champs met een berg knoflook.quote:Op dinsdag 7 april 2015 18:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Alleen die geur al, als je champignons bakt
Precies! Je mag me verrassen leukerd!quote:Op dinsdag 7 april 2015 18:22 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je kan niet alles lusten.Maar er zijn zoveel variaties mogelijk dat iets wat je niet lust in een ander gerecht misschien wel lekker smaakt.
quote:Op dinsdag 7 april 2015 18:22 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nja wees blij. Iedereen heeft iets wat niet leuk aan ze is. En dat dat bij jou alleen de voorliefde voor paddenstoelen is bewijst maar weer eens wat een topwijf je bent!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gelukkig delen we onze liefde voor chocola.
quote:Op dinsdag 7 april 2015 18:22 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nja wees blij. Iedereen heeft iets wat niet leuk aan ze is. En dat dat bij jou alleen de voorliefde voor paddenstoelen is bewijst maar weer eens wat een topwijf je bent!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wow! Duizend kusjes voor Yv.
Dat is wel heel erg.quote:Op dinsdag 7 april 2015 18:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kan gebeuren, maar de 2 die ik ken, stel ook nog, zijn echt panisch, volwassen mensen die stukjes uit hun gerecht vissen in een restaurant, ook al proef je het niet eens.
quote:Op dinsdag 7 april 2015 18:23 schreef artelligence het volgende:
[..]
Precies! Je mag me verrassen leukerd!
Ik kan alles eten, maar de gebruikelijke dingen die mensen die alles lusten niet lusten, die lust ik ook nietquote:Op dinsdag 7 april 2015 18:23 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat is wel heel erg.Zelf zijn er genoeg etenswaren die ik op zichzelf staand niet lekker vind, maar als het ergens doorheen zit boeit het mij niet zo.
Gekookt ei. Dat krijg ik gewoon echt niet weg.
Kap es met dat burgerlullengedoe. Daar ben je 50 jaar te jong voor.quote:Op dinsdag 7 april 2015 18:23 schreef artelligence het volgende:
Precies! Je mag me verrassen leukerd!
kippenmaagjes in de kippensoepquote:Op dinsdag 7 april 2015 18:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik kan alles eten, maar de gebruikelijke dingen die mensen die alles lusten niet lusten, die lust ik ook niet. Orgaanvlees etc. Smaak gaat, textuur niet. Al kan ik wel een stukje lever op brood waarderen soms...
Laat me obsessief zijnquote:Op dinsdag 7 april 2015 18:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kap es met dat burgerlullengedoe. Daar ben je 50 jaar te jong voor.
Weinig dat lekkerder is dan paddenstoelen.quote:Op dinsdag 7 april 2015 18:18 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]Paddestoelen zijn lekker. En gezond.
Ze zijn in de aanbieding bij de AH. Gooi ze anders door de lasagna?quote:Op dinsdag 7 april 2015 18:24 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
*gooit stiekem champignons door gerecht zonder dat art het ziet
Ik zou dqod nooit slaan.quote:Op dinsdag 7 april 2015 18:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En die kans acht ik wel aanwezig.
Dus offer ik anton wel op.
Of dqod.
Mijn mond vult zich met speekselquote:
Ja die film gaat van fictie naar non-fictie.quote:
Nee, dat mag pas na 50 jaar. Air kan t weten, die zit in die buurt.quote:
En rap ook, het is bijna een documentairequote:Op dinsdag 7 april 2015 18:28 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja die film gaat van fictie naar non-fictie.
Zo oud is Air toch niet?quote:Op dinsdag 7 april 2015 18:28 schreef yats het volgende:
[..]
Nee, dat mag pas na 50 jaar. Air kan t weten, die zit in die buurt.
Ga dan lekker ouderwets bij haar huis in de bosjes liggen rukken zoals een goede stalker betaamt.quote:
Arme wereld.quote:Op dinsdag 7 april 2015 18:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En rap ook, het is bijna een documentaire.
Enkel qua geestelijke wijsheid. Fysiek ben ik een jonge god.quote:Op dinsdag 7 april 2015 18:29 schreef artelligence het volgende:
Zo oud is Air toch niet?Ouder dan 80?
Ervaringsdeskundige?quote:Op dinsdag 7 april 2015 18:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ga dan lekker ouderwets bij haar huis in de bosjes liggen rukken zoals een goede stalker betaamt.
Nee, ik weet nog niet waar je woont.quote:
Ach, ik heb geen koters, mijn tijd zal het nog wel duren. Ik denk idd dat ik hier over 50 jaar niet meer wil wonen als je ziet hoe snel de mensheid achterUIT gaat.quote:
En dan is nog maar de vraag welke religie en hoe deze beoefent wordt. (Kan het woord beoefent in dit geval?quote:Op dinsdag 7 april 2015 18:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, ik heb geen koters, mijn tijd zal het nog wel duren. Ik denk idd dat ik hier over 50 jaar niet meer wil wonen als je ziet hoe snel de mensheid achterUIT gaat.
in 2050 is 2/3 religieus ipv 0%.
Mijn foute opmerkingen zijn tot in detail over nagedacht.quote:
Gristen en moslim uiteraard, Boedisme sterft uitquote:Op dinsdag 7 april 2015 18:32 schreef aeque het volgende:
[..]
En dan is nog maar de vraag welke religie en hoe deze beoefent wordt. (Kan het woord beoefent in dit geval?)
Ik heb dat net andersom.quote:Op dinsdag 7 april 2015 18:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Enkel qua geestelijke wijsheid. Fysiek ben ik een jonge god.
Ja, dat is inmiddels wel duidelijkquote:Op dinsdag 7 april 2015 18:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mijn foute opmerkingen zijn tot in detail over nagedacht.
Ik denk heel eerlijk vooral de islam, maar dan de niet fijne variant helaas.quote:Op dinsdag 7 april 2015 18:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Gristen en moslim uiteraard, Boedisme sterft uit.
Als jij het zelfs snapt, wow!quote:
Gecombineerd met Tina?quote:Op dinsdag 7 april 2015 18:34 schreef Lokasenna het volgende:
Kaneel zegt dat ik innerlijk een vrouwtje van 60 ben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |