben.quote:Op dinsdag 7 april 2015 15:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Als ik bovenop zat, deed ik hem toch?
Kijk die Fax eens gaan, heeft gewoon seks gehad, de vuigerd.quote:Op dinsdag 7 april 2015 15:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Als ik bovenop zat, deed ik hem toch?
En nog loopt ie te klagenquote:Op dinsdag 7 april 2015 15:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Inmiddels 3 jaar geleden ofzo
Gewoon face to face ook hoorquote:Op dinsdag 7 april 2015 15:59 schreef HeatWave het volgende:
Geef mensen een semi-anonieme gelegenheid en het gaat alleen nog maar over seks.
Fuck, loop ik achter dusquote:Op dinsdag 7 april 2015 15:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Al had ik vanochtend nog seks, vind ik het alweer veelste lang geleden
Nee, het is 2 weken geleden ofzo. 'Al had ik vanochtend ..' ik vind het altijd te lang geleden. Tenzij bezigquote:
Zo ben ikquote:Op dinsdag 7 april 2015 16:00 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wat is die thijs toch een lieverd he
Okquote:Op dinsdag 7 april 2015 16:01 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Vanavond als ik thuis ben, misschien
gewoon onverzadigbaar dusquote:Op dinsdag 7 april 2015 16:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, het is 2 weken geleden ofzo. 'Al had ik vanochtend ..' ik vind het altijd te lang geleden. Tenzij bezig
Ditquote:
2 weken is nog prima. Van wat ik van sommigen lees staan ze al zo lang droog dat als ze een keer mogen neuken er poeder uit komt.quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, het is 2 weken geleden ofzo. 'Al had ik vanochtend ..' ik vind het altijd te lang geleden. Tenzij bezig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |