Ik ken je verder toch niet, dus heel erg reëel is het niet.quote:
Pinpas? Tering, wat een tokkies zijn dat dan.quote:Op dinsdag 7 april 2015 18:43 schreef Californium het volgende:
En de nieuwe bewoners hebben mijn nieuwe pinas als onderzetter gebruikt?!
Altijd leuk als dat gebeurd, mag je weer verschillende telefoontjes plegen om het in orde te maken.quote:Op dinsdag 7 april 2015 18:42 schreef Californium het volgende:
Krijg nu net een brief binnen vanwege een openstaande rekening die vorig jaar oktober (2014) naar mijn oude adres is gestuurd, terwijl ik in juli het nieuwe adres had doorgegeven en ik alles met de betalingen in orde had gemaakt
GVD! Dadelijk word ik nog ergens geregistreerd enzo, ik betaal altijd optijd
Wat is een pinas?quote:Op dinsdag 7 april 2015 18:43 schreef Californium het volgende:
Het is toch Piña Colada? In American Dad kwam ie gisteren voorbijquote:
Wotquote:Op dinsdag 7 april 2015 18:43 schreef Californium het volgende:
Ja, uiteraard, maar ik was creatief met taalquote:Op dinsdag 7 april 2015 18:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is toch Piña Colada? In American Dad kwam ie gisteren voorbij. Of eergisteren.
Deed ik aan het begin van dit jaar nogquote:Op dinsdag 7 april 2015 18:48 schreef Samzz het volgende:
Apart is dat, eerst kreeg ik ze altijd, nu verstuur ik ze zelf. Afwijzingen voor vacatures die openstaan...
quote:
Oh, ja niet aan het opletten. Die verwarring is niet gek, trouwensquote:Op dinsdag 7 april 2015 18:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, uiteraard, maar ik was creatief met taal. Ja, klopt, daar zat ik ook naar te kijken
. Was in de war met FG
.
Mja, als je in je sollicitatie zet: 'De vacature spreekt me wel aan, bel me maar', mjaquote:Op dinsdag 7 april 2015 18:50 schreef artelligence het volgende:
[..]
Deed ik aan het begin van dit jaar nog![]()
![]()
Nee, staat zo'n beetje de hele dag op als achtergrond, tot er " echte" shows komen als That 70's show, dan gaat ie op iets andersquote:Op dinsdag 7 april 2015 18:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, ja niet aan het opletten. Die verwarring is niet gek, trouwens.
[..]
Staat een hele grote vlek op mijn brief die daarop duidt jaquote:Op dinsdag 7 april 2015 18:44 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Pinpas? Tering, wat een tokkies zijn dat dan.
Truequote:Op dinsdag 7 april 2015 18:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, staat zo'n beetje de hele dag op als achtergrond, tot er " echte" shows komen als That 70's show, dan gaat ie op iets anders. Maar dan haal je wel eens iets door elkaar.
Whehehehequote:Op dinsdag 7 april 2015 18:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, ja niet aan het opletten. Die verwarring is niet gek, trouwens.
[..]
Mja, als je in je sollicitatie zet: 'De vacature spreekt me wel aan, bel me maar', mja.
quote:Op dinsdag 7 april 2015 18:54 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
[..]
Ik heb al niet veel meer, dus nee
Kijk je ook Bob's Burgers? Dacht eerst dat het niks was, maar kan ik ook enorm om lachen.quote:Op dinsdag 7 april 2015 18:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
True. Vind het echt geweldig, Family Guy en American Dad
. Roger
.
Ja, en SP uiteraard, Bob's burgers kan ik inmiddels hebben, ben nog niet echt fan.quote:Op dinsdag 7 april 2015 18:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
True. Vind het echt geweldig, Family Guy en American Dad
. Roger
.
Ik heb nog een groot ei met bonbons, ik eet het toch niet.quote:
Gimmequote:Op dinsdag 7 april 2015 18:55 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ik heb wel melkchocola? Puur > wit > melk.
Die ken ik jaquote:
Ja, same herequote:Op dinsdag 7 april 2015 18:56 schreef aeque het volgende:
[..]
Kijk je ook Bob's Burgers? Dacht eerst dat het niks was, maar kan ik ook enorm om lachen.
Ik lust wel een stukjequote:Op dinsdag 7 april 2015 18:56 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb ook allerlei chocolade. en nog van dat mega paasei..
Wie wil?
Brickleberry is trouwens ook tof. Met dank aan iemand die het mij dwong te kijken.quote:Op dinsdag 7 april 2015 18:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die ken ik ja.
[..]
Ja, same here. Nu vind ik het ook wel tof.
quote:
Ik ben geneigd om een foto te maken van m'n voorraadquote:
Iets teveel "fartjokes" vind ik, soms is het ok, maar met mate...quote:
Ja, godverdommequote:Op dinsdag 7 april 2015 18:57 schreef aeque het volgende:
[..]
Brickleberry is trouwens ook tof. Met dank aan iemand die het mij dwong te kijken.
Paar dagen geleden weer begonnen met nieuwequote:Op dinsdag 7 april 2015 18:57 schreef aeque het volgende:
[..]
Brickleberry is trouwens ook tof. Met dank aan iemand die het mij dwong te kijken.
Laat er twee kleinere tafels van makenquote:Op dinsdag 7 april 2015 18:57 schreef HeatWave het volgende:
Verdomme, mijn zwarte marmerentafelblad is aan het breken, na 40 jaar familiebezit.
Misschien maar eens tijd om dat bakbeest te vervangen, al is het wel echt een megaduur ding.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |