Ik vind Tina zo grappigquote:Op dinsdag 7 april 2015 18:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Iets teveel "fartjokes" vind ik, soms is het ok, maar met mate...
DH was het toch? Ben morgen in DHquote:Op dinsdag 7 april 2015 18:58 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
[..]
Ik ben geneigd om een foto te maken van m'n voorraadAl wordt dat ook wel steeds minder aangezien ik eigenlijk eten wel graag deel.
Vraag eens rond of het te restaureren is.quote:Op dinsdag 7 april 2015 18:57 schreef HeatWave het volgende:
Verdomme, mijn zwarte marmerentafelblad is aan het breken, na 40 jaar familiebezit.
Misschien maar eens tijd om dat bakbeest te vervangen, al is het wel echt een megaduur ding.
quote:Op dinsdag 7 april 2015 18:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, godverdomme. Gisteren of eergisteren ook zo'n aflevering dat de ouders van dat beertje vermoord waren. Mijn god, in de scheur gelegen
.
quote:Op dinsdag 7 april 2015 18:58 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Paar dagen geleden weer begonnen met nieuwe
Bied ik je een heel ei aan voor jezelf, negeer je me gewoon. Is het omdat ik geen gleuf heb?quote:
Vast niet, blad is bijna over het hele blad gebarsten inmiddels, was me niet eens opgevallen, zit hier niet zo vaakquote:Op dinsdag 7 april 2015 18:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vraag eens rond of het te restaureren is.
Wat zonde zeg?quote:Op dinsdag 7 april 2015 18:57 schreef HeatWave het volgende:
Verdomme, mijn zwarte marmerentafelblad is aan het breken, na 40 jaar familiebezit.
Misschien maar eens tijd om dat bakbeest te vervangen, al is het wel echt een megaduur ding.
Het heeft wel leuke momenten hoor, maar ook hele zwakke somsquote:
Wacht wat? Jij hebt geen gleuf? Weet je zeker dat die niet nog in je rugzak/tas zit?quote:Op dinsdag 7 april 2015 18:59 schreef aeque het volgende:
[..]
Bied ik je een heel ei aan voor jezelf, negeer je me gewoon. Is het omdat ik geen gleuf heb?
En een nieuw blad erop zetten? Vergis je niet, op zich kunnen ze qua restaureren heel veel.quote:Op dinsdag 7 april 2015 19:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Vast niet, blad is bijna over het hele blad gebarsten inmiddels, was me niet eens opgevallen, zit hier niet zo vaak.
En het is ook wel een beetje te groot eigenlijk, heb hem alleen maar omdat mijn ouders eropstonden dat ik hem zou nemen.
Uhuhquote:Op dinsdag 7 april 2015 19:00 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]Ik ben bang voor Air, dus naar jullie durf ik niet.
En dat terwijl ik je nooit heb gebeten bij onze vorige ontmoetingen.quote:Op dinsdag 7 april 2015 19:00 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik ben bang voor Air, dus naar jullie durf ik niet.
Jij vraagt zo erg om keiharde wraak acties.quote:Op dinsdag 7 april 2015 19:00 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Wacht wat? Jij hebt geen gleuf? Weet je zeker dat die niet nog in je rugzak/tas zit?
Dat is waar ja. Mja misschien ook een beetje omdat ik dat magische beeld van 15 jaar geleden gewoon in stand wil houden.quote:Op dinsdag 7 april 2015 19:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En dat terwijl ik je nooit heb gebeten bij onze vorige ontmoetingen.
Duurt wel lang ja.quote:Op dinsdag 7 april 2015 19:01 schreef aeque het volgende:
[..]
Jij vraagt zo erg om keiharde wraak acties.
Ja, maar dat is het me niet waard denk ik, het is enorm dik marmer, 2 lagen ook nog. En ik wil ook wel weer eens iets anders dan een mega zwartbakbeest dat niet echt handig is ookquote:Op dinsdag 7 april 2015 19:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
En een nieuw blad erop zetten? Vergis je niet, op zich kunnen ze qua restaureren heel veel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |