Ik ken dat laatste gevoel.quote:Op dinsdag 7 april 2015 19:02 schreef Yvie_lu het volgende:
Dat is waar ja. Mja misschien ook een beetje omdat ik dat magische beeld van 15 jaar geleden gewoon in stand wil houden.
Nee!quote:Op dinsdag 7 april 2015 19:03 schreef Californium het volgende:
Zou het heel slecht zijn om scharrel van zondag te vragen of ie zin heeft om naar Groningen te komen voor nog meer gescharrel?
Gewoon doenquote:Op dinsdag 7 april 2015 18:58 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
[..]
Ik ben geneigd om een foto te maken van m'n voorraadAl wordt dat ook wel steeds minder aangezien ik eigenlijk eten wel graag deel.
Eeeehmmmm. nee?quote:Op dinsdag 7 april 2015 19:03 schreef Californium het volgende:
Zou het heel slecht zijn om scharrel van zondag te vragen of ie zin heeft om naar Groningen te komen voor nog meer gescharrel?
Fair pointquote:Op dinsdag 7 april 2015 19:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, maar dat is het me niet waard denk ik, het is enorm dik marmer, 2 lagen ook nog. En ik wil ook wel weer eens iets anders dan een mega zwartbakbeest dat niet echt handig is ook.
Damn, morgen ben ik daar nou net niet in de buurt.quote:
Is niet slecht of moet ik niet doen?quote:
Nee, gewoon doen.quote:Op dinsdag 7 april 2015 19:03 schreef Californium het volgende:
Waarom zou dat slecht zijn?quote:Op dinsdag 7 april 2015 19:03 schreef Californium het volgende:
Niet slecht, gewoon doenquote:Op dinsdag 7 april 2015 19:04 schreef Californium het volgende:
[..]
Is niet slecht of moet ik niet doen? :p
Uhuquote:Op dinsdag 7 april 2015 18:59 schreef aeque het volgende:
[..]
Bied ik je een heel ei aan voor jezelf, negeer je me gewoon. Is het omdat ik geen gleuf heb?
Succes, kom wel met 4 manquote:Op dinsdag 7 april 2015 19:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Fair point. Er is vast wel iemand te vinden die de tafel nog wil hebben.
Hmmmmmmquote:Op dinsdag 7 april 2015 19:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Al vreet je die hele bak leeg
Wel zonder verwachtingen hè? Gewoon lekker neuken.quote:Op dinsdag 7 april 2015 19:04 schreef Californium het volgende:
[..]
Is niet slecht of moet ik niet doen?![]()
Niet teveel bij 3x in de week is het een relatie hoorquote:Op dinsdag 7 april 2015 19:03 schreef Californium het volgende:
Succes met omdraaienquote:Op dinsdag 7 april 2015 19:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Succes, kom wel met 4 man. Ding is niet te tillen
.
Ik kan ook het blad omdraaien, heb ik er iig geen last van, de barst zit nu onder mijn linkerelleboog en in snij me eraan.
Dat jaquote:Op dinsdag 7 april 2015 19:05 schreef artelligence het volgende:
[..]
Wel zonder verwachtingen hè? Gewoon lekker neuken.
Het was toch iemand van hier, of heb ik weer vanalles gemist/doorelkaargehaald/onderinvloedzelfverzonnen?quote:Op dinsdag 7 april 2015 19:04 schreef Californium het volgende:
O oke. Gewoon doen dus
Even de moed bij elkaar rapen (ik kan niet tegen afwijzingen)
Omdat hij nog steeds 1 van de beste vrienden van vorigequote:
Dat lukt nog wel, ligt er los op, geen idee of hij het overleeft alleenquote:Op dinsdag 7 april 2015 19:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Succes met omdraaien. Ik lees het wel wanneer je een hernia hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |